i know het programma verkleinde het aautomatisch maar in de verkeerde pixels.. nu maakt ie het 50% kleiner bij uploaden dus volgens mij nu goed....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:54 schreef Stability het volgende:
[..]
het beste is denk ik 600- 650 pix breed...
maar grotere verkleint FOK ! zelf....het laadt voor sommigen alleen wat trager als ze groot zijn
te erg voor woorden gewoon.. bah wat een ransgrietenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die Monique was toch ongesteld, verschonen en die doos van haar wassen was er niet bij, ze haalde een handdoekje er ff langs toen had ik zoiets van hoogbegaafd hahahahaa je bent gewoon niet goed bij je hoofd, 30 jaar lijkt wel een kind van 13
Lekker naar liggende bewoners te kijken met gekriebel onder het dekbedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zitten we dan, op vrijdagavond, weekend
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:55 schreef bollokus het volgende:
[..]
i know het programma verkleinde het aautomatisch maar in de verkeerde pixels.. nu maakt ie het 50% kleiner bij uploaden dus volgens mij nu goed....
Hoi Coos het was gewoon weer saaiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:48 schreef Coos het volgende:
Zijn er nog dingen gebeurd waarvan jullie zeggen dat moet je gelezen hebben in de SV of was het gewoon weer saai?
Lees wel dat Faalex en Lau alweer tussen de vette lappen liggen.
Ik weet niet het fijne ervan maar ze willen volgens mij gerard buiten spel zetten. Waarom vraagt Mo aan maik wat hij met Gerard gaat doen en waarom vraagt Laura dat aan Alex. Het begon met een lijste van mensen waarmee ze over wilden blijven.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:56 schreef snetje het volgende:
wat zijn Mo, Jo en Laura eigenlijk van plan??
De rest de deur uitbezemen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:56 schreef snetje het volgende:
wat zijn Mo, Jo en Laura eigenlijk van plan??
Ik moet eerlijk zijn.....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:58 schreef Stability het volgende:
ik vind het een vreselijke griet, jo, maar ze is wel het schoonste op haar spullen en de spullen van anderen.... 1 +puntje kan ik haar dus maar geven
precies dat, ik heb liever dat ze overdag en s'avonds wat actiever zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:49 schreef Stability het volgende:
[..]
ja steeds vaker de laatste tijd he? ze draaien de dag om met de nacht lijkt het wel
ja want alex moet naar binnenquote:
Flip is een humorloze droogkloot.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:59 schreef itsme het volgende:
Gerard vraagt aan Flip of hij zo gaat drukken. Flip geeft geen antwoord. Waarom of zo mompelt hij G: omdat er volgen mij meerdere gaan drukken.
Nee vind het geen leuke man die Flip. Geef mij maar een leuke spontane kerel.
hamsters wel, ratten niet !quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:59 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zijn.....
Ben het wat dat betreft met je eens, maar da logisch....
RATTEN zijn schone dieren
Ik dus ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Dat zijn 1 van de dingen die ik wel zou doen
Ze mogen toch geen afspraken maken over nomineren?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:59 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet niet het fijne ervan maar ze willen volgens mij gerard buiten spel zetten. Waarom vraagt Mo aan maik wat hij met Gerard gaat doen en waarom vraagt Laura dat aan Alex. Het begon met een lijste van mensen waarmee ze over wilden blijven.
ja kinderbedtijdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:00 schreef mootie het volgende:
Ook Mo wil weten wanneer de kamer opengaat, dan kan ze naar bed. Het is ook al 8 uur natuurlijk.
Oh, vandaar dat ze tijd niet goed hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |