Net op de grens onder Bredaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Voor mij dik 2.5 uur tot de grens van België.
Geen idee hoe ver het in België ligt ?
Dag klinkiebotsiequote:
verwacht ik ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:37 schreef mc-Piel het volgende:
En ik verwacht feedback van SSB![]()
hooooooooooooooooi
nou rustig wakker wordenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt zo'n dag van: ''wat mot je ermee''?
wantwant?quote:
IK zit de hele dag thuisquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nou rustig wakker worden
Kamer op gaan ruimen
Niks doen
Werken om 5 uur tot 9
Douchen
Iets leuks gaan doen
Bai baiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:39 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
wantwant?
Ik had hem een liedje gestuurd, dus ik heb een reden om feedback te verwachten ;* !
Ben nu echt weg!
Hoihoi!
Heel tof nummerquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:37 schreef mc-Piel het volgende:
En ik verwacht feedback van SSB![]()
hooooooooooooooooi
Ik heb rechts lui oog. Moest bijna brilquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh vanmiddag lenzen ophalenspannend dit dat.
Ik had dat toen ik klein was, dokter ging mijn oren controleren door te knippen met zijn vingers. Toen keek ik om en zag hij mijn oog verspringen. Toen moest ik met hete doeken op mijn oog enzo en nu hoef ik geen bril omdat het vroeg geconstateerd werdquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb rechts lui oog. Moest bijna bril
ik heb een bril. Sinds ik 8 benquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb rechts lui oog. Moest bijna bril
Hihi, ik heb ook een bril.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik heb een bril. Sinds ik 8 ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |