Om weggestemd te worden. Ik zal maar niet zeggen wie de vorige keer ons midden moest verlaten!quote:
Dan maak ik ff een boterhammetje kipkerriequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
'avond, even de presentatie van de nieuwe Galaxy Tab kijken.
quote:
Mag je dat wel van Juud? Het zit gelijk op de heupen hè?quote:
Bij mannen werkt dat anders.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mag je dat wel van Juud? Het zit gelijk op de heupen hè?
gluurdersquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dit topic heeft 3 volgers die niet gereageerd hebben.
Voyeurs!
Jemig, wat eet jij allemaal lekkere dingetjes vanavondquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dan maak ik ff een boterhammetje kipkerrie
We hadden brood als avondeten....dus ik kreeg net ff honger...maar kipkerrie eten we wel vaker hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Jemig, wat eet jij allemaal lekkere dingetjes vanavond
Ja, en eerder die bosse bollen, ook zo jammiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:50 schreef Laysa het volgende:
[..]
We hadden brood als avondeten....dus ik kreeg net ff honger...maar kipkerrie eten we wel vaker hoor
Dat mag in het weekendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en eerder die bosse bollen, ook zo jammie
Bossche bollen! Het zijn geen bollen uit het bos!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:50 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, en eerder die bosse bollen, ook zo jammie
Zo'n vastentijd wil ik ook welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
En we aten brood, omdat het een vrijdag is in de vastentijd.
Ik at dan ook geen kipkerrie hè!quote:
At de verdachte kipkerrie? Een simpel ja of nee is voldoende.quote:
Jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
At de verdachte kipkerrie? Een simpel ja of nee is voldoende.
De getuige liegt! Edelachtbare zie de webca beelden die ik nu indien als bewijs #1!quote:
webca...was da?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De getuige liegt! Edelachtbare zie de webca beelden die ik nu indien als bewijs #1!
Geen idee, maar google geeft wel leuke hits bij afbeeldingen!quote:
Ieuwwwwwwwwwwwwwww strooikaasquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:25 schreef mootie het volgende:
<< witte boterham met zwitserse strooikaas
Ik zag je bij Deisquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik snap geen kudt van dat stomme Facebook.
Ik heb zin in paling op toastquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Gisteravond 5 bammetjes als avondeten.
Wat deed jij bij Deis en Ian?quote:
Wat snappie niet dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Oquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit is zó niet van toepassing dat het bijna knap is
Ik ook niet altijdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:28 schreef Ian_Nick het volgende:
Ze bieden me jou steeds aan, omdat we overeenkomende vriendjes hebben.quote:
Ik ben best leuk...maar je wilt me dus nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze bieden me jou steeds aan, omdat we overeenkomende vriendjes hebben.
Dat eerste gedeelte van die zin klinkt niet helemaal goed, overigens.
HOAX! Laysa heeft geen vriendjes!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ze bieden me jou steeds aan, omdat we overeenkomende vriendjes hebben.
Dat eerste gedeelte van die zin klinkt niet helemaal goed, overigens.
Ik raak meestal danig in de war van al die tabs, en stomme spelletjes en weet ik veel wat nog meer.quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
HOAX! Laysa heeft geen vriendjes!
Alsof ik me zo maar ga opdringen aan mensenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik ben best leuk...maar je wilt me dus niet
nee geen spelletjes ook geen tabs...doen we niet aanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik raak meestal danig in de war van al die tabs, en stomme spelletjes en weet ik veel wat nog meer.
Doe niet zo stom...alsof dat opdringen isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof ik me zo maar ga opdringen aan mensen
Grrdverdomme...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doe niet zo stom...alsof dat opdringen is![]()
maar goed...ik begrijp je verkapte antwoord
Niets.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Voornamelijk: wat de hell er leuk aan zou moeten zijn.
Uh.... Jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Alsof ik me zo maar ga opdringen aan mensen
Dat werkt dus 2 kanten op he, alle moffen krijgen jou nu ook in hun lijst.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Schijtende otter, kennissen uit Duitsland zijn er achter gekomen dat ik Facebook heb, voegen me toe, ik kan het niet maken om ze te negeren dus accepteer ze...
En hatzee, mijn hele "mensen die je misschien kent" lijst vol met moffen.
Een mof is een eigenlijk een losse mouw van bont die je over je handen kan dragen tegen de kou.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:39 schreef Ian_Nick het volgende:
Schijtende otter, kennissen uit Duitsland zijn er achter gekomen dat ik Facebook heb, voegen me toe, ik kan het niet maken om ze te negeren dus accepteer ze...
En hatzee, mijn hele "mensen die je misschien kent" lijst vol met moffen.
Ik scheld nu in het Nederlands in hun status dingetjes, kijken hoe lang het gaat durenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat werkt dus 2 kanten op he, alle moffen krijgen jou nu ook in hun lijst.
Dat bedoelde ik toch ook gewoon?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een mof is een eigenlijk een losse mouw van bont die je over je handen kan dragen tegen de kou.
Jij wel, maar Pietje niet! Stomme Pietje! Dat gaat een note voor Soury worden!quote:
doe maar....ken ik lekker meekijkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan moet ik er nog een paar gaan zoeken
Dat kan je nog altijd beter zijn dan eenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________
Hier tekenen:
.......................De_Kardinaal......................
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:56 schreef Deisyy het volgende:
De warme wafels met poedersuiker zijn goddelijk
Dat klinkt ook heel lekkerquote:
We gaan naar het pannenkoekenhuis....en deze staat niet op de kaart...mn moeder zegt altijd van zoveel keus en jij neemt iets wat er niet op staatquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat klinkt ook heel lekker![]()
Die ga ik onthouden.
Soms moet je gewoon een beetje lastig zijnquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:03 schreef Laysa het volgende:
[..]
We gaan naar het pannenkoekenhuis....en deze staat niet op de kaart...mn moeder zegt altijd van zoveel keus en jij neemt iets wat er niet op staat
Dat klinkt prima, vooral die biefstuk en knoflookboter . Vergeet het warme stokbrood erbij niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik denk dat ik een pannenkoek neemt met frietjes, biefstuk, knoflookboter en wat groente en dan graag zonder de pannenkoek!
Biertje erbij, overhemd uit de broek, gulp open, lekker chipjes eten en kruimelen op de pens!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jawel man, heerlijk zo'n vrijdagavond na een week noeste arbeid
Nee, nee, nee, nee en nee... kudt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Biertje erbij, overhemd uit de broek, gulp open, lekker chipjes eten en kruimelen op de pens!
Kruimelen op je penis?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Biertje erbij, overhemd uit de broek, gulp open, lekker chipjes eten en kruimelen op de pens!
In jouw geval is het stof Remlof.quote:
nee schat....jij leest dingen die dr niet zijn...waar het hart vol van is...of je mondquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt D_K's penis met kruimels in je mond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |