Wat een gedoe met nicknames zeg!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:24 schreef Kluts het volgende:
Ik ga binnenkort ook een nieuwe nick aanmaken.Maar dan omdat ik Kluts nu wel zat ben en gewoon een andere naam in mijn hoofd heb die veel leuker is.
![]()
Oh, sssht, daar is ze.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:32 schreef missbehavin het volgende:
Oh wat zijn jullie aan het roddelen zeg!
Openbaar forum.. hij kan zo meelezenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:32 schreef missbehavin het volgende:
Dat wij het nu open en bloot doen wil niet zeggen dat het normaal gesproken niet achter de schermen gebeurd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:32 schreef missbehavin het volgende:
Gebakken aardappels met spek en uiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:30 schreef Kluts het volgende:
Huppel! Wat heb je voor het eerst gekookt in je nieuwe stulpje?
niet ons allemaal over 1 kam scherenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:32 schreef missbehavin het volgende:
quote:
Laat Krea het maar niet horen!quote:
Hoi mopje.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:32 schreef missbehavin het volgende:
oeps.. typo.. goulash of op z'n hongaars Gulyásquote:
*checkt fobo*quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
je hebt net je 3 jaars mijlpaal gehaald
Nee zondag pas! En uiteraard zal ik dan mijn poezeltjes posten. Eindelijk gerechtigheid!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi mopje.
Heb je je brand spankin' new shoes al aan je poezelpootjes gedaan en in de spiegel gekeken (en een foto gemaakt uiteraard etc etc)?
3 jaar al? whaha heb je geen leven ofzo?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
*checkt fobo*
Idd!![]()
Zit ik hier al 3 jaar ja.
Staat er wel *handle with TLC* bij?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:35 schreef missbehavin het volgende:
Ze staan op me te wachten in de winkel met een briefje met mijn naam eropMijnmijnmijn!
Volgens mij zit ik hier ook ongeveer zo langquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
*checkt fobo*
Idd!![]()
Zit ik hier al 3 jaar ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |