Drink zequote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:14 schreef Vortix het volgende:
Heuj, zo bier.
Veel plezier vanavond jongens en meisjes!
Ben toch een beetje teleurgesteld in je hoor Pumatje, dacht nu krijg ik een hele les, maar nee hoor, nu heb ik al mijn vrienden al staan te vertellen dat het een Centurion is, mijn maandinkomen ingezet, nou, daar sta ik danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:12 schreef Pumatje het volgende:
Crap!
there goes my selfconfidence!
je hebt gewoon he-le-maal gelijk.. maargoed
als iemand me verbeteren mag.. ben jij het
ik haal die 2 wel altijd door elkaar..
Is niet zo gek, hebben wel wat vanelkaar. Ik zag het door de lange schietbuis en dat apparaat op de monding. Meestal zie ik het aan die kisten op de zijkant van de toren, maar die waren niet echt duidelijk te zien in het clipje.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:12 schreef Pumatje het volgende:
Crap!
there goes my selfconfidence!
je hebt gewoon he-le-maal gelijk.. maargoed
als iemand me verbeteren mag.. ben jij het
ik haal die 2 wel altijd door elkaar..
Have funquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:15 schreef Pumatje het volgende:
ik ga zo maar eens langs mijn vriendin...
bardame is ze nu...
geil
heb ook niet echt duidelijk opgelet in de video..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is niet zo gek, hebben wel wat vanelkaar. Ik zag het door de lange schietbuis en dat apparaat op de monding. Meestal zie ik het aan die kisten op de zijkant van de toren, maar die waren niet echt duidelijk te zien in het clipje.
Ik heb op de 4440 nog les gegeven, maar je kreeg vanaf 1989 de gemodificeerd versie, wel de 4442, zelfde type, maar wat aanpassingen, die is, geloof ik nog in dienst of niet, ik meen dat Mores die voor ogen heeft.quote:
Ze zijn zeker op afstand lastig uitelkaar te houden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:22 schreef Pumatje het volgende:
[..]
heb ook niet echt duidelijk opgelet in de video..
komt mede doordat ik geen geluid hier heb, en dacht het na 3 seconden al te weten.
ik vind ze erg lastig uit elkaar te houden, idd die kisten vallen erg op, en zo is makkelijker onderscheid te maken.
Klopt, de 4442 rijdt nog steeds rond.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:24 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb op de 4440 nog les gegeven, maar je kreeg vanaf 1989 de gemodificeerd versie, wel de 4442, zelfde type, maar wat aanpassingen, die is, geloof ik nog in dienst of niet, ik meen dat Mores die voor ogen heeft.
Dat was dan ook de reden dat we naar de 42 gingen, met dubbel lucht achter ging het een stuk beter.quote:Trouwens was die 4440 een luxe truck tegenover die vorige DAF's, maar had veel minder kracht in het veld dan zijn voorgangers .
Die 4442 was toch die truck met die druk in de achteras, daar heb ik helaas nooit op kunnen rijdenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:24 schreef Clan het volgende:
[..]
Ik heb op de 4440 nog les gegeven, maar je kreeg vanaf 1989 de gemodificeerd versie, wel de 4442, zelfde type, maar wat aanpassingen, die is, geloof ik nog in dienst of niet, ik meen dat Mores die voor ogen heeft.
Trouwens was die 4440 een luxe truck tegenover die vorige DAF's, maar had veel minder kracht in het veld dan zijn voorgangers de 328, 314 en 326.
Niet alle trucks in Bosnië waren die 4442, daar waren er te weinig van, us ze reden ook met die 4440 rond, Mores heeft idd met die oude bak gereden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Klopt, de 4442 rijdt nog steeds rond.
Net het filmpje van Mores ff gekeken, dat zijn idd 4442's.
[..]
Dat was dan ook de reden dat we naar de 42 gingen, met dubbel lucht achter ging het een stuk beter.
Nee klopt, die had veel meer kracht dan die 4440, dat weet je wel met hellingtrekken en remmenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:33 schreef Mores het volgende:
[..]
Die 4442 was toch die truck met die druk in de achteras, daar heb ik helaas nooit op kunnen rijden
Ik wilde net zeggen, die stonden volgens mij in Sanctici en bij jullie op de Stafquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef Clan het volgende:
[..]
Niet alle trucks in Bosnië waren die 4442, daar waren er te weinig van, us ze reden ook met die 4440 rond, Mores heeft idd met die oude bak gereden.
Een chill nummer ( ik neem aan relaxed ), deze bijvoorbeeld...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:39 schreef FadetoGreen het volgende:
Wat is een chill liedje van duran duran? Heb ik nog nooit naar geluisterd xD
Goedzo, een rang hoor je te verdienen, ik ben ook maar een Sld 2 geweest, maar ik was echt trots toen ik die rode chevron kreeg, dat had ik helemaal zelf bereikt.quote:
Wilde je een relaxte song of meer uptempo?, want ik stuurde dus soft werkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:46 schreef FadetoGreen het volgende:
Oke duran duran ligt me niet echt...
Liever dit:
Wild Boys!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:49 schreef Mores het volgende:
[..]
Wilde je een relaxte song of meer uptempo?, want ik stuurde dus soft werk
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:49 schreef FadetoGreen het volgende:
Meer uptempoZo langzaam ligt me maar af en toe (met wie ik ben dan haha
)
Idd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:14 schreef Mores het volgende:
Uhhhh, nu iig niet nee, maar je bent altijd geroepen iets te melden pap
Is goed dat ik het weetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:14 schreef Mores het volgende:
Uhhhh, nu iig niet nee, maar je bent altijd geroepen iets te melden pap
Die verbanddoos heeft je gedropt?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:16 schreef Thaboel het volgende:
En ik zit weer in de kroeg. Eventjes wat verdriet weg drinken!! Thaboel is weer vrijgezel
ze vond het te snel gaan. Allemaal kut smoesjes. Kan er niet goed tegen. Wees eerlijk of sterf afquote:
Zoow.. dan doe je iets niet goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:16 schreef Thaboel het volgende:
En ik zit weer in de kroeg. Eventjes wat verdriet weg drinken!! Thaboel is weer vrijgezel
Afstand en jij zit nog op school kan een wezenlijk verschil opleveren, maar goed dat is ook maar speculeren en van speculeren kan je geen speculaas makenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
ze vond het te snel gaan. Allemaal kut smoesjes. Kan er niet goed tegen. Wees eerlijk of sterf af
Heb vanaf het begin van de relatie gezegt dat ik het rustig aan wilt doen. Zij bleef pushen dat ze een relatie wilde. Dus maar toegegeven en nu een maandje later gaat het haar te snel.. Ik ben wel zwaar naar de klotequote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:37 schreef Maitje het volgende:
[..]
Zoow.. dan doe je iets niet goed.
What happend?
Heey wanneer komt je vriendje Cobra weer online?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:37 schreef Maitje het volgende:
[..]
Zoow.. dan doe je iets niet goed.
What happend?
zit niet meer opschoolquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:45 schreef Mores het volgende:
[..]
Afstand en jij zit nog op school kan een wezenlijk verschil opleveren, maar goed dat is ook maar speculeren en van speculeren kan je geen speculaas maken
Aah jongen tochquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Heb vanaf het begin van de relatie gezegt dat ik het rustig aan wilt doen. Zij bleef pushen dat ze een relatie wilde. Dus maar toegegeven en nu een maandje later gaat het haar te snel.. Ik ben wel zwaar naar de klote
De afstandsrelatie heeft toch amper twee maanden geduurd? Tja, kut voor je, maar het is niet anders en het stelde nog amper iets voor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Heb vanaf het begin van de relatie gezegt dat ik het rustig aan wilt doen. Zij bleef pushen dat ze een relatie wilde. Dus maar toegegeven en nu een maandje later gaat het haar te snel.. Ik ben wel zwaar naar de klote
Hey slaap zequote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:54 schreef Maitje het volgende:
Loite ik ben tukke!
Thaboel.. jongen! Kom op eej
Truste!
Neemt niet weg dat het gewoon pijn doet waarschijnlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:54 schreef Mores het volgende:
[..]
De afstandsrelatie heeft toch amper twee maanden geduurd? Tja, kut voor je, maar het is niet anders en het stelde nog amper iets voor.
Weet ik wel, maar That's life and take the pain, life is worse and it only gets worserquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:56 schreef EllaN het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat het gewoon pijn doet waarschijnlijk.
Veel plezier danquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:02 schreef Maitje het volgende:
@Mores
Cobra ligt in bed, en ik ga er ook in! Tjuus!
Ik denk dat je bad en worse bedoelt?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:00 schreef Mores het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar That's life and take the pain, life is worse and it only gets worser
Nee hoorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:05 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Ik denk dat je bad en worse bedoelt?
True that. Alleen iemand's verdriet of relatie bagatelliseren is misschien niet helemaal nodigquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:00 schreef Mores het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar That's life and take the pain, life is worse and it only gets worser
Tja, ik denk dat je weet wat ik bedoelquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:06 schreef EllaN het volgende:
[..]
True that. Alleen iemand's verdriet of relatie bagatelliseren is misschien niet helemaal nodig. Hoewel ik je begrijp hoor.
+ volgens mij is worser geen woord.
Jaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:12 schreef Mores het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat je weet wat ik bedoel
Doe ikquote:
Sorry, namens vrouwen in het algemeenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:28 schreef Thaboel het volgende:
Vrouwen maken meer kapot dan drank goed kan maken.
Ik heb ervaring met beide en ik kan zeggen dat het tweede iets destructiever isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:28 schreef Thaboel het volgende:
Vrouwen maken meer kapot dan drank goed kan maken.
dat zien we later wel weer.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:05 schreef EllaN het volgende:
[..]
Niet comazuipen, ontspanningszuipje mag wel.
Zou je dat dan nog willen nu?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:42 schreef Thaboel het volgende:
[..]
dat zien we later wel weer.
Mijn grootste probleem is dat zij misschien nog verder met me wilt. Dus ik weet totaal niet waar ik aan toe ben
Mja kan ik me voorstellen, zou het zelf in zo'n geval denk ik ook niet zo vlug opgeven. Succes ermee!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:17 schreef Thaboel het volgende:
@ royy ja dat zou ik heel graag willen. Meer om het puntje dat zij 23 is en ik (vind ik zelf) ook al een stuk volwasseneren. Daarom hoop ik dat er echt een toekomst inzit
Nu.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:47 schreef Mores het volgende:
[..]
Heey wanneer komt je vriendje Cobra weer online?
Genoeg gedronken dus?quote:
Mooi zo. Op deze manier slapen bevalt me wel.quote:
dacht genoeg gedronken te hebben. Heb ik nu weer dorstquote:
Wel jammer dat ik er zo vroeg uit moest.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:26 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi zo. Op deze manier slapen bevalt me wel.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
dacht genoeg gedronken te hebben. Heb ik nu weer dorst![]()
@maitje ja hoor. Gister 2km naar huis gelopen ff goed nagedacht en ik denk dat ik er voor mezelf wel uit ben![]()
Ff douchen en dan neven en nichten dag
toch nog iets op je centen aan uit te gevenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:41 schreef Vortix het volgende:
Mijn telefooncontract kan verlengd worden. iPhone 4, ik kom eraan zometeen
Leuk he, de kinderen van een ander compleet verpestenquote:
GEWELDIG! Ze loopt nu de heletijd te schreeuwen dat ze een snoepje wiltquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Leuk he, de kinderen van een ander compleet verpesten
Mooi zoquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
dacht genoeg gedronken te hebben. Heb ik nu weer dorst![]()
@maitje ja hoor. Gister 2km naar huis gelopen ff goed nagedacht en ik denk dat ik er voor mezelf wel uit ben![]()
Ff douchen en dan neven en nichten dag
Hier ook met de kinderen!quote:
En hijs lekker!!!quote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:06 schreef Maitje het volgende:
[..]
En hijs lekker!!!![]()
Hij had iets langer in de oven gemogen maar ach, voor een 1e keer is die verrukkelijk!
Ghehehe.. nou ben eigenlijk een ramp in de keuken...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat je dus ook kunt bakken.
Dat valt toch wel mee?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:12 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ghehehe.. nou ben eigenlijk een ramp in de keuken...
Dan zou jij bij Paresto werken.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Quichequote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:50 schreef FadetoGreen het volgende:
Hele middag bij mijn achterneefje en nichtje geweest van 5 (denk ik :p) supergrappig die kindjes de hele tijd met mijn broertje bezig lachen zich helemaal rot :p
Thaboel wa is je fb voeg ik je toe
En wat is quiche?
Ik zie dat jullie bouwpakket bbq hebben gekochtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:54 schreef Thaboel het volgende:
Hahaha ineens het idee om te bbq-en dus racen naar de blokker voor een bbq. Zie FB voor de foto
Quiche broccoli zalm is erg lekker, maar ik koop die gewoon heel bij de supermarkt en dan in de ovenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:54 schreef FadetoGreen het volgende:
Haha cool![]()
Zeker pro als je dat kan maken :p
zelf maken ! veeeeeeel beterquote:Op zaterdag 26 maart 2011 17:56 schreef Mores het volgende:
[..]
Quiche broccoli zalm is erg lekker, maar ik koop die gewoon heel bij de supermarkt en dan in de oven
Omdat je 'ons mam' zegt, dat is typisch Brabants, ja mijn moeder is een voormalig Kruikenzeikerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:11 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Valt het heel op :p Brabant de grootste <3 Hahaha maar ik ben Brabants ja
Die kon ze niet uitvergroten, dus er was nog niets te zienquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:12 schreef gerco94 het volgende:
Puma, hoe zat dat met die foto van je schwanz?
Ik weet ja, dat merk je gelijk. Nadeel aan brabants zijn is dat ik een hekel heb aan een Leidse errrrr :p voordeel is dat ik een mooie g hebquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:14 schreef Mores het volgende:
[..]
Omdat je 'ons mam' zegt, dat is typisch Brabants, ja mijn moeder is een voormalig Kruikenzeiker
Zo...luxe, jij gaat dus kreeft eten?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:25 schreef Erasmo het volgende:
Zit nu een kreeft in het water hier, ding nam te veel ruimte in in de diepvries
Is ie nog wel goed?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Niks luxe aan hoor, dat ding lag destijds voor ¤5 euro bij de Lidl
Kreeft ?? Doe maar luxe zeg...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:25 schreef Erasmo het volgende:
Zit nu een kreeft in het water hier, ding nam te veel ruimte in in de diepvries
Ook bij de Lidl?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:36 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ja hoor heeft al die tijd in de vriezer gelegen.
Haha maar wel minder lekker lijkt me :pquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:38 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zie hierbovenEen big mac menu is duurder
Kreeft! Omnomnom...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die dingen worden zo'n beetje direct nadat ze op de wal komen in de vriezer gedumpt, dus ja.
Misschien deze niet en was ie daarom maar 5 euriquote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:49 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Die dingen worden zo'n beetje direct nadat ze op de wal komen in de vriezer gedumpt, dus ja.
Ik zit (helaas) nog niet bij defensie. Ik ben "arme" student; maar ik hou wel van lekker eten en drinken. Ipv mezelf elke week lam te zuipen in de kroeg, ga ik af en toe uit eten en neem ik een lekker wijntje. Of we kokenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:00 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Hier iemand die vaker kreeft eet... Ik dacht dat defensie niet goed betaalde :p
Ghehe standaard reactie daarop ja !quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:14 schreef jankaas020 het volgende:
Ons mam? Het is jouw moeder, niet de mijne.
Mijn moeder kan dat ook niet. Dus heb ik het mezelf maar geleerdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:05 schreef FadetoGreen het volgende:
Mja Oke :p hou zelf ook wel van lekker (veel) eten, maar dat kapotzuipen kan ik dan ook nog niet. Wel jammer dat ons mam niet kan koken :p
Je kan ook zelf koken he...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:05 schreef FadetoGreen het volgende:
Mja Oke :p hou zelf ook wel van lekker (veel) eten, maar dat kapotzuipen kan ik dan ook nog niet. Wel jammer dat ons mam niet kan koken :p
Nog steeds of alweer?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:31 schreef Thaboel het volgende:
Probleeeeeeem. Ikke is muf en verveeeeeeel me
Alweer we gaan voor de 3dagen achterelkaar naar de klotenquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Alweer we gaan voor de 3dagen achterelkaar naar de kloten
Dacht toch echt dat ik vrijwel altijd kookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:01 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik zit (helaas) nog niet bij defensie. Ik ben "arme" student; maar ik hou wel van lekker eten en drinken. Ipv mezelf elke week lam te zuipen in de kroeg, ga ik af en toe uit eten en neem ik een lekker wijntje. Of we koken
Heb jij de afgelopen 3 jaar voordat we elkaar kenden voor me gekookt dan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dacht toch echt dat ik vrijwel altijd kook
Hebben we het niet over, gaat over nu schat!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heb jij de afgelopen 3 jaar voordat we elkaar kenden voor me gekookt dan?
En ja, je kookt heel erg lekker
Als we het over NU hebben dan kook jij ook niet. Dat doen de mensen bij de Chinees op de hoek!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hebben we het niet over, gaat over nu schat!!
Bijdehand!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Als we het over NU hebben dan kook jij ook niet. Dat doen de mensen bij de Chinees op de hoek!
Alwaysquote:
Hamburger Hill? Of Platoon?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:14 schreef m.k het volgende:
Iemand nog goeie film tip, behalve die op tv komen?
Al gezienquote:
Kom naar het prachtige amstelveenquote:
Een niet legergerelateerde klassieker is v for vendetta, en die is ook nog ongelooflijk vet, of anders kick-ass, ik bedoel welke andere film heeft een 10jarige martial arts expert:Pquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:14 schreef m.k het volgende:
Iemand nog goeie film tip, behalve die op tv komen?
Dat betekent weer een paar dagen kritisch de orders lezen of er nog ergens Alfa tijd staatquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:14 schreef gerco94 het volgende:
Vergeten jullie niet de klok een uur vooruit te zetten?
Haha echt? Moet niet vergeten om morgenochtend naar taekwondo te gaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:25 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat betekent weer een paar dagen kritisch de orders lezen of er nog ergens Alfa tijd staat
Hamburger hill vind ik maar weinig aan, en die muziek van Philip Glass past er totaal niet bijquote:
Unstoppable met Denzel washington is wel okay, net nieuw, en anders The book of eli, als je die nog niet gezien hebtquote:
Je wordt in de zeik genomen. Ik dacht ik zeg het ffquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:31 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Oh. Coolik bedoelde wie speelt daarin enzo
Snap ik ben niet domquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:33 schreef EllaN het volgende:
[..]
Je wordt in de zeik genomen. Ik dacht ik zeg het ff.
is dat die Hollandse film?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:37 schreef FadetoGreen het volgende:
Idd lijkt mij ook echt een vette film. Iemand anders ooit kick-ass gezien?
Zo dik was ze toch niet???quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:41 schreef FadetoGreen het volgende:
Idd. Welke andere film heeft een tien jarig meisje dat supervet is
Leonquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:41 schreef FadetoGreen het volgende:
voor de meeste word je opgepaktquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:41 schreef FadetoGreen het volgende:
oh wacht, dat is met o.a Nicolas Cage als die vader, nee die film heb ik nooit echt kunnen uitkijkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:41 schreef FadetoGreen het volgende:
Grunn is groningen ja;) huilende rappers? Nooit van gehoord. Ik hou meer van hardstyle, hardcore, house enz.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:11 schreef FadetoGreen het volgende:
Gerco ooit van de huilende rappers gehoord? (Grunn = Groningen toch)
zeker niet mn jong. Noord-Hollandquote:
House is wel chill. Een vriend van mij gaat binnenkort houseplaten maken, ik stuur je wel een sample als het zo ver isquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:13 schreef gerco94 het volgende:
[..]
Grunn is groningen ja;) huilende rappers? Nooit van gehoord. Ik hou meer van hardstyle, hardcore, house enz.
enige goede aan braband is de RVS kazerne en carnavalquote:
Carnaval is idd een van de beste dingen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
enige goede aan brabanT is de RVS kazerne en carnaval
Super film.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:42 schreef EllaN het volgende:
[..]
Leon. Hoewel ik niet zeker weet hoe oud zij ook alweer was.
Ben ik aan het downloadenquote:
quote:
Beter doe je mee met het proevenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:13 schreef hoogvlieger het volgende:
is mn pa beneden een bierproeverij met wat maten van m aan t doen. Met af en toe wat gare kroegliederen tussendoorof ik mee wil doen met zingen
Wat is een sloper?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:22 schreef Vinz0r het volgende:
Kanker is vandaag officieel uitgeroepen tot kankerziekte!
Wist niet dat dat zo een sloper was!
Doodsoorzaak nr 1 helaas. 1 op de 3 mensen zal ooit in zijn of haar leven kanker krijgen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:22 schreef Vinz0r het volgende:
Kanker is vandaag officieel uitgeroepen tot kankerziekte!
Wist niet dat dat zo een sloper was!
Daar heb je tegenwoordig incontinentieluiers voorquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:32 schreef EllaN het volgende:
[..]
Zeker weten. Ik hou het niet droog bij die film.
Zijn die niet om de tafel op te doen als je iets hebt gemorstquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:52 schreef Mores het volgende:
[..]
Daar heb je tegenwoordig incontinentieluiers voor
Nee, dat lik je er gewoon vanafquote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:55 schreef EllaN het volgende:
[..]
Zijn die niet om de tafel op te doen als je iets hebt gemorst![]()
?
Vraag dat maar eens aan je ouders. Hun schuld.quote:
Haha mijn ouders weten het waarschijnlijk ook nietquote:Op zondag 27 maart 2011 00:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vraag dat maar eens aan je ouders. Hun schuld.
Sorry, ik was even vergeten dat jij in een ontwikkelingsgebied woont. Over een jaar of 5 maakt men ook in Brabant kennis met deze man.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:26 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Haha mijn ouders weten het waarschijnlijk ook niet
Stukjes. Wel een vette filmquote:Op zondag 27 maart 2011 00:27 schreef Mores het volgende:
Dan heb je The great dictator zeker ook nooit gezien?
Yep, uit 1940quote:Op zondag 27 maart 2011 00:29 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Stukjes. Wel een vette film(Charlie Chaplin toch?)
Lolquote:Op zondag 27 maart 2011 00:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Sorry, ik was even vergeten dat jij in een ontwikkelingsgebied woont. Over een jaar of 5 maakt men ook in Brabant kennis met deze man.
Charlie Chaplin is sowieso vet, nooit hele films van hem gezien maar wel stukjes en die zijn al super (als ie aant werk is in de fabriek enzoquote:
Dat stukkie als kapper in the great dictator is ook machtig mooi.quote:Op zondag 27 maart 2011 00:31 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Charlie Chaplin is sowieso vet, nooit hele films van hem gezien maar wel stukjes en die zijn al super (als ie aant werk is in de fabriek enzo)
Modern times uit 1936 is datquote:Op zondag 27 maart 2011 00:31 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Charlie Chaplin is sowieso vet, nooit hele films van hem gezien maar wel stukjes en die zijn al super (als ie aant werk is in de fabriek enzo)
In 1991 bij de LB (Luchtmacht Bewaking) te Vlb Volkel/De Peel als dienstplichtige, in 1992 t/m 1998 bij 11 Infbat GGJ AASLT/Paraquote:
Hoe laat is het nu eigenlijk?quote:
Volkel is nog best dicht bij en ik woon praktisch gezien in de Peel hahaquote:Op zondag 27 maart 2011 09:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
In 1991 bij de LB (Luchtmacht Bewaking) te Vlb Volkel/De Peel als dienstplichtige, in 1992 t/m 1998 bij 11 Infbat GGJ AASLT/Para
Heh, kut-braboquote:Op zondag 27 maart 2011 10:01 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Volkel is nog best dicht bij en ik woon praktisch gezien in de Peel haha
Met of zonder zomertijdcorrectie?quote:
Mooi, dan hoef ik alleen mijn horloge nog te verzetten. De rest van de klokkies heeft het gelukkig automatisch gedaan.quote:
Moet ook enkel mijn horloge verzetten, das alles.quote:Op zondag 27 maart 2011 10:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi, dan hoef ik alleen mijn horloge nog te verzetten. De rest van de klokkies heeft het gelukkig automatisch gedaan.
Wel klote dat we nu weer op Z+2 zitten.
Hier vollop zonquote:Op zondag 27 maart 2011 10:10 schreef FadetoGreen het volgende:
Niceis het daar wel goed weer? Tis hier hartstikke bewolkt
Ik ga naar mn taekwondo les, laters
Vanmiddag en vanavond naar familie. Hapje eten etc.quote:Op zondag 27 maart 2011 10:09 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Moet ook enkel mijn horloge verzetten, das alles.
Plannen voor vandaag Cobra?
Lotusss en ik gaan straks lekker een terrasje pakken
Verplicht nummertje?quote:Op zondag 27 maart 2011 10:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vanmiddag en vanavond naar familie. Hapje eten etc.
Ja. Maar dat overleef ik wel.quote:
Daarom.quote:
Doe mij nog maar een bakkie zwart met suiker van 8 uur oudquote:Op zondag 27 maart 2011 10:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daarom.
Maar eerst een bakkie. Willen jullie en Maitje, ondertussen ook wakker zie ik, ook een bakkie?
Ik bel de wacht wel even.quote:Op zondag 27 maart 2011 10:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Doe mij nog maar een bakkie zwart met suiker van 8 uur oud
Aubquote:
Komt door Maitje.quote:
Nee, cappuchino is voor mietjes.quote:
Suit yourself thenquote:
En al helemaal als ze voor zo een zgn "Late Machiatto" (oid's gaan)quote:
Zwart. Als je er suiker in doet kun je net zo goed thee gaan drinken.quote:Op zondag 27 maart 2011 10:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Koffie zwart met hooguit zuiker erin FTW!!!!
quote:Op zondag 27 maart 2011 10:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En al helemaal als ze voor zo een zgn "Late Machiatto" (oid's gaan)
Zwart of met suiker, maakt me niet uit, maar geen laffe melk erinquote:Op zondag 27 maart 2011 11:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zwart. Als je er suiker in doet kun je net zo goed thee gaan drinken.
En hen die bij Starbucks koffie kopen naaien zichzelf een oor aanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |