quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen....
[ afbeelding ]
Je hebt gehoord wat Stervio vertelde in de uitzending?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die zitten er ook niet in en je ziet ook nooit een dekbed wat even gelucht wordt
hahaha met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en als je niet op tijd dat nest uit bent heb je pech, lig je de hele dag in het donker en tegen de muur geplakt
ja die twee spannen echt de kroon.. snap niet dat ze het zelf niet door hebbenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je kan je mooier voor doen maar op een gegeven moment val je door het mandje, vind Monique en Aafke echt giore meiden zo smerig de mannen zijn nog schoner op hun lichaam
kijk jij ff of de buitendeur op het nachtslot isquote:
Ik vraag me af wanneer de kamer weer opengaat.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:51 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Nou niet echt nou ja meer opvallende dingen zoals dat de kamer dicht is en vandaag eindelijk weer open zou gaan. Maar hij is nog steeds niet open.
Zal wel meuren dan in dat hok.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die zitten er ook niet in en je ziet ook nooit een dekbed wat even gelucht wordt
Heb ooit in die buurt op kamers gezeten. Die uitzending was echt heel herkenbaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:51 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Kwam hem net tegen op een DVD'tje
Nou dat zeg ik net, moet er niet aandenken dat ik moet die kamer moet slapenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:45 schreef Stability het volgende:
het erge ervan is, is dat ze met blote vieze voeten of met schoenen en al op dat beddengoed liggen. kleding ook gewoon aan...dat moet toch vreselijk meuren in die slaapkamers? niks is lekkerder dan schoon beddengoed, zonder kreukels en ruikend naar lekkere wasverzachter hoor ( voor mij tenminste )
het beste is denk ik 600- 650 pix breed...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
het ging om het formaat niet om de inhoud
die Monique was toch ongesteld, verschonen en die doos van haar wassen was er niet bij, ze haalde een handdoekje er ff langs toen had ik zoiets van hoogbegaafd hahahahaa je bent gewoon niet goed bij je hoofd, 30 jaar lijkt wel een kind van 13quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:52 schreef Stability het volgende:
[..]
ja die twee spannen echt de kroon.. snap niet dat ze het zelf niet door hebben
nou t is te hopen morgen, want als ie vanavond open gaat hebben we een grote streamlock, met 3 mensen die willen drukkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer de kamer weer opengaat.
Het is om te jankenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:46 schreef waxmask het volgende:
Sorry dat ik het weer moet zeggen...maar Alex en Laura liggen in bed....
De Eieren bedoel je!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vraag me af wanneer de kamer weer opengaat.
i know het programma verkleinde het aautomatisch maar in de verkeerde pixels.. nu maakt ie het 50% kleiner bij uploaden dus volgens mij nu goed....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:54 schreef Stability het volgende:
[..]
het beste is denk ik 600- 650 pix breed...
maar grotere verkleint FOK ! zelf....het laadt voor sommigen alleen wat trager als ze groot zijn
te erg voor woorden gewoon.. bah wat een ransgrietenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die Monique was toch ongesteld, verschonen en die doos van haar wassen was er niet bij, ze haalde een handdoekje er ff langs toen had ik zoiets van hoogbegaafd hahahahaa je bent gewoon niet goed bij je hoofd, 30 jaar lijkt wel een kind van 13
Lekker naar liggende bewoners te kijken met gekriebel onder het dekbedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zitten we dan, op vrijdagavond, weekend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |