Ja, weet ik. Ga jij met haar daten?quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:32 schreef Neroje het volgende:
Sunday Morning? En ik wilde zometeen naar de TU gaan...
Voor mij dik 2.5 uur tot de grens van België.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Voor mij is het minder dan een uur dus dat is wel te doen.
Ik ben er nog, weet niet zo goed wat te posten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:31 schreef Ragboer het volgende:
Klinkerbotsing is weg, ze gaat nu verder over mij (dag)dromen.hihi
lajoers.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben er nog, weet niet zo goed wat te posten.
En ik lig nog in mn bed hoor.
Een rijmpje/gedichtje natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Post foto's van de meet! Dan heb je 48 uur om weg te zwijmelen bij de gedachte aan Ragbroeder!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Inspiratieloos, Waarvan krijg je inspi?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
de haast blijkt alquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:36 schreef sharr het volgende:
The fuck! Mijn bus gaat om 10.48
Ik ga rennen allus kusjuns gr gr
gr gr tot vanmiddag gr grquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:36 schreef sharr het volgende:
The fuck! Mijn bus gaat om 10.48
Ik ga rennen allus kusjuns gr gr
even denkenquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:34 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Post foto's van de meet! Dan heb je 48 uur om weg te zwijmelen bij de gedachte aan Ragbroeder!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goed plan ja.
Net op de grens onder Bredaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Voor mij dik 2.5 uur tot de grens van België.
Geen idee hoe ver het in België ligt ?
Dag klinkiebotsiequote:
verwacht ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:37 schreef mc-Piel het volgende:
En ik verwacht feedback van SSB![]()
hooooooooooooooooi
nou rustig wakker wordenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt zo'n dag van: ''wat mot je ermee''?
wantwant?quote:
IK zit de hele dag thuisquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nou rustig wakker worden
Kamer op gaan ruimen
Niks doen
Werken om 5 uur tot 9
Douchen
Iets leuks gaan doen
Bai baiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:39 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
wantwant?
Ik had hem een liedje gestuurd, dus ik heb een reden om feedback te verwachten ;* !
Ben nu echt weg!
Hoihoi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |