Om weggestemd te worden. Ik zal maar niet zeggen wie de vorige keer ons midden moest verlaten!quote:
Dan maak ik ff een boterhammetje kipkerriequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
'avond, even de presentatie van de nieuwe Galaxy Tab kijken.
quote:
Mag je dat wel van Juud? Het zit gelijk op de heupen hè?quote:
Bij mannen werkt dat anders.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mag je dat wel van Juud? Het zit gelijk op de heupen hè?
gluurdersquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dit topic heeft 3 volgers die niet gereageerd hebben.
Voyeurs!
Jemig, wat eet jij allemaal lekkere dingetjes vanavondquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan maak ik ff een boterhammetje kipkerrie
We hadden brood als avondeten....dus ik kreeg net ff honger...maar kipkerrie eten we wel vaker hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jemig, wat eet jij allemaal lekkere dingetjes vanavond
Ja, en eerder die bosse bollen, ook zo jammiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
We hadden brood als avondeten....dus ik kreeg net ff honger...maar kipkerrie eten we wel vaker hoor
Dat mag in het weekendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en eerder die bosse bollen, ook zo jammie
Bossche bollen! Het zijn geen bollen uit het bos!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en eerder die bosse bollen, ook zo jammie
Zo'n vastentijd wil ik ook welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
En we aten brood, omdat het een vrijdag is in de vastentijd.
Ik at dan ook geen kipkerrie hè!quote:
At de verdachte kipkerrie? Een simpel ja of nee is voldoende.quote:
Jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
At de verdachte kipkerrie? Een simpel ja of nee is voldoende.
De getuige liegt! Edelachtbare zie de webca beelden die ik nu indien als bewijs #1!quote:
webca...was da?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De getuige liegt! Edelachtbare zie de webca beelden die ik nu indien als bewijs #1!
Geen idee, maar google geeft wel leuke hits bij afbeeldingen!quote:
Ieuwwwwwwwwwwwwwww strooikaasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:25 schreef mootie het volgende:
<< witte boterham met zwitserse strooikaas
Ik zag je bij Deisquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik snap geen kudt van dat stomme Facebook.
Ik heb zin in paling op toastquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Gisteravond 5 bammetjes als avondeten.
Wat deed jij bij Deis en Ian?quote:
Wat snappie niet dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Oquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is zó niet van toepassing dat het bijna knap is
Ik ook niet altijdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze bieden me jou steeds aan, omdat we overeenkomende vriendjes hebben.quote:
Ik ben best leuk...maar je wilt me dus nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze bieden me jou steeds aan, omdat we overeenkomende vriendjes hebben.
Dat eerste gedeelte van die zin klinkt niet helemaal goed, overigens.
HOAX! Laysa heeft geen vriendjes!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze bieden me jou steeds aan, omdat we overeenkomende vriendjes hebben.
Dat eerste gedeelte van die zin klinkt niet helemaal goed, overigens.
Ik raak meestal danig in de war van al die tabs, en stomme spelletjes en weet ik veel wat nog meer.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
HOAX! Laysa heeft geen vriendjes!
Alsof ik me zo maar ga opdringen aan mensenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben best leuk...maar je wilt me dus niet
nee geen spelletjes ook geen tabs...doen we niet aanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik raak meestal danig in de war van al die tabs, en stomme spelletjes en weet ik veel wat nog meer.
Doe niet zo stom...alsof dat opdringen isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof ik me zo maar ga opdringen aan mensen
Grrdverdomme...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doe niet zo stom...alsof dat opdringen is![]()
maar goed...ik begrijp je verkapte antwoord
Niets.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voornamelijk: wat de hell er leuk aan zou moeten zijn.
Uh.... Jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof ik me zo maar ga opdringen aan mensen
Dat werkt dus 2 kanten op he, alle moffen krijgen jou nu ook in hun lijst.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Schijtende otter, kennissen uit Duitsland zijn er achter gekomen dat ik Facebook heb, voegen me toe, ik kan het niet maken om ze te negeren dus accepteer ze...
En hatzee, mijn hele "mensen die je misschien kent" lijst vol met moffen.
Een mof is een eigenlijk een losse mouw van bont die je over je handen kan dragen tegen de kou.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Schijtende otter, kennissen uit Duitsland zijn er achter gekomen dat ik Facebook heb, voegen me toe, ik kan het niet maken om ze te negeren dus accepteer ze...
En hatzee, mijn hele "mensen die je misschien kent" lijst vol met moffen.
Ik scheld nu in het Nederlands in hun status dingetjes, kijken hoe lang het gaat durenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat werkt dus 2 kanten op he, alle moffen krijgen jou nu ook in hun lijst.
Dat bedoelde ik toch ook gewoon?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een mof is een eigenlijk een losse mouw van bont die je over je handen kan dragen tegen de kou.
Jij wel, maar Pietje niet! Stomme Pietje! Dat gaat een note voor Soury worden!quote:
doe maar....ken ik lekker meekijkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet ik er nog een paar gaan zoeken
Dat kan je nog altijd beter zijn dan eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:56 schreef Deisyy het volgende:
De warme wafels met poedersuiker zijn goddelijk
Dat klinkt ook heel lekkerquote:
We gaan naar het pannenkoekenhuis....en deze staat niet op de kaart...mn moeder zegt altijd van zoveel keus en jij neemt iets wat er niet op staatquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt ook heel lekker![]()
Die ga ik onthouden.
Soms moet je gewoon een beetje lastig zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
We gaan naar het pannenkoekenhuis....en deze staat niet op de kaart...mn moeder zegt altijd van zoveel keus en jij neemt iets wat er niet op staat
Dat klinkt prima, vooral die biefstuk en knoflookboter . Vergeet het warme stokbrood erbij niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik denk dat ik een pannenkoek neemt met frietjes, biefstuk, knoflookboter en wat groente en dan graag zonder de pannenkoek!
Biertje erbij, overhemd uit de broek, gulp open, lekker chipjes eten en kruimelen op de pens!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jawel man, heerlijk zo'n vrijdagavond na een week noeste arbeid
Nee, nee, nee, nee en nee... kudt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Biertje erbij, overhemd uit de broek, gulp open, lekker chipjes eten en kruimelen op de pens!
Kruimelen op je penis?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Biertje erbij, overhemd uit de broek, gulp open, lekker chipjes eten en kruimelen op de pens!
In jouw geval is het stof Remlof.quote:
nee schat....jij leest dingen die dr niet zijn...waar het hart vol van is...of je mondquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt D_K's penis met kruimels in je mond?
Mijn broek, hooguitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee schat....jij leest dingen die dr niet zijn...waar het hart vol van is...of je mond
Daar ben ik wel goed in hèquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Props voor het compleet laten ontsporen van een topic d.m.v. je binnenkomert, Remlof.
Je broek vol!quote:
Waarom heb jij inside info over de penis van remlof?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je broek vol!![]()
Je hebt nog ruimte genoeg in je onderbroek!
De rimpels rond haar ogen kloppen niet met de rest van haar glad getrokken gezicht.quote:
O ja, ik zie het verkeerde SC. Ik dacht al toen ik de voordeur nam dat er iets niet klopte!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom heb jij inside info over de penis van remlof?
Wat is dit voor gay-ass SC geworden!?
Nee hé?!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De rimpels rond haar ogen kloppen niet met de rest van haar glas getrokken gezicht.
Ik zat er ook naar te kijken, en nee, er klopt iets niet. Stukken glad en dan weer die rimpeltjes. Botox-koppie.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De rimpels rond haar ogen kloppen niet met de rest van haar glad getrokken gezicht.
Volgende keer kan je beter de achterdeur nemenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O ja, ik zie het verkeerde SC. Ik dacht al toen ik de voordeur nam dat er iets niet klopte!
Ja, zoals ze in kunst en kitsch zeggen, slecht gerestaureerd en dat vertaalt zich terug in de waarde.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik zat er ook naar te kijken, en nee, er klopt iets niet. Stukken glad en dan weer die rimpeltjes. Botox-koppie.
Slaapze!quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:47 schreef Deisyy het volgende:
Trusten
Fuckaduck, hoe moet de zwaai smiley?
Ouwe lesbo! Gewoon een poes in je giechel!quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ouwe lesbo! Gewoon een poes in je giechel!
Tuurlijk nietquote:
oke masar niet doorvertellen anders krijg ik PB achter me aanquote:
quote:
is zaterochtend Ianquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Hm, de lol is nu al van de vrijdagavond af... Dat valt godverdomme tegen!
Tis dan ook al zaterdagochtend Zuurtjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
1. Wat waren je verwachtingen?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:01 schreef Ian_Nick het volgende:
Oh jezus, is dit een intervention!?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
1. Wat waren je verwachtingen?
2. Wat viel tegen?
Ja, wacht even, dan haal ik de halogeen lamp.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:06 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Oh jezus, is dit een intervention!?
Crap...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, wacht even, dan haal ik de halogeen lamp.
ohh leukkkkkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja, wacht even, dan haal ik de halogeen lamp.
interrogationquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:08 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik wacht even af waar de intervention precies voor is, er zijn meerdere mogelijkheden.
Ik heb het prima naar mijn zin en zie voldoende mogelijkheden om aardig wat stapjes op de ladder te doen, daar. Komt omdat ik heul schlim ben.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:08 schreef Laysa het volgende:
Ian...heb je leuk werk nu...je hoeft niet te zeggen wat, maar is het een beetje leuk?
Das heel positiefquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb het prima naar mijn zin en zie voldoende mogelijkheden om aardig wat stapjes op de ladder te doen, daar. Komt omdat ik heul schlim ben.
natuurlijk moet hij wel zeggen wat hij doet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:08 schreef Laysa het volgende:
Ian...heb je leuk werk nu...je hoeft niet te zeggen wat, maar is het een beetje leuk?
Waarom halen ze er anders een lamp bij en tuinslang?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:09 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Een intervention voor interrogation? Of dacht je dat ik me qua woord had vergist?
Dat moet je aan die vrouwen vragen, ik had het idee dat we over mijn gevoelens gingen praten om mijn slechte gewoonten te doen verdwijnen, die vrouwen halen er ineens hulpmiddelen bij.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waarom halen ze er anders een lamp bij en tuinslang?
Jij bent de bad coppa ik de good coppaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
natuurlijk moet hij wel zeggen wat hij doet.
Ik zou dit technisch gezien zeker niet leuk moeten vinden?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij bent de bad coppa ik de good coppa
Als jij dat wilt mag dat....Wat geeft dat voor een gevoel?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou dit technisch gezien zeker niet leuk moeten vinden?
Goed plan, dat heb ik altijd al een keer gewild.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:11 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jij bent de bad coppa ik de good coppa
HA! Dus toch! Gevoelens!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:13 schreef Laysa het volgende:
[..]
Als jij dat wilt mag dat....Wat geeft dat voor een gevoel?
Het is maar goed dat de dames het doen!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou dit technisch gezien zeker niet leuk moeten vinden?
Jij doet het niet goed in strakke uniformpjes?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het is maar goed dat de dames het doen!
Als ik het zou doen dan zou Torquemada zelf een spuugzakje nodig hebben gehad.
Nee, gewoon een wollen habijt. Daar kan je beter de bloedige handjes aan afvegen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij doet het niet goed in strakke uniformpjes?
Goed punt.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, gewoon een wollen habijt. Daar kan je beter de bloedige handjes aan afvegen.
Beter dan dat de tent vol loopt! Dat is pas kut kamperen.quote:
Wel gesjellug.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Beter dan dat de tent vol loopt! Dat is pas kut kamperen.
ik was ontroerdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:44 schreef Coos het volgende:
Fánnnnnnnn.......ik heb er weer een. (kenkerploatje)
Jeugdsentiment! Dat nummer heb ik nog eens met een bandje gespeeld (klonk belabberdquote:
quote:
Nee, je staat alleen een uur eerder op. We zetten de klok verder niet de zon zelfquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]Serieus? Nu al? Dus dannuh... krijgen we er een uur bij en is het langer licht, love it!
Nee je mist een uur...Maar wel langer licht....Ik hoor de zomer aan komen stampenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:07 schreef Gert het volgende:
[..]Serieus? Nu al? Dus dannuh... krijgen we er een uur bij en is het langer licht, love it!
Die krijg je later weer terug! Overheidsmaatregelen! Ze pakken zelfs de tijd van je af!quote:
Maar we draaien wel weer lekker naar de zon toe sinds kerst.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, je staat alleen een uur eerder op. We zetten de klok verder niet de zon zelf
Gaat wel lukken, gisteren gezopen voor twee avonden.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja niet zeuren nu....dan ga je maar een uur eerder naar bed hoor
Dat wordt dus een lekker watertje vanavond + morgen een uur eerder je bed uitquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:14 schreef Gert het volgende:
[..]
Gaat wel lukken, gisteren gezopen voor twee avonden.
Lekker, hardgekookt ei erbij, heerlijkquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:23 schreef Copycat het volgende:
Asperges gekocht! Nu wordt het echt zomer.
Of gewoon verdergaan waar je de avond ervoor gebleven bentquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt dus een lekker watertje vanavond + morgen een uur eerder je bed uit
Alcohol spoel je weg met alcohol.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wordt dus een lekker watertje vanavond + morgen een uur eerder je bed uit
Groene?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:23 schreef Copycat het volgende:
Mmm, lekker, ze zijn er weer!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:23 schreef Copycat het volgende:
Nee joh, het witte goud.quote:
Je moet ze ook wel heel goed schillen, dan heb je geen draadjes of het zijn hele slechte asperges.quote:
Kwestie van schilvaardigheid.quote:
Wittequote:
Je moet ze ook schillen muts.quote:
Lekker!quote:
Maar het zijn wel draadjesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat lust ik wel....En kan ik ook erg goed klaarmaken
En snijbonen? Zitten vaak ook van die draadjes aan .quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat lust ik wel....En kan ik ook erg goed klaarmaken
En zuur van de regenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:37 schreef Coos het volgende:
Maar wat veel erger is, gisternacht voordat ik naar bed ging een wasje buiten opgehangen. Dat is nu natter als dat het uit de machine kwam.
Geen SST?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:37 schreef Copycat het volgende:
Ik ga op de bank. Met Stephen King's On Writing.
In de droger danquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:37 schreef Coos het volgende:
Maar wat veel erger is, gisternacht voordat ik naar bed ging een wasje buiten opgehangen. Dat is nu natter als dat het uit de machine kwam.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:37 schreef Coos het volgende:
have funquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:37 schreef Copycat het volgende:
Ik ga op de bank. Met Stephen King's On Writing.
Die vind ik idd moeizaamquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En snijbonen? Zitten vaak ook van die draadjes aan .
Dat is nog eens quotenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
In de droger dan
[..]
[..]
[..]
[..]
have fun
[..]
Die vind ik idd moeizaam
Wie heeft er geen zwak voor Coos?quote:
Als ik van de streams in totaal een half uur gezien heb, is het veel.quote:
Ja, daar zeg je watquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie heeft er geen zwak voor Coos?
Dat is voornamelijk bij pronkbonen. Dat zijn die ruwe zeg maar. Bij die mooie gladde snijbonen heb je dat bijna niet. Daar waar ik werkte hadden ze een mooie ontwikkeld, boterzacht met de welluidende naam Musica.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En snijbonen? Zitten vaak ook van die draadjes aan .
Ik had van de week snijbonen uit Marokko en spercieboontjes uit Senegal. Ja, je kunt wel zeggen dat ik internationaal gegeten hebquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:42 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is voornamelijk bij pronkbonen. Dat zijn die ruwe zeg maar. Bij die mooie gladde snijbonen heb je dat bijna niet. Daar waar ik werkte hadden ze een mooie ontwikkeld, boterzacht met de welluidende naam Musica.
Dat is milieutechnisch heel erg slecht!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:44 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik had van de week snijbonen uit Marokko en spercieboontjes uit Senegal. Ja, je kunt wel zeggen dat ik internationaal gegeten heb.
Ja, maar ja, de Lidl he?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:45 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is milieutechnisch heel erg slecht!
Hmm.. de verleiding om een herstella artois te pakken is groot, maar ik doe maar even geen drank vandaag. Anders is het morgen weer zo kut en dan blijf je aan de gang.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:26 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Alcohol spoel je weg met alcohol.
Je moet naar Ravelijn gaan kijken met dat jochie van je...is echt leuk....en dan dit jaar nog naar de Eftelingquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm.. de verleiding om een herstella artois te pakken is groot, maar ik doe maar even geen drank vandaag. Anders is het morgen weer zo kut en dan blijf je aan de gang.
Straks uitkateren met een leuk filmpje is ook zo erg niet.
Ja ''lul'' dr maar over heenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:45 schreef Coos het volgende:
Zit ik gvd nog reclame te maken voor die bastards waar ik al 12 jaar tegen loop te procederen.
Ik had ze wat boontjes terug gegeven. Twee .22 loden boontjes!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:45 schreef Coos het volgende:
Zit ik gvd nog reclame te maken voor die bastards waar ik al 12 jaar tegen loop te procederen.
Met de mededeling erbij: boontje komt om zijn loontjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had ze wat boontjes terug gegeven. Twee .22 loden boontjes!
Wat is Ravelijn dan? Ik google er zo snel niks zinnigs voor een kleuter op?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:47 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je moet naar Ravelijn gaan kijken met dat jochie van je...is echt leuk....en dan dit jaar nog naar de Efteling
Ja!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:48 schreef Gert het volgende:
Asperges vind ik klassiek het lekkerst. Geen fratsen met zalm en creme fraiche en die onzin: gewoon met ham, ei en gesmolten boter.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met de mededeling erbij: boontje komt om zijn loontje
Dat komt op rtl 4....het nieuwste sprookje van de eftelingquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat is Ravelijn dan? Ik google er zo snel niks zinnigs voor een kleuter op?
Gekookte kabeljouw bleghquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja!![]()
En een lekker stukje gekookte kabeljouw on the site.
Ja ik snap de clue nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:01 schreef remlof het volgende:
Zomg:
[ afbeelding ]
http://www.dumpert.nl/med(...)ooien_haren_los.html
Ah...quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:51 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat komt op rtl 4....het nieuwste sprookje van de efteling
http://www.efteling.com/i(...)raveleijn/index.html
Gekookte vis is een jeugdtrauma. Met "peentjes".quote:
Ach dat valt wel mee. Het is geen blauwbaardquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah...
Nét iets te jong voor denk ik, "monsterlijke wezens" enzo..
Maar de efteling ellende en aanverwante zaken gaan de komende jaren zeker nog komen.
Het 'ruikt', laten we het daar dan op houden.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:30 schreef Coos het volgende:
Verse vis stinkt niet.![]()
Greet als je een vette bek wil moet je effe naar de stationsweg. Vishandel Hollandsspoor! Je kan daar binnen ook eten aan een tafeltje. Vis uit alle oceanen.![]()
Ja dat kan heel eng zijn voor die kinderen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ah...
Nét iets te jong voor denk ik, "monsterlijke wezens" enzo..
Maar de efteling ellende en aanverwante zaken gaan de komende jaren zeker nog komen.
Echt hè! Het begint een beetje gedateerd te worden soms, maar Pluk van de petteflet vindt-ie ge-wel-dig! (en ik ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:33 schreef Coos het volgende:
[..]
Maar de verhaaltjes van Annie MG deden het altijd goed.
Die is nieuw!! (ook in de nieuwbouw daar)quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Die zaak aan de Stationsweg ken ik niet, ga ik een keer checken.
Hij leert de hele dag al. Voor het slapengaan mag een verhaaltje wel gewoon alleen maar leuk zijn van mij, zonder verder "doel".quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
Echte sprookjes horen kinderen te schrikken. Doel ervan is dat ze ervan leren. Dat het 'leuk' moet zijn, zijn moderne fratsen.
Daar krijg je doetjes van.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij leert de hele dag al. Voor het slapengaan mag een verhaaltje wel gewoon alleen maar leuk zijn van mij, zonder verder "doel".![]()
En een beetje eng is niet erg, maar er zijn grenzen natuurlijk.
Daar heb je natuurlijk wel een punt....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:38 schreef Gert het volgende:
[..]
Hij leert de hele dag al. Voor het slapengaan mag een verhaaltje wel gewoon alleen maar leuk zijn van mij, zonder verder "doel".![]()
En een beetje eng is niet erg, maar er zijn grenzen natuurlijk.
Klinkt goed!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:37 schreef Coos het volgende:
[..]
Die is nieuw!! (ook in de nieuwbouw daar)
Was er 2 weken geleden voor het eerst. Toen midden op de middag en was het rustig. Gisteravond omstreeks 7 uur was het gigantisch druk. We waren met zijn tweeën en hadden bij elkaar vier lekkerbekken, calamaris en een gegrilde garnalen spies. Met drinken en brood, citroen en pepers erbij voor de gigantische som van 16.50.![]()
Shit waar zit dat euroteken eigenlijk. Heb een ander toetsenbord en kan hem niet vinden.
Dat was toch Herman?quote:
Dat is altijd wat ik dacht als ik eruit voor ging lezen voor mijn kiddies, gewoon uit opstandigheid of wat ook. En dan moest ik me zo hard inhouden om het niet ook te zeggen, want dat is nou niet echt pedagogisch verantwoord.quote:
Hij is al in Auschwitz geweest hoor!quote:
In het echte sprookje van de kikker en de prinses, wil de prinses de kikker kapot smijten tegen de wand en dan wordt ie pas een prins. Niets een kus. Hèhè, sprookjesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is altijd wat ik dacht als ik eruit voor ging lezen voor mijn kiddies, gewoon uit opstandigheid of wat ook. En dan moest ik me zo hard inhouden om het niet ook te zeggen, want dat is nou niet echt pedagogisch verantwoord.
Voor het slapen gaan hoeft het allemaal niet zo spannend, kindertjes vinden het vaak ook fijn om een verhaaltje voor de zoveelste keer voorgelezen te krijgen. Dat is vertrouwd.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
Daar heb je natuurlijk wel een punt....
Maar dan zonder kraanwagentjequote:
Daar is-ie nog teveel een doetje voor, dergelijke woordgrapjes.quote:
Plus dat je niet echt een goede beurt maakt als hij tegen de meester vertelt hoe papa het boek noemtquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar is-ie nog teveel een doetje voor, dergelijke woordgrapjes.
Een meester is al lang geen meester meer.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Plus dat je niet echt een goede beurt maakt als hij tegen de meester vertelt hoe papa het boek noemt
Op je woorden letten ja!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Plus dat je niet echt een goede beurt maakt als hij tegen de meester vertelt hoe papa het boek noemt
Voor kindjes van 4 welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een meester is al lang geen meester meer.
Maar een meesteres is nog steeds een meesteres.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een meester is al lang geen meester meer.
Je bedoelt dat je tegen een tv gaat zitten schelden en vloeken?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Op je woorden letten ja!
En dat is soms lastig, want ik kan weleens grofgebekt zijn, bijvoorbeeld als 020 voetbalt.
Zie je het voor je???quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je tegen een tv gaat zitten schelden en vloeken?
Zonder enige moeite, ik heb er hier ook zo'n 1 op de bankquote:
Mijn vader had er ook een handje van. Dan zei ik altijd, ze kunnen je niet horen hoor!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonder enige moeite, ik heb er hier ook zo'n 1 op de bank
Met mate hoor.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je tegen een tv gaat zitten schelden en vloeken?
Vanaf de bank, dat dan weer welquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
Donald is ook een voetbalhooligan?
Een beetje een Tokkie uitschelden!quote:
Heb je Marco B. te heet gewassen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |