Om weggestemd te worden. Ik zal maar niet zeggen wie de vorige keer ons midden moest verlaten!quote:
Dan maak ik ff een boterhammetje kipkerriequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
'avond, even de presentatie van de nieuwe Galaxy Tab kijken.
quote:
Mag je dat wel van Juud? Het zit gelijk op de heupen hè?quote:
Bij mannen werkt dat anders.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mag je dat wel van Juud? Het zit gelijk op de heupen hè?
gluurdersquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dit topic heeft 3 volgers die niet gereageerd hebben.
Voyeurs!
Jemig, wat eet jij allemaal lekkere dingetjes vanavondquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan maak ik ff een boterhammetje kipkerrie
We hadden brood als avondeten....dus ik kreeg net ff honger...maar kipkerrie eten we wel vaker hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jemig, wat eet jij allemaal lekkere dingetjes vanavond
Ja, en eerder die bosse bollen, ook zo jammiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
We hadden brood als avondeten....dus ik kreeg net ff honger...maar kipkerrie eten we wel vaker hoor
Dat mag in het weekendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en eerder die bosse bollen, ook zo jammie
Bossche bollen! Het zijn geen bollen uit het bos!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en eerder die bosse bollen, ook zo jammie
Zo'n vastentijd wil ik ook welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
En we aten brood, omdat het een vrijdag is in de vastentijd.
Ik at dan ook geen kipkerrie hè!quote:
At de verdachte kipkerrie? Een simpel ja of nee is voldoende.quote:
Jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
At de verdachte kipkerrie? Een simpel ja of nee is voldoende.
De getuige liegt! Edelachtbare zie de webca beelden die ik nu indien als bewijs #1!quote:
webca...was da?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De getuige liegt! Edelachtbare zie de webca beelden die ik nu indien als bewijs #1!
Geen idee, maar google geeft wel leuke hits bij afbeeldingen!quote:
Ieuwwwwwwwwwwwwwww strooikaasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:25 schreef mootie het volgende:
<< witte boterham met zwitserse strooikaas
Ik zag je bij Deisquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik snap geen kudt van dat stomme Facebook.
Ik heb zin in paling op toastquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Gisteravond 5 bammetjes als avondeten.
Wat deed jij bij Deis en Ian?quote:
Wat snappie niet dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Oquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is zó niet van toepassing dat het bijna knap is
Ik ook niet altijdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |