Bijgewerkt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 14:54 schreef Puala het volgende:
@ Mod's/FA's/whatever: Willen jullie de OP updaten?
Lijst users die waarschijnlijk mee gaan:
- Puala (Auto, vanaf Tiel - nog 2 zitplaatsen over)
- Dark Angelus (Auto, vanaf Amsterdam- ? zitplaatsen)
- Kanovinnie (rijd met Dark_angelus mee als die gaat)
- Trainfreak (Auto, vanaf Gent- 4 zitplaatsen vrij)
- Toruk-Makto (Auto, vanaf Franeker- 2/3 zitplaatsen)
- Snuffel88 (Almere- rijd met Toruk-Makto mee)
- Netsplitter (Auto, vanaf Delft- ? zitplaatsen)
- Chell (Auto, vanaf Den Haag- ? zitplaatsen)
- Xilantof (Auto, vanaf Den Haag- ? zitplaatsen)
- De_Taartjesfee (bij Chell in de auto vanaf Den Haag)
- Omniej (Rijd met Puala mee)
- Chuckster (Schiphol)
- Chemiu (Almere - rijdt met Toruk-Makto mee)
- Isdatzo
- AceHighHugo + aanhang (Eigen vervoer)
- Mirjam
- ebeaydojraes (Schiedam, zoekt vervoer)
- Photonouk (Bij Chell in de auto vanaf Den Haag)
Hoezo bijna?quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:00 schreef PdeHoog het volgende:
Het zou bijna gezellig wordenJammer dat ik niet kan
Nou, jij bent er bijquote:
quote:
quote:
Maar aan de andere kant.quote:
quote:
Neequote:
quote:
Ik zal het tzt voorstellen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moet je met Puala regelenMaar doe het wel fotografisch verantwoord....maak er een verslag van
Zie PIquote:
Oja jij hebt zo'n kutding, even vergeten. Daar wil ik niet eens achterop, durf ik niet.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:37 schreef Isdatzo het volgende:
Nee, er komt niemand achterop (tenzij heel kort stukje en bij hoge uitzondering). Dat rijdt echt ongelofelijk kut. Zo'n dood stuk vlees achterop.. oprotten
.
Met de auto, dus.
Dat voel ik me dan ook gewoon hoor. Ik weet nog wel dat ik de eerste keer bij Bart zatquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oja jij hebt zo'n kutding, even vergeten. Daar wil ik niet eens achterop, durf ik niet.
Ja would be nice! Moet alsnog even kijken of ik kan enzo dan. En of ik me niet al te n00b ga voelen.
Haha, zelfs m'n moeder durfdequote:Op woensdag 30 maart 2011 19:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oja jij hebt zo'n kutding, even vergeten. Daar wil ik niet eens achterop, durf ik niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet ook nog niet of ik überhaupt ga hoor.quote:Ja would be nice! Moet alsnog even kijken of ik kan enzo dan. En of ik me niet al te n00b ga voelen.Huilen dan.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haha, zelfs m'n moeder durfde!
Voel jij je ook noob dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Weet ook nog niet of ik überhaupt ga hoor.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Hahaha dat wist ik dan weer wel, dat scheelt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat voel ik me dan ook gewoon hoor. Ik weet nog wel dat ik de eerste keer bij Bart zat![]()
Schaam me nu nog omdat ik niet wist hoe ik moest zoomen.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:39 schreef kanovinnie het volgende:
Ik weet nog wel dat ik de eerste keer bij Bart zat![]()
Schaam me nu nog omdat ik niet wist hoe ik moest zoomen.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Da's geen kwestie van voelen maar van zijn.
Tja, Doel is volgens mij zowat de enige locatie waar je met meerdere mensen kunt urbexen zonder dat het echt opvalt.quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:02 schreef Omniej het volgende:
Moet eerlijk zeggen dat ik Doel ook niet eens het meest boeiende urbexonderwerp vind, maar gewoon 'ns een keer met wat meer mensen meeten lijkt me wel gezellig.
dan is er ook weinig verlaten aan ...quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:04 schreef trainfreak het volgende:
[..]
Tja, Doel is volgens mij zowat de enige locatie waar je met meerdere mensen kunt urbexen zonder dat het echt opvalt.
Ik zie nog geen 20 man ergens een verlaten bedrijf binnengaan bijvoorbeeld..
tsja. hoop gewoon dat ik dan me Fuji X100 heb. Lijkt me uitstekende Urbex camquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:02 schreef Omniej het volgende:
Ik heb ook nog nooit geürbext. (wat een woord)
Moet eerlijk zeggen dat ik Doel ook niet eens het meest boeiende urbexonderwerp vind, maar gewoon 'ns een keer met wat meer mensen meeten lijkt me wel gezellig.
Als je dat zegt heb je je ook nog niet echt verdiept in de locatiequote:Op woensdag 30 maart 2011 20:05 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
dan is er ook weinig verlaten aan ...
ik bedoel als je er met 20 man rondloopt is het niet echt verlaten. loop je er in je uppie dan meer ...quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Als je dat zegt heb je je ook nog niet echt verdiept in de locatie
Idem!quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb ook nog nooit geurbextMaar lijkt me wel teringvetjes.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Bestand:Doel_-_Village_1.jpgquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:53 schreef Doodkapje het volgende:
Lijkt me wel supervet en gezellig!!! ...maar is urbexen niet een beetje veel met >12 man?
Misschien wordt het er wel beter opquote:Op donderdag 31 maart 2011 07:40 schreef Omniej het volgende:
Oh noes, zitten we straks met allemaal gemuteerde FOT-ers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |