Ja, hij heeft op het verkeerde paard gewed en hij weet hetquote:
Dat lukt mij gelukkig wel weer ..... net helemaal niks nadaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:59 schreef danilel het volgende:
yessssssssss kan weer posten
ALLEEN kan ik niets meer quoten/dm of whatever..... dat blokje doet het bij niet meer....
Hier werkt alles weer als vanoudsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:59 schreef danilel het volgende:
yessssssssss kan weer posten
ALLEEN kan ik niets meer quoten/dm of whatever..... dat blokje doet het bij niet meer....
dus datquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, hij heeft op het verkeerde paard gewed en hij weet het
Er kijken kinderen naar dit programma, godbetere. Wat een achtelijk gedoe.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:01 schreef Capt1caveman het volgende:
Ihr Deutch is sehr gut zu folgen......
Haar stem snijdt echter weer glas![]()
(kijk ff Daily)
Morgen haar verjaardag met slingers, toeters en leuke hoedjes. Echt op zijn meisje-meisjes.quote:
Gaat lekker zo.....quote:
Moeder van Joanna zal wel aandelen hebben in die detox... maar slakken in darmen echt niet! Die verhalen kloppen totaal niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:11 schreef beequeen het volgende:
Jo: er zitten levende slakken in je lichaam. Dat mens spoort niet. Hooguit een lintworm.
Ja maar ik vind dat ook vaag hoor. Wie laat jonge kinderen anar dit programma kijken. Ouders zijn tegenwoordig ook lekker lui en weten niet eens waar hun kids naar kijken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Er kijken kinderen naar dit programma, godbetere. Wat een achtelijk gedoe.
Dat zeg ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:13 schreef MargrietV het volgende:
Moeder van Joanna zal wel aandelen hebben in die detox... maar slakken in darmen echt niet! Die verhalen kloppen totaal niet.
tuurlijk kan Mama van Joanna weer zich botvieren op liposuctie en er goed aan verdienen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:13 schreef beequeen het volgende:
Jo: er is handel in overgewicht. We komen per jaar pp 1 kilo aan.
dan kunnen we ook op tijd naar bed, zijn ze zo zatquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:13 schreef Niki.P het volgende:
Wordt wel leuk als ze Zaterdag avond toch een feestje krijgen met heel veel alcohol terwijl ze al 2 dagen niet meer goed hebben gegeten...
en ze ging niet huilie doen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:05 schreef IGotNoName het volgende:
Voor diegene die het nog niet weten, Mo weet Maik zijn geheim. Ze zei net in de slaapkamer tegen Maik dat ze dacht dat Maik vroeger dikker was, en toen veel is afgevallen, en iets aan zijn borsten heeft laten doen. Maik zei dat hij nooit dik geweest is maar ontkende ook niet dat hij een borstverkleining gehad heeft. Hij bekende eigenlijk dat dat zijn geheim is. En Maik heeft al een keer eerder tegen Mo gezegd dat je zijn geheim kan zien.
maar ja dat past niet echt in het back to basic, tenzij ze hun eigen drank moeten stoken maar dat lukt ze niet meer voor morgenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:13 schreef Niki.P het volgende:
Wordt wel leuk als ze Zaterdag avond toch een feestje krijgen met heel veel alcohol terwijl ze al 2 dagen niet meer goed hebben gegeten...
Eensch. Wat waren wij toch goede moeders.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:14 schreef itsme het volgende:
Ja maar ik vind dat ook vaag hoor. Wie laat jonge kinderen anar dit programma kijken. Ouders zijn tegenwoordig ook lekker lui en weten niet eens waar hun kids naar kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |