quote:Op zaterdag 2 april 2011 17:35 schreef DeLuna het volgende:
Shortie van 4 april
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]Don't make us lose hope!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit gedoe moet gewoon voorbij zijn en snel..Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conformists will be cast away by the tide of history
quote:Op maandag 4 april 2011 01:22 schreef Liquidist het volgende:
De zomercliffhanger is bekend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
4 aprilgrap ondertussen.quote:Op zaterdag 2 april 2011 16:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ben je serieus of is dit een 2 april-grap???
En mocht het serieus zijn, wanneer komt-ie uit?
Eens, als je Rik en Charlie vergelijkt met Rik en Anita is het hartstikke duidelijk dat Charlie absoluut niet kan tippen aan Anita. Maar ook toen Rik met Hedwig was die nota bene bijzonder puberaal en impulsief was, werd er meer rekening gehouden met het welzijn van Rik.quote:Op zondag 3 april 2011 16:31 schreef Countess het volgende:
Eigenlijk passen Danny en Charlie prima bij elkaar. Allebei egocentrisch en kinderachtig.
![]()
Wat moet Rik toch met zon mens dat alleen maar aan zichzelf denkt en een broer die zich allesbehalve volwassen gedraagt?![]()
Ik vermoed dat Charlie ook snel uitgekeken zal raken op Danny. Hij is een klaploper en zij vindt zichzelf heel wat
Eens, ik moet er niet aan denken, Charlie is één en al wispelturigheid en labiliteit.quote:Op maandag 4 april 2011 14:36 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
...als ik bijvoorbeeld de vrouwelijke user hier kan inschatten dan denk ik dat ze zichzelf niet met zo iemand als Charlie willen identificeren
En terecht. Zijn die Edwin en Lucas nou echt zo naïef dat ze meteen geloven dat Anton hen accepteert?quote:Op maandag 4 april 2011 20:06 schreef vencodark het volgende:
Janine bemoeit zich ook OVERAL mee!Het zal je moeder maar zijn.
Dan nog is dat geheel aan Edwin en Lucas. Zijn 2 volwassen mensen en daarbij, ze kan ook nadien met 1 van die jongen praten (haar zoon eigenlijk alleen) i.p.v. gelijk met haar grote mond ertussen te gaan zitten. Laat ze gewoon.quote:Op maandag 4 april 2011 20:17 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En terecht. Zijn die Edwin en Lucas nou echt zo naïef dat ze meteen geloven dat Anton hen accepteert?
Ze zegt anders wel de juiste dingen. Die twee jongens nemen alles wat Anton zegt veel te klakkeloos aan.quote:Op maandag 4 april 2011 20:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan nog is dat geheel aan Edwin en Lucas. Zijn 2 volwassen mensen en daarbij, ze kan ook nadien met 1 van die jongen praten (haar zoon eigenlijk alleen) i.p.v. gelijk met haar grote mond ertussen te gaan zitten. Laat ze gewoon.
True, maar toch. Ik zou me doodergeren aan zo'n mens.quote:Op maandag 4 april 2011 20:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze zegt anders wel de juiste dingen. Die twee jongens nemen alles wat Anton zegt veel te klakkeloos aan.
Janine kwam alleen maar met vooroordelenquote:Op maandag 4 april 2011 20:26 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ze zegt anders wel de juiste dingen. Die twee jongens nemen alles wat Anton zegt veel te klakkeloos aan.
Maar die kloppen in dit geval wel. Dat gezicht alleen al van Anton toen hij aan het begin van de uitzending Edwin omhelsde ... het was zo duidelijk te zien dat het één groot toneelstukje was wat hij aan het opvoeren was.quote:Op maandag 4 april 2011 20:28 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Janine kwam alleen maar met vooroordelen
Het zou me niets verbazen dat, als dit dan dat, etc, etc ...quote:Op maandag 4 april 2011 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Maar die kloppen in dit geval wel. Dat gezicht alleen al van Anton toen hij aan het begin van de uitzending Edwin omhelsde ... het was zo duidelijk te zien dat het één groot toneelstukje was wat hij aan het opvoeren was.
En die man is hartstikke gevaarlijk ... ziet hij zijn zoon met Lucas in z'n kantoor rotzooien, slaat hij helemaal door ...
Het zou me niet verbazen als hij Lucas had doodgeslagen als Bianca er niet tussen was gekomen ...
Deze dingen gebeuren in het dagelijks leven wel degelijk. Vrouwen en mannen die een geheime relatie hebben naast hun huwelijk. Het lijkt me niet meer dan redelijk dat ze daar ook een paar weken aan besteden net als het homo-acceptatie thema.quote:Op maandag 4 april 2011 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Laat Rik Danny en Charlie alsjeblieft betrappen, dan zijn we ook weer van dat gezeik af ...
En dit keer moet hij haar echt definitief dumpen.
Klopt, alleen dat homo thema is vrij nieuw en dit hebben we al tig keer gezien. Tijd voor iets nieuws!quote:Op maandag 4 april 2011 20:43 schreef LWD-Godius het volgende:
Deze dingen gebeuren in het dagelijks leven wel degelijk. Vrouwen en mannen die een geheime relatie hebben naast hun huwelijk. Het lijkt me niet meer dan redelijk dat ze daar ook een paar weken aan besteden net als het homo-acceptatie thema.
Daar heb je wel gelijk in maar ik snap niet echt waarom iedereen Charlie zit te bashenquote:Op maandag 4 april 2011 20:43 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Klopt, alleen dat homo thema is vrij nieuw en dit hebben we al tig keer gezien. Tijd voor iets nieuws!
Dit duurt nu wel veel langer dan een paar weken ... Charlie en Danny gingen met elkaar naar bed eind januari/begin februari. Dus dit gedoe duurt nu al langer dan 2 maanden ...quote:Op maandag 4 april 2011 20:43 schreef LWD-Godius het volgende:
Deze dingen gebeuren in het dagelijks leven wel degelijk. Vrouwen en mannen die een geheime relatie hebben naast hun huwelijk. Het lijkt me niet meer dan redelijk dat ze daar ook een paar weken aan besteden net als het homo-acceptatie thema.
Ja dat het eigenlijk te lang duurt ben ik het met je eens maar ik vind het toch wel spannend genoeg om te volgen.quote:Op maandag 4 april 2011 20:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Dit duurt nu wel veel langer dan een paar weken ... Charlie en Danny gingen met elkaar naar bed eind januari/begin februari. Dus dit gedoe duurt nu al langer dan 2 maanden ...
Wat mij betreft is dat te lang.
Helaas is dit typisch GTST, en melken ze alle verhalenlijnen ontzettend uit.
Omdat ze dom, onbeheerst, egoïstisch, puberaal, labiel, onvolwassen en stompzinnig is?quote:Op maandag 4 april 2011 20:46 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in maar ik snap niet echt waarom iedereen Charlie zit te bashen
Volledig mee eensquote:Op maandag 4 april 2011 20:56 schreef Countess het volgende:
[..]
Omdat ze dom, onbeheerst, egoïstisch, puberaal, labiel, onvolwassen en stompzinnig is?![]()
Over Danny denk ik precies hetzelfde.
Ik snap eigenlijk niet dat er nog mensen zijn die Charlie niet bashen, wat Countess zegt, maar naast dat egoïstische, asociale, hysterische en manische is er nog iets dat haar in mijn ogen opper walgelijk maakt. Een eigenschap dat haar afzichtelijke moeder ook had, namelijk het in en in verontwaardigd zijn als de ander iets verkeerd doet dat een fractie is van haar eigen 'misdaden'. Pure hypocrisie en oppurtinisme (en ja dat heeft ieder mens een beetje, maar de een meer dan de ander)quote:Op maandag 4 april 2011 20:46 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Daar heb je wel gelijk in maar ik snap niet echt waarom iedereen Charlie zit te bashen
Of ze rekken het nog een dag en dan is dat de cliffhanger van morgenquote:Op maandag 4 april 2011 22:58 schreef Maartel het volgende:
Ze worden vast niet betrapt, anders was de cliffhanger wel geeindigd met Rick die de deur al open deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |