Ga even bij je mocrovriendjes schelden met kanker.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:04 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Die man is zo fucking racistisch,ik haat al dat gekanker en kankerzus enzo,maar in dit geval hebben youssef en kamal gelijk
Oh! Daar twijfel ik niet over dat je lichamelijk zwaarder werk doet. Wel weet ik zeker dat ik meer uren draai.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik mag dan wel geestdodend werk doen maar dat betekent niet dat mijn lichaam ontzien wordt
Ga maar ergens anders huilenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:04 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Die man is zo fucking racistisch,ik haat al dat gekanker en kankerzus enzo,maar in dit geval hebben youssef en kamal gelijk
Wat een poëtische volzin.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:04 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Volgens mij bevat jou week nog altijd even veel uren als die van mijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:04 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh! Daar twijfel ik niet over dat je lichamelijk zwaarder werk doet. Wel weet ik zeker dat ik meer uren draai.
dat klinkt al een stuk beter. beetje respect hier kan geen kwaad...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:05 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Ik zeg dat ik al dat gekanker enzo haat?
Mischien me zin niet goed geformuleerd,maar kan er niet tegen als mensen ermee schelden
"Ik vind het niet goed dat Youssef en zijn collega's zich uitdrukken door middel van fatale ziektes, maar ik kan me inleven in hun positie betreffende dhr. Wilders."quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:05 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Ik zeg dat ik al dat gekanker enzo haat?
Mischien me zin niet goed geformuleerd,maar kan er niet tegen als mensen ermee schelden
Ja, maar niet over de waarschijnlijkheid ervan he? Gewoon of het uberhaupt mogelijk is..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dus zeg maar een voorspelling voor de zaak die nu speelt? Interessant! Wat waren je conclusies?
Uren draaien per week =/= uren per week.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij bevat jou week nog altijd even veel uren als die van mij![]()
Op hoeveel zit jij er dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Uren draaien per week =/= uren per week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
"Ik vind het niet goed dat Youssef en zijn collega's zich uitdrukken door middel van fatale ziektes, maar ik kan me inleven in hun positie betreffende dhr. Wilders."
Dat bedoelde je te zeggen?
Ik ben ook 12.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:10 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
[..]Ik ken ook mensen die er aan overleden zijn,ik vind het irri als ze ermee schelden.
Ik doe het zelf nooit,maar heb me zin gewoon niet goed geformuleerd,mij fout
Dus ja,dat bedoelde ik maar hey: Ik ben ook maar 12
Om terug te komen op de rechtzaak:
Hij is natuurlijk racistisch,maar in feite heeft hij niks racistisch gezegd/gedaan
Dan zitten we vast aan vrijheid van meningsuiting
Ík denk niet dat ie veroordeeld wordt,wel dat een of andere pimp hem gaat doodsteken
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:10 schreef friemelaar het volgende:
Bestaat een Rechtenstudie nu eigenlijk echt uit minstens 1 jaar studeren op de geheimtaal die onderling gebezigd wordt
Waarvan? Wetteksten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Okee. Het Derde Geheim van hem is ook erg goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Deze http://www.bol.com/nl/p/n(...)008485603/index.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |