Shortiequote:Op maandag 4 april 2011 22:58 schreef Maartel het volgende:
Ze worden vast niet betrapt, anders was de cliffhanger wel geeindigd met Rick die de deur al open deed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Nou, ik wel. Wat een hysterische trut speelt ze. Zo overdreven. Word er niet goed vanquote:Op maandag 4 april 2011 20:46 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in maar ik snap niet echt waarom iedereen Charlie zit te bashen
quote:Op maandag 4 april 2011 21:58 schreef James1988 het volgende:
met een doorgeladen geweer Danny en Charlie confronteert met hun asociale gedrag om vervolgens voor hun ogen zelfmoord te plegen.
Weet je wat het is? Ik zie zoiets nog wel gebeuren. Alle creaties van die kutschrijvers van nu worden de hand boven het hoofd gehouden, Charlie meegerekend omdat zij haar ook zo getransformeerd hebben dat het gewoon triest wordt. Dit noem ik geen leed hoor. Dat mogen de oudgedienden allemaal over zich heen krijgen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 15:42 schreef Countess het volgende:
[..]
Dan zijn we nóg niet van Charlie en Danny af
![]()
![]()
De cliffhanger van gisteren zal vandaag vast een enorme anticlimax opleveren. Of misschien gaan ze er helemaal niet eens meer op in
Nee man, haar eigen graf laten graven.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:28 schreef Hogendoorn het volgende:
Wat die Charlie al zei toen ze bij Danny die kamer binnenkwam. Ik dacht even dat het een dagdroom van hem was, maar ze stond daar gewoon te verkondigen dat ze zo opgewonden van hem werd. Hoe walgelijk willen ze dat mens maken? Als ik haar man was zou ik haar a la Ludo op een bootje de zee op zetten.
Daar kan Charlie toch niets aan doen, zij is gewoon verliefd op playmobil? Als zij er voor kan zorgen dat Rik niets van de relatie merkt dan is er niet zo veel aan de hand.quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:28 schreef Hogendoorn het volgende:
Wat die Charlie al zei toen ze bij Danny die kamer binnenkwam. Ik dacht even dat het een dagdroom van hem was, maar ze stond daar gewoon te verkondigen dat ze zo opgewonden van hem werd. Hoe walgelijk willen ze dat mens maken? Als ik haar man was zou ik haar a la Ludo op een bootje de zee op zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een gedegen volwassen persoon moet dit soort dingen in de hand hebben en beseffen dat het tijdelijk is of het opbiechten en voor de andere kiezen ipv 2 walletjes te eten. In het echt gebeurt het uiteraard ook, als het een bekende van mij was zou ik diegene de huid vol schelden, wat ik bij Charlie nu dus ook doe.quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:20 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Daar kan Charlie toch niets aan doen, zij is gewoon verliefd op playmobil? Als zij er voor kan zorgen dat Rik niets van de relatie merkt dan is er niet zo veel aan de hand.
Rik speelt in de serie vanaf 1995 en was tot hij een relatie met Charlie kreeg alles behalve een kneusje. Door het personage Charlie dat bijna een synoniem is geworden voor "verdorven egoïsme" zien de huidige incompetente schrijvers -naar mijn bescheiden inzichten- geen andere mogelijkheid haar partner een kneus te maken.quote:Dat Rik niets doet of doorheeft komt omdat hij een kneusje 1e klas is, over Danny zal ik het al helemaal niet hebben.
Dit is nogal onzinnig, Charlie was even oud als Hedwig en daar had hij ook een gelijkwaardige relatie mee. Bovendien heeft Charlie nu de leeftijd die Anita had toen ze Rik voor het eerst ontmoette, vergeet niet dat Anita ook als een pubermeisje begonnen is, maar in tegenstelling tot Charlie ging ze wel met haar (leef)tijd mee.quote:Rik wist vanaf het begin van de relatie dat het leeftijdsverschil wel erg groot was tussen hijzelf en Charlie, met de daarbijbehorend gedrag en levensinstelling. Het is ook niet echt slim om te denken dat iedere vrouw die hij na Anita zal krijgen precies het zelfde zou zijn dan zij was.
Ik begrijp niet waarom men met de vinger naar zou Rik wijzen, okee hij is misschien sullig en onoplettend, maar Charlie is hier de hoofdschuldige, want zij is diegene die een primaire actie pleegt.quote:
Charlie is bezet, die gaat vreemd. Danny niet, al is het natuurlijk een smerige klootzak.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:08 schreef kissaa het volgende:
@ Heer_van_Bartolhoven:
Hoezo is Charlie de hoofdschuldige? Dannyis minstens zo schuldig en daar hoor ik je niet over.
nee, niet gezien, ze lag onder het bedquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:14 schreef Heinzi het volgende:
Kan iemand me even updaten wat er zojuist allemaal is gebeurd? Heeft Rik Charlie gezien?
Liftquote:Op dinsdag 5 april 2011 20:22 schreef Heinzi het volgende:
Wanneer gaat die maxime eindelijk eens uit de serie
Ik had het over de relatie tussen Charlie en Rik, van alleen die 2 zie ik Charlie als hoofdschuldige.quote:Op dinsdag 5 april 2011 19:08 schreef kissaa het volgende:
@ Heer_van_Bartolhoven:
Hoezo is Charlie de hoofdschuldige? Dannyis minstens zo schuldig en daar hoor ik je niet over.
Als Ludo met d'r afgerekend heeft. Die heeft immers een heel kordon advocaten opgetrommeld om voor eens en altijd haar mond te kunnen snoeren?!?!quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:22 schreef Heinzi het volgende:
Wanneer gaat die maxime eindelijk eens uit de serie
Tsja, helaas, 't moet wel van Bing zijn, met hem is ze toch de kooi ingedoken?quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:04 schreef Ascendancy het volgende:
Van wie zou sjors zwanger zijn.
Lucas? Ludo? Naud?
Het kan onmogelijk van Bing zijn, anders wordt GTST zowaar nog enigszins geloofwaardig.
Het is toch gewoon al bekend dat Bing de verwekker van het kind is? (Alhoewel in een soap alles kan)quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, helaas, 't moet wel van Bing zijn, met hem is ze toch de kooi ingedoken?
Lucas kan niets met vrouwen want homo, Ludo doet zoiets niet, en Noud lag toen in de kreukels.
Ja, tot op zekere hoogte maar eigenlijk allebei omdat ze zo naïef waren om te investeren in dat epasa-fonds. Met als gevolg daarvan ...quote:Op dinsdag 5 april 2011 21:44 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik had het over de relatie tussen Charlie en Rik, van alleen die 2 zie ik Charlie als hoofdschuldige.
Sjors met Ludo, die is grappig.quote:Op dinsdag 5 april 2011 20:04 schreef Ascendancy het volgende:
Van wie zou sjors zwanger zijn.
Lucas? Ludo? Naud?
Het kan onmogelijk van Bing zijn, anders wordt GTST zowaar nog enigszins geloofwaardig.
Vind ik eigenlijk ook nergens op slaan, dit ligt gewoon aan iemands karakter. Ik ken mensen die zoiets (een faillisement) irl hebben meegemaakt en juist dichter naar elkaar zijn toegegroeid. Als je zo gaat redeneren, vind je altijd wel een geldige reden om vreemd te gaan.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:27 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Ja, tot op zekere hoogte maar eigenlijk allebei omdat ze zo naïef waren om te investeren in dat epasa-fonds. Met als gevolg daarvan ...
Inderdaad, Nina en Noud kijken elkaar aan, wauw dat deden ze al eerder op de aflevering in Ludo's woonkamer en later nog een keer in die kapperszaakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |