Dat text only ziet er niet uitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:45 schreef beequeen het volgende:
Hier kan ik wel normaal reageren. Waarom in het topic van de daily niet?
Ik dacht dat het aan de vele smileys lagquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:47 schreef Toverheks het volgende:
denk dat ze ergens mee bezig zijn op FOK of het is jullie schuld met al die cap`s whaaaaaaaaa
dit werkt ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:46 schreef knagsje het volgende:
Ratje JO is er nog steeds hoor maar dan van voor de ingrepen....
[ link | afbeelding ]
Ik had hier ook even moeite maar wonder boven wonder kan het ineens wel weerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:45 schreef beequeen het volgende:
Hier kan ik wel normaal reageren. Waarom in het topic van de daily niet?
Precies daar raak ik van in de warquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat text only ziet er niet uit
Ik kan gewoon reageren hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:50 schreef Toverheks het volgende:
eejjjjjjjjjjj D`tje en ik zwaai ff naar je die zijn ook verdwenen
Ook quoten!quote:
Ik kan het wel!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:52 schreef Toverheks het volgende:
nou BQ ook quoten kan ik niet heel FOK is naar de klote lijkt wel.......wie hackt ons boos poppetje
Oh vertel! Hoezo dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:52 schreef IGotNoName het volgende:
Dus Mo weet nu ook Maik zijn geheim...
Yes dear, ik/we kunnen daar niet posten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:53 schreef Day het volgende:
Oh, jullie hebben problemen met het daily-topic? Vond het al zo vreemd dat er weinig gepost werd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |