ik vind het super stoer!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
Op zich zou ik dat best willen, maar ik wil nu eerst alles op de rit en dan verder kijken![]()
Vet spannend
Het voelt wel stoer
![]()
Dat hoopte ik ookquote:
OP ook bijnaquote:
Op algemeen. Dat kan ook.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik schrijf ze gewoon op procedure uren
goofy cats!quote:
quote:
mja of incidentenquote:
quote:
Jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:28 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik vind het super stoer!
en idd.. eerst aan jezelf denken en dan komt de rest vanzelf wel goed!
quote:
Nog anderhalf uurquote:
quote:
quote:
BANG!quote:
Of FOK!quote:
de afgelopen 36 topics al nietquote:
Dat zou alleen al mooi wezen toch, soms zijn die eisen of genoemde zaken totaal niet toereikend in de werkzaamheden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat hoopte ik ookEn ik heb een webshop gehad enzo, dus weet ook wel iets meer dan alleen de basis, maar ja, het is niet mijn vakgebied
Dus ben benieuwd of ik uitgenodigd word
quote:
Nee en heb ook aangegeven dat ik weet dat ik geen relevante opleidingen heb, maar dat ik zeker bereid ben me te laten scholen. Ik heb altijd opleidingen gedaan, heb ook wel weer zin om te lerenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat zou alleen al mooi wezen toch, soms zijn die eisen of genoemde zaken totaal niet toereikend in de werkzaamheden.
Tetten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee en heb ook aangegeven dat ik weet dat ik geen relevante opleidingen heb, maar dat ik zeker bereid ben me te laten scholen. Ik heb altijd opleidingen gedaan, heb ook wel weer zin om te leren![]()
Dus ach, en ik hoop dat ze me sowieso uitnodigen omdat ik een meisje ben
![]()
Stoere chickquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee en heb ook aangegeven dat ik weet dat ik geen relevante opleidingen heb, maar dat ik zeker bereid ben me te laten scholen. Ik heb altijd opleidingen gedaan, heb ook wel weer zin om te leren![]()
Dus ach, en ik hoop dat ze me sowieso uitnodigen omdat ik een meisje ben
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |