Als leek zou ik juist zeggen dat groepsbelediging beter uit te leggen was dan haatzaaien. Waarom is dat niet mogelijk (als je het in lekentaal kan uitleggen)?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, maar niet over de waarschijnlijkheid ervan he? Gewoon of het uberhaupt mogelijk is..
Conclusie ogv art 137c Sr niet (uitgesloten) en ogv art 137d Sris het mijns inziens niet onmogelijk..
137c Sr = groepsbelediging
137d Sr = haatzaaien
Waar gaat jouw scriptie over?
Als je er geen verstand van hebt: sssstttquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:10 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
[..]Ik ken ook mensen die er aan overleden zijn,ik vind het irri als ze ermee schelden.
Ik doe het zelf nooit,maar heb me zin gewoon niet goed geformuleerd,mij fout
Dus ja,dat bedoelde ik maar hey: Ik ben ook maar 12
Om terug te komen op de rechtzaak:
Hij is natuurlijk racistisch,maar in feite heeft hij niks racistisch gezegd/gedaan
Dan zitten we vast aan vrijheid van meningsuiting
Ík denk niet dat ie veroordeeld wordt,wel dat een of andere pimp hem gaat doodsteken
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:13 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Het lijkt wel of het verboden is in die business gewoon verstaanbaar te praten
![]()
Wat wij in 1 zin zeggen hebben ze zomaar 2 A4 tjes voor nodig
Ik las niks anders.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:13 schreef Koen66 het volgende:
wowwww wat een moeilijk geklets....
zeker als ik al een paar neuten op heb
Die heb ik al gelezen geloof ik, en alle andere ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee. Het Derde Geheim van hem is ook erg goed
Stage zit ik op 12 uur per week. Reguliere studie (MWD) kost mij nu 10 uur per week. Psychologie heb ik even tijdelijk stopgezet zodat ik vlug een papiertje MWD kan halen. Werken doe ik voor 8 uur per week. En dan dus 20 á 25 uur scriptie.quote:
nee jou binnenkomertje, dat was feest!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:14 schreef BlaBlaBlatter het volgende:
Lijkt me interessant babybel,kom over 6 jaar terug
Ja oke, maar deels heb je er zelf ook voor gekozenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Stage zit op 12 uur per week. Reguliere studie (MWD) kost mij nu 10 uur per week. Psychologie heb ik even tijdelijk stopgezet zodat ik vlug een papiertje kan halen. Werken doe ik voor 8 uur per week. En dan dus 20 á 25 uur scriptie.
Dat is dus 50 á 55 uur per week dat ik kwijt ben aan werk / studie.
En dan reken ik het voeren van een eenpersoonshuishouden (je moet alles alleen doen, altijd de sjaak) even niet mee.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:15 schreef babybel het volgende:
[..]
nee jou binnenkomertje, dat was feest!
ja dan kan je daar wel zo op reageren, maar;quote:
Die houden het eeeecht niet allemaal vol hoorquote:
Dat geef ik direct toe! Ik vind het stiekem ook allemaal leuk, dus ik wil niks schrappen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja oke, maar deels heb je er zelf ook voor gekozen
Iets met wilders en kanker of zo...quote:
altijd leuk, nieuw bloedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die houden het eeeecht niet allemaal vol hoor
ben ik even blij dat ik stiekem net-niet-nieuw benquote:
Okee dat kanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die heb ik al gelezen geloof ik, en alle andere ook
ik wist het echt niet, je bent van voor mijn tijdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:17 schreef babybel het volgende:
[..]
ben ik even blij dat ik stiekem net-niet-nieuw ben
maar dan ben ik (voor jou) wel nieuw!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wist het echt niet, je bent van voor mijn tijd
Hij is zo retro dat zijn UI nog met paint gemaakt is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik wist het echt niet, je bent van voor mijn tijd
jaah, en dat is mijn auto op mijn UI, net zo retro! (Saab, 1984)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hij is zo retro dat zijn UI nog met paint gemaakt is.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:21 schreef babybel het volgende:
[..]
maar dan ben ik (voor jou) wel nieuw!
Wasco in Lascaux denk ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:21 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Hij is zo retro dat zijn UI nog met paint gemaakt is.
lieffiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
ik ben echt zooooooooooooooooooo moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |