abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94789115
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 23:06 schreef LWD-Godius het volgende:

[..]

Dit is pas de eerste keer dat ik het hoor dan :') , tijdens de meeste scènes waar Lucas in speelt ben ik achter mijn notebook een beetje aan het surfen en let ik niet echt op. Ik vind zijn personage niet echt interessant, te gespeeld en veel te geforceerd.
Het was ook geen kritiek naar jou, eerder richting de makers. Zo herriner ik me een keer dat Lucas de de Rozenboom binnen kwam en tegen Maxime zei 'hee tante', waarop ze reageerde met 'hee nichtje'.
Een heer met stijl
  dinsdag 29 maart 2011 @ 23:44:37 #107
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_94789969
Mja, dat soort grappen/koosnaampjes zijn juist leuk als je ze er consequent inhoudt. Net als een goede vriend van je al 20 jaar de bijnaam "Die bolle" kan hebben zonder dat je er iets mee bedoelt. En Lucas is soms ook gewoon een nicht. :')

Overigens vond ik het weer mooie scenes tussen Ludo en Maxime, dat is tenminste acteren. En niet dat halfzachte gedoe van Nina en Noud...
  dinsdag 29 maart 2011 @ 23:58:20 #108
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_94790564
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 10:47 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik denk dat Heer Van Bartolhoven dat zal kunnen beamen, hij heeft ooit een mail gestuurd naar de schrijvers met kritiekpunten en eventuele tips er in, wat door de schrijvers toen is afgedaan als een vod.

[..]

Tja, Spangas.... van de week op school kreeg ik dat bij mijn Kijk en Luistertoets Nederlands voorgeschoteld... Laat ik het zo zeggen: ik had 2 van de 7 vragen goed (en jij mag zeggen hoe dat kan ;) )

[..]

Nou ja, een einde als Goudkust seizoen 5 mag ook...

Alle mensen op een schip, waar een bom is geplaatst. Wiet (die intussen verslaafd is aan de cocaïne) komt hier achter en wil de rest waarschuwen, maar stort op het cruciale moment in elkaar, waarna de bom de laatste seconden aftikt... (ZOMERCLIFF!!!!!!!!!!!!!)

In de eerste aflevering van Seizoen 22 zijn we een jaar verder. Lucas en Edwin zijn verdronken, Maxime is spoorloos verdwenen, Danny is voor het laatst gesignaleerd in het Zwanenmeer, Charlie is naar haar moeder in Curacao vertrokken (arme bevolking van Curacao, ik heb met ze te doen), Nina is ooit een tas gaan kopen in Milaan maar is nooit teruggekomen (godzijdank!), Ludo zit in de gevangenis nadat hij schuldig is bevonden aan de explosie op de boot (wat hem min of meer door Maxime in de schoenen is geschoven), Sjoerd is overleden bij een ongeluk op zijn driewieler (jaja!), Wiet zit in een afkickkliniek, Bing heeft tijdens de explosie in zijn broek gepoept en is in angst het water ingedoken (en nooit meer teruggevonden), en Lorena en Jack zijn per boot op wereldreis gegaan en hebben volgens de laatste geruchten Laura Dekker aangevaren, waardoor die haar geheugen heeft verloren en nu denkt dat ze de dochter van Linda is :')

Robert is terug uit Tokyo en heeft trouwplannen met Laura, Sil is - dankzij inspanningen van zijn vader - vervroegd uit de gevangenis gekomen, Noud zit in een rolstoel nadat hij een spijker verkeerd in de muur sloeg en hier spontaan een hernia van kreeg, Jef heeft De Koning overgedragen aan Rik en is samen met Robert een nieuw reclamebureau begonnen (A&A), Laura heeft haar baan bij De Rozenboom opgezegd en is als Juridisch Medewerker bij A&A gekomen en Sil leert de fijne kneepjes van het reclamevak. Maar dan komt er een oude bekende van Jef uit Amerika...

Rik is intussen weer eigenaar van De Koning geworden en is getrouwd met Sjors. Rikki doet er alles aan om Sil terug te krijgen, maar hij houdt de boot af. Rikki slaat volledig door en raakt verslaafd aan de alcohol, wat resulteert in een coma.

Intussen loopt het huwelijk van Anton en Bianca ook niet lekker: Bianca geeft Anton de schuld van de dood van hun kinderen. Anton kan er niet meer tegen en zoekt troost bij Janine, die ook treurt om de dood van haar zoon en het vertrek van haar dochter. De twee krijgen een verhouding, maar dan keert Ludo terug in Meerdijk...

Ludo is niet van plan A&A voor zich te laten gaan en haalt een oude bekende terug: George Vandermeer. De opdracht is simpel: maak A&A kapot. George gaat gretig aan het werk, maar de teruggekeerde Remco heeft het gevoel dat er iets niet helemaal in de haak is...

En als laatste meert er plotseling een rubberbootje aan in de haven van Meerdijk. De vrouw aan boord is niet van plan Meerdijk snel weer te verlaten, want ze heeft een behoorlijk appeltje te schillen met Ludo en wil haar kleinkind graag ontmoeten...
Quoted for truth

Naar een idee van ArnieAlberts
Geschreven door PeterKelder

Hoeveel meer kan je back to basic? :')
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_94796219
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 23:58 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Quoted for truth

Naar een idee van ArnieAlberts
Geschreven door PeterKelder

Hoeveel meer kan je back to basic? :')
Tis toch niet voor niks "Arnie en Peter weten alles beter!" :P

Nou ja, basic... tis dit of nóg verder doorslaan naar het huidige waardoor zelfs een serie als Spangas nog volwassener overkomt :') Met de serie stoppen is ook een optie ;)
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Redactie Sport woensdag 30 maart 2011 @ 08:12:58 #110
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94796450
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 22:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Doet er niet toe, oorspronkelijk had Ludo ook een werkkamer in huis en daar lijkt het ook gewoon op. Bovendien betekent het misschien dat Ludo weer eens aan het werk gaat in plaats van huisvadertje te spelen. ^O^

[..]

Niks tegen homo's als mensen dat weer denken, wel dat ze het Ludwin noemen, dit laat me weer denken aan het niveau van die tienerserie van 2 jochies die in een hotel wonen. :')
Zack & Cody? :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_94804195

Kon het niet laten :P

Die laatste foto moet het bureaublad van Ludo voorstellen
pi_94807912
quote:
10s.gif Op woensdag 30 maart 2011 08:12 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Zack & Cody? :')
Dat ja, zo slecht dat het soms weer grappig wordt (al slaat nederlandse nasynchonisatie nergens op bij niet-tekenfilms), maar dat is ook als zodanig bedoeld. GTST was een soapserie en geen puber-comedy. ;)
Een heer met stijl
pi_94809162
Ik vind het trouwens wel jammer/vreemd dat de rollen van Jef en Rosa beperkt blijven tot het serveren van eten en biertjes overhandigen :') . Ik meende dat er nog niet zo lang geleden een lijntje ontstond tussen die twee? Volgens mij heb ik daar de laatste weken niets meer van teruggezien.
  woensdag 30 maart 2011 @ 16:00:49 #114
251975 kissaa
fka: kissa
pi_94812155
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 14:48 schreef LWD-Godius het volgende:
Ik vind het trouwens wel jammer/vreemd dat de rollen van Jef en Rosa beperkt blijven tot het serveren van eten en biertjes overhandigen :') . Ik meende dat er nog niet zo lang geleden een lijntje ontstond tussen die twee? Volgens mij heb ik daar de laatste weken niets meer van teruggezien.
Klopt dat je daar niets van terug hebt gezien. Rosa vertelde Jef dat ze verliefd op hem was en Jef heeft geantwoord dat hij Rosa aardig vindt maar niet meer dan dat.
Rosa gedroeg zich (vond ik :) ) als een verliefde puber. Tranen met tuiten omdat ze afgewezen werd...
  woensdag 30 maart 2011 @ 17:33:39 #115
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_94816146
Die aflevering van gisteravond was verschrikkelijk. Wat saai.
Als je vrouw vraagt:
"Wat is er op TV?"
dan is "stof" niet
het juiste antwoord.
  Redactie Sport woensdag 30 maart 2011 @ 17:54:50 #116
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94817078
quote:
15s.gif Op woensdag 30 maart 2011 17:33 schreef gebrokenglas het volgende:
Die aflevering van gisteravond was verschrikkelijk. Wat saai.
Die van vanavond :'(
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 30 maart 2011 @ 18:43:05 #117
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_94818830
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 12:41 schreef Stephan1237 het volgende:
[ afbeelding ]
[

Die laatste foto moet het bureaublad van Ludo voorstellen

Daar doet Amy me aan denken!
  woensdag 30 maart 2011 @ 20:31:08 #118
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94825482
:') Charlie en Danny midden in de huiskamer. Dat is inderdaad dé plek om vreemd te gaan als je niet betrapt wil worden.... :|W
pi_94825495
Charli de vuile kuthoer :')
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_94825899
Goddomme. Het personage Charlie is echt uiterst zwakzinnig. Danny is uiteraard ook extreem triest. Samen verdienen zij een epic facepalm.

woensdag 30 maart 2011 @ 20:39:35 #121
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_94826009
Twee leeghoofden die bij elkaar passen.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  Redactie Sport woensdag 30 maart 2011 @ 20:41:49 #122
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94826153
Alles is toevallig in Meerdijk, maar waarom komt Rik nooit binnen op zulke momenten? :'(
pi_94826162
Charlie is wel :9~ trouwens
pi_94826432
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:42 schreef LWD-Godius het volgende:
Charlie is wel :9~ trouwens
Beetje hangtieten in de playboy :'(
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:08:51 #125
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_94827875
Zijn ze nou nog steeds niet klaar met dat gezeik over Charlie, Rik en Danny?
Wat een kutverhaallijn.
Ik vond Charlie en Rik al saai samen voordat Charlie was vreemdgegaan.
En ik vond Danny leuk toen hij met Maxime was, want die wou hem tenminste.
Charlie is gewoon een hoer. Rik verdient zoveel beter.
Ik hoop dat Maxime Danny nooit terugneemt, want die Danny is ook een kneus.

En waarom wil Nina Noud zo graag terug? Ze passen totaal niet bij elkaar.
En Noud is een kutpersonage.

Schrijvers, rot op met dit gezeik over Danny/Charlie/Rik/Nina/Noud, en zorg eens voor een verhaallijn met Laura en/of Jef!
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:51:59 #126
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_94830591
Correctie, Charlie is een slet. Hoeren krijgen er tenminste nog geld voor. ;)
  Redactie Sport woensdag 30 maart 2011 @ 22:15:47 #127
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94832374
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 30 maart 2011 @ 23:39:59 #128
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_94837191
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 20:46 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Beetje hangtieten in de playboy :'(
Beter dat dan van die verschrikkelijke plastic ballonnen die sommige actrices hebben. :r

Charlie is inderdaad een slet, maar hoer is ook wel een beroep voor haar. Kan ze veel geld mee verdienen.
Ze doet het nu toch al met iedereen, waarom er dan niet wat centjes aan verdienen? o|O
pi_94837651
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 23:39 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Beter dat dan van die verschrikkelijke plastic ballonnen die sommige actrices hebben. :r

Charlie is inderdaad een slet, maar hoer is ook wel een beroep voor haar. Kan ze veel geld mee verdienen.
Ze doet het nu toch al met iedereen, waarom er dan niet wat centjes aan verdienen? o|O
De schrijvers van gtst kunnen niet zo ver denken. Wel een goed en interessant plan trouwens, 10x beter dan de verhaallijnen die we nu zien.
pi_94838019
quote:
15s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:08 schreef Madame_Paon het volgende:
Zijn ze nou nog steeds niet klaar met dat gezeik over Charlie, Rik en Danny?
Wat een kutverhaallijn.
Ik vond Charlie en Rik al saai samen voordat Charlie was vreemdgegaan.
En ik vond Danny leuk toen hij met Maxime was, want die wou hem tenminste.
Charlie is gewoon een hoer. Rik verdient zoveel beter.
Ik hoop dat Maxime Danny nooit terugneemt, want die Danny is ook een kneus.

En waarom wil Nina Noud zo graag terug? Ze passen totaal niet bij elkaar.
En Noud is een kutpersonage.

Schrijvers, rot op met dit gezeik over Danny/Charlie/Rik/Nina/Noud, en zorg eens voor een verhaallijn met Laura en/of Jef!
In grote lijnen mee eens, behalve Nina en Noud, die irriteren me niet zozeer als ze gewoon bij elkaar zijn zonder zogenaamde geheugen issues.
Een heer met stijl
  donderdag 31 maart 2011 @ 00:46:17 #131
251975 kissaa
pi_94840038
quote:
15s.gif Op woensdag 30 maart 2011 21:08 schreef Madame_Paon het volgende:

Laura en Ome Willem gemist? Laura en Noud?
  donderdag 31 maart 2011 @ 00:48:16 #132
251975 kissaa
pi_94840107
En Jef en Rosa natuurlijk :D
  donderdag 31 maart 2011 @ 00:49:28 #133
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_94840153
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 00:46 schreef kissaa het volgende:

[..]

Laura en Ome Willem gemist? Laura en Noud?
Ja, maar die verhaallijn met Edwin Rutten is al tijden geleden afgelopen. En Laura speelt in de verhaallijn van Noud/Nina maar een bijrol.
Jef heeft echt veel te lang geen belangrijke rol meer gehad ... het begon er even op te lijken toen hij een afspraakje had met Rosa, maar toen wees hij haar af en toen werd hij weer een veredelde figurant. :{
De twee personen die er al sinds het eerste seizoen in zitten, worden compleet verwaarloosd en personages die echt niets toevoegen, zoals Danny en Noud, spelen wel grote rollen.
Beetje omgekeerde wereld ...
  donderdag 31 maart 2011 @ 00:56:43 #134
251975 kissaa
pi_94840369
De "romance" tussen Laura en Ome Willem speelde zich af in dit seizoen. Recent dus!
  donderdag 31 maart 2011 @ 01:16:15 #135
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_94840941
Nou, begin januari werd Sil ontmaskerd als moordenaar van Rutger, dus het einde van de verhaallijn is ook al bijna 3 maanden geleden.
En Jefs laatste verhaallijn is nog veel langer geleden.
Alle andere personages hebben in de afgelopen 3 maanden wel fatsoenlijke rollen gehad:
- Het gezeik met Charlie/Danny/Rik
- Het gedoe met Nina/Noud
- De relatie tussen Edwin/Lucas, Antons reactie hierop, Bianca's reactie daar weer op.
- Maxime die Ludo heeft waar ze 'm hebben wil: in het nauw. Janine die boos is op Ludo, Maxime, Bianca en Anton.
-De baby van Sjors en Bing en het gedoe met de drugs met Bing, Wiet en Lorena.
-Lorena en Jack die gingen samenwonen.
-Sjoerd en Rikki die om elkaar heen draaien.

En Laura en Jef? Die mogen een beetje als figuranten in de Koning en de Rozenboom opdraven.
  donderdag 31 maart 2011 @ 02:09:17 #136
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_94841686
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2011 22:15 schreef DeLuna het volgende:
SPOILER
Wat. ALWEER??? :o
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
  donderdag 31 maart 2011 @ 09:10:23 #137
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_94843664
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 02:09 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Boeiend. Gtst is echt kut tegenwoordig al moet ik toegeven dat ik de previews nog steeds kijk .
Waarom ? geen idee eigenlijk hopen voor betere tijden ? Maar het gaat al zeker 3 a 4 jaar nergens meer over. Niemand werkt echt behalve Jef en die zie je nooit nu zitten personages altijd thuis of zitten in de kroeg en het is totaal de soap geworden die gaat over met wie Danny Charlie Noud of Bing nu weer heeft liggen neuken. Heb je de homo's nog om gay kijkers te trekken (dat kan je dubbel opvatten dat is aan jou ) En verder ligt gtst op zijn gat.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  † In Memoriam † donderdag 31 maart 2011 @ 09:38:05 #138
43556 miss_dynastie
pi_94844151
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 02:09 schreef ArnieAlberts het volgende:

[..]

Hij houdt van me *O* Hij houdt niet van me -O- Hij houdt van me *O* Hij houdt niet van me -O- Hij houdt van me *O* Hij houdt niet van me -O- Hij houdt van me *O* Hij houdt niet van me -O- Hij houdt van me *O* Hij houdt niet van me -O- x9963 -O- :O
pi_94855712
Ik weet niet of het waar is, maar ik las dit bericht op internet:

quote:
Exclusief: Marlies van Alcmaer in GTST
Actrice Marlies van Alcmaer (73), bekend van tv-series als 'Westenwind', 'Spijkerhoek' en 'Vrienden voor het Leven', zal binnenkort een gastrol gaan vertolken in Goede tijden, slechte tijden. Dat heeft RTL donderdag laten weten. Van Alcmaer kruipt in de huid van Diana Beaumont, de adoptietante van Maxime Sanders.

'De gastrol kwam geheel toevallig op mijn pad. De laatste jaren heb ik het rustiger aangedaan en werd ik nog zelden voor rollen gevraagd. Het was oud-collega Joep Sertons die me op de hoogte bracht van deze rol. Toen ik hoorde wat de rol inhield, was ik meteen enthousiast. Na een aantal castings werd ik uitgekozen. Ondanks dat ik een aantal jaren weinig acteerwerk heb gedaan, bevalt het me uitstekend op de set. Het is ook bijzonder interessant om met mijn jarenlange ervaring tips te geven aan jonge acteurs", aldus de actrice zelf.

Ellen Meijerse, programmacoordinator bij RTL, laat weten dat het personage voor een hoop opschudding zal zorgen. "Diana zal een belangrijk aandeel hebben in de verhaallijn van Maxime en Ludo". Overigens zal Van Alcmaer maar voor enkele weken de cast versterken. Meijerse laat weten dat haar rol vlak voor de zomerstop spectaculair ten einde komt.

Wij van Westenwind World vermoeden dat er connectie ligt tussen deze gastrol en het aankomende vertrek van Marjolein Keuning. Vanwege de Flexwet is Keuning verplicht binnen enkele maanden de serie te verlaten. Of ze daarna nog terugkeert, is niet bekend.
Bron: http://rtl24.web-log.nl/w(...)maer-in-gtst.html#tp

Als dit zo is hoop ik op een mooie en goede verhaallijn _O_

En vervolgens iets met Maxime op een rubberbootje :P
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  donderdag 31 maart 2011 @ 15:39:31 #140
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_94857308
Emma Noordermeer _O_ _O_ _O_
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')