quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Misschien moeten we er een code-woord voor gebruiken dan, ik stel voor "Eieren"
![]()
disco ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:38 schreef Urb het volgende:
[..]
Misschien moeten we er een code-woord voor gebruiken dan, ik stel voor "Eieren"
![]()
Ga jij nou maar kijken of je voordeur op het nachtslot zitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:37 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
is vanmiddag al besproken in de COS. Gelieve geen opmerkingen tomeloos te herhalen
Verander je naam eens in naar mannetjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:37 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
is vanmiddag al besproken in de COS. Gelieve geen opmerkingen tomeloos te herhalen
die hebben ze dicht gemetseld toen iedereen in de vrouwen kamer moest vanmiddagquote:
Ik ga nog maar 1 x in de maand naar de kroeg en thuis heb ik wel in huis voor de visitequote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
dus nu ook een alcohol verslaving ............
Ok, maar die drie weken dat je daar kampeert, wordt je huis wel schoongemaakt?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:40 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ga nog maar 1 x in de maand naar de kroeg en thuis heb ik wel in huis voor de visite
hoi all , ik ben er ook weer ....zucht !quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:41 schreef evaxsis het volgende:
Ik snap dit echt niet, Alex en Lau liggen alweer in dat nest.
Dat is toch hartstikke goor de hele dag in zo'n bed vertoeven
Laat ons huisje spelen. Jij bent de deur en ik sla ze dicht.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:41 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit is het einde
Dat doet de deur dicht
Daar zijn geen woorden voor
Ja dat is traaaaalalaaaaa jalalalaaaa
Ja dat is tra-la-la-la-la
denk dat die slaapkamer ook wel meurt, zie geen raampje openstaanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:41 schreef evaxsis het volgende:
En never nooit die dekbedden luchten hè?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:41 schreef evaxsis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |