gelukkig was dat hier niet bekend anders zouden we nog pannenkoeken etenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:06 schreef DarkElf het volgende:
tis trouwens nationale pannenkoekendag las ik ergens?
Parkeer dan bij Madurodam of net daarvoorbij op de Nieuwe Parklaan. Is meestal voldoende plek EN gratis EN dicht bij de tramhalte!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:12 schreef FutureFairytale het volgende:
jaaa weekend
en morgen lunchen in Scheveningen maar heb al ff geen zin eigenlijk vanwege het OV, duurt zo lang voordat ik er ben. maar met auto naar Scheveningen als het lekker weer is vind ik ook verschrikkelijk en vorige keer reed ik verkeerd en moest ik langs de bussen/trams en drukke Pathé enzo zoeken naar een garageik haat stadsrijden
Bah.quote:
bij Madurodam ken ik idd ja maar de weg erlangs staat gauw vol. Parklaan ken ik denk nog niet. ik denk er nog even over na, thnxquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:14 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Parkeer dan bij Madurodam of net daarvoorbij op de Nieuwe Parklaan. Is meestal voldoende plek EN gratis EN dicht bij de tramhalte!
lekker memoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo hapjes bij de turk meegenomenansjovisspiesjes, pepperoni gevuld met feta, fetablokjes met kruiden (erg lekker
) en een bakje notenrijst en dat moet ik in mn eentje opkrijgen
achja
dankje meissiequote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:17 schreef Sarabi het volgende:
Goed bezig FFT! en we blijven door duimen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zo lekker. lekker zachtgekookt met nootmuskaat
móet dat? dat magquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo hapjes bij de turk meegenomenansjovisspiesjes, pepperoni gevuld met feta, fetablokjes met kruiden (erg lekker
) en een bakje notenrijst en dat moet ik in mn eentje opkrijgen
achja
Zonde om te laten bederven, tis duur zatquote:
Benica?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Vandaag ook kaartje voor PSV-Benica gescoord
Gaat goed komenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:52 schreef Sarabi het volgende:
vandaag alweer 3 afwijzingen voor stage van volgend jaar binnen
er moest nog een f tussenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:49 schreef Memento-Mori het volgende:
Vandaag ook kaartje voor PSV-Benica gescoord
Ik heb ze al geweekt en in een potje gestopt, ja. En een pantykous eroverquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:01 schreef krakkemieke het volgende:
Goeienavond!
Goed gedaan FFT! Top!![]()
Coldfeet, heb je al een kweekmethode gevonden? Ik zou deze doen. http://www.sign2god.com/gezond/recept/salade/Kiemgroenten.html
Vergeet de zeef, gewoon in het potje spoelen.
Aha! Spannend!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:10 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb ze al geweekt en in een potje gestopt, ja. En een pantykous erover
3? oh klote zeg...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:52 schreef Sarabi het volgende:
vandaag alweer 3 afwijzingen voor stage van volgend jaar binnen
ik ookquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:01 schreef krakkemieke het volgende:
Goeienavond!
Goed gedaan FFT! Top!![]()
Coldfeet, heb je al een kweekmethode gevonden? Ik zou deze doen. http://www.sign2god.com/gezond/recept/salade/Kiemgroenten.html
Vergeet de zeef, gewoon in het potje spoelen.
Ja wel aardig wat maar ze komen nu ook weer net zo snel terug met afwijzingenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
3? oh klote zeg...
heb je er nog meer openstaan?
Och wat vervelend!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja wel aardig wat maar ze komen nu ook weer net zo snel terug met afwijzingen
Dat heb ik ook vaak hoor Lein, het zijn dan ook geen rustige baantjes die we hebben.. geniet van je daagjes vrijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Jeetje, twee dagen gewerkt en helemaal afgedraaid zijnMaar: lekker chill-avondje én 4 dagen vrij
![]()
Iig geen operatie, Dat doen ze tegenwoordig niet meer standaard na 2 aanvallen. Eerst eens uitzoeken of het echt diverticulitis is. Op zich stond hij niet afwijzend tegenover Salofalk, maar daarbij is een (klein) risico op nierfalen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:48 schreef Bluezz het volgende:
Hey FF wat goed
En Krak, wat zei de spec?
Fijn! Gaan jullie het vanavond vieren?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:54 schreef TAV74 het volgende:
Even zwaaien vanaf de beursvloer
Geloof dat we nog nooit zo op schema gelegen hebben, best relaxed
Ga ik ook zeker doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:54 schreef Bluezz het volgende:
Dat heb ik ook vaak hoor Lein, het zijn dan ook geen rustige baantjes die we hebben.. geniet van je daagjes vrij
Ik had woensdag alvast vooruit gevierd, was best een zware ochtend gisterenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Fijn! Gaan jullie het vanavond vieren?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik had woensdag alvast vooruit gevierd, was best een zware ochtend gisteren
Ik meende mij iets te herinneren van vorig jaar. Iets met vieren op vrijdag. Maar op mijn leeftijd kan ik me dat best fout herinneren......quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:57 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik had woensdag alvast vooruit gevierd, was best een zware ochtend gisteren
Vorig jaar was zaterdagavond het zwaarst geloof ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik meende mij iets te herinneren van vorig jaar. Iets met vieren op vrijdag. Maar op mijn leeftijd kan ik me dat best fout herinneren......
Heel goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:54 schreef TAV74 het volgende:
Even zwaaien vanaf de beursvloer
Geloof dat we nog nooit zo op schema gelegen hebben, best relaxed
Waar ken je die mensen van? Nou, de vivarium-workshop!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:02 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Heel goedIk ben benieuwd morgen
Ben er rond 9 uur denk ik.
Lekker een rood wijntje, en zo even etenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:00 schreef krakkemieke het volgende:
* krakkemieke Kaas op bank zet en drankje inschenkt
Staarwedstrijd verloren?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:07 schreef Stereotomy het volgende:
Heb de snoeppot van het secretariaat leeggeplunderd![]()
Kindermishandeling. Maar dat vind ik die pageants toch al.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)tox-for-pageant.html
Nou ja, die calorieen heb je dan toch maar verbrand.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Moest er toch echt twee deuren voor openmaken
Zóveel fout is daaraan. De moeder die *haar* onvervulde wensen en onzekerheden op het kind projecteert, de onwetendheid en onkunde van hoe slecht die botoxinjecties op langere termijn is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kindermishandeling. Maar dat vind ik die pageants toch al.
Yep. Maar vooral wat ze leert, met of zonder botox: alleen perfekt is goed.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zóveel fout is daaraan. De moeder die *haar* onvervulde wensen en onzekerheden op het kind projecteert, de onwetendheid en onkunde van hoe slecht die botoxinjecties op langere termijn is.
Meid is op haar 20e al supergerimpeld omdat ze ongetwijfeld ook 5 uur per week onder de zonnebank wordt geduwd.
Oh sorry.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Yep. Maar vooral wat ze leert, met of zonder botox: alleen perfekt is goed.
Gestoord. Ronduit ziek.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:09 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.thesun.co.uk/s(...)tox-for-pageant.html
Whut? Wie dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:55 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zag trouwens een bekende op de lijst van deelnemende bedrijven staan bij de VivariumbeursMorgen eens ff handjes gaan schudden
Narcose. Met een roesje had ik TE veel pijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:47 schreef DarkElf het volgende:
fijn dat die narcose idd kan Krakke, narcose of een roesje?
veel gepruts aan je dus de komende tijd maar hoop dat ze daarna goed kunnen helpen
Agua-limited en shrink-limited. Nr. 47 & 48. Da's een oud-klasgenoot van mij van mijn HBO deeltijd-opleidingquote:
Strakke planning!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:54 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Weer wat punten van de todo afgewerktBoodschappenlijst klaar. Weekmenu klaar. Vloer in computerhok weer leeg van allerhande zooi die in een vuilniszak moest
Zo even vuil storten, boodschappen doen en dan het voer voor de Bad Boys ophalen bij mijn zusje. Het voer was op en uit voorzorg, omdat ik niet wist of ik op tijd thuis zou zijn, heb ik maar een zak van dat dieetvoer laten halen door mijn zus. In ruil daarvoor krijgt zij mijn oude kattenvoer waar nog ruim 5kg van staat
![]()
En alle tassen voor morgen zijn ook al ingepakt
't Is wel een idee hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Strakke planning!
Ga je netwerken op de beurs?
Oh grappig! (het is trouwens Unlimited maar okquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Agua-limited en shrink-limited. Nr. 47 & 48. Da's een oud-klasgenoot van mij van mijn HBO deeltijd-opleiding
Die jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh grappig! (het is trouwens Unlimited maar ok)
Jaaah!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
't Is wel een idee heIk neem iig voldoende kaartjes mee
En standhouders mogen me altijd inhuren
Voor betaalde opdrachten gaan de grenzen opgerekt wordenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:00 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Jaaah!![]()
Oh wacht! Iets met agenda en grenzen bewaken.
Neem je dan geen onbetaalde opdrachten meer aan? Geef je tijd voor niksdoen op? Of ga je minder werken?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:01 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Voor betaalde opdrachten gaan de grenzen opgerekt worden
Er komen minder betaalde opdrachten binnen dan onbetaald werkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:04 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Neem je dan geen onbetaalde opdrachten meer aan? Geef je tijd voor niksdoen op? Of ga je minder werken?
Het gaat me niks aan hoor.
Ik wou alleen maar zeggen:quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:10 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er komen minder betaalde opdrachten binnen dan onbetaald werkDus die paar kan ik wel handelen
En verder ligt mijn prio op dit moment bij mijn andere klus. Overigens heb ik wel wat foto-dingetjes op het programma in mijn vakantie
Ritje duitsland, misschien een ritje naar Sarabi om met flitsers te spelen
![]()
Dat is vroeg. Kinderbedtijd?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ga hardcore aan de apen.
Truste allemaal.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
May woont al 2 dagen non-stop in de doosbehalve voor eten/drinken/kattenbak
Liev!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
May woont al 2 dagen non-stop in de doosbehalve voor eten/drinken/kattenbak
Tof!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:47 schreef Sunnythesun het volgende:
ik loop serieus kans morgen op tv te komen
![]()
Hart van Nederland komt filmen
En RTV Utrecht, en die willen ook echt een interview.. en ik ben dus de klos
![]()
Ja, ben benieuwd.. En eindelijk landelijke pers over de vloer! We benaderen al dat soort dingen al jaren, vorig jaar zou Man Bijt Hond komen, maar die kwamen niet.. Piet Paulusma is ook nooit op komen dagen.. Niet bepaald de meest leuke media, maar wel iets wat aansluit bij onze doelgroep..quote:
Misschien in het persbericht de zoen-gurami's vermelden?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:51 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ben benieuwd.. En eindelijk landelijke pers over de vloer! We benaderen al dat soort dingen al jaren, vorig jaar zou Man Bijt Hond komen, maar die kwamen niet.. Piet Paulusma is ook nooit op komen dagen.. Niet bepaald de meest leuke media, maar wel iets wat aansluit bij onze doelgroep..
Ik heb RTL-boulevard ook getipt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:47 schreef Sunnythesun het volgende:
ik loop serieus kans morgen op tv te komen
![]()
Hart van Nederland komt filmen
En RTV Utrecht, en die willen ook echt een interview.. en ik ben dus de klos
![]()
Ik doe ook geen opdrachten meer die me niet leuk lijken hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:14 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik wou alleen maar zeggen:
Ik heb een burn-out gehad. Het ergste daarvan vond ik, dat ik me niet meer kon opladen met leuke dingen. Hobby's voelden ook als werk.
Dus mijn advies is om te blijven spelen. Dingen doen die jij leuk vindt, gewoon, omdat het leuk is. Vooral als het totaal nutteloos is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |