gelukkig was dat hier niet bekend anders zouden we nog pannenkoeken etenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:06 schreef DarkElf het volgende:
tis trouwens nationale pannenkoekendag las ik ergens?
Parkeer dan bij Madurodam of net daarvoorbij op de Nieuwe Parklaan. Is meestal voldoende plek EN gratis EN dicht bij de tramhalte!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:12 schreef FutureFairytale het volgende:
jaaa weekend
en morgen lunchen in Scheveningen maar heb al ff geen zin eigenlijk vanwege het OV, duurt zo lang voordat ik er ben. maar met auto naar Scheveningen als het lekker weer is vind ik ook verschrikkelijk en vorige keer reed ik verkeerd en moest ik langs de bussen/trams en drukke Pathé enzo zoeken naar een garageik haat stadsrijden
Bah.quote:
bij Madurodam ken ik idd ja maar de weg erlangs staat gauw vol. Parklaan ken ik denk nog niet. ik denk er nog even over na, thnxquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Parkeer dan bij Madurodam of net daarvoorbij op de Nieuwe Parklaan. Is meestal voldoende plek EN gratis EN dicht bij de tramhalte!
lekker memoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo hapjes bij de turk meegenomenansjovisspiesjes, pepperoni gevuld met feta, fetablokjes met kruiden (erg lekker
) en een bakje notenrijst en dat moet ik in mn eentje opkrijgen
achja
dankje meissiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:17 schreef Sarabi het volgende:
Goed bezig FFT! en we blijven door duimen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zo lekker. lekker zachtgekookt met nootmuskaat
móet dat? dat magquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo hapjes bij de turk meegenomenansjovisspiesjes, pepperoni gevuld met feta, fetablokjes met kruiden (erg lekker
) en een bakje notenrijst en dat moet ik in mn eentje opkrijgen
achja
Zonde om te laten bederven, tis duur zatquote:
Benica?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Vandaag ook kaartje voor PSV-Benica gescoord
Gaat goed komenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:52 schreef Sarabi het volgende:
vandaag alweer 3 afwijzingen voor stage van volgend jaar binnen
er moest nog een f tussenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Vandaag ook kaartje voor PSV-Benica gescoord
Ik heb ze al geweekt en in een potje gestopt, ja. En een pantykous eroverquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:01 schreef krakkemieke het volgende:
Goeienavond!
Goed gedaan FFT! Top!![]()
Coldfeet, heb je al een kweekmethode gevonden? Ik zou deze doen. http://www.sign2god.com/gezond/recept/salade/Kiemgroenten.html
Vergeet de zeef, gewoon in het potje spoelen.
Aha! Spannend!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb ze al geweekt en in een potje gestopt, ja. En een pantykous erover
3? oh klote zeg...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:52 schreef Sarabi het volgende:
vandaag alweer 3 afwijzingen voor stage van volgend jaar binnen
ik ookquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:01 schreef krakkemieke het volgende:
Goeienavond!
Goed gedaan FFT! Top!![]()
Coldfeet, heb je al een kweekmethode gevonden? Ik zou deze doen. http://www.sign2god.com/gezond/recept/salade/Kiemgroenten.html
Vergeet de zeef, gewoon in het potje spoelen.
Ja wel aardig wat maar ze komen nu ook weer net zo snel terug met afwijzingenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
3? oh klote zeg...
heb je er nog meer openstaan?
Och wat vervelend!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja wel aardig wat maar ze komen nu ook weer net zo snel terug met afwijzingen
Dat heb ik ook vaak hoor Lein, het zijn dan ook geen rustige baantjes die we hebben.. geniet van je daagjes vrijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Jeetje, twee dagen gewerkt en helemaal afgedraaid zijnMaar: lekker chill-avondje én 4 dagen vrij
![]()
Iig geen operatie, Dat doen ze tegenwoordig niet meer standaard na 2 aanvallen. Eerst eens uitzoeken of het echt diverticulitis is. Op zich stond hij niet afwijzend tegenover Salofalk, maar daarbij is een (klein) risico op nierfalen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:48 schreef Bluezz het volgende:
Hey FF wat goed
En Krak, wat zei de spec?
Fijn! Gaan jullie het vanavond vieren?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:54 schreef TAV74 het volgende:
Even zwaaien vanaf de beursvloer
Geloof dat we nog nooit zo op schema gelegen hebben, best relaxed
Ga ik ook zeker doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:54 schreef Bluezz het volgende:
Dat heb ik ook vaak hoor Lein, het zijn dan ook geen rustige baantjes die we hebben.. geniet van je daagjes vrij
Ik had woensdag alvast vooruit gevierd, was best een zware ochtend gisterenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Fijn! Gaan jullie het vanavond vieren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |