gelukkig ben ik niet met een notariële akte bezig en speciale tekens zijn vermoeiend als je met twee duimpjes typt :-)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:03 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En die kloon wil zich voordoen als Fenneke.
Kijk eens naar dat taalgebruik. En dat voor een notaris met heel veel lof.
Die zou zich echt niet verlagen tot zo een taalgebruik.
Kloon je valt weer eens door de mand..... NEXT....
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik zou nu wel zin hebben in een strawberry, oftewel een aardbei.
-edit-
Dit is een clue
Trustequote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:10 schreef b_engeltje het volgende:
me luikjes vallen dicht dus ik gaat me hoofd neer leggen
Terwijl de rest slaapt of snurkt in het huis der geheimen zoekt scanman pablolaatje het antwoord.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:10 schreef schurk65 het volgende:
[..]
Aangezien er mensen zijn die twijfelen of je het echt bent, heb ik een vraagje voor je, wat pakte Gerard af van die inbreker aan boord van jullie boot? En om betrouwbaar over te komen, graag antwoorden zo snel mogelijk!
Paspoortquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:10 schreef schurk65 het volgende:
[..]
Aangezien er mensen zijn die twijfelen of je het echt bent, heb ik een vraagje voor je, wat pakte Gerard af van die inbreker aan boord van jullie boot? En om betrouwbaar over te komen, graag antwoorden zo snel mogelijk!
Ze kwam binnen met een bedankje voor alle lieve Fokkers die Gerard steunen, daarom.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:13 schreef Mita het volgende:
Als je
Fenneke bent, waarom zit je dan hier op het forum, of ben je Servio?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:13 schreef Mita het volgende:
Als je
servio kan vast nog niet op internet,die zit nog in ene hotel kamer on portugalquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:13 schreef Mita het volgende:
Als je
Z'n vriend kan toch fakenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:14 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
servio kan vast nog niet op internet,die zit nog in ene hotel kamer on portugal
Omdat ik de Fok streamverslagen in combi met streams erg vermakelijk vind, net als jullie ;-)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:13 schreef Mita het volgende:
Als je
Heeft het over der vriendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor Flashbox morgen om 3:13 dat Jo iets zegt in haar slaap. Iets met: "Ga asjeblieft weg..." Wat ik er van verstond.
Oeff, niet door naar de volgende ronde, helaas :-(quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:14 schreef schurk65 het volgende:
[..]
fout: een tasje en daarin zat het paspoort van die man.
Als je het echt bent petje af voor je man, hij speelt het goed. Maar ik geloof d'r nog steeds niks vanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:15 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Omdat ik de Fok streamverslagen in combi met streams erg vermakelijk vind, net als jullie ;-)
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
Voor Flashbox morgen om 3:13 dat Jo iets zegt in haar slaap. Iets met: "Ga asjeblieft weg..." Wat ik er van verstond.
quote:
Alsof dit een uitspraak zou zijn van Fenneke.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:16 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Oeff, niet door naar de volgende ronde, helaas :-(
Dank je!! Jammer maar waarom zou ik erover liegen? Zou wel al te sneu zijn..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:16 schreef Mita het volgende:
[..]
Als je het echt bent petje af voor je man, hij speelt het goed. Maar ik geloof d'r nog steeds niks van
Eensch.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:16 schreef ABundy het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ze oud bewoners steeds minder betrekken bij de live show. Was leuk geweest als Guido hallo mocht zeggen.
En morgen denkt ze dat dromen bedrog zijn.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
[..]
Weet ze nu nòg niet dat 'ie allang weg is?
DOH!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:21 schreef Mita het volgende:
Ik weet voor 100 procent zeker dat, dat Fenneke niet is.
Haha blijkbaar hoor ik me meer notabel te gedragen volgens jou, beetje turbotaal is niets mis mee hoor (zolang t niet in een notariële akte is).quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Alsof dit een uitspraak zou zijn van Fenneke.
Het stond natuurlijk niet in haar eisenpakket, ze moest het alleen weten als dat keffertje van haar naar de dierenarts moet en als er een nieuwe auto afgehaald kan worden...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
En morgen denkt ze dat dromen bedrog zijn.
Wat voor schilderij heb je aan de oranje muur hangen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:22 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Haha blijkbaar hoor ik me meer notabel te gedragen volgens jou, beetje turbotaal is niets mis mee hoor (zolang t niet in een notariële akte is).
Uhhhhhh!!!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:16 schreef ABundy het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ze oud bewoners steeds minder betrekken bij de live show. Was leuk geweest als Guido hallo mocht zeggen.
Anders bestaat de kans dat danny het account deletequote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:14 schreef ABundy het volgende:
Wat maakt het nou uit of ze F is of niet. Is SST nou zo saai dat we de identiteit van een fokker moeten achterhalen?
Broodquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat voor schilderij heb je aan de oranje muur hangen?
hahaha weet het antwoord! mag ik?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:23 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat voor schilderij heb je aan de oranje muur hangen?
En die stoel met die stippen/vlekken? welke kleur heeft die?quote:
Het lijkt wel of je je voor een middernachtelijke quiz opgegeven hebt.quote:
Welke gezamelijke "vrienden"hebben wij dan op Hyves/twitter/facebook/MSN?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:22 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Haha blijkbaar hoor ik me meer notabel te gedragen volgens jou, beetje turbotaal is niets mis mee hoor (zolang t niet in een notariële akte is).
Was dat in de studio te horen? Meen dat niet gehoord te hebben in de uitzendingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 03:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Uhhhhhh!!!
Guido riep nog wel ff FOK!
Toen de bewoners hem toeriepen met GUidooooooooooooooooooooooooooo
En Synthia keek hem toen heel vals aan, want die mag FOK! totaal niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |