Altijd (echt, ALTIJD) als de bel gaat is het eerste wat hij zegt: OEH! Marijke!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ja nou ja, volgens mij heeft dat meer met z'n mammie te maken
![]()
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:18 schreef babybel het volgende:
Als ik dan zie dat een neefje van me (nu net 2) door de kamer rent, over z`n eigen voeten struikelt, en binnen 1 seconde met z`n hoofd tegen de knop van een kastdeur komt, en een klein scheurtje heeft net boven z`n oog, dan ben ik meteen klaar met kinderen..
Je kan niet altijd alles voorkomen, ik zou me echt helemaal kapot schrikken...!
Ja, precies... ik kan dat volgens mij niet aan manquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar toch is het een hele berg gedoe, hormonen, tranen, tranen, nog meer tranen, zere tieten, oververmoeidheid en heel veel gehuil van alle kanten
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Altijd (echt, ALTIJD) als de bel gaat is het eerste wat hij zegt: OEH! Marijke!
quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:20 schreef MPG het volgende:
[..]
Zoek een vriendin met rammelende eierstokken en leef je uit.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat Liefquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kon ik toch ook niet en kijk nou wat een snoetje ik heb gekregenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, precies... ik kan dat volgens mij niet aan man
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
Thijs weet ook precies wie hij wel en wie hij niet moet knuffelen.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:21 schreef DaMart het volgende:
Thijs weet ook precies wie hij wel en wie hij niet moet knuffelen.
Ja, maar jij bent een sterke vrouwquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kon ik toch ook niet en kijk nou wat een snoetje ik heb gekregen
Omdat ik moest.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, maar jij bent een sterke vrouw
Ja dat heb je meer dan goed gedaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kon ik toch ook niet en kijk nou wat een snoetje ik heb gekregen
Doet 'ie zelf hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja dat heb je meer dan goed gedaan
Nee... ik zie dat gewoon niet gebeurenquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat ik moest.
Jij kan dat ook, echt, je weet niet half wat je allemaal kan als er zo'n wurmpje afhankelijk van je is
Wat is er morgen dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zouden jullie morgen willen duimen voor me??
Nee, hoeft ook niet, mocht het je ooit gebeuren gaat natuurlijk alles gewoon goed en wordt het niet zo'n drama als bij mijquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee... ik zie dat gewoon niet gebeurenMaar geeft niets
En jij bent gewoon fantastisch
Gaan jullie mee naar mijn bed?
Tuurlijk!quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zouden jullie morgen willen duimen voor me??
Graagquote:
"quote:
ja ik lig er al, waar blijf je nou?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee... ik zie dat gewoon niet gebeurenMaar geeft niets
En jij bent gewoon fantastisch
Gaan jullie mee naar mijn bed?
Ik duimquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"
DE beslissing die ik moet nemen over ziek-werk- ellende waar ik heel erg mee zit nu... Gewoon duimen dat het goedkomt?
Dank
Daar ga ik niet voor duimen, ik weet nu al zeker dat dat goed komtquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"
DE beslissing die ik moet nemen over ziek-werk- ellende waar ik heel erg mee zit nu... Gewoon duimen dat het goedkomt?
Dank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |