gelukkig was dat hier niet bekend anders zouden we nog pannenkoeken etenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:06 schreef DarkElf het volgende:
tis trouwens nationale pannenkoekendag las ik ergens?
Parkeer dan bij Madurodam of net daarvoorbij op de Nieuwe Parklaan. Is meestal voldoende plek EN gratis EN dicht bij de tramhalte!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:12 schreef FutureFairytale het volgende:
jaaa weekend
en morgen lunchen in Scheveningen maar heb al ff geen zin eigenlijk vanwege het OV, duurt zo lang voordat ik er ben. maar met auto naar Scheveningen als het lekker weer is vind ik ook verschrikkelijk en vorige keer reed ik verkeerd en moest ik langs de bussen/trams en drukke Pathé enzo zoeken naar een garageik haat stadsrijden
Bah.quote:
bij Madurodam ken ik idd ja maar de weg erlangs staat gauw vol. Parklaan ken ik denk nog niet. ik denk er nog even over na, thnxquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Parkeer dan bij Madurodam of net daarvoorbij op de Nieuwe Parklaan. Is meestal voldoende plek EN gratis EN dicht bij de tramhalte!
lekker memoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo hapjes bij de turk meegenomenansjovisspiesjes, pepperoni gevuld met feta, fetablokjes met kruiden (erg lekker
) en een bakje notenrijst en dat moet ik in mn eentje opkrijgen
achja
dankje meissiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:17 schreef Sarabi het volgende:
Goed bezig FFT! en we blijven door duimen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zo lekker. lekker zachtgekookt met nootmuskaat
móet dat? dat magquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo hapjes bij de turk meegenomenansjovisspiesjes, pepperoni gevuld met feta, fetablokjes met kruiden (erg lekker
) en een bakje notenrijst en dat moet ik in mn eentje opkrijgen
achja
Zonde om te laten bederven, tis duur zatquote:
Benica?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Vandaag ook kaartje voor PSV-Benica gescoord
Gaat goed komenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:52 schreef Sarabi het volgende:
vandaag alweer 3 afwijzingen voor stage van volgend jaar binnen
er moest nog een f tussenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Vandaag ook kaartje voor PSV-Benica gescoord
Ik heb ze al geweekt en in een potje gestopt, ja. En een pantykous eroverquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:01 schreef krakkemieke het volgende:
Goeienavond!
Goed gedaan FFT! Top!![]()
Coldfeet, heb je al een kweekmethode gevonden? Ik zou deze doen. http://www.sign2god.com/gezond/recept/salade/Kiemgroenten.html
Vergeet de zeef, gewoon in het potje spoelen.
Aha! Spannend!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb ze al geweekt en in een potje gestopt, ja. En een pantykous erover
3? oh klote zeg...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:52 schreef Sarabi het volgende:
vandaag alweer 3 afwijzingen voor stage van volgend jaar binnen
ik ookquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:01 schreef krakkemieke het volgende:
Goeienavond!
Goed gedaan FFT! Top!![]()
Coldfeet, heb je al een kweekmethode gevonden? Ik zou deze doen. http://www.sign2god.com/gezond/recept/salade/Kiemgroenten.html
Vergeet de zeef, gewoon in het potje spoelen.
Ja wel aardig wat maar ze komen nu ook weer net zo snel terug met afwijzingenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
3? oh klote zeg...
heb je er nog meer openstaan?
Och wat vervelend!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja wel aardig wat maar ze komen nu ook weer net zo snel terug met afwijzingen
Dat heb ik ook vaak hoor Lein, het zijn dan ook geen rustige baantjes die we hebben.. geniet van je daagjes vrijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Jeetje, twee dagen gewerkt en helemaal afgedraaid zijnMaar: lekker chill-avondje én 4 dagen vrij
![]()
Iig geen operatie, Dat doen ze tegenwoordig niet meer standaard na 2 aanvallen. Eerst eens uitzoeken of het echt diverticulitis is. Op zich stond hij niet afwijzend tegenover Salofalk, maar daarbij is een (klein) risico op nierfalen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:48 schreef Bluezz het volgende:
Hey FF wat goed
En Krak, wat zei de spec?
Fijn! Gaan jullie het vanavond vieren?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:54 schreef TAV74 het volgende:
Even zwaaien vanaf de beursvloer
Geloof dat we nog nooit zo op schema gelegen hebben, best relaxed
Ga ik ook zeker doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:54 schreef Bluezz het volgende:
Dat heb ik ook vaak hoor Lein, het zijn dan ook geen rustige baantjes die we hebben.. geniet van je daagjes vrij
Ik had woensdag alvast vooruit gevierd, was best een zware ochtend gisterenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Fijn! Gaan jullie het vanavond vieren?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik had woensdag alvast vooruit gevierd, was best een zware ochtend gisteren
Ik meende mij iets te herinneren van vorig jaar. Iets met vieren op vrijdag. Maar op mijn leeftijd kan ik me dat best fout herinneren......quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik had woensdag alvast vooruit gevierd, was best een zware ochtend gisteren
Vorig jaar was zaterdagavond het zwaarst geloof ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik meende mij iets te herinneren van vorig jaar. Iets met vieren op vrijdag. Maar op mijn leeftijd kan ik me dat best fout herinneren......
Heel goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:54 schreef TAV74 het volgende:
Even zwaaien vanaf de beursvloer
Geloof dat we nog nooit zo op schema gelegen hebben, best relaxed
Waar ken je die mensen van? Nou, de vivarium-workshop!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goedIk ben benieuwd morgen
Ben er rond 9 uur denk ik.
Lekker een rood wijntje, en zo even etenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:00 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke Kaas op bank zet en drankje inschenkt
Staarwedstrijd verloren?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:07 schreef Stereotomy het volgende:
Heb de snoeppot van het secretariaat leeggeplunderd![]()
Kindermishandeling. Maar dat vind ik die pageants toch al.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)tox-for-pageant.html
Nou ja, die calorieen heb je dan toch maar verbrand.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moest er toch echt twee deuren voor openmaken
Zóveel fout is daaraan. De moeder die *haar* onvervulde wensen en onzekerheden op het kind projecteert, de onwetendheid en onkunde van hoe slecht die botoxinjecties op langere termijn is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kindermishandeling. Maar dat vind ik die pageants toch al.
Yep. Maar vooral wat ze leert, met of zonder botox: alleen perfekt is goed.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zóveel fout is daaraan. De moeder die *haar* onvervulde wensen en onzekerheden op het kind projecteert, de onwetendheid en onkunde van hoe slecht die botoxinjecties op langere termijn is.
Meid is op haar 20e al supergerimpeld omdat ze ongetwijfeld ook 5 uur per week onder de zonnebank wordt geduwd.
Oh sorry.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Yep. Maar vooral wat ze leert, met of zonder botox: alleen perfekt is goed.
Gestoord. Ronduit ziek.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)tox-for-pageant.html
Whut? Wie dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:55 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zag trouwens een bekende op de lijst van deelnemende bedrijven staan bij de VivariumbeursMorgen eens ff handjes gaan schudden
Narcose. Met een roesje had ik TE veel pijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:47 schreef DarkElf het volgende:
fijn dat die narcose idd kan Krakke, narcose of een roesje?
veel gepruts aan je dus de komende tijd maar hoop dat ze daarna goed kunnen helpen
Agua-limited en shrink-limited. Nr. 47 & 48. Da's een oud-klasgenoot van mij van mijn HBO deeltijd-opleidingquote:
Strakke planning!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:54 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Weer wat punten van de todo afgewerktBoodschappenlijst klaar. Weekmenu klaar. Vloer in computerhok weer leeg van allerhande zooi die in een vuilniszak moest
Zo even vuil storten, boodschappen doen en dan het voer voor de Bad Boys ophalen bij mijn zusje. Het voer was op en uit voorzorg, omdat ik niet wist of ik op tijd thuis zou zijn, heb ik maar een zak van dat dieetvoer laten halen door mijn zus. In ruil daarvoor krijgt zij mijn oude kattenvoer waar nog ruim 5kg van staat
![]()
En alle tassen voor morgen zijn ook al ingepakt
't Is wel een idee hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Strakke planning!
Ga je netwerken op de beurs?
Oh grappig! (het is trouwens Unlimited maar okquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Agua-limited en shrink-limited. Nr. 47 & 48. Da's een oud-klasgenoot van mij van mijn HBO deeltijd-opleiding
Die jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh grappig! (het is trouwens Unlimited maar ok)
Jaaah!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
't Is wel een idee heIk neem iig voldoende kaartjes mee
En standhouders mogen me altijd inhuren
Voor betaalde opdrachten gaan de grenzen opgerekt wordenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jaaah!![]()
Oh wacht! Iets met agenda en grenzen bewaken.
Neem je dan geen onbetaalde opdrachten meer aan? Geef je tijd voor niksdoen op? Of ga je minder werken?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Voor betaalde opdrachten gaan de grenzen opgerekt worden
Er komen minder betaalde opdrachten binnen dan onbetaald werkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Neem je dan geen onbetaalde opdrachten meer aan? Geef je tijd voor niksdoen op? Of ga je minder werken?
Het gaat me niks aan hoor.
Ik wou alleen maar zeggen:quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er komen minder betaalde opdrachten binnen dan onbetaald werkDus die paar kan ik wel handelen
En verder ligt mijn prio op dit moment bij mijn andere klus. Overigens heb ik wel wat foto-dingetjes op het programma in mijn vakantie
Ritje duitsland, misschien een ritje naar Sarabi om met flitsers te spelen
![]()
Dat is vroeg. Kinderbedtijd?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga hardcore aan de apen.
Truste allemaal.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
May woont al 2 dagen non-stop in de doosbehalve voor eten/drinken/kattenbak
Liev!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:47 schreef Sunnythesun het volgende:
ik loop serieus kans morgen op tv te komen
![]()
Hart van Nederland komt filmen
En RTV Utrecht, en die willen ook echt een interview.. en ik ben dus de klos
![]()
Ja, ben benieuwd.. En eindelijk landelijke pers over de vloer! We benaderen al dat soort dingen al jaren, vorig jaar zou Man Bijt Hond komen, maar die kwamen niet.. Piet Paulusma is ook nooit op komen dagen.. Niet bepaald de meest leuke media, maar wel iets wat aansluit bij onze doelgroep..quote:
Misschien in het persbericht de zoen-gurami's vermelden?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd.. En eindelijk landelijke pers over de vloer! We benaderen al dat soort dingen al jaren, vorig jaar zou Man Bijt Hond komen, maar die kwamen niet.. Piet Paulusma is ook nooit op komen dagen.. Niet bepaald de meest leuke media, maar wel iets wat aansluit bij onze doelgroep..
Ik heb RTL-boulevard ook getipt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:47 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
Ik doe ook geen opdrachten meer die me niet leuk lijken hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik wou alleen maar zeggen:
Ik heb een burn-out gehad. Het ergste daarvan vond ik, dat ik me niet meer kon opladen met leuke dingen. Hobby's voelden ook als werk.
Dus mijn advies is om te blijven spelen. Dingen doen die jij leuk vindt, gewoon, omdat het leuk is. Vooral als het totaal nutteloos is.
Oh dear....ik blijf VEEEEEEEEEEER uit de buurtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:47 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Ben van 12 tot 3 met ze in de weer geloof ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:54 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Oh dear....ik blijf VEEEEEEEEEEER uit de buurt
Damn..zo lang?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ben van 12 tot 3 met ze in de weer geloof ik![]()
Jij moet toch aan het werkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Damn..zo lang?Da's 3 uur lang geen gezelligheid
De offers die je voor vrijwilligerswerk brengt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ben van 12 tot 3 met ze in de weer geloof ik![]()
De kindertjes in Darfur hebben helemaal geen infostand, laat staan eten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:55 schreef Sunnythesun het volgende:
En nu verveel ik me.. moet in de infostand zitten waar ik al 13 uur zit inmiddels.. Er komen nauwelijks meer standhouders inchecken, maar als ze komen is het wel handig dat hier iemand zit.. Heb hier zelfs moeten eten
Ik had 5 aquariums, 1 vijver + 1 vijverton en 1 paludarium. Nu nog 1 aqua en die vijver + vijverton.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar sun, wat hebben jullie zelf nou met vivarium, hebben jullie ook aquaria ed thuisik hoor jullie daar nml verder nooit over (alleen over Sam en Whisky
)
Mensen die gezaagde knieen meten ook niet...... Hee Sun, ze moeten Steer ook interviewen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De kindertjes in Darfur hebben helemaal geen infostand, laat staan eten.
Een lijdensweg is hetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
De offers die je voor vrijwilligerswerk brengt.Hulde!
Ja, maar kom op zeg....twee rondjes over die beurs en je hebt de foto's welquote:
Ze kenne die kip van je toch wel opeten danquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:56 schreef Stereotomy het volgende:
De kindertjes in Darfur hebben helemaal geen infostand, laat staan eten.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ja, maar kom op zeg....twee rondjes over die beurs en je hebt de foto's wel
Ga je nou een beetje boos zijn op me?quote:
Vergeet de woeste konijnen nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:55 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar sun, wat hebben jullie zelf nou met vivarium, hebben jullie ook aquaria ed thuisik hoor jullie daar nml verder nooit over (alleen over Sam en Whisky
)
Briljante foto's maken zal je!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
Denk dat ik morgen mijn Kindle maar meeneem voor het geval dat
wacht maar tot je je verrassing zietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ga je nou een beetje boos zijn op me?![]()
ah dus met andere woorden, je bent zelf ook lid van doelgroep die je net noemdequote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik had 5 aquariums, 1 vijver + 1 vijverton en 1 paludarium. Nu nog 1 aqua en die vijver + vijverton.Hobby is wat weg gezakt
maar vind het nog steeds leuk om me met de organisatie van het evenement te bemoeien
Een XXXXXXXXXXXXL shirt!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wacht maar tot je je verrassing zietdan ga je je met terugwerkende kracht schamen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
ehmm.. in zekere zin wel ja, hoezo??quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:01 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ah dus met andere woorden, je bent zelf ook lid van doelgroep die je net noemde
Hier bewolkt en 10 graden, daarna weer mooier.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:02 schreef DarkElf het volgende:
wordt het morgen weer van dit zalige weer trouwens? doet de mensch zo goed al die zon
was gewoon een grapje nav wat je zei over Piet Paulusmaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:03 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ehmm.. in zekere zin wel ja, hoezo??
Wij kijken bijna iedere dag Man Bijt Hond![]()
Weekend met evt regen en daarna weer echt mooi lenteweer.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:02 schreef DarkElf het volgende:
wordt het morgen weer van dit zalige weer trouwens? doet de mensch zo goed al die zon
SBS6 mijd ik als de pest dus had liever MBH gehad jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:04 schreef DarkElf het volgende:
[..]
was gewoon een grapje nav wat je zei over Piet Paulusma
Nou 1 dagje iets minder dan maar ik lees net dat het volgende week weeral mooi wordt!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:03 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Hier bewolkt en 10 graden, daarna weer mooier.
Goed dat je het zegt, was vorig jaar heel spannend!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:06 schreef borisz het volgende:
Morgen is trouwens editie #157 van The Boat Race.
Doet die Nederlander nog mee of is die intussen al afgestudeerd?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:06 schreef borisz het volgende:
Morgen is trouwens editie #157 van The Boat Race.
Wat voor verrassing?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:00 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
wacht maar tot je je verrassing zietdan ga je je met terugwerkende kracht schamen
![]()
Is dit ondergoed of een jurkjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:02 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb echt geen handen meer over
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:07 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, was vorig jaar heel spannend!
Leuk speelgoed voor de Bad Boysquote:
is een babydollquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Is dit ondergoed of een jurkjeOh wacht..laat maar...ik zie het linkje
![]()
Prettig zeg ik jeAlleen...ik zie hem graag met vulling
Ah...wanneer gaan we een feestje bouwen waar jij ook bij aanwezig bent?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:10 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is een babydollvoor n feestje leuk op n mooie jeans ofzo
Bij de Grand National moet ik altijd aan de boeken van Dick Francis denken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Cambridge won uiteindelijk. Dit zijn van die mooie Britse sporttradities. Over twee weken The Grand Nationalook mooi..
Sjoerd Hamburger is inmiddels afgestudeerd en zal dus niet meedoen.
Zeg ik lekker nietquote:
Uilen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zeg ik lekker niet![]()
Komt een standhouder aan met een Afrikaans witwangdwergooruiltje
![]()
Net even 5 minuten op mijn arm gehad en geaaid
![]()
Zo een is dat:
[ afbeelding ]
![]()
Wat schetigquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:17 schreef Sunnythesun het volgende:
Komt een standhouder aan met een Afrikaans witwangdwergooruiltje
![]()
Net even 5 minuten op mijn arm gehad en geaaid
![]()
Zo een is dat:
[ afbeelding ]
![]()
Ja in principe wel, maar dit is van een man die zelf veel Baardagamen kweekt en hij gebruikt het uiltje om die dieren tam te makenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat schetigIk dacht dat er alleen aquaria/terraria beessies waren eigenlijk!
* Memento-Mori geeft steer kwijlbakje meequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:43 schreef Stereotomy het volgende:
Eindelijk klaar in het zkh!! Werkdagjes van 8:00 - 21:45 altijd leuk
Nu ff naar huis, optutten, en dan met L. et al naar Salsaaaaa![]()
![]()
Je loopt morgen en overmorgen genoegquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:54 schreef PdeHoog het volgende:
Eigenlijk stond ook nog een uurtje wandelen op het programma, maar denk dat ik dat maar skip
Oh? Wat weet jij meer dan ik?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:56 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je loopt morgen en overmorgen genoeg
Nja, weet niet hoe je anders de hele beurs over wilt komenquote:
Niet eens een Segway?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja, weet niet hoe je anders de hele beurs over wilt komenOf je moet en van de stepjes pakken die we gebruiken natuurlijk
Acer, dan geef ik geen meningquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:10 schreef Memento-Mori het volgende:
vraagje voor de nerds
http://www.wehkamp.nl/ele(...)C7wEwybwLCjC7wEwybwL
is dit iets voor een beetje tekstverwerken onderweg enzo
hij is zo mooi
ja ik vroeg verder niet naar merkbashen maar puur wat men zegt wat ie moet kunnen, beetje tekstverweken enzo moet toch lukken?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Acer, dan geef ik geen mening. Ben niet objectief
======
Ik geef het toch als voorzitter van de Acerhaatclub. AcerDit is gebaseerd op eigen ervaring en ervaring van anderen.
.
zoalsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:14 schreef PdeHoog het volgende:
Tekstverwerken moet wel lukken idd, MemoEn muziek luisteren. Maar zware grafische dingen moet je niet proberen...
Film kijken of photoshoppen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zoals![]()
ik game niet of wat dan ook, beetje surfen, beetje tekstverwerken, evt muziekjes en memo is gelukkig
andere (paarse) niet al te dure netbooks mgen ook
Ja moet wel lukken denk ik verder. Mijn problemen met Acer zijn 1. de behuizing van laptops. 2. de troep die ze standaard erop zetten waardoor die laptop traag is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
zoals![]()
ik game niet of wat dan ook, beetje surfen, beetje tekstverwerken, evt muziekjes en memo is gelukkig
andere (paarse) niet al te dure netbooks mgen ook
Als lid van die vereniging stem ik in met de voorzitterquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:13 schreef borisz het volgende:
Acer, dan geef ik geen mening. Ben niet objectief
======
Ik geef het toch als voorzitter van de Acerhaatclub. AcerDit is gebaseerd op eigen ervaring en ervaring van anderen.
.
Ik zou het wel even rustig aan doen, als ik jou was.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:43 schreef borisz het volgende:
Morgen voor het eerst weer hardlopen. Voorste band in de knie is hersteld na een weekje rust.
\quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:46 schreef golfer het volgende:
Ik zou het wel even rustig aan doen, als ik jou was.
Maar daar wordt de spuit ingezetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:48 schreef Isabeau het volgende:
[..]
\
Ach joh, voetballers staan binnen no time ook weer op het veld
Ik ben benieuwd hoe die voetballers er over 10/20 jaar er voorstaan na het einde van hun carrière. Van Basten is laatst weer geopereerd aan zijn enkel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:50 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben altijd zo verbaasd van blessures tijdens wedstrijden. Zie je zo'n voetballer over het veld kronkelen van de pijn (vast een hoop toneel, maar toch). Hup, even sprayen en hup weer verder spelen!
P was er al vroeg bijquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:11 schreef borisz het volgende:
Ik zocht iets anders en dan kom je terecht bij deel 1 van de CUL SCCulinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste stukje:quote:Young men: If you attend this crap with friends who admire it, tactfully inform them they are idiots. Young women: If your date likes this movie, tell him you've been thinking it over, and you think you should consider spending some time apart.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Pee erin en Krakquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:11 schreef borisz het volgende:
Ik zocht iets anders en dan kom je terecht bij deel 1 van de CUL SCCulinesse Slowchat - Deel 1 - Sjampie voor iedereen!
En je had het toen ook al over mij en eten en we waren nog net niet met elkaar getrouwd. .quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:46 schreef Bluezz het volgende:
Yeah ik zat in de 2e
[CUL] SC - Deel 2 - en toen was het eerste deel vol :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben het allemaal zo keifucking zat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan moeten de 'echte' problemen in het leven nog komen.Voel me echt een idioot soms dat dit soort dingen me dwarszitten. In Darfur hebben ze geen Salsa.
/steertafeltje
[ Bericht 2% gewijzigd door Stereotomy op 26-03-2011 02:41:11 ]Confidence through competence
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:11 schreef borisz het volgende:
Nu ben ik ook een CUL-oldbiequote:
Thnx. Ik ben vooralsnog nog aan het wakker worden.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:45 schreef krakkemieke het volgende:
Goeiemorgen!
Veel plezier vandaag Pee!
Ik ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Thnx. Ik ben vooralsnog nog aan het wakker worden.
Een ancien!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 07:34 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Ik wist heul niet meer dat ik daar gepost had
Nu ben ik ook een CUL-oldbie
Doe SunTav de groeten!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:09 schreef PdeHoog het volgende:
Goed! Ontbijt naar binnen. Ik ga nu de rest maar ff verder inpakken en dan op pad. Zij die gaan fotograferen groeten u! Het was gezellig! Tot ooit maar weer!
Huiliequote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben een fokking idioot![]()
/steertafeltje
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben een fokking idioot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben het allemaal zo keifucking zat.Maar dat L plezier heeft met iemand anders betekent niet dat je niet leuk genoeg bent!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan moeten de 'echte' problemen in het leven nog komen.Voel me echt een idioot soms dat dit soort dingen me dwarszitten. In Darfur hebben ze geen Salsa.
/steertafeltje
En dat er nog veel te bereiken is, houdt niet in dat je achteruit gaat.
Je wordt er niet alleen moe van, je denkt zo omdat je moe bent.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
Volgens mij betekent het eerder dat L niet leuk genoeg is. Maargoed.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 08:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar dat L plezier heeft met iemand anders betekent niet dat je niet leuk genoeg bent!
En dat er nog veel te bereiken is, houdt niet in dat je achteruit gaat.
Je wordt er niet alleen moe van, je denkt zo omdat je moe bent.
Goeiemorgen. Denk ik. Ik ben al 2 uur op en nog niet wakker. En ik heb een beker kapot laten vallen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Volgens mij betekent het eerder dat L niet leuk genoeg is. Maargoed.
En goedemorgen
Da's wel praktisch dan. Mijn ramen moeten ook, maar als ik deze dag bekijk, stort ik dan vast van de trap. De was doen lijkt me veiliger.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:20 schreef freecell het volgende:
Mja.
Ik word nu langzaam wakker
en ik hem Tara een uur geleden wakker gemaakt, maar die is nog niet echt beneden
Ik ga zo de ramen wassen, er zijn schilders geweest en de stellingen staan er nog, dus ik kan er nu bij
Omdat je veel van bloemen houdt?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 09:42 schreef AnneX het volgende:
Oh oh Steer toch : wat de wijze vrouwen voor mij zeggen...
hoi hoi wij gaan vandaag de benedenruimtes ontmantelen van zooi en herverdelen.
Waarom b.v. zijn er 15 bloemenvazen in een klein huis ?
Waar staan SunTav eigl? in N'gein?
ik ga vandaag lunchen brunchen in Scheveningenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:31 schreef Den_Haag het volgende:
Het is nu gestopt met regenen maar het ziet er nog niet heel mooi uit
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:21 schreef Stereotomy het volgende:
Ik ben een fokking idioot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben het allemaal zo keifucking zat.Dat is toch een hele normale menselijke reactie als je iemand leuk vindt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan moeten de 'echte' problemen in het leven nog komen.Voel me echt een idioot soms dat dit soort dingen me dwarszitten. In Darfur hebben ze geen Salsa.
/steertafeltje
Waar wil jij in vredesnaam naartoe met jezelf? Richting Superman?
Dit is gewoon onderdeel van ludduvudu. Misschien moet je eens accepteren dat je heel normaal bent.
O en de 'echte problemen van het leven' zijn vaak een stuk hanteerbaarder dan dit soort gevoelskwesties hoor. Dit zijn de kleine bijtertjes.Snobs have more fun!
KLIK!
Steer?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:57 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is toch een hele normale menselijke reactie als je iemand leuk vindt?
Waar wil jij in vredesnaam naartoe met jezelf? Richting Superman?
Dit is gewoon onderdeel van ludduvudu. Misschien moet je eens accepteren dat je heel normaal bent.
Jemig!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:00 schreef kaasplankje het volgende:
Bij ons is de zomertijd vannacht al ingegaan geloof ik; we waren vroehoehoeg wakker en zijn nu al terug met de boodschapjes!
Ja, nu heb ik alleen een soort jetlag, want het is pas 11 uur.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Jemig!
Lijkt me zo praktisch, als je lekker vroeg aan een dag begint.
Middagdutje.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:02 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, nu heb ik alleen een soort jetlag, want het is pas 11 uur.
Nu weet ik waarom ik niet wakker werd, het is weer zover.quote:
Goed idee.quote:
Naar de masseur! Lekker!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Goed idee.Later dan, eerst gaan we nog even naar de masseur en vanmiddag komt er wielrennen op tv; dan is er genoeg gelegenheid om even
Ja, maar veel te weinig eigenlijk. Lein heeft een stijve nek en ik kan het ook wel gebruiken. Vroeger ging ik iedere week.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:15 schreef Duderinnetje het volgende:
Naar de masseur! Lekker!
Dat doen jullie eens in de zo veel tijd?
hoop voor je dat je binnen kan zittenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 10:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Mogge
[..]
ik ga vandaag lunchen brunchen in Scheveningen
Lijkt me nogal uitzonderlijk voor een restaurant!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:19 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
hoop voor je dat je binnen kan zitten
Tegenwoordig is niks te gek meer hoor.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Lijkt me nogal uitzonderlijk voor een restaurant!
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:01 schreef Duderinnetje het volgende:
Lijkt me nogal uitzonderlijk voor een restaurant!
kun je aub de foto linken? die bovenste foto'squote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:37 schreef Sarabi het volgende:
En ik zie mezelf ook opeens groot op een blog (die van 26 maart) http://blog.seniorennet.nl/buikdansen/
Te laatquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kun je aub de foto linken? die bovenste foto'smensen klik er niet op
Wat is er erg aan?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
kun je aub de foto linken? die bovenste foto'smensen klik er niet op
Dat is wel een heel erge site. Ze is 48 maar ik had het zondermeer geloofd als ze 58 zou zijn.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:37 schreef Sarabi het volgende:
En ik zie mezelf ook opeens groot op een blog (die van 26 maart) http://blog.seniorennet.nl/buikdansen/
Oke wist niet dat het zo erg was... zal hem wel weghalen danquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is wel een heel erge site. Ze is 48 maar ik had het zondermeer geloofd als ze 58 zou zijn.
En wat een vreselijke foto's staan daar op.
er is toch wel iets meer flatteus te vinden als je met zo'n omvang gaat buikdansenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wat is er erg aan?
Dat niet iedereen maatje 36 heeft of zie jij een hele andere link dan ik?
En het is de tweede foto al
Toch fijn als je je goed genoeg in je vel voelt om dat gewoon lekker te doen ondanks deze reactiesquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
er is toch wel iets meer flatteus te vinden als je met zo'n omvang gaat buikdansenik heb ook geen maatje 36 maar zou daarom al niet met zoiets gaan dansen/op de foto gaan
en hear hear ik ben niet de enige
tja das fijn voor haar maar sowieso is het nogal een tokkiesitequote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Toch fijn als je je goed genoeg in je vel voelt om dat gewoon lekker te doen ondanks deze reacties
Lijkt mij....
hoezo dat, t gaat toch niet over jou verderquote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:56 schreef Memento-Mori het volgende:
hoezo dat, t gaat toch niet over jou verderjouw foto is best leuk die erop staat, de site is verschrikkelijkl
Misschien omdat ik diegene wel persoonlijk kenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hoezo dat, t gaat toch niet over jou verderjouw foto is best leuk die erop staat, de site is verschrikkelijkl
dan nog hoef je je niet persoonlijk aangevallen te voelenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien omdat ik diegene wel persoonlijk ken
Dus ga maar even jullie gang en dan kom ik later wel weer terug
Wat had je dan verwacht bij het zelf plaatsen van die site? Allemaal complimenten?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:03 schreef Sarabi het volgende:
Misschien omdat ik diegene wel persoonlijk ken
Dus ga maar even jullie gang en dan kom ik later wel weer terug
Dit dusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:52 schreef Sarabi het volgende:
Toch fijn als je je goed genoeg in je vel voelt om dat gewoon lekker te doen ondanks deze reacties
Lijkt mij....
Het is toch prima weerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 13:11 schreef Den_Haag het volgende:
middag
ff lekker gesport. Zo ff kijken voor nieuwe auto. Motorrijden gaat niks worden met dit weer
Wat voor gele bak gaat het worden?quote:
Dat is klote.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:01 schreef Stereotomy het volgende:
Wat ik vervelend vind is dat ik blijkbaar nog niet heb geaccepteerd dat het niet meer dan vriendschap wordt, wat ik zonder die vervelende aantrekkingskracht wel heel erg op prijs stel. Maar het voelt weer eens aan als een poedelprijs.
Nee zo bedoelde ik het niet!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:13 schreef Bluezz het volgende:
Oh maar zo bedoel ik het niet
Ik weet alleen niet zo goed wat en hoe ik moet reageren.
Volgens mij ging het uiteindelijk onuitgesproken toch meer over het kapselquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:18 schreef DarkElf het volgende:
Vind de reacties op die foto's ook nogal overdrevenIk had minstens tubgirl of gapende zwerende etterwonden verwacht, blijkt het gewoon een dikkige vrouw te zijn. Nou nou wat een drama!!!
Ja, echt een janboel daarin. Heb ooit een hond ontleed en dat was niet leuk toen we bij de darmen aankwamen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:30 schreef krakkemieke het volgende:
Ik zag een filmpje over een darmoperatie, wat een rommel daarbinnen zeg! Dat iemand daar de weg vindt....
psstquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Het was nog een kijkoperatie ook.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:33 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, echt een janboel daarin. Heb ooit een hond ontleed en dat was niet leuk toen we bij de darmen aankwamen.
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:33 schreef DarkElf het volgende:
[..]
psstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las 'individu'
Confidence through competence
Allemaal poliepen die om de hoek kwamen kijken?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het was nog een kijkoperatie ook.
Allemaal vet en velletjes. De rest kon ik niet herkennen, maar er speelden buitenaardse wezens in mee.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Allemaal poliepen die om de hoek kwamen kijken?
*BOE*
Ja, zwart gat zo'n darm.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Allemaal vet en velletjes. De rest kon ik niet herkennen, maar er speelden buitenaardse wezens in mee.
Het viel mij erg tegen toen ik live de open buik operatie zag dat het niet allemaal leek op de mooie plaatjes in mijn anatomieboekenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:44 schreef krakkemieke het volgende:
Allemaal vet en velletjes. De rest kon ik niet herkennen, maar er speelden buitenaardse wezens in mee.
We gaan het op uitzending gemist terug kijkenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:30 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
Vanavond moeten jullie allemaal om 22.30 voor 1x Hart van Nederland kijken
![]()
Wij ookquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We gaan het op uitzending gemist terug kijken
*zal sms6 tijdelijk van het slot halen*quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:30 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 14:34 schreef Stereotomy het volgende:
[..]Stel je niet zo aan vriend, dat is dus gewoon verliefdheid. Kennen we allemaal. Duurt een paar weken en dan pak je de draad weer op. En dat gaat je misschien nog wel een paar keer overkomen, dus als je er nu al zo'n ingewikkelde psychologische zoektocht van maakt waarin je het als tekortkoming ziet dat je tegen zoveel menselijks niet bent bestand, maak dan de afgeslankte borst maar nat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snobs have more fun!
KLIK!
Mag ik je handtekening alvast?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:30 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
![]()
Nou, dat is dus precies wat ik zeg. Als ik er nu al zo'n drama van maak, wat als het echt menens is?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan vriend, dat is dus gewoon verliefdheid. Kennen we allemaal. Duurt een paar weken en dan pak je de draad weer op. En dat gaat je misschien nog wel een paar keer overkomen, dus als je er nu al zo'n ingewikkelde psychologische zoektocht van maakt waarin je het als tekortkoming ziet dat je tegen zoveel menselijks niet bent bestand, maak dan de afgeslankte borst maar nat.
ik heb het wel eens op tv gezien ja, en ik vind het razendknap wat ze allemaal kunnen en doen want idd; de plaatjes lijken zo geordend maar dat zijn we allemaal nietquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het viel mij erg tegen toen ik live de open buik operatie zag dat het niet allemaal leek op de mooie plaatjes in mijn anatomieboekenEcht een chaos. Ik begreep ook ineens waarom ze soms bij bijv een appendectomie dat hele ding niet eens kunnen vinden
en waarom ze per ongeluk een zenuw raken/beschadigen of zelfs een darm zelf beschadigen....tricky gebied om te opereren
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:54 schreef Stereotomy het volgende:
Nu nog elektriciteit van de buren aftappen he DE
Geef eens een vooorbeeld van echt menens?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nou, dat is dus precies wat ik zeg. Als ik er nu al zo'n drama van maak, wat als het echt menens is?
Gaan we doenquote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:30 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
![]()
![]()
lekker!!!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:06 schreef Leintjeuh het volgende:
Ohhh ik heb een uur lang een heerlijke massage gekregen van een Chineese dame die precies wist war het pijn deed
20 jaar in een relatie geïnvesteerd, 2 puberende kinderen en een flinke scheiding met veel rancune aan beide zijden?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Geef eens een vooorbeeld van echt menens?
En het is niet wat jij zegt, want jij zegt dat het een ingewikkeld psychologisch oplosbaar probleem is, terwijl ik zeg: het is gewoon een drama, live with it.
Sta jezelf toch eens toe dat je gewoon gevoelens hebt waar je doorheen moet, ipv. alles te zien als tekortkoming.
Ja, je moet goed uitkijken waar je de heroïne aanschaft.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 16:20 schreef Den_Haag het volgende:
wat zijn ze bij sommige dealers toch onbeschoft.
hehe geen idee hoe mijn haar zat. Zal vast een enorm brakke kop hebben na al dat werk van de afgelopen 2 dagen..quote:Op zaterdag 26 maart 2011 15:46 schreef Duderinnetje het volgende:
Zat je haar een beetje goed Sun?
Leuk man, op TV met de beurs!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |