quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Staat er wel *handle with TLC* bij?
Een spelletje voor de vrijdagmiddag.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:35 schreef missbehavin het volgende:
Ze staan op me te wachten in de winkel met een briefje met mijn naam eropMijnmijnmijn!
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:37 schreef STING het volgende:
[..]
Een spelletje voor de vrijdagmiddag.
Zoek MissB.
[ afbeelding ]
Nog wel goed, geen idee hoe het vanaf morgenmiddag isquote:
Groentje.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:35 schreef Kluts het volgende:
*checkt fobo*
Idd!![]()
Zit ik hier al 3 jaar ja.
ellendig zoals gebruikelijkquote:
ik hou mijn ramen en deuren geslotenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog wel goed, geen idee hoe het vanaf morgenmiddag is
Zondag wordt het wel mooi weer schijnt. Dus je kunt je benen laten shinen in de zon.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee zondag pas! En uiteraard zal ik dan mijn poezeltjes posten. Eindelijk gerechtigheid!
quote:
Ik zal ze bij George uit het raam hangenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zondag wordt het wel mooi weer schijnt. Dus je kunt je benen laten shinen in de zon.
maar met stickers wordt alles cooler!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:39 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb gefaald bij kleine man. Kijk schat, hoe cool je nieuwe zomerjas is!
"Getver, hij is lelijk mam!"
Wie doet er dan ook een jas aan in de zomer.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:39 schreef missbehavin het volgende:
restje griepquote:
Nee, de kleur is al fout enzo. "Je weet toch dat ik alleen zwart enzo wil?"quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:40 schreef HeulMacho het volgende:
[..]
maar met stickers wordt alles cooler!![]()
dan weet je echt dat je oud bentquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:39 schreef missbehavin het volgende:
Wat is er morgenmiddag dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nog wel goed, geen idee hoe het vanaf morgenmiddag is
Waar ga je naartoescheuren?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zal ze bij George uit het raam hangen
Voor die dagen dat het nog niet zo warm is enzo.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Wie doet er dan ook een jas aan in de zomer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |