abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 26 maart 2011 @ 21:44:03 #36
328189 ArnieAlberts
Zit me niet te jennen, man
pi_94654633
Joh, dat mail-adres. Dat is er ook alleen maar voor 14-jarige tieners, die liggen te geilen op Danny en Lorena, en vertellen hoe gaaf zij wel niet zijn en of zij misschien ook MSN hebben. Komt de redactie alleen maar met het antwoord: "Goh, wat leuk dat je naar GTST kijkt!", negatieve kritiek eindigt meteen in het vuilnis.

Ik ga iets zeggen waar ik veel, misschien heel veel reacties op krijg die het er niet mee eens zijn. Maar ik ben het zat om continue te moeten lezen hoe MIJN soap hier compleet verneukt wordt. MIJN soap, de énige soap die mij vroeger jarenlang dagelijks aan de buis gekluisterd hield, wordt, nee, IS veranderd in een volwassen "Spangas". WHAT THE FUCK. Wat ik dus wilde zeggen;

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat GTST gecancelled wordt, OF dat de schrijvers én hun belachelijke karakters uit de afgelopen 2, 3 jaar allemaal eruit gaan. Blaas Meerdijk op of whatever, maar al die nieuwe verneukte teringkarakters die echt al-tijd de hand boven het hoofd worden gehouden, gewoon echt allemaal eruit. Dit wordt namelijk te belachelijk voor woorden.

Just my two cents.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
pi_94655280
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 15:43 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ja, het is een resercheur toch? Daar kun je zulke scherpe observeringen van verwachten.
Resercheur :')
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:37:03 #38
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_94656727
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:00 schreef sherezade het volgende:

[..]

Resercheur :')
ach...
Content creator
pi_94667553
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
Joh, dat mail-adres. Dat is er ook alleen maar voor 14-jarige tieners, die liggen te geilen op Danny en Lorena, en vertellen hoe gaaf zij wel niet zijn en of zij misschien ook MSN hebben. Komt de redactie alleen maar met het antwoord: "Goh, wat leuk dat je naar GTST kijkt!", negatieve kritiek eindigt meteen in het vuilnis.
Ik denk dat Heer Van Bartolhoven dat zal kunnen beamen, hij heeft ooit een mail gestuurd naar de schrijvers met kritiekpunten en eventuele tips er in, wat door de schrijvers toen is afgedaan als een vod.

quote:
Ik ga iets zeggen waar ik veel, misschien heel veel reacties op krijg die het er niet mee eens zijn. Maar ik ben het zat om continue te moeten lezen hoe MIJN soap hier compleet verneukt wordt. MIJN soap, de énige soap die mij vroeger jarenlang dagelijks aan de buis gekluisterd hield, wordt, nee, IS veranderd in een volwassen "Spangas". WHAT THE FUCK.
Tja, Spangas.... van de week op school kreeg ik dat bij mijn Kijk en Luistertoets Nederlands voorgeschoteld... Laat ik het zo zeggen: ik had 2 van de 7 vragen goed (en jij mag zeggen hoe dat kan ;) )

quote:
Wat ik dus wilde zeggen;

Ik hoop uit de grond van mijn hart dat GTST gecancelled wordt, OF dat de schrijvers én hun belachelijke karakters uit de afgelopen 2, 3 jaar allemaal eruit gaan. Blaas Meerdijk op of whatever, maar al die nieuwe verneukte teringkarakters die echt al-tijd de hand boven het hoofd worden gehouden, gewoon echt allemaal eruit. Dit wordt namelijk te belachelijk voor woorden.

Just my two cents.
Nou ja, een einde als Goudkust seizoen 5 mag ook...

Alle mensen op een schip, waar een bom is geplaatst. Wiet (die intussen verslaafd is aan de cocaïne) komt hier achter en wil de rest waarschuwen, maar stort op het cruciale moment in elkaar, waarna de bom de laatste seconden aftikt... (ZOMERCLIFF!!!!!!!!!!!!!)

In de eerste aflevering van Seizoen 22 zijn we een jaar verder. Lucas en Edwin zijn verdronken, Maxime is spoorloos verdwenen, Danny is voor het laatst gesignaleerd in het Zwanenmeer, Charlie is naar haar moeder in Curacao vertrokken (arme bevolking van Curacao, ik heb met ze te doen), Nina is ooit een tas gaan kopen in Milaan maar is nooit teruggekomen (godzijdank!), Ludo zit in de gevangenis nadat hij schuldig is bevonden aan de explosie op de boot (wat hem min of meer door Maxime in de schoenen is geschoven), Sjoerd is overleden bij een ongeluk op zijn driewieler (jaja!), Wiet zit in een afkickkliniek, Bing heeft tijdens de explosie in zijn broek gepoept en is in angst het water ingedoken (en nooit meer teruggevonden), en Lorena en Jack zijn per boot op wereldreis gegaan en hebben volgens de laatste geruchten Laura Dekker aangevaren, waardoor die haar geheugen heeft verloren en nu denkt dat ze de dochter van Linda is :')

Robert is terug uit Tokyo en heeft trouwplannen met Laura, Sil is - dankzij inspanningen van zijn vader - vervroegd uit de gevangenis gekomen, Noud zit in een rolstoel nadat hij een spijker verkeerd in de muur sloeg en hier spontaan een hernia van kreeg, Jef heeft De Koning overgedragen aan Rik en is samen met Robert een nieuw reclamebureau begonnen (A&A), Laura heeft haar baan bij De Rozenboom opgezegd en is als Juridisch Medewerker bij A&A gekomen en Sil leert de fijne kneepjes van het reclamevak. Maar dan komt er een oude bekende van Jef uit Amerika...

Rik is intussen weer eigenaar van De Koning geworden en is getrouwd met Sjors. Rikki doet er alles aan om Sil terug te krijgen, maar hij houdt de boot af. Rikki slaat volledig door en raakt verslaafd aan de alcohol, wat resulteert in een coma.

Intussen loopt het huwelijk van Anton en Bianca ook niet lekker: Bianca geeft Anton de schuld van de dood van hun kinderen. Anton kan er niet meer tegen en zoekt troost bij Janine, die ook treurt om de dood van haar zoon en het vertrek van haar dochter. De twee krijgen een verhouding, maar dan keert Ludo terug in Meerdijk...

Ludo is niet van plan A&A voor zich te laten gaan en haalt een oude bekende terug: George Vandermeer. De opdracht is simpel: maak A&A kapot. George gaat gretig aan het werk, maar de teruggekeerde Remco heeft het gevoel dat er iets niet helemaal in de haak is...

En als laatste meert er plotseling een rubberbootje aan in de haven van Meerdijk. De vrouw aan boord is niet van plan Meerdijk snel weer te verlaten, want ze heeft een behoorlijk appeltje te schillen met Ludo en wil haar kleinkind graag ontmoeten...
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Redactie Sport zondag 27 maart 2011 @ 13:43:09 #40
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94671748
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 10:47 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik denk dat Heer Van Bartolhoven dat zal kunnen beamen, hij heeft ooit een mail gestuurd naar de schrijvers met kritiekpunten en eventuele tips er in, wat door de schrijvers toen is afgedaan als een vod.

[..]

Tja, Spangas.... van de week op school kreeg ik dat bij mijn Kijk en Luistertoets Nederlands voorgeschoteld... Laat ik het zo zeggen: ik had 2 van de 7 vragen goed (en jij mag zeggen hoe dat kan ;) )

[..]

Nou ja, een einde als Goudkust seizoen 5 mag ook...

Alle mensen op een schip, waar een bom is geplaatst. Wiet (die intussen verslaafd is aan de cocaïne) komt hier achter en wil de rest waarschuwen, maar stort op het cruciale moment in elkaar, waarna de bom de laatste seconden aftikt... (ZOMERCLIFF!!!!!!!!!!!!!)

In de eerste aflevering van Seizoen 22 zijn we een jaar verder. Lucas en Edwin zijn verdronken, Maxime is spoorloos verdwenen, Danny is voor het laatst gesignaleerd in het Zwanenmeer, Charlie is naar haar moeder in Curacao vertrokken (arme bevolking van Curacao, ik heb met ze te doen), Nina is ooit een tas gaan kopen in Milaan maar is nooit teruggekomen (godzijdank!), Ludo zit in de gevangenis nadat hij schuldig is bevonden aan de explosie op de boot (wat hem min of meer door Maxime in de schoenen is geschoven), Sjoerd is overleden bij een ongeluk op zijn driewieler (jaja!), Wiet zit in een afkickkliniek, Bing heeft tijdens de explosie in zijn broek gepoept en is in angst het water ingedoken (en nooit meer teruggevonden), en Lorena en Jack zijn per boot op wereldreis gegaan en hebben volgens de laatste geruchten Laura Dekker aangevaren, waardoor die haar geheugen heeft verloren en nu denkt dat ze de dochter van Linda is :')

Robert is terug uit Tokyo en heeft trouwplannen met Laura, Sil is - dankzij inspanningen van zijn vader - vervroegd uit de gevangenis gekomen, Noud zit in een rolstoel nadat hij een spijker verkeerd in de muur sloeg en hier spontaan een hernia van kreeg, Jef heeft De Koning overgedragen aan Rik en is samen met Robert een nieuw reclamebureau begonnen (A&A), Laura heeft haar baan bij De Rozenboom opgezegd en is als Juridisch Medewerker bij A&A gekomen en Sil leert de fijne kneepjes van het reclamevak. Maar dan komt er een oude bekende van Jef uit Amerika...

Rik is intussen weer eigenaar van De Koning geworden en is getrouwd met Sjors. Rikki doet er alles aan om Sil terug te krijgen, maar hij houdt de boot af. Rikki slaat volledig door en raakt verslaafd aan de alcohol, wat resulteert in een coma.

Intussen loopt het huwelijk van Anton en Bianca ook niet lekker: Bianca geeft Anton de schuld van de dood van hun kinderen. Anton kan er niet meer tegen en zoekt troost bij Janine, die ook treurt om de dood van haar zoon en het vertrek van haar dochter. De twee krijgen een verhouding, maar dan keert Ludo terug in Meerdijk...

Ludo is niet van plan A&A voor zich te laten gaan en haalt een oude bekende terug: George Vandermeer. De opdracht is simpel: maak A&A kapot. George gaat gretig aan het werk, maar de teruggekeerde Remco heeft het gevoel dat er iets niet helemaal in de haak is...

En als laatste meert er plotseling een rubberbootje aan in de haven van Meerdijk. De vrouw aan boord is niet van plan Meerdijk snel weer te verlaten, want ze heeft een behoorlijk appeltje te schillen met Ludo en wil haar kleinkind graag ontmoeten...
Ik zeg, doen! :D
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  zondag 27 maart 2011 @ 19:51:06 #41
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_94683876
Ik heb al een maand niet meer gefokt :')

Hoelang kijken jullie allemaal GTST? Ik kijk sinds januari 1999. Dus nu al 12 jaar, toen was ik een tiener. Jullie?
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
  Redactie Sport zondag 27 maart 2011 @ 20:01:00 #42
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94684289
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 19:51 schreef LetsGame het volgende:

Hoelang kijken jullie allemaal GTST? Ik kijk sinds januari 1999. Dus nu al 12 jaar, toen was ik een tiener. Jullie?
Ik weet nog dat de eerste keer dat ik keek was dat toen Janine even begraven werd door Sophia. :') Volgensmij was dat seizoen 2002-2003.

Overigens werd ik precies 2 jaar na de start van GTST geboren. :P
  zondag 27 maart 2011 @ 20:52:42 #43
323349 LetsGame
NANANA NANA NANANA
pi_94686636
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 20:01 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik weet nog dat de eerste keer dat ik keek was dat toen Janine even begraven werd door Sophia. :') Volgensmij was dat seizoen 2002-2003.

Overigens werd ik precies 2 jaar na de start van GTST geboren. :P
1 oktober 1992 dus? :P cool..

En ja, dat was de cliffhanger van seizoen 12, aflevering 2350.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
pi_94687140
quote:

Ik kijk het bijna 21 jaar, ik was bij de aanvang 7 jaren oud :@
Wel ben ik het vanaf halverwege seizoen 3 echt vast gaan kijken, daarvoor moest ik soms ineens naar bed van mijn ouders enzo :{w
Een heer met stijl
  zondag 27 maart 2011 @ 21:05:34 #45
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94687206
quote:

Ik kijk al sinds het begin, ging ik bij m'n moeder erbij zitten op de bank :P De eerste tijd mocht ik wel alleen maar tot de pauze meekijken, want dan was het bedtijd. Wat een kwelling was dat ;(
pi_94687392
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:05 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik kijk al sinds het begin, ging ik bij m'n moeder erbij zitten op de bank :P De eerste tijd mocht ik wel alleen maar tot de pauze meekijken, want dan was het bedtijd. Wat een kwelling was dat ;(
Dat soort dingen dus, vaak wist ik het wel tot het einde te rekken, maar soms waren die ouwelui aardig koppig, maar klasgenoten die je bij praatten en het welbekende 'gisteren in goede tijden slechte tijden', maakten veel goed, je kon het aardig volgen op die manier ;)
Een heer met stijl
  zondag 27 maart 2011 @ 21:38:53 #47
102973 Liquidist
Life is live! LAalaalalala
pi_94689214
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:44 schreef ArnieAlberts het volgende:

Ik ga iets zeggen waar ik veel, misschien heel veel reacties op krijg die het er niet mee eens zijn. Maar ik ben het zat om continue te moeten lezen hoe MIJN soap hier compleet verneukt wordt. MIJN soap, de énige soap die mij vroeger jarenlang dagelijks aan de buis gekluisterd hield, wordt, nee, IS veranderd in een volwassen "Spangas". WHAT THE FUCK. Wat ik dus wilde zeggen;

Just my two cents.
*Mee eens
Conformists will be cast away by the tide of history
  zondag 27 maart 2011 @ 21:43:28 #48
277814 Hogendoorn
Herman Hogendoorn
pi_94689512
Ik kijk het vanaf 1993, seizoen 4. Ik ben gaan kijken rond de verhaallijn met Frits van Houten en Onno P. Wassenaar. Althans, dat is me altijd bijgebleven, wat er om heen exact gebeurde zou ik niet meer kunnen reproduceren. ;)
"U hoort nog van me!"
  zondag 27 maart 2011 @ 21:46:22 #49
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94689699
quote:
14s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Dat soort dingen dus, vaak wist ik het wel tot het einde te rekken, maar soms waren die ouwelui aardig koppig, maar klasgenoten die je bij praatten en het welbekende 'gisteren in goede tijden slechte tijden', maakten veel goed, je kon het aardig volgen op die manier ;)
Ik bleef altijd heel stil in een hoekje van de bank zitten, in de hoop dat ze zouden vergeten dat ik er ook nog was _O-
  zondag 27 maart 2011 @ 21:48:11 #50
102973 Liquidist
pi_94689821
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:46 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ik bleef altijd heel stil in een hoekje van de bank zitten, in de hoop dat ze zouden vergeten dat ik er ook nog was _O-
Hahah dat is schattig.. en herkenbaar.. deed ik vroeger ook haha.. werkte natuurlijk niet :D
  zondag 27 maart 2011 @ 21:53:35 #51
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94690199
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:48 schreef Liquidist het volgende:

[..]

Hahah dat is schattig.. en herkenbaar.. deed ik vroeger ook haha.. werkte natuurlijk niet :D
Nee inderdaad, meestal werkte het niet. Vaak dacht ik dat het werkte, en dan zeiden ze ineens na 3 minuten pauze "zo.. tijd om naar bed te gaan" :{ :(
pi_94695995
Ik kijk het sinds een paar weken. Dit is eigenlijk ook waarom ik me aangemeld heb op Fok!, aangezien dit -naar mijn weten- het enige normale forum is waarop je op een normaal niveau kunt converseren over GTST. :P
  † In Memoriam † zondag 27 maart 2011 @ 23:49:07 #53
43556 miss_dynastie
pi_94696549
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 21:53 schreef vreakky het volgende:
Bartho en jette konden allebei een grote rol krijgen, ze hebben zelf bedankt en beslist om half gepensioneerd door het leven te gaan, en eventueel wat musicals en theater te doen.
Nou, eh, je kan natuurlijk meer doen met de karakters, al zijn ze niet alle dagen aanwezig.
  Redactie Sport maandag 28 maart 2011 @ 00:02:57 #54
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94697073
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 23:36 schreef YellowSubmarine het volgende:
Ik kijk het sinds een paar weken. Dit is eigenlijk ook waarom ik me aangemeld heb op Fok!, aangezien dit -naar mijn weten- het enige normale forum is waarop je op een normaal niveau kunt converseren over GTST. :P
Ja, inderdaad. Dat forum op GTST.nl slaat echt nergens op. _O-
  maandag 28 maart 2011 @ 15:25:18 #55
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_94715721
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 00:02 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja, inderdaad. Dat forum op GTST.nl slaat echt nergens op. _O-
Idem voor gtst courant qua fan betreft kan het huidige gtst beter door sbs 6 overgenomen worden.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Sport maandag 28 maart 2011 @ 16:13:05 #56
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_94718042
Beste DeLuna,

Bedankt voor je mail. We stellen je betrokkenheid op prijs en hebben je suggesties en opmerkingen bij onze schrijvers neergelegd. We krijgen wekelijks erg veel verzoeken en opmerkingen binnen en kunnen daarom niet garanderen dat er ook daadwerkelijk iets met je suggestie gedaan wordt. We wensen je nog veel kijkplezier.
  maandag 28 maart 2011 @ 17:00:15 #57
102973 Liquidist
pi_94720491
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2011 16:13 schreef DeLuna het volgende:
Beste DeLuna,

Bedankt voor je mail. We stellen je betrokkenheid op prijs en hebben je suggesties en opmerkingen bij onze schrijvers neergelegd. We krijgen wekelijks erg veel verzoeken en opmerkingen binnen en kunnen daarom niet garanderen dat er ook daadwerkelijk iets met je suggestie gedaan wordt. We wensen je nog veel kijkplezier.
Beste DeLuna.

Bedankt voor je mail. We doen er niets mee. We wensen je nog veel kijkplezier.
pi_94724354
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:00 schreef Liquidist het volgende:

[..]

Beste DeLuna.

Bedankt voor je mail. We doen er niets mee. We wensen je nog veel kijkplezier.
Er zal hier helaas voor ons weinig verandering in komen, aangezien deze verhaallijnen bij de jongere kijkers wel aanslaan. Ze denken hierdoor dat ze fantastisch goed bezig zijn en superieur zijn aan alle verhaallijnen uit het verleden, waar ze nog al lacherig en spottend over doen als "gestuntel tussen krakkemikkerige decors". :{

Toch denk ik dat wat meer de stijl van vroeger aannemen niet leidt tot het verlies van kijkers, maar juist dat de oude doelgroep weer gaat kijken. Resultaat, een som van de kijkcijfers van nu + die van vroeger, nou wat wil je nog meer?
Een heer met stijl
pi_94724367
quote:
10s.gif Op maandag 28 maart 2011 16:13 schreef DeLuna het volgende:
Beste DeLuna,

Beste DeLuna,

Bedankt voor je mail. Echter geven wij de voorkeur om het 10.000ste mailtje van een tienermeisje van 14 te beantwoorden die de vraag stelt of Jan Kooijman op haar verjaardagsfeestje komt of de 50.000ste vraag of de mensen kunnen reserveren voor een diner in De Rozenboom.

Met andere woorden: jou suggesties en opmerkingen kun je in je .... steken en wij gaan er zeker niets mee doen. Desondanks wensen wij je nog veel kijkplezier, ook al schijn je dat niet te hebben, gezien je mail.

Met vriendelijke groet,

Redactie GTST

________________________________________________________________________________

Ik zweer je: dat was het eerste concept :')
pi_94724519
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:28 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Er zal hier helaas voor ons weinig verandering in komen, aangezien deze verhaallijnen bij de jongere kijkers wel aanslaan. Ze denken hierdoor dat ze fantastisch goed bezig zijn en superieur zijn aan alle verhaallijnen uit het verleden, waar ze nog al lacherig en spottend over doen als "gestuntel tussen krakkemikkerige decors". :{

Toch denk ik dat wat meer de stijl van vroeger aannemen niet leidt tot het verlies van kijkers, maar juist dat de oude doelgroep weer gaat kijken. Resultaat, een som van de kijkcijfers van nu + die van vroeger, nou wat wil je nog meer?
Als je Albert Verlinde vorige week in Boulevard hebt gehoord en je zou in eerste instantie niet weten dat het over GTST ging, zou je haast denken dat het om de een of andere Amerikaanse serie gaat die ik-weet-niet-hoeveel Emmy's heeft gewonnen.

En dan blijkt-ie het over GTST te hebben _O-
pi_94725222
tvp
pi_94725373
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:32 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Als je Albert Verlinde vorige week in Boulevard hebt gehoord en je zou in eerste instantie niet weten dat het over GTST ging, zou je haast denken dat het om de een of andere Amerikaanse serie gaat die ik-weet-niet-hoeveel Emmy's heeft gewonnen.

En dan blijkt-ie het over GTST te hebben _O-
Boulevard is sowieso subjectiviteit ten top, toch maf dat zo een Verlinde zijn bestaan financeert met zijn onfundeerde mening op de nederlandse televsie te uiten. Hiernaast is er ook nog een deel van de bevolking zo stom om te geloven dat dit feiten zijn en niet slechts de mening van een individu.

Verlinde blijkt nog eens een kereltje te zijn met een invloed op het programma dat je niet moet onderschatten, onder Beau wist hij zijn plek nog wel. Maar met Daphne wist hij er meer en meer zijn stempel op te drukken en zijn positie tot onaantastbaar te verzegelen. Lozen die vent :{w
Een heer met stijl
pi_94725674
quote:
2s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Boulevard is sowieso subjectiviteit ten top, toch maf dat zo een Verlinde zijn bestaan financeert met zijn onfundeerde mening op de nederlandse televsie te uiten. Hiernaast is er ook nog een deel van de bevolking zo stom om te geloven dat dit feiten zijn en niet slechts de mening van een individu.

Verlinde blijkt nog eens een kereltje te zijn met een invloed op het programma dat je niet moet onderschatten, onder Beau wist hij zijn plek nog wel. Maar met Daphne wist hij er meer en meer zijn stempel op te drukken en zijn positie tot onaantastbaar te verzegelen. Lozen die vent :{w
Dat Boulevard is meer tijdvulling dan echt interessant en de helft wat er voorbij komt kan rechtstreeks in de prullenbak worden gedeponeerd.

Maar als ik eerlijk ben zou ik Boulevard verkiezen boven Shownieuws van SBS: Patty Brard die er met een big smile staat te vertellen dat Hans Boskamp is overleden :( Wat dat betreft is Verlinde wat netter.

Maar goed, weer on-topic ;)
  maandag 28 maart 2011 @ 19:59:06 #64
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_94729274
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:57 schreef PeterKelder het volgende:
Maar als ik eerlijk ben zou ik Boulevard verkiezen boven Shownieuws van SBS: Patty Brard die er met een big smile staat te vertellen dat Hans Boskamp is overleden :( Wat dat betreft is Verlinde wat netter.

Maar goed, weer on-topic ;)
Patty Brard.... Dan noem je er ook een.

RTL blvd is ontspannend luchtig achtergrond geklets voor als je staat te koken :Y)
Content creator
pi_94730047
Ik snap niet hoe je GTST leuk kan vinden, Ferry Doedens Ruud Feltkamp etc. vooral die tweede kunnen echt totaal niet acteren, het verhaal geeft een heel erg verkeerd beeld over homo's, en het is een stad gerund door 1 politie-agent :')
  maandag 28 maart 2011 @ 20:21:50 #66
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_94730843
Dit zijn echt de enige baby geluidjes die ze hebben. :')
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  maandag 28 maart 2011 @ 20:26:23 #67
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_94731118
Mooie scenes tussen Ludo en Maxime en Bianca en Anton :Y
When ego leads, failure follows.
|| justdiggit.org ||
  maandag 28 maart 2011 @ 20:30:31 #68
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_94731405
Lang geleden dat ik Ludo zo heb gezien. Nu maar hopen dat hij daad bij het woord voegt.
  maandag 28 maart 2011 @ 20:32:58 #69
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_94731572
Schitterend.... Ludo is back... Een mooie aflevering.
Content creator
pi_94731944
quote:
6s.gif Op maandag 28 maart 2011 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Schitterend.... Ludo is back... Een mooie aflevering.
Behalve die scènes op het eind was het eigenlijk niet zo een mooie aflevering vond ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')