Eh, alle 7 de trappisten worden nog gewoon door de eigen orde gebrouwen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das geen abdijbier. En Trappist is de in sommige landen officieel erkende naam (ookal wordt het door een andere orde gebrouwen).
Hoe kleiner het glas/de fles, hoe minder de kans dat het bier minder gaat smaken. Hoewel ik hier bij niet-pilseners veel minder last van heb.quote:
7 afaikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh, alle 6 de trappisten worden nog gewoon door de eigen orde gebrouwen.
Maar de orde der Trappisten is niet de enige orde die brouwt. Nobertijnen brouwen ook straf nat. Leffe, Grimbergen, Floreffe. Maar in het buitenland noemen ze dat soms ook Trappistenbier.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh, alle 6 de trappisten worden nog gewoon door de eigen orde gebrouwen.
[..]
Hoe kleiner het glas/de fles, hoe minder de kans dat het bier minder gaat smaken. Hoewel ik hier bij niet-pilseners veel minder last van heb.
Dat vind ik ook, en je kan sneller weer een nieuwe pakkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:36 schreef stbabylon het volgende:
Hoe kleiner het glas/de fles, hoe minder de kans dat het bier minder gaat smaken. Hoewel ik hier bij niet-pilseners veel minder last van heb.
Dan drink je gewoon niet snel genoeg.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:39 schreef rival het volgende:
Dat vind ik ook, en je kan sneller weer een nieuwe pakken
hahaha..ik mag voorlopig niet mee bier drinken van mezelfquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nu heb ik echt trek in bier, ben klaar met werk, dus huppaaah..zo maar eens vrienden enzo bellen... Aangezien jullie nepvrienden zijn en niet mee willen
Waarom niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef cafpow het volgende:
hahaha..ik mag voorlopig niet mee bier drinken van mezelf
Nonsens!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha..ik mag voorlopig niet mee bier drinken van mezelf
dan neem je toch een lekkere ijstheequote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha..ik mag voorlopig niet mee bier drinken van mezelfanders zou ik best op een terasje een biertje willen drinken hoor
![]()
ik snap!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:42 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja kan wel, maar een biertje is lekkerder
Ik had niet anders van je verwacht, zuipschuitquote:
Leuk hoe ze het noemen, het is het niet volgens het Trappistenverbond.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar de orde der Trappisten is niet de enige orde die brouwt. Nobertijnen brouwen ook straf nat. Leffe, Grimbergen, Floreffe. Maar in het buitenland noemen ze dat soms ook Trappistenbier.
Klopt, ik sla niet elk biertje elke keer in 5 minuten achteroverquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan drink je gewoon niet snel genoeg.
het is stiekem dan ook iced ipv icequote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar grappig genoeg geen ice tea in zit
Daaromquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar grappig genoeg geen ice tea in zit
Die leeftijd ben ik wel voorbij jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt, ik sla niet elk biertje elke keer in 5 minuten achterover
Ik ook niet. Dus dan moet je wel heel langzaam drinken als je bier warm wordt of minder wordt van smaak.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:48 schreef stbabylon het volgende:
Klopt, ik sla niet elk biertje elke keer in 5 minuten achterover
Oja.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat jij de enige bent die die meuk drinkt.
Als je een beugel hebt en daar doe je 20~25 minuten over, zijn die laatste slokken werkelijk ranzig.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dus dan moet je wel heel langzaam drinken als je bier warm wordt of minder wordt van smaak.
Nee, dan is het gewoon tijd voor een nieuwe/betere koelkast.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
Als je een beugel hebt en daar doe je 20~25 minuten over, zijn die laatste slokken werkelijk ranzig.
Een beugel blijft niet 20~25 minuten warm. In een warme ruimte, of buiten in de zon.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dan is het gewoon tijd voor een nieuwe/betere koelkast.
Vers sap direct uit de passievrucht genoten. Dat kan toch elke dag van de week?quote:
Als je op een zonnig eiland woont wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vers sap direct uit de passievrucht genoten. Dat kan toch elke dag van de week?
Koud bedoel je? Dan moet je de CV niet zo hoog zetten, en buiten zet je het natuurlijk in de schaduw.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:59 schreef stbabylon het volgende:
Een beugel blijft niet 20~25 minuten warm. In een warme ruimte, of buiten in de zon.
nee hoor, gewoon kleinere flesjes drinken, dat zeggen we tochquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Koud bedoel je? Dan moet je de CV niet zo hoog zetten, en buiten zet je het natuurlijk in de schaduw.
Ja dat snap ik dat je voor een cocktail gaatquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je op een zonnig eiland woont wel.
En dan nog prefereer ik een cocktail.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dat je voor een cocktail gaat
Ik voor de passievrucht zelf
Als ik thuis een beugel uit de koeling pak is ie echt niet lauw in 20~25 minuten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:03 schreef rival het volgende:
nee hoor, gewoon kleinere flesjes drinken, dat zeggen we toch
Geen idee, vage bui enzoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:08 schreef rival het volgende:
waarom bloos je?
Ja goed hier, bijna weekend he! en hoe'st daar?
Dat weet jij helemaal niet want dan issie al lang leeg...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Als ik thuis een beugel uit de koeling pak is ie echt niet lauw in 20~25 minuten.
hmmm, vaagquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, vage bui enzo
Leuke plannen gemaakt?
hier wel oke
Ik weet hetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:12 schreef rival het volgende:
hmmm, vaag
vanavond voetbal/bier... morgen garage/stappen zondag slapen.... ja leuke plannen
en daar?
Ja, uh... dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:10 schreef rival het volgende:
Dat weet jij helemaal niet want dan issie al lang leeg...
lentekriebels?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik weet hetKan er niks aan doen.
Klinkt goed!!!Vast veel zin in
Vanavond stappen met de meiden, morgen naar de kroeg met de mannen en zondag uitbrakken
Eerder brakheid van gisteravondquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:15 schreef rival het volgende:
lentekriebels?
ik heb altijd veel zin in weekend
goede planning als je het mij vraagt...
was je stappen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Eerder brakheid van gisteravond
Dat is waarjij bent de weekendgenieter
![]()
Jewel he, ben er ook wel tevreden over
bier? lijkt mij het logischquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:19 schreef Techno het volgende:
[..]
En nu moeten wij gaan raden WAT dat is?
jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
was je stappen?
ik geniet wel vaker dan int weekend
dat zal!
Wat voor civic?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo eens kijken bij een garage naar een Honda Civic
Nee, we moeten het vragen, zodat hij het kan vertellen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:19 schreef Techno het volgende:
[..]
En nu moeten wij gaan raden WAT dat is?
Ik probeer er logica in te brengenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:21 schreef Techno het volgende:
Als je vrouwenposts maakt verwacht ik niet dat er logica achter zit.
jij snapt mijquote:
uit jaar?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo eens kijken bij een garage naar een Honda Civic
waarom bloos je nu weer?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja![]()
Zoals ik zei.. goed bezig! (al zei ik dat niet, maar dat staat er natuurlijk los van)
ja
Maar Cue is een vrouw. Dus dat is logisch.quote:
Van top tot teenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:24 schreef Techno het volgende:
Maar Cue is een vrouw. Dus dat is logisch.
*geeft zout*quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:24 schreef STING het volgende:
[..]
Een nieuwe uit 1997 zal een beetje lastig gaan ja.
/flauw
Says who?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:24 schreef Cue_ het volgende:
Omdat het niet 'mag' als je de dag erna moet werken
Dat bepaal je lekker zelfquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat het niet 'mag' als je de dag erna moet werken
Lekker makkelijk om te zeggenquote:
dit is nog mijn oude baanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:26 schreef STING het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om te zeggen
Met een brak hoofd op je (nieuwe) baan verschijnen is niet het meest slimme wat je kunt doen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:26 schreef STING het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om te zeggen
Met een brak hoofd op je (nieuwe) baan verschijnen is niet het meest slimme wat je kunt doen
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er zijn al genoeg vrouwen in het topic.. hoeven er niet nog een halve bij
Over alles nagedacht hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:29 schreef STING het volgende:
Vandaar dat nieuwe ook tussen haakjes staat
die heb je er nog ff snel in ge-edit!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Vandaar dat nieuwe ook tussen haakjes staat
Klopt, maar dat is me toch te duur.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dacht trouwens dat je voor het volgende model aan het kijken was
Die zitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:32 schreef STING het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen, als m'n lees skills ontoereikend zijn
edit dan nog ff snel het woordje 'weleens' ertussenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Op 1 of ander moment in ons leven.. Ja dat weet ik zeker
ik als vrouwmens hoef niet te editten.. jullie denken het er maar zelf bijquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:37 schreef rival het volgende:
edit dan nog ff snel het woordje 'weleens' ertussen
mannen denken niet, we laten ons leiden door instinct!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik als vrouwmens hoef niet te editten.. jullie denken het er maar zelf bij
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
mannen denken niet, we laten ons leiden door instinct!
Ja, daar heeft Doe Maar nog een nummer over gemaakt ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
mannen denken niet, we laten ons leiden door instinct!
Meerdere zelfs.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:40 schreef Kluts het volgende:
Ja, daar heeft Doe Maar nog een nummer over gemaakt ja.
Truequote:
Ik ook! Op m'n stoel, die weer terug isquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:39 schreef STING het volgende:
[..]
Gossie. Ik weet nog wel een plek waar je mag gaan zitten
Ik dacht gelijk aan "je loopt je lul achterna".quote:
dat nummer is niet gemaakt, dat is ontstaanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, daar heeft Doe Maar nog een nummer over gemaakt ja.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:39 schreef STING het volgende:
[..]
Gossie. Ik weet nog wel een plek waar je mag gaan zitten
en dan denk ik aanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:41 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik dacht gelijk aan "je loopt je lul achterna".
Poteeeto, potaaato.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
dat nummer is niet gemaakt, dat is ontstaan
En bij Doe Maar denk ik nu weer aanquote:
Ik zou dan zeggen: Nee tuurlijk niet! Dat is met sch, dat weet iedereen.quote:
Daar scoorde je vast punten mee.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:46 schreef Kluts het volgende:
Laatst vroeg een collega aan mij ook iets heel doms, ik weet niet meer wat.
Ik weet nog wel dat ik vroeg "maak je nou een geintje of is het een serieuze vraag? *proest*
Zij: Een serieuze vraag, hoezo?
Ja, toen jij in groep 3 zat misschien Techno.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Bevoecht is nog oud-Nederlandsch ook.
Whahaha, dat heb ik serieus gezegdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zou dan zeggen: Nee tuurlijk niet! Dat is met sch, dat weet iedereen.
Ik hoefde niet eens je naam te zien bij deze postquote:
Okequote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:46 schreef STING het volgende:
[..]
Forget it, die komt niet terug. Ik red je wel
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:49 schreef Kluts het volgende:
bet-tweeter: een twitteraar die het altijd beter weet
Zoals RZ die hier postte dat hij een chick in zijn bed had liggen.quote:
Zalando. In die nieuwe reclame van ze zegt op een gegeven moment die dikke gast AAJAAAJJAAAHHAA! En wanneer hij dat doet bewegen zijn manboobs.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:54 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo ik heb Danny blij gemaakt! Zo even op de banner van Zalando geklikt toen ik een smiley zocht
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoals RZ die hier postte dat hij een chick in zijn bed had liggen.
Nee, dat ligt niet aan jou. LDG en haar nieuwe vlam werd hem teveel denk ik.quote:Die zie ik hier ook niet meer trouwens, of ligt dat aan mij?
LDG een nieuwe vlam? Wie dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:56 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Nee, dat ligt niet aan jou. LDG en haar nieuwe vlam werd hem teveel denk ik.
Nee. Maar volgens Tally herhaalt het LDG verhaal zich nu voor de vierde of vijfde keer of zoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zoals RZ die hier postte dat hij een chick in zijn bed had liggen.
Die zie ik hier ook niet meer trouwens, of ligt dat aan mij?
Welk topic?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar volgens Tally herhaalt het LDG verhaal zich nu voor de vierde of vijfde keer of zo
Vind dat sowieso een achterlijke reclamequote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zalando. In die nieuwe reclame van ze zegt op een gegeven moment die dikke gast AAJAAAJJAAAHHAA! En wanneer hij dat doet bewegen zijn manboobs.
En nu ik dat eenmaal geconstateerd heb, kan ik het niet meer niet zien.
RZ is dus niet van het scharrelen gewordenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar volgens Tally herhaalt het LDG verhaal zich nu voor de vierde of vijfde keer of zo
Geen idee... Tally weet daar meer van.quote:
Zie je het voor jequote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
RZ is dus niet van het scharrelen geworden
Hoezo herhaalt?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wie als fabrieks-ei wordt uitgebroed zal nooit een scharrelkip worden?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
RZ is dus niet van het scharrelen geworden
Blijkbaar heeft ie toch wel vaker iemand in z'n bed gehad ondertussen, werd hij verliefd en zij niet en kreeg een ander vriendje..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo herhaalt?
Sowieso, ik weet nog wel dat hij zei: Ik begin NOOOOOIT iets met iemand of Fok! En ik zal noooooooit scharrelen!
Maar die "Little" Drummer Girl is dus weer onder de pannen ja?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wie als fabrieks-ei wordt uitgebroed zal nooit een scharrelkip worden?
Vaker iemand? Tis altijd alleen LDG geweest.. En dat liep niet blijkbaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ie toch wel vaker iemand in z'n bed gehad ondertussen, werd hij verliefd en zij niet en kreeg een ander vriendje..
gokje
Te kleine drumstick voor LDGquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vaker iemand? Tis altijd alleen LDG geweest.. En dat liep niet blijkbaar.
Met één hand kan je niet drummen!quote:
Ja, dat klopt, en toen was het "anders".quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft ie toch wel vaker iemand in z'n bed gehad ondertussen, werd hij verliefd en zij niet en kreeg een ander vriendje..
gokje
Volgens Tally heeft ie een nieuwe scharrel en post hij tegenwoordig onder een andere naam.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Vaker iemand? Tis altijd alleen LDG geweest.. En dat liep niet blijkbaar.
Oke. Driewerfquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens Tally heeft ie een nieuwe scharrel en post hij tegenwoordig onder een andere naam.
Volgens Tally zijn er meerderen geweest. Maar ik kan het ook verkeerd begrepen hebben, hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hoezo herhaalt?
Sowieso, ik weet nog wel dat hij zei: Ik begin NOOOOOIT iets met iemand of Fok! En ik zal noooooooit scharrelen!
Maar die "Little" Drummer Girl is dus weer onder de pannen ja?
Die nieuwe naam verklaart genoeg jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:03 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens Tally heeft ie een nieuwe scharrel en post hij tegenwoordig onder een andere naam.
Dat meen je nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:03 schreef Techno het volgende:
post hij tegenwoordig onder een andere naam.
xcuse me?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met één hand kan je niet drummen!
Wat is zijn nieuwe nick dan?quote:
De_Kardinaal!quote:
Geen ideequote:
Net als een tissue na het trekken. Buiten bereik.quote:
ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:14 schreef clevy het volgende:
wie stopte er dan ook kloontjes in een oude doos?
Haha, die Tally! Je piemel is gekrompen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:14 schreef Ang3l het volgende:
*hangt enorme neptetters om en stopt kussen onder shirt*
Hier is Tallyyyyy!
Dat account cq. die kloon heeft al sinds 2006 niets meer gepost.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:14 schreef Cue_ het volgende:
zou kunnen.. kloontjes kunnen ook uit de oude doos gehaald worden
Ik vond 1996 al wat vroegquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat account cq. die kloon heeft al sinds 2006 niets meer gepost.
Maar nog steeds groter dan die van 12jarige altaarknaapjes!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Haha, die Tally! Je piemel is gekrompen!
De afdeling humorlozen is 1 deur verderquote:
Ik vond Henk Wijngaard wel echt op het lijf geschreven voor hem.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
Heeft iemand ondertussen al uitgevonden wat de nieuwe Nick van RZ is?
RealPlayer oid? DoTheLDGHossle?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
Kentekenplaatquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
Snitches&Bitches!quote:
dikke vette CAREquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:19 schreef Samzz het volgende:
Had al het vermoeden dat hij in de KSC reeks met zijn nieuwe nick verder was gaan postenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kentekenplaat
http://forum.fok.nl/user/history/331246
Hahhaaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kentekenplaat
http://forum.fok.nl/user/history/331246
Wisten jullie dat echt nog niet dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:23 schreef STING het volgende:
[..]
Had al het vermoeden dat hij in de KSC reeks met zijn nieuwe nick verder was gaan posten
Waarom dacht ik ook aan die SC.. terwijl ik er nog nooit geweest ben (volgens mij)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:23 schreef STING het volgende:
Had al het vermoeden dat hij in de KSC reeks met zijn nieuwe nick verder was gaan posten
Wist dat hij met z'n oude nickname in KSC kwam ipv Singles, maar z'n nieuwe nickname kenden we nog niet neequote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wisten jullie dat echt nog niet dan?
MrsBateman?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:24 schreef Kluts het volgende:
Ik ga binnenkort ook een nieuwe nick aanmaken.Maar dan omdat ik Kluts nu wel zat ben en gewoon een andere naam in mijn hoofd heb die veel leuker is.
![]()
Aha nou graag gedaan dan maarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:24 schreef STING het volgende:
[..]
Wist dat hij met z'n oude nickname in KSC kwam ipv Singles, maar z'n nieuwe nickname kenden we nog niet nee
Hij is je vast eeuwig dankbaarquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha nou graag gedaan dan maar![]()
Ik denk wel dat ie binnen no time weer een andere heeft dan
Zeker als we met z'n alleen even langskomenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daarom hebben we je hier nodig Hoepelmoets.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
/carequote:
Have funquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zeker als we met z'n alleen even langskomen
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daarom hebben we je hier nodig Hoepelmoets.
Ik word ineens heel erg geconfronteerd met mijn vertrek!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:31 schreef rival het volgende:
ach, doe ik ook weleens.... tijdens cursus, of overleg
Wat een gedoe met nicknames zeg!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:24 schreef Kluts het volgende:
Ik ga binnenkort ook een nieuwe nick aanmaken.Maar dan omdat ik Kluts nu wel zat ben en gewoon een andere naam in mijn hoofd heb die veel leuker is.
![]()
Oh, sssht, daar is ze.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:32 schreef missbehavin het volgende:
Oh wat zijn jullie aan het roddelen zeg!
Openbaar forum.. hij kan zo meelezenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:32 schreef missbehavin het volgende:
Dat wij het nu open en bloot doen wil niet zeggen dat het normaal gesproken niet achter de schermen gebeurd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:32 schreef missbehavin het volgende:
Gebakken aardappels met spek en uiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:30 schreef Kluts het volgende:
Huppel! Wat heb je voor het eerst gekookt in je nieuwe stulpje?
niet ons allemaal over 1 kam scherenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:32 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Laat Krea het maar niet horen!quote:
Hoi mopje.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:32 schreef missbehavin het volgende:
oeps.. typo.. goulash of op z'n hongaars Gulyásquote:
*checkt fobo*quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt net je 3 jaars mijlpaal gehaald
Nee zondag pas! En uiteraard zal ik dan mijn poezeltjes posten. Eindelijk gerechtigheid!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi mopje.
Heb je je brand spankin' new shoes al aan je poezelpootjes gedaan en in de spiegel gekeken (en een foto gemaakt uiteraard etc etc)?
3 jaar al? whaha heb je geen leven ofzo?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
*checkt fobo*
Idd!![]()
Zit ik hier al 3 jaar ja.
Staat er wel *handle with TLC* bij?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:35 schreef missbehavin het volgende:
Ze staan op me te wachten in de winkel met een briefje met mijn naam eropMijnmijnmijn!
Volgens mij zit ik hier ook ongeveer zo langquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
*checkt fobo*
Idd!![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Staat er wel *handle with TLC* bij?
Een spelletje voor de vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:35 schreef missbehavin het volgende:
Ze staan op me te wachten in de winkel met een briefje met mijn naam eropMijnmijnmijn!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:37 schreef STING het volgende:
[..]
Een spelletje voor de vrijdagmiddag.
Zoek MissB.
[ afbeelding ]
Nog wel goed, geen idee hoe het vanaf morgenmiddag isquote:
Groentje.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
*checkt fobo*
Idd!![]()
ellendig zoals gebruikelijkquote:
ik hou mijn ramen en deuren geslotenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog wel goed, geen idee hoe het vanaf morgenmiddag is
Zondag wordt het wel mooi weer schijnt. Dus je kunt je benen laten shinen in de zon.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee zondag pas! En uiteraard zal ik dan mijn poezeltjes posten. Eindelijk gerechtigheid!
quote:
Ik zal ze bij George uit het raam hangenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zondag wordt het wel mooi weer schijnt. Dus je kunt je benen laten shinen in de zon.
maar met stickers wordt alles cooler!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:39 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb gefaald bij kleine man. Kijk schat, hoe cool je nieuwe zomerjas is!
"Getver, hij is lelijk mam!"
Wie doet er dan ook een jas aan in de zomer.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:39 schreef missbehavin het volgende:
restje griepquote:
Nee, de kleur is al fout enzo. "Je weet toch dat ik alleen zwart enzo wil?"quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:40 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
maar met stickers wordt alles cooler!![]()
dan weet je echt dat je oud bentquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:39 schreef missbehavin het volgende:
Wat is er morgenmiddag dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog wel goed, geen idee hoe het vanaf morgenmiddag is
Waar ga je naartoescheuren?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal ze bij George uit het raam hangen
Voor die dagen dat het nog niet zo warm is enzo.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Wie doet er dan ook een jas aan in de zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |