abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 maart 2011 @ 22:26:36 #76
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_94620043
Nieuwsuur: Benghazi is een nieuwe samenleving aan het uitvinden. Jongeren houden het veilig, de padvinders helpen overal, armen kunnen bij hun voedselpakketten ophalen.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_94620155
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 22:20 schreef sunny16947 het volgende:
Wat ik zo hier en daar lees:

Overal worden kantoren van AJ vernield en in brand gestoken. Dus slechtere/beperktere informatie.

AlHurra probeerde de staatsTV bij Nilestat te laten vervangen door NTC AlHurra, maar daar hangt een prijskaartje aan. Wie het meest biedt.

Verder kwam ik deze tegen. Alleen voor sterke magen:
WARNING GRAPHIC: A whole family including children, burnt & blown apart in #Misrata. Cameraman can't stop crying. http://goo.gl/XHKDF
Mijn god, deze is wel echt heftig. Ben ik blij dat de NAVO ook tanks en artillerie mogen bestoken, dan kan er tenminste iets aan gedaan worden. ipv alleen rondjes vliegen in de lucht....
pi_94620960
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 22:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Nieuwsuur: Benghazi is een nieuwe samenleving aan het uitvinden. Jongeren houden het veilig, de padvinders helpen overal, armen kunnen bij hun voedselpakketten ophalen.
Hoe goed bedoeld het ook is, en dat vind ik ook echt, maar het echte werk is te doen richting Tripolie.
Straks is het land verdeeld in 2 delen, en dan zijn de rapen gaar.

Ik weet, het is makkelijk gezegd achter mijn toetsenbordje, maar je weet wat ik bedoel.
Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hierop niet reageren.
pi_94621068
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 22:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ze moeten nu niet gaan inkakken..
pi_94621412
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 22:20 schreef sunny16947 het volgende:
Wat ik zo hier en daar lees:

Overal worden kantoren van AJ vernield en in brand gestoken. Dus slechtere/beperktere informatie.

AlHurra probeerde de staatsTV bij Nilestat te laten vervangen door NTC AlHurra, maar daar hangt een prijskaartje aan. Wie het meest biedt.

Best wel vreemd he, AJ wordt in vele delen van de US gebanned, en de landen in het MO kunnen hun bloed wel drinken.

Aan de andere kant, dit zijn natuurlijk wel de hoogtijd dagen van AJ(E&A), ik vind het een goede nieuwszender. :Y
  vrijdag 25 maart 2011 @ 22:53:42 #81
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_94621537
In Benghazi zijn ze ook al een tijdje bezig een eigen tv-zender op te richten, die moet concurreren met de G-TV. Basis daarvan wordt Qatar als ik de berichten moet geloven.
pi_94622009
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 22:51 schreef Mr_Memory het volgende:

[..]

Best wel vreemd he, AJ wordt in vele delen van de US gebanned, en de landen in het MO kunnen hun bloed wel drinken.

Aan de andere kant, dit zijn natuurlijk wel de hoogtijd dagen van AJ(E&A), ik vind het een goede nieuwszender. :Y
Onderschat de politieke krachten achter AJ niet. De zender wordt bijna als wapen gebruikt door Qatar
  vrijdag 25 maart 2011 @ 23:03:59 #83
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94622120
Nu we het toch over Stalinorgels hebben, hier een filmpje van vandaag waarbij de pro-Gaddafi eenheden deze dingen gebruiken:

Katyusha's raketten worden op de rebellen afgevuurd
Op zaterdag 12 maart 2011 om 01:05:55 zei Redskillz:
*plaatje van een net wat te dikke neger*
OMG HE SAID THE N WORD! OMG HE SAID THE N WORD!
pi_94622261
65 +

pi_94622635
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 22:53 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
In Benghazi zijn ze ook al een tijdje bezig een eigen tv-zender op te richten, die moet concurreren met de G-TV. Basis daarvan wordt Qatar als ik de berichten moet geloven.
die zit er al las ik ergens, zal wel een nauwe samenwerking mat AJ hebben
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 25 maart 2011 @ 23:14:45 #86
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_94622680
quote:
Dit is verschrikkelijk. Je zou je maar in dit vuurgevecht begeven.
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 23:17:08 #87
327009 jamesstewart
Go ahead. Make my day.
pi_94622816
Hoeveel van dit is waar?
---

Libyan rebel commander admits his fighters have al-Qaeda links

Abdel-Hakim al-Hasidi, the Libyan rebel leader, has said jihadists who fought against allied troops in Iraq are on the front lines of the battle against Muammar Gaddafi's regime.

By Praveen Swami, Nick Squires and Duncan Gardham 5:00PM GMT 25 Mar 2011
In an interview with the Italian newspaper Il Sole 24 Ore, Mr al-Hasidi admitted that he had recruited "around 25" men from the Derna area in eastern Libya to fight against coalition troops in Iraq. Some of them, he said, are "today are on the front lines in Adjabiya".
Mr al-Hasidi insisted his fighters "are patriots and good Muslims, not terrorists," but added that the "members of al-Qaeda are also good Muslims and are fighting against the invader".
His revelations came even as Idriss Deby Itno, Chad's president, said al-Qaeda had managed to pillage military arsenals in the Libyan rebel zone and acquired arms, "including surface-to-air missiles, which were then smuggled into their sanctuaries".
Mr al-Hasidi admitted he had earlier fought against "the foreign invasion" in Afghanistan, before being "captured in 2002 in Peshwar, in Pakistan". He was later handed over to the US, and then held in Libya before being released in 2008.
US and British government sources said Mr al-Hasidi was a member of the Libyan Islamic Fighting Group, or LIFG, which killed dozens of Libyan troops in guerrilla attacks around Derna and Benghazi in 1995 and 1996.

Even though the LIFG is not part of the al-Qaeda organisation, the United States military's West Point academy has said the two share an "increasingly co-operative relationship". In 2007, documents captured by allied forces from the town of Sinjar, showed LIFG emmbers made up the second-largest cohort of foreign fighters in Iraq, after Saudi Arabia.
Earlier this month, al-Qaeda issued a call for supporters to back the Libyan rebellion, which it said would lead to the imposition of "the stage of Islam" in the country.
British Islamists have also backed the rebellion, with the former head of the banned al-Muhajiroun proclaiming that the call for "Islam, the Shariah and jihad from Libya" had "shaken the enemies of Islam and the Muslims more than the tsunami that Allah sent against their friends, the Japanese".

Op zaterdag 12 maart 2011 om 01:05:55 zei Redskillz:
*plaatje van een net wat te dikke neger*
OMG HE SAID THE N WORD! OMG HE SAID THE N WORD!
pi_94622934
Is al lang bekend. 1 van de redenen waarom men terughoudend is met het geven van zware wapens aan de rebellen.
pi_94622978
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:18 schreef johnnylove het volgende:
Is al lang bekend. 1 van de redenen waarom men terughoudend is met het geven van zware wapens aan de rebellen.
Yep. Meeste Libiers die ze in Irak vinden komen ook uit Benghazi.
pi_94623020
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:18 schreef johnnylove het volgende:
niks verrassend idd, mensen uit verschillende arabische landen waren naar irak vertrokken om tegen de amerikanen te vechten, zo ook uit libie, nu is de vijand voor hun een interne
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_94623058
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:19 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

Yep. Meeste Libiers die ze in Irak vinden komen ook uit Benghazi.
ow?
-Rabia Al-Basri
pi_94623214
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

ow?
Yup qua percentage van de bevolking in het NO van het land komen er veel meer uit voor Al-qaida dan SA
pi_94623312
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:21 schreef Slayage het volgende:

[..]

ow?
Saudi's zijn het meeste aanwezig in Irak, direct gevolgd door Libiers. Waarvan de helft of 1/3 uit Benghazi komt.
pi_94623493
quote:
Eindelijk beelden! Heb je meer?
pi_94623515
Ik zeg het niet vaak en niet graag, maar sommige van die koppen uit Oost-Libië zien er niet erg aaibaar uit. Aan sommige mensen zie je gewoon dat ze niet deugen. Gewoon in de ogen kijken. Aan de meeste mensen die niet deugen kan je het echter niet zien.
pi_94623566
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:29 schreef Lagrinta het volgende:
Ik zeg het niet vaak en niet graag, maar sommige van die koppen uit Oost-Libië zien er niet erg aaibaar uit. Aan sommige mensen zie je gewoon dat ze niet deugen. Gewoon in de ogen kijken. Aan de meeste mensen die niet deugen kan je het echter niet zien.
Yup. Al-Qaeda sympathisanten zijn zeker aanwezig. Maar laten we hopen dat de meerderheid toch voor democratie is.
  vrijdag 25 maart 2011 @ 23:31:34 #98
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_94623602
Maar zulke mensen zijn van groot belang om een strijd te winnen.

Niet dat ik voorstander ben van terreur, maar voor oorlog heb je strijders nodig, geen burgers. Voor de een oorlogsmisdadigers, voor de andere helden. Je moet maar geluk hebben dat je zulke mensen aan je kant hebt staan, dan vechten ze voor je, en kun je ze nog positief beïnvloeden.
pi_94623890
Kunnen ze daar de IED's plaatsen, toch geen boots op de grond.
pi_94624199
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 23:02 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:

[..]

Onderschat de politieke krachten achter AJ niet. De zender wordt bijna als wapen gebruikt door Qatar
Dat geloof ik best, maar ballanceerd Qatar dan zo tussen oost en west?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')