Ik heb Sting net gevraagdquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb al verzoek geplaatst in Feedback.
Hans Teeuwen zet ik uit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom mag Hans Teeuwen het wel.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:21 schreef Watertornado het volgende:
Maar Joeks, 16.10 naar Den Helder gaat me niet lukken.
Te laat.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:20 schreef PeuRac het volgende:
Ach, misschien zijn we dankzij deze TT zo weer een poosje van Graseter af, heeft die ons toch een dienst bewezen
Geen dank.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:21 schreef Yuki het volgende:
Hartelijk dank, welke mod het dan ook was.
maak er maar rokjesdag 2.0 vanquote:
Wat mij betreft houdt hij ook z'n bek. Hier wordt het niet gewaardeerd, bewaar dat sneue gedoe maar voor ONZ of zo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:18 schreef Graseter het volgende:
[..]
Waarom mag Hans Teeuwen het wel.
Daar mag je dat niet zeggen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat mij betreft houdt hij ook z'n bek. Hier wordt het niet gewaardeerd, bewaar dat sneue gedoe maar voor ONZ of zo.
Maar niet zomaar zonder TT.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zomaar een nieuw topic, en zonder TT
Nee, meer een ronduit trieste en kwetsende TT.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Grasje had weer een ondeugende TT geplaatst?
Dit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, meer een ronduit trieste en kwetsende TT.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, meer een ronduit trieste en kwetsende TT.
Oh, dat moeten we niet hebben neequote:
3x maal t K woord in de titel....quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:33 schreef stbabylon het volgende:
Vrijheid van meningsuiting staat hier niet hoog in het vaandel
3 keer woordwaarde.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoeveel doet dat in de scrabble?
Doet ze al een half jaarquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:38 schreef STING het volgende:
[..]
Kun jij trouwens ff ophouden met spammen?
[..]
Dat mag niet hequote:
Ik spam wat ik wil, als je daar problemen mee hebt pechquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:38 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Heet jij Yuki?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat mag niet he![]()
[..]
Ik spam wat ik wil, als je daar problemen mee hebt pech![]()
Heet jij Yuki.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:39 schreef S95Sedan het volgende:
Dat ging om mijquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat mag niet he![]()
[..]
Ik moet ergens naamsbekendheid vandaan halenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:38 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:40 schreef Wicked-Game het volgende:
Haha die site van yuki.nl:
"Probeer Yuki nu gratis, bel: 010-201 9734"
Ik ben heul niet gratis!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:40 schreef Wicked-Game het volgende:
Haha die site van yuki.nl:
"Probeer Yuki nu gratis, bel: 010-201 9734"
De software, waar u hardware van krijgt?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:42 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Het staat er toch echt met nummer! Dus mag ik een gratis proefrit
doeiiiiiiiiiiiquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:44 schreef Wicked-Game het volgende:
Goed ik ga er weer vandoor!fijne avond!
Jij moet gewoon het laatste woord hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:46 schreef STING het volgende:
[..]
Daarom noem ik je ook geen squirtelf
Ik weet niet waar je het over hebtquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij moet gewoon het laatste woord hebben
Een dag waar er heel veel bier gedronken wordt. En die wil jij afschaffenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:54 schreef Samzz het volgende:
Koninginnedag mag van mij ook wel afgeschaft worden. Wat een bullshit is dat zeg.
Hee ik was hier van het klagenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:54 schreef Samzz het volgende:
Koninginnedag mag van mij ook wel afgeschaft worden. Wat een bullshit is dat zeg.
NO WAY!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:54 schreef Samzz het volgende:
Daar kan best een andere dag met nog meer bier voor in de plaats.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:54 schreef STING het volgende:
[..]
Een dag waar er heel veel bier gedronken wordt. En die wil jij afschaffen
Je zeurtquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kan best een andere dag met nog meer bier voor in de plaats.
Anti-koninginnedag of zo.
Zolang koninginnenacht maar niet afgeschaft wordtquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:54 schreef Samzz het volgende:
Die heb je al en dat is meer dan 1 dag ,Oktoberfestquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kan best een andere dag met nog meer bier voor in de plaats.
Anti-koninginnedag of zo.
Het beestje mag best een ander naampje hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zolang koninginnenacht maar niet afgeschaft wordt
Ach, daar merk je helemaal niets van op Koninginnedag zelf. Dan is het gewoon gezellig. In A'damquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het beestje mag best een ander naampje hebben
Dat geneul over beveiliging steeds en dat alleen voor wat juppen die de koningen een zak drop moeten geven of zo.
Nah, het was meer naar aanleiding van een nieuwsbericht net. 1500 man die de koningin gaat beveiligen die dagquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:59 schreef STING het volgende:
[..]
Ach, daar merk je helemaal niets van op Koninginnedag zelf. Dan is het gewoon gezellig. In A'dam
Slaap lekker.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, het was meer naar aanleiding van een nieuwsbericht net. 1500 man die de koningin gaat beveiligen die dag
Gewoon wat alcohol eroverheen sprayen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:03 schreef PeuRac het volgende:
ik ga mn bed eens verschonen, klote werk hier, bed staat in een nis
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Denk ut
[..]
Ze kon niet van je afblijven?
[..]
jawelquote:
En jij aan anderen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg ik ben ook tof zonder dat er aan me gezeten wordt hoor
Zonde wel..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:36 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
jawel
Maar toch een toffe avond
Nu slapen![]()
quote:
Wel gezellig dusquote:
Ik vraag me af of je koninginnedag door moet zetten als er zoveel beveiliging bij moet komen kijken. Dan gaat de lol voor de familie er ook snel af, denk ik.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:50 schreef stbabylon het volgende:
Samzz, de koningin is het waard, verdient genoeg voor ons land
hier ook... 1 uur werk, en dan gaat de drank open, lam de zon onder zien gaan in het park.. olee!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:59 schreef Mystikvm het volgende:
Goedemorgen![]()
Gister wellicht een tikje teveel gedronken, maar vandaag gelukkig alleen maar een half dagje vanuit huis werken.
En dan weekend
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hier ook... 1 uur werk, en dan gaat de drank open, lam de zon onder zien gaan in het park.. olee!
Koninginnedag kan ook prima zonder een bezoek van de koningin.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je koninginnedag door moet zetten als er zoveel beveiliging bij moet komen kijken. Dan gaat de lol voor de familie er ook snel af, denk ik.
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Koninginnedag kan ook prima zonder een bezoek van de koningin.
Het gaat dan ook niet om de lol. Het is werk voor zequote:Op vrijdag 25 maart 2011 07:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag me af of je koninginnedag door moet zetten als er zoveel beveiliging bij moet komen kijken. Dan gaat de lol voor de familie er ook snel af, denk ik.
Is je pootloze monster al uit z'n hoekje gekropen?quote:
Hij houdt niet van loslopenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is je pootloze monster al uit z'n hoekje gekropen?
Wat ik ervan begrepen heb is het geen werk, hoor.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om de lol. Het is werk voor ze
Zou er ook geen zin meer in hebben met al die halve gare malloten die blijkbaar iets moeten vinden van het koningshuis, of maar denken dat ze een aanslagje kunnen plegen. In wat voor debiele wereld leven wij.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrepen heb is het geen werk, hoor.Het is iig geen verplichting dat ze het land in moeten op die dag. Ik meende ook dat Bea gezegd had er zo geen zin meer in te hebben.
Maar ik heb wel zin in bier!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zou er ook geen zin meer in hebben met al die halve gare malloten die blijkbaar iets moeten vinden van het koningshuis, of maar denken dat ze een aanslagje kunnen plegen. In wat voor debiele wereld leven wij.
Dat kleine percentage gekken die we in de samenleving hebben, maken onze wereld niet gelijk debiel. Helaas natuurlijk wel zo dat in veel gevallen de minderheid het verpest voor de meerderheid.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zou er ook geen zin meer in hebben met al die halve gare malloten die blijkbaar iets moeten vinden van het koningshuis, of maar denken dat ze een aanslagje kunnen plegen. In wat voor debiele wereld leven wij.
Een garequote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Nu alquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Maar ik heb wel zin in bier!![]()
De vrijmobo is begonnen!
Ik las miquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:50 schreef STING het volgende:
[..]
Wanneer moet de vrijdagmorgenborrel anders beginnen?
ik stem trouwens gewoon voor bo!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:50 schreef STING het volgende:
[..]
Wanneer moet de vrijdagmorgenborrel anders beginnen?
Dat klinkt als iets wat alleen een ware alcoholist zou zeggen...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik stem trouwens gewoon voor bo!
overal en altijd!
En Q. die zou dat ook zeggen..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets wat alleen een ware alcoholist zou zeggen...
Ik heb nog een rolletje antisliprubber liggen. Hebben?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij houdt niet van loslopenOf hij loopt niet goed op een gladde ondergrond. Zal er eens een kleedje neerleggen
Indirect een verplichting, want anders worden ze gelyncht door al die oranjegetrouwe bejaardenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrepen heb is het geen werk, hoor.Het is iig geen verplichting dat ze het land in moeten op die dag. Ik meende ook dat Bea gezegd had er zo geen zin meer in te hebben.
Hamsterprothesesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb nog een rolletje antisliprubber liggen. Hebben?
Ik stem voor!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik stem trouwens gewoon voor bo!
overal en altijd!
Van een luciferdoosje een rolstoel makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Da's gemeenquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:04 schreef MissMSX het volgende:
Dat vind ik zielig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Zo'n playmobiel rolstoel pakkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van een luciferdoosje een rolstoel maken
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:04 schreef MissMSX het volgende:Arme caviaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:
Frììììììdayyyyyyyquote:
De dag is net begonnen en het zonnetje schijnt hier al lekker.quote:
Niksquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De dag is net begonnen en het zonnetje schijnt hier al lekker.
Kan nog best een leuke dag worden.
Heb je een winkel gevonden waar ze er nog 1 hebben dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:30 schreef HeatWave het volgende:
R&P topic.
het is prachtig weer, ik ga zo een iPad 2 kopen, vanavond lekker de stad in, morgen komt scharrel film kijken.
het is een topdag, stelletje krassers.
Wat dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:30 schreef Samzz het volgende:
Boooh, die nieuwe secretaresse is niet echt een aanwinst
Ach, met "zo" bedoel ik "wanneer ik er tijd voor heb" kan ook morgen wordenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je een winkel gevonden waar ze er nog 1 hebben dan?
hoe ziet ze er uit?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:30 schreef Samzz het volgende:
Boooh, die nieuwe secretaresse is niet echt een aanwinst
Zeker wel, heb een super tof weekend voor de boeg, beginnende vanavond.quote:
Dat dan weer welquote:
Ik heb altijd geweldige weekenden... beginnen elk weekendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker wel, heb een super tof weekend voor de boeg, beginnende vanavond.
Ze neemt de telefoon nog slechter aan dan ik doe en ik heb er niet eens een opleiding voor gedaan, ze komt niet uit haar woorden en ik moet haar vertellen hoe ze bandjes moet uittypen terwijl ik dat nog nooit gedaan hebquote:
En nu?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:33 schreef Cue_ het volgende:
Ik wist dat ik drie dagen achter elkaar ga stappen.. echter moest ik gisteravond zo nodig al drinken
Misschien is ze daarom aangenomenquote:
Ja duh, hoe dacht jij dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hmm dus zo is Samzz aan haar stage gekomen
Derhalve zie ik het probleem niet.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:35 schreef Kreator het volgende:
Nu moet ze meer drinken om de kater te verwerken.
Hmmm... Nee, dat denk ik niet... Ze is wel blond, dat dan weer wel.quote:
Blijkt de grootste fabel te zijn die er maar is...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu moet ze meer drinken om de kater te verwerken.
Duh!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:36 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hmm dus zo is Samzz aan haar stage gekomen
Werkt bij mij meestal wel goed.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Blijkt de grootste fabel te zijn die er maar is...
Ja, dat krijg je als je als bedrijf lekker goedkoop een secretaresse inhuurt die vaak dan geen fuck kan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze neemt de telefoon nog slechter aan dan ik doe en ik heb er niet eens een opleiding voor gedaan, ze komt niet uit haar woorden en ik moet haar vertellen hoe ze bandjes moet uittypen terwijl ik dat nog nooit gedaan heb
Oh, en ik moet steeds Engelse woorden vertalen
Wil niet zeggen dat ik het niet erg vind om de fabel in stand te houdenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Werkt bij mij meestal wel goed.
Gewoon jezelf er even overheen zetten en weer vrolijk door drinken.
Als er gereld gaat worden moet het wel vandaag zijn, want ik heb toch geen reet te doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Gaat er hier nog gereld worden vandaag ?
Blijkt waaruit? Maar het betekent gewoon dat je weer een nieuw avontuur induikt. Dus een echte oplossing is het op de lange termijn niet. Maar het werkt wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:38 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Blijkt de grootste fabel te zijn die er maar is...
Wat is het leven van een IT-nerd toch heerlijk voorspelbaar.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:40 schreef Kreator het volgende:
Vandaag werken. Vanavond databaseserver migreren. Morgenochtend inhoud garagebox vader verhuizen, daarna direct door naar een 'leuk' vrijgezellenfeest (je kent het wel: koffie, solexrijden, eten, zuipen, 'toevallig' de vrouwen tegenkomen die toevallig ook die dag het feestje doen, depressief zijn vanwege de koffie, solexrijden, eten en het gezamenlijk zuipen).
Dan out, dan naar een beurs, daarna uit eten en vervolgens op tijd naar bed omdat maandag de hel losbreekt vanwege de matig verlopen server migratie.topweekend.
Je kunt het op je klompen aanvoelen als er niemand is die dit project leidt natuurlijk. Maar ik ga me er niet druk om maken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:41 schreef Kluts het volgende:
Wat is het leven van een IT-nerd toch heerlijk voorspelbaar.
Mja, ik weet niet of dat precies de reden is... Maar ik vind de manier waarop ze de telefoon opneemt niet heel netjes en zo.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je als bedrijf lekker goedkoop een secretaresse inhuurt die vaak dan geen fuck kan.
Okay, that's the spirit!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:41 schreef Cue_ het volgende:
Gewoon stug doorgaan!!![]()
maar eerst de dag op het werk overleven![]()
Ben je al begonnen bij je nieuwe baas? Of was dat volgende maand?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon stug doorgaan!!![]()
maar eerst de dag op het werk overleven![]()
Slechte zaak zeg een migratie zonder enige projectleiding. Zou echt per direct dergelijke projecten afschieten en weigeren.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je kunt het op je klompen aanvoelen als er niemand is die dit project leidt natuurlijk. Maar ik ga me er niet druk om maken.
Zo ging het exactquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:43 schreef STING het volgende:
[..]
![]()
Mevrouw Samzz. Wat zou u zeggen dat uw goede punten zijn.
Oh wacht, laat maar, ik zie ze al.
Te langzame edit!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:43 schreef STING het volgende:
[..]
![]()
Mevrouw Samzz. Wat zou u zeggen dat uw goede punten zijn.
Oh wacht, laat maar, ik zie ze al.
2 mei begin ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je al begonnen bij je nieuwe baas? Of was dat volgende maand?
Je hebt tegenwoordig ook geen diploma's meer nodig. Beetje goed uiterlijk, een pijpbek en je werkt je zo omhoog.quote:
Oh, toch wel. Ik wist het niet meer zeker. Je kan niet wachten zekerquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:45 schreef STING het volgende:
[..]
Te langzaam voor jullie jonge blaadjes, rub it in.
Je spreekt uit first-hand (hehehehe) ervaring?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:46 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook geen diploma's meer nodig. Beetje goed uiterlijk, een pijpbek en je werkt je zo omhoog.
Ik hoor dat soort dingen elke dag om me heen. En ze hadden het dan altijd al aan zien komen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je kunt het op je klompen aanvoelen als er niemand is die dit project leidt natuurlijk. Maar ik ga me er niet druk om maken.
Ik heb er zeker zin in. Zit het wel een beetje af te tellenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, toch wel. Ik wist het niet meer zeker. Je kan niet wachten zeker
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er zeker zin in. Zit het wel een beetje af te tellen![]()
Al vind ik het ook wel beetje eng haha. Maar dat komt wel goed allemaal.
Tegenwoordig kan iedereen secretaresse worden, daar hoef je alleen maar voor te kunnen kopiëren en het alfabet op kunnen zeggen tot de O.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet of dat precies de reden is... Maar ik vind de manier waarop ze de telefoon opneemt niet heel netjes en zo.
Gewoon even voordoen hoe het wel moetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet of dat precies de reden is... Maar ik vind de manier waarop ze de telefoon opneemt niet heel netjes en zo.
Zal ze op prijs stellen ja, zo'n bijdehandte snotneus van een stagaire die JOU even gaat vertellen hoe je je werk moet doen.quote:
Nou, ze heeft wel een opleiding gedaan, tevens een cursus Juridisch secretaresse, maar ik zie er niks van terugquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan iedereen secretaresse worden, daar hoef je alleen maar voor te kunnen kopiëren en het alfabet op kunnen zeggen tot de O.
Dat mag de andere secretaresse doen, die moet haar inwerkenquote:
Kunnen wij weer even lachen hierquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zal ze op prijs stellen ja, zo'n bijdehandte snotneus van een stagaire die JOU even gaat vertellen hoe je je werk moet doen.
Ze vraagt me nu al constant hoe dingen moetenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zal ze op prijs stellen ja, zo'n bijdehandte snotneus van een stagaire die JOU even gaat vertellen hoe je je werk moet doen.
Maarja de vraag is of zij zich er ook aan ergertquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:49 schreef Samzz het volgende:
Dat mag de andere secretaresse doen, die moet haar inwerken
Die secretaresseopleidingen stellen ook geen fuck voor. Wat ik nu voor werk doe heb ik mezelf allemaal aangeleerd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ze heeft wel een opleiding gedaan, tevens een cursus Juridisch secretaresse, maar ik zie er niks van terugMaar goed, dat kan ook aan mij liggen.
Ja, maar jij bent dan ook een eindbaas. Normale werkende mensen worden gewoon ontslagen als ze werk weigeren. Ik heb aangegeven dat het niet lekker loopt, meer kun je niet doen. Als je niets meer doet omdat het niet perfect gaat moet je niet in de it gaan werken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:44 schreef Wicked-Game het volgende:
Slechte zaak zeg een migratie zonder enige projectleiding. Zou echt per direct dergelijke projecten afschieten en weigeren.
Knutselen en nieuw vinyl leggen in de keuken. Voor de rest zo weinig mogelijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:49 schreef Cue_ het volgende:
Kijk.. dat is natuurlijk altijd goed. Maar wat zijn de plannen dan?
En zo wordt het steeds meer afquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:51 schreef Techno het volgende:
Knutselen en nieuw vinyl leggen in de keuken. Voor de rest zo weinig mogelijk.
Mijn slaapkamer moet ook nog, maar dat komt later wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:52 schreef Cue_ het volgende:
En zo wordt het steeds meer af
Wat moet er allemaal nog meer gebeuren ondertussen?
Ik ben geen eindbaas of station. Ben een BI Consultant, en ik verlang in een project wel enige projectleiding. Heb toevallig 2 maanden terug een Sybase naar MS Sql 2008 migratie gehad. En dit is ook met projectleiding en projectmanagement gedaan. Zonder leiding, voer ik het project niet uit. Dat zijn gewoon eisen die je best mag stellen als uitvoerder.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook een eindbaas. Normale werkende mensen worden gewoon ontslagen als ze werk weigeren. Ik heb aangegeven dat het niet lekker loopt, meer kun je niet doen. Als je niets meer doet omdat het niet perfect gaat moet je niet in de it gaan werken.
De belangrijkste!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer moet ook nog, maar dat komt later wel.
Ik zou het niet weten. Maar ik neem toch aan dat je de basisvaardigheden sowieso op school wel leert of iig zo wel kan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die secretaresseopleidingen stellen ook geen fuck voor. Wat ik nu voor werk doe heb ik mezelf allemaal aangeleerd.
En als ze dan zeggen "Nou én. Je moet."quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik ben geen eindbaas of station. Ben een BI Consultant, en ik verlang in een project wel enige projectleiding. Heb toevallig 2 maanden terug een Sybase naar MS Sql 2008 migratie gehad. En dit is ook met projectleiding en projectmanagement gedaan. Zonder leiding, voer ik het project niet uit. Dat zijn gewoon eisen die je best mag stellen als uitvoerder.
Hangt er vanaf wat je verstaat onder basisvaardighedenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar ik neem toch aan dat je de basisvaardigheden sowieso op school wel leert of iig zo wel kan.
De telefoon aannemen is niet bepaald rocketscience nee. Maar ja, elk dom mokkel wordt tegenwoordig secretaresse, of noemt haar baan zo als ze wel eens een brief typt of een telefoontje beantwoord.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar ik neem toch aan dat je de basisvaardigheden sowieso op school wel leert of iig zo wel kan.
Haha, maar het is nog wel in redelijke goede staat, dus dat heeft minder prio.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:54 schreef Cue_ het volgende:
De belangrijkste!
Maar die ook helemaal in het nieuw?
Ik zou meer moeite hebben met een baan als telefonist dan als techneut, ik haat bellenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
De telefoon aannemen is niet bepaald rocketscience nee. Maar ja, elk dom mokkel wordt tegenwoordig secretaresse, of noemt haar baan zo als ze wel eens een brief typt of een telefoontje beantwoord.
Daarom noemt mijn baas mij ook zijn management assistente en geen secretaresse.
Daarom. Als je iemand belt en vervolgens niet je naam noemt, dan doe je gewoon iets verkeerd imo.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
De telefoon aannemen is niet bepaald rocketscience nee. Maar ja, elk dom mokkel wordt tegenwoordig secretaresse, of noemt haar baan zo als ze wel eens een brief typt of een telefoontje beantwoord.
Daarom noemt mijn baas mij ook zijn management assistente en geen secretaresse.
Dan stel ik diegene verantwoordelijk voor het eventueel falen van de migratie. En dat ze het risico hebben genomen om die taak uit te voeren zonder enige vorm van leiding of toezicht. Dit soort situaties ken ik wel, en plots is er een projectleiding. Want oh wee als ze plots probleemeigenaar worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
En als ze dan zeggen "Nou én. Je moet."
Dan heb je niks in te brengen hoor.
Me too. Zelfs ik zou nog liever iets technisch doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou meer moeite hebben met een baan als telefonist dan als techneut, ik haat bellen.
Ik neem aan dat ook jij hebt geleerd hoe je je naam moet zeggenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:56 schreef STING het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je verstaat onder basisvaardigheden
Niet voor de eindbaas. Die zegt gewoon nee en keert huiswaerts.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
En als ze dan zeggen "Nou én. Je moet."
Dan heb je niks in te brengen hoor.
Dat dus.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou meer moeite hebben met een baan als telefonist dan als techneut, ik haat bellen.
Ik vind het in het kader van secretaresse werkzaamheden niet zo erg eigenlijk... Maar niet in een callcenter of zoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idem.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yo, homies, whasssupp?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ook jij hebt geleerd hoe je je naam moet zeggen
Zelfs nu heb ik er nog de tyfus aan, maar dat komt omdat ik bij de belastingtelefoon heb gewerkt en daar gemiddeld 150 gesprekken per dag afhandelde. Ik bel privé daarom ook nooit.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het in het kader van secretaresse werkzaamheden niet zo erg eigenlijk... Maar niet in een callcenter of zo
Dat kan ik me wel voorstellen jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zelfs nu heb ik er nog de tyfus aan, maar dat komt omdat ik bij de belastingtelefoon heb gewerkt en daar gemiddeld 150 gesprekken per dag afhandelde. Ik bel privé daarom ook nooit.
Ik haat bellen niet, heb de eerste 3 jaar van mijn werkende bestaan met een headset op m'n kop gezeten. Maar nu ik ook 'echte' telefonisten heb gezien kan ik wel zeggen dat dat niet is wat iemand zou moeten willen ambiëren.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, als ik gebeld word vind ik het niet erg. Ik ben ook heel goed met klanten altijd, ook aan de telefoon, dus ik heb er geen probleem mee, ik vind het gewoon niet zo leuk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen jaMaar ik heb in de 8 weken dat ik hier nu zit niet veel de telefoon aan moeten nemen, dus ik vind het nog wel leuk
Hoezo gefaald? jij gunt die mensen ook gewoon een fijne dag.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:06 schreef Kluts het volgende:
Leuk, ik heb besloten een rokje aan te doen naar werk. Een korte! Want er is vandaag toch niemand en casual friday.
Beetje jammer dat ik gefaald heb door te vergeten dat we hier in het pand allemaal van die trappen hebben waar je doorheen kijkt. En de IT-nerdafdeling zit onder de trap.
Moet ik even mijn honkbalknuppel ophalen en langs komen ?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:06 schreef Kluts het volgende:
Leuk, ik heb besloten een rokje aan te doen naar werk. Een korte! Want er is vandaag toch niemand en casual friday.
Beetje jammer dat ik gefaald heb door te vergeten dat we hier in het pand allemaal van die trappen hebben waar je doorheen kijkt. En de IT-nerdafdeling zit onder de trap.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:06 schreef Kluts het volgende:
Het zijn die contactgestoorden die laatst ook geen taart bij ons durfden te halen toen ik zei:quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Moet ik even mijn honkbalknuppel ophalen en langs komen ?
Ah het zijn die sociaal gehandicapten, die hebben hier vast ook een topic.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het zijn die contactgestoorden die laatst ook geen taart bij ons durfden te halen toen ik zei:
NEE! Je feliciteerd iemand ook en laat niet je collega voor je meenemen omdat je zelf sociaal gehandicapt bent en niet naar ons toe durft te komen.
Dus die houden hun mond wel tegen me nu denk ik.
Altijd fijn, een mede niet" ik ben zo zielig" posterquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
Vroeg klaar vanmiddag (nou ja, klaar, bij lange na niet, maar ik moet een vliegtuig halen). Bier en een lootje kopen op het vliegveld. Vanavond met Mrs. stbabylon zuipen/neuken/knuffelen. Morgen erachter komen dat ik 117.000.000 Britse ponden heb gewonnen, meteen depressief omdat de NL staat daar de helft van wil hebben en ik nog maar 65.000.000 Euro overhoudt. Morgenmiddag naar een tentje om iets te regelen voor mijn verjaardagfeest in mei. Eten bij pa&ma. Dan naar Deventer om de verjaardag van het broertje van Mrs. stbabylon te vieren. Die wordt 19 dus nodigt allerlei te jonge meiden uit, dus het uitzicht zal tof zijn. Zondag lekker chillen met 65.000.000 Euro op de bank. Maandag weer naar Engeland vliegen om daar op minstens 5 bureaus te poepen.
Vast de servicedesk of de 'werkplekondersteuners'. Dat zijn altijd van die enorme nerds. En die mogen dan ook nog met klanten praten!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:08 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het zijn die contactgestoorden die laatst ook geen taart bij ons durfden te halen toen ik zei:
NEE! Je feliciteerd iemand ook en laat niet je collega voor je meenemen omdat je zelf sociaal gehandicapt bent en niet naar ons toe durft te komen.
Dus die houden hun mond wel tegen me nu denk ik.
Klinkt als een top weekendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:09 schreef stbabylon het volgende:
Vroeg klaar vanmiddag (nou ja, klaar, bij lange na niet, maar ik moet een vliegtuig halen). Bier en een lootje kopen op het vliegveld. Vanavond met Mrs. stbabylon zuipen/neuken/knuffelen. Morgen erachter komen dat ik 117.000.000 Britse ponden heb gewonnen, meteen depressief omdat de NL staat daar de helft van wil hebben en ik nog maar 65.000.000 Euro overhoudt. Morgenmiddag naar een tentje om iets te regelen voor mijn verjaardagfeest in mei. Eten bij pa&ma. Dan naar Deventer om de verjaardag van het broertje van Mrs. stbabylon te vieren. Die wordt 19 dus nodigt allerlei te jonge meiden uit, dus het uitzicht zal tof zijn. Zondag lekker chillen met 65.000.000 Euro op de bank. Maandag weer naar Engeland vliegen om daar op minstens 5 bureaus te poepen.
Nee, de servicedesk, daar rook ik altijd mee.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vast de servicedesk of de 'werkplekondersteuners'. Dat zijn altijd van die enorme nerds. En die mogen dan ook nog met klanten praten!
Kan ik me ook wel voorstellen. Ik had aan het eind van de dag, toen ik het van de secretaresse over moest nemen toen ze vrijwas, ook wel een momentje van ' damn laat die telefoon ophoudenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oh, als ik gebeld word vind ik het niet erg. Ik ben ook heel goed met klanten altijd, ook aan de telefoon, dus ik heb er geen probleem mee, ik vind het gewoon niet zo leuk.
Damn, ik werk op de verkeerde plek.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:06 schreef Kluts het volgende:
Wat een onzin, de werkplekondersteunster hier is een meid van 24 met een koppie en lijf van een godinquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Vast de servicedesk of de 'werkplekondersteuners'. Dat zijn altijd van die enorme nerds. En die mogen dan ook nog met klanten praten!
Ze bestaan nogquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Altijd fijn, een mede niet" ik ben zo zielig" poster
Übernerds.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, de servicedesk, daar rook ik altijd mee.
Het is development waar ik het over heb.
Pics or it didn't happen!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een onzin, de werkplekondersteunster hier is een meid van 24 met een koppie en lijf van een godin.
Geruite bloesjes en bergschoenen en een net iets te korte spijkerbroek?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, de servicedesk, daar rook ik altijd mee.
Het is development waar ik het over heb.
Het is vooral irritant omdat je telkens als je net met iets bezig bent, je dan ineens telefoon krijgt, en dan denkt "wat was ik ook alweer aan het doen?"quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel voorstellen. Ik had aan het eind van de dag, toen ik het van de secretaresse over moest nemen toen ze vrijwas, ook wel een momentje van ' damn laat die telefoon ophouden'
Ik werk bij het verkeerde bedrijf....quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een onzin, de werkplekondersteunster hier is een meid van 24 met een koppie en lijf van een godin.
Ik ben ook niet zielig. Waarom zit ik eigenlijk in R&P?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het ging me vooral om het woordje "altijd"quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik werk bij het verkeerde bedrijf....
Bingo! En er zitten ook een paar van die langharige autisten tussen trouwens.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:12 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geruite bloesjes en bergschoenen en een net iets te korte spijkerbroek?
Dat is inderdaad ook wat ik lastig vond. Maar het was voor mij niet zo'n druk dagje, dus ik had de draad snel weer opgepakt na telefoontjes.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is vooral irritant omdat je telkens als je net met iets bezig bent, je dan ineens telefoon krijgt, en dan denkt "wat was ik ook alweer aan het doen?"
Gelukkig hebben wij hier een receptioniste, dus ik krijg weinig telefoon, tenzij het echt voor mij bestemd is. De rest neemt het zelf aan.
Jij bent heel zielig, je hebt nog geen bier in de hand!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zielig. Waarom zit ik eigenlijk in R&P?.
[ afbeelding ]
Ouch. Hoewel, ik heb ook lang haar en werk in de IT.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:13 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bingo! En er zitten ook een paar van die langharige autisten tussen trouwens.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij bent heel zielig, je hebt nog geen bier in de hand!
En je post in R&Pquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:14 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ouch. Hoewel, ik heb ook lang haar en werk in de IT.
Oh, dan heb ik eindelijk ook een labeltjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En je post in R&P
Ergo, jij bent een autist.
Dat moet wel. De enige plek waar ik met mijn dysfunctionele autistische brein nog chickies denk te kunnen hosselen. Vandaar ook dat ik in Singles post, en vandaardat het geen verrassing mag zijn dat ik single ben.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En je post in R&P
Ergo, jij bent een autist.
Wordt het vast wel mooiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:57 schreef Techno het volgende:
Haha, maar het is nog wel in redelijke goede staat, dus dat heeft minder prio.
Ja, is wel de bedoeling.
dat dacht ik!quote:
We zijn allemaal autisten.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik eindelijk ook een labeltje
Ik ben een autist.
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:13 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij bent heel zielig, je hebt geen leven.!
Zeker vorig jaar, de dag dat FC Twente kampioen werd.quote:
En dan komen jullie niet even een drankje doen?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:16 schreef missbehavin het volgende:
Dazzled Kid was tof gisterenWas echt heel lang geleden dat ik bandje ben wezen kijken.
En nu ook nog mijn nieuwe werk.. hoe mooi kan zo'n dag wordenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:18 schreef Q. het volgende:
[..]
Zeker vorig jaar, de dag dat FC Twente kampioen werd.En mijn verjaardag uiteraard.
Knuffelen houdt niet in dat je je pielemoos in mijn achterwerk mag steken hè?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Een leeg biertje is erger dan geen biertje
/knuffel
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan komen jullie niet even een drankje doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |