wat ben je?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:22 schreef Koen66 het volgende:
ik ben ook nog vrij vas, pas afgelopen november hier met een grote plof geland
snuitjequote:
Ik ook, samen gaan slapen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:22 schreef suikertaartje het volgende:
ik ben echt zooooooooooooooooooo moe
Nu nog Fok!en van een M-DOS computertje, enorm fel gekleurde kleding dragen en naar Genesis luisteren en je bent weer helemaal 80's.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:22 schreef babybel het volgende:
[..]
jaah, en dat is mijn auto op mijn UI, net zo retro! (Saab, 1984)
oeh, en zweetbandjes dragenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nu nog Fok!en van een M-DOS computertje, enorm fel gekleurde kleding dragen en naar Genesis luisteren en je bent weer helemaal 80's.
Genesis luister ik al vaak, en AC/DC op m`n schouder getattoeerdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:23 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nu nog Fok!en van een M-DOS computertje, enorm fel gekleurde kleding dragen en naar Genesis luisteren en je bent weer helemaal 80's.
Dan had er wel een mammoet gestaan of een sexy holbewonerin in een berenvelletje.quote:
Interessant!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als leek zou ik juist zeggen dat groepsbelediging beter uit te leggen was dan haatzaaien. Waarom is dat niet mogelijk (als je het in lekentaal kan uitleggen)?Komt dat omdat de Islam niet dusdanig als groep te categoriseren is?
Mijn scriptie gaat over rouw- en verliesverwerking onder jongeren van 6 tot 23 jaar. Rouw- en verliesverwerking in de brede zin van het woord (dus niet alleen het overlijden van een geliefde, maar ook bijvoorbeeld het opgeven van een droom of bijvoorbeeld het oplopen van een handicap).
Wat mij betreft ben je 80's. Het is dat geen seal of approval heb, maar anders had ik hem gepost.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:24 schreef babybel het volgende:
[..]
Genesis luister ik al vaak, en AC/DC op m`n schouder getattoeerd![]()
kom ik al in aanmerking?
da`s dan weer een beetje jammer hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat mij betreft ben je 80's. Het is dat geen seal of approval heb, maar anders had ik hem gepost.
Omdat ik nog niet ga slapen en ik weer heeeeeeeeeeeeeeel vroeg wakker benquote:
Dat is begrijpbaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Interessant!![]()
Door een arrest van de Hoge Raad uit maart 2009 (2 mnd nadat de vervolging gelast was door Hof A'dam): : Gelet op de beperkte reikwijdte van art. 137c Sr die door de wetgever is beoogd, vereist deze bepaling dat de uitlating onmiskenbaar betrekking heeft op een bepaalde groep mensen die door hun godsdienst wordt gekenmerkt en zich daardoor onderscheidt van anderen. De enkele omstandigheid dat grievende uitlatingen over een godsdienst ook de aanhangers van die godsdienst krenken, is niet voldoende om die uitlatingen te kunnen gelijkstellen met uitlatingen over die aanhangers, dus over een groep mensen wegens hun godsdienst in de zin van art. 137c Sr
Het komt er op neer dat het beledigen van een godsdienst niet hetzelfde is als het beledigen van de groep gelovigen zelf. Je moet de islamieten als zodanig beledigen en niet de islam of de joden ipv het joodse geloof etc
---> : Aangezien Geert Wilders in zijn gelaakte vergelijkingen met het Nazisme alleen de islam of de Koran betrekt - en niet de gelovigen zelf -, kunnen zijn uitlatingen niet worden aangemerkt als strafbaar op grond van artikel 137c Sr en is een veroordeling dus uitgesloten.
Wieso dat dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Koen66 het volgende:
wow, ik sla posts van WoeWo en Whisky maar ff over
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef Koen66 het volgende:
wow, ik sla posts van WoeWo en Whisky maar ff over
Dat is heel logischequote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik nog niet ga slapen en ik weer heeeeeeeeeeeeeeel vroeg wakker ben![]()
Heul niks dran voor jou
Ja sorry, ik ben ook nog relatief nieuw in de digitale wereld die Fok! heet. Alle die hippe dingetjes, zoals eigen seals, anderen die je quotes in sigs zetten en paints voor je fotoboek heb ik nog niet onder knie / gekregen van anderen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:25 schreef babybel het volgende:
[..]
da`s dan weer een beetje jammer hoor
hehe ik weet alleen de quotes te plaatsen, de rest ook nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:28 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja sorry, ik ben ook nog relatief nieuw in de digitale wereld die Fok! heet. Alle die hippe dingetjes, zoals eigen seals, anderen die je quotes in sigs zetten en paints voor je fotoboek heb ik nog niet onder knie / gekregen van anderen.
Huhu. Neut vind ik een prachtig woord.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
teveel tekst voor als je een neut op hebt![]()
![]()
Jij bent ook retro joh! Die dingen hadden ze niet in de 80's.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:28 schreef babybel het volgende:
[..]
hehe ik weet alleen de quotes te plaatsen, de rest ook niet
gevaarlijk woord om te lezen als je er een paar va ob hebtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Huhu. Neut vind ik een prachtig woord.
Nou ik wel, dus daarmee bastaquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gevaarlijk woord om te lezen als je er een paar va ob hebt
nee precies, maar al wel fora!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:29 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Jij bent ook retro joh! Die dingen hadden ze niet in de 80's.
Zeg het maar een paar keer vlug achter elkaar. Kan in sommige omstandigheden ook een gevaarlijke uitspraak worden!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gevaarlijk woord om te lezen als je er een paar va ob hebt
Usenet mijn waerde.quote:
ik heb zin om te neutenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:30 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Zeg het maar een paar keer vlug achter elkaar. Kan in sommige omstandigheden ook een gevaarlijke uitspraak worden!
in gedachten wel somsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:31 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Zit je nou nog steeds in dat hotel ?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |