Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Ow, en omdat die PM-box lekker leeg is svp graag de PM's om te reserveren naar KG-Werk
Dat zijn ze ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik vond baby's altijd nogal eng
Slaap lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:16 schreef Trevland het volgende:
Ik ben
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later Lui
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom sla je die fase ook over he.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:16 schreef Trevland het volgende:
Ik ben
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later Lui
Ik ben
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later Lui
Truste Trevquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:16 schreef Trevland het volgende:
Ik ben
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later Lui
Truste Trev!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:16 schreef Trevland het volgende:
Ik ben
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later Lui
Kant en klaar aangeleverdquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat bevalt me prima, zonder bevalling en gedoe toch 2 prachtmeiden die een heel klein beetje van mij zijn
![]()
En ik vind baby's ook eng STIk ben altijd bang dat ze stuk gaan
![]()
Ja, dat is dus echt anders met je eigen, zelfs al gaan ze een beetje stukquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat bevalt me prima, zonder bevalling en gedoe toch 2 prachtmeiden die een heel klein beetje van mij zijn
![]()
En ik vind baby's ook eng STIk ben altijd bang dat ze stuk gaan
![]()
Thijs isquote:
maar Thijs is dan ook echtquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Thijs isMet hem heb ik iets wat ik nog nooit met een kind gehad heb
![]()
Heb je goed gedaanquote:
Ja, maar toch hequote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat is dus echt anders met je eigen, zelfs al gaan ze een beetje stuk
Hij vindt jou ook superlief (geheel terecht natuurlijk!)quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Thijs isMet hem heb ik iets wat ik nog nooit met een kind gehad heb
![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hij vindt jou ook superlief (geheel terecht natuurlijk!)
Ja, maar toch is het een hele berg gedoe, hormonen, tranen, tranen, nog meer tranen, zere tieten, oververmoeidheid en heel veel gehuil van alle kantenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je goed gedaan![]()
[..]
Ja, maar toch heIk weet het niet hoor...
ze staan nu al te trappelenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je goed gedaan![]()
[..]
Ja, maar toch heIk weet het niet hoor...
Zoek een vriendin met rammelende eierstokken en leef je uitquote:
Altijd (echt, ALTIJD) als de bel gaat is het eerste wat hij zegt: OEH! Marijke!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja nou ja, volgens mij heeft dat meer met z'n mammie te maken
![]()
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:18 schreef babybel het volgende:
Als ik dan zie dat een neefje van me (nu net 2) door de kamer rent, over z`n eigen voeten struikelt, en binnen 1 seconde met z`n hoofd tegen de knop van een kastdeur komt, en een klein scheurtje heeft net boven z`n oog, dan ben ik meteen klaar met kinderen..
Je kan niet altijd alles voorkomen, ik zou me echt helemaal kapot schrikken...!
Ja, precies... ik kan dat volgens mij niet aan manquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar toch is het een hele berg gedoe, hormonen, tranen, tranen, nog meer tranen, zere tieten, oververmoeidheid en heel veel gehuil van alle kanten
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Altijd (echt, ALTIJD) als de bel gaat is het eerste wat hij zegt: OEH! Marijke!
quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoek een vriendin met rammelende eierstokken en leef je uit.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat Liefquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kon ik toch ook niet en kijk nou wat een snoetje ik heb gekregenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, precies... ik kan dat volgens mij niet aan man
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
Thijs weet ook precies wie hij wel en wie hij niet moet knuffelen.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
Thijs weet ook precies wie hij wel en wie hij niet moet knuffelen.
Ja, maar jij bent een sterke vrouwquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kon ik toch ook niet en kijk nou wat een snoetje ik heb gekregen
Omdat ik moest.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, maar jij bent een sterke vrouw
Ja dat heb je meer dan goed gedaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kon ik toch ook niet en kijk nou wat een snoetje ik heb gekregen
Doet 'ie zelf hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat heb je meer dan goed gedaan
Nee... ik zie dat gewoon niet gebeurenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik moest.
Jij kan dat ook, echt, je weet niet half wat je allemaal kan als er zo'n wurmpje afhankelijk van je is
Wat is er morgen dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zouden jullie morgen willen duimen voor me??
Nee, hoeft ook niet, mocht het je ooit gebeuren gaat natuurlijk alles gewoon goed en wordt het niet zo'n drama als bij mijquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee... ik zie dat gewoon niet gebeurenMaar geeft niets
En jij bent gewoon fantastisch
Gaan jullie mee naar mijn bed?
Tuurlijk!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zouden jullie morgen willen duimen voor me??
Graagquote:
"quote:
ja ik lig er al, waar blijf je nou?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee... ik zie dat gewoon niet gebeurenMaar geeft niets
En jij bent gewoon fantastisch
Gaan jullie mee naar mijn bed?
Ik duimquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"
DE beslissing die ik moet nemen over ziek-werk- ellende waar ik heel erg mee zit nu... Gewoon duimen dat het goedkomt?
Dank
Daar ga ik niet voor duimen, ik weet nu al zeker dat dat goed komtquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"
DE beslissing die ik moet nemen over ziek-werk- ellende waar ik heel erg mee zit nu... Gewoon duimen dat het goedkomt?
Dank
Ik kom d'r anquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja ik lig er al, waar blijf je nou?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar ga ik niet voor duimen, ik weet nu al zeker dat dat goed komt
Dank je Marijkequote:Op donderdag 24 maart 2011 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kom d'r an
En succes morgen Whiskers
toi toi toiquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"
Dank
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
Ik lig ook al hoor
Slaap lekker![]()
![]()
* suikertaartje duwt Symphonic het bed nog even uit
Succes!!quote:
ik slaap wel weer op de grond, ik ken mijn plekquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
Ik lig ook al hoor
Slaap lekker![]()
![]()
* suikertaartje duwt Symphonic het bed nog even uit
Bedanktquote:
eensch!quote:
KOPPEDICHTMAFFE!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik slaap wel weer op de grond, ik ken mijn plek
Welterusten
(niet de eerste keer dat ik niet oplet)quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bedankt![]()
En ik wens hen welterusten
quote:
Nee en ook een tekst die ik alleen maar van horen zeggen hebquote:
Iemand moet de honneurs waarnemen hequote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee en ook een tekst die ik alleen maar van horen zeggen heb
Ik sliep al
Het galmde door het hele huisquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee en ook een tekst die ik alleen maar van horen zeggen heb
Ik sliep al
NU al??quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Iemand moet de honneurs waarnemen he.
De halve wijk schrok wakkerquote:
Jullie zaten toch in een hotel?? Of was dat en latere meet??quote:
De eerste meet die we ooit hadden met een grote groepquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jullie zaten toch in een hotel?? Of was dat en latere meet??
Nee dit was in Zwolle.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jullie zaten toch in een hotel?? Of was dat en latere meet??
Van toen?? Dus niet van jan/feb??quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
De eerste meet die we ooit hadden met een grote groepNovember vorig jaar hebben we sinterklaas gevierd
nee dit was novemberquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Van toen?? Dus niet van jan/feb??
Lekker slapenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:40 schreef babybel het volgende:
mensjes, tijd voor mij om te gaan slapen.. Fijne avond nog!![]()
Truste bbquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:40 schreef babybel het volgende:
mensjes, tijd voor mij om te gaan slapen.. Fijne avond nog!![]()
Lees de OP ff, Barbabequote:Op donderdag 24 maart 2011 23:43 schreef Barretje80 het volgende:
Nog even in de trein.. Barman komt me zo nog even halen van station
slaap lekker alvast, want ik gok dat ik meteen slaap als ik thyus ben..
Hoi Barquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:43 schreef Barretje80 het volgende:
Nog even in de trein.. Barman komt me zo nog even halen van station
slaap lekker alvast, want ik gok dat ik meteen slaap als ik thyus ben..
Doen we zekerquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:47 schreef Barretje80 het volgende:
Leuk idee.. Maar ik kan niet
.
Ben een weekend volleyballen in duinrell..
En dat is vrij heilig, want als ik niks had gehad was ik ook niet gekomen aangezien het het weekend voor m'n bruiloft is...
Maar drink er gerust een op ons geluk!
* MPG gaat onder de tapkraan hangenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:47 schreef Barretje80 het volgende:
.
En dat is vrij heilig, want als ik niks had gehad was ik ook niet gekomen aangezien het het weekend voor m'n bruiloft is...
komt goedquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:47 schreef Barretje80 het volgende:
.
en net nu ik Bob zou zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:47 schreef Barretje80 het volgende:
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |