Eh, alle 7 de trappisten worden nog gewoon door de eigen orde gebrouwen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Das geen abdijbier. En Trappist is de in sommige landen officieel erkende naam (ookal wordt het door een andere orde gebrouwen).
Hoe kleiner het glas/de fles, hoe minder de kans dat het bier minder gaat smaken. Hoewel ik hier bij niet-pilseners veel minder last van heb.quote:
7 afaikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh, alle 6 de trappisten worden nog gewoon door de eigen orde gebrouwen.
Maar de orde der Trappisten is niet de enige orde die brouwt. Nobertijnen brouwen ook straf nat. Leffe, Grimbergen, Floreffe. Maar in het buitenland noemen ze dat soms ook Trappistenbier.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh, alle 6 de trappisten worden nog gewoon door de eigen orde gebrouwen.
[..]
Hoe kleiner het glas/de fles, hoe minder de kans dat het bier minder gaat smaken. Hoewel ik hier bij niet-pilseners veel minder last van heb.
Dat vind ik ook, en je kan sneller weer een nieuwe pakkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:36 schreef stbabylon het volgende:
Hoe kleiner het glas/de fles, hoe minder de kans dat het bier minder gaat smaken. Hoewel ik hier bij niet-pilseners veel minder last van heb.
Dan drink je gewoon niet snel genoeg.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:39 schreef rival het volgende:
Dat vind ik ook, en je kan sneller weer een nieuwe pakken
hahaha..ik mag voorlopig niet mee bier drinken van mezelfquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nu heb ik echt trek in bier, ben klaar met werk, dus huppaaah..zo maar eens vrienden enzo bellen... Aangezien jullie nepvrienden zijn en niet mee willen
Waarom niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef cafpow het volgende:
hahaha..ik mag voorlopig niet mee bier drinken van mezelf
Nonsens!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha..ik mag voorlopig niet mee bier drinken van mezelf
dan neem je toch een lekkere ijstheequote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef cafpow het volgende:
[..]
hahaha..ik mag voorlopig niet mee bier drinken van mezelfanders zou ik best op een terasje een biertje willen drinken hoor
![]()
ik snap!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:42 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja kan wel, maar een biertje is lekkerder
Ik had niet anders van je verwacht, zuipschuitquote:
Leuk hoe ze het noemen, het is het niet volgens het Trappistenverbond.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Maar de orde der Trappisten is niet de enige orde die brouwt. Nobertijnen brouwen ook straf nat. Leffe, Grimbergen, Floreffe. Maar in het buitenland noemen ze dat soms ook Trappistenbier.
Klopt, ik sla niet elk biertje elke keer in 5 minuten achteroverquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Dan drink je gewoon niet snel genoeg.
het is stiekem dan ook iced ipv icequote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar grappig genoeg geen ice tea in zit
Daaromquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waar grappig genoeg geen ice tea in zit
Die leeftijd ben ik wel voorbij jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Klopt, ik sla niet elk biertje elke keer in 5 minuten achterover
Ik ook niet. Dus dan moet je wel heel langzaam drinken als je bier warm wordt of minder wordt van smaak.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:48 schreef stbabylon het volgende:
Klopt, ik sla niet elk biertje elke keer in 5 minuten achterover
Oja.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat jij de enige bent die die meuk drinkt.
Als je een beugel hebt en daar doe je 20~25 minuten over, zijn die laatste slokken werkelijk ranzig.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dus dan moet je wel heel langzaam drinken als je bier warm wordt of minder wordt van smaak.
Nee, dan is het gewoon tijd voor een nieuwe/betere koelkast.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:55 schreef stbabylon het volgende:
Als je een beugel hebt en daar doe je 20~25 minuten over, zijn die laatste slokken werkelijk ranzig.
Een beugel blijft niet 20~25 minuten warm. In een warme ruimte, of buiten in de zon.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:56 schreef Techno het volgende:
[..]
Nee, dan is het gewoon tijd voor een nieuwe/betere koelkast.
Vers sap direct uit de passievrucht genoten. Dat kan toch elke dag van de week?quote:
Als je op een zonnig eiland woont wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vers sap direct uit de passievrucht genoten. Dat kan toch elke dag van de week?
Koud bedoel je? Dan moet je de CV niet zo hoog zetten, en buiten zet je het natuurlijk in de schaduw.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:59 schreef stbabylon het volgende:
Een beugel blijft niet 20~25 minuten warm. In een warme ruimte, of buiten in de zon.
nee hoor, gewoon kleinere flesjes drinken, dat zeggen we tochquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Koud bedoel je? Dan moet je de CV niet zo hoog zetten, en buiten zet je het natuurlijk in de schaduw.
Ja dat snap ik dat je voor een cocktail gaatquote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je op een zonnig eiland woont wel.
En dan nog prefereer ik een cocktail.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:03 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja dat snap ik dat je voor een cocktail gaat
Ik voor de passievrucht zelf
Als ik thuis een beugel uit de koeling pak is ie echt niet lauw in 20~25 minuten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 13:03 schreef rival het volgende:
nee hoor, gewoon kleinere flesjes drinken, dat zeggen we toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |