Ben je al begonnen bij je nieuwe baas? Of was dat volgende maand?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Gewoon stug doorgaan!!![]()
maar eerst de dag op het werk overleven![]()
Slechte zaak zeg een migratie zonder enige projectleiding. Zou echt per direct dergelijke projecten afschieten en weigeren.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je kunt het op je klompen aanvoelen als er niemand is die dit project leidt natuurlijk. Maar ik ga me er niet druk om maken.
Zo ging het exactquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:43 schreef STING het volgende:
[..]
![]()
Mevrouw Samzz. Wat zou u zeggen dat uw goede punten zijn.
Oh wacht, laat maar, ik zie ze al.
Te langzame edit!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:43 schreef STING het volgende:
[..]
![]()
Mevrouw Samzz. Wat zou u zeggen dat uw goede punten zijn.
Oh wacht, laat maar, ik zie ze al.
2 mei begin ikquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ben je al begonnen bij je nieuwe baas? Of was dat volgende maand?
Je hebt tegenwoordig ook geen diploma's meer nodig. Beetje goed uiterlijk, een pijpbek en je werkt je zo omhoog.quote:
Oh, toch wel. Ik wist het niet meer zeker. Je kan niet wachten zekerquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:45 schreef STING het volgende:
[..]
Te langzaam voor jullie jonge blaadjes, rub it in.
Je spreekt uit first-hand (hehehehe) ervaring?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:46 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig ook geen diploma's meer nodig. Beetje goed uiterlijk, een pijpbek en je werkt je zo omhoog.
Ik hoor dat soort dingen elke dag om me heen. En ze hadden het dan altijd al aan zien komen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je kunt het op je klompen aanvoelen als er niemand is die dit project leidt natuurlijk. Maar ik ga me er niet druk om maken.
Ik heb er zeker zin in. Zit het wel een beetje af te tellenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, toch wel. Ik wist het niet meer zeker. Je kan niet wachten zeker
Kan ik me voorstellenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:47 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb er zeker zin in. Zit het wel een beetje af te tellen![]()
Al vind ik het ook wel beetje eng haha. Maar dat komt wel goed allemaal.
Tegenwoordig kan iedereen secretaresse worden, daar hoef je alleen maar voor te kunnen kopiėren en het alfabet op kunnen zeggen tot de O.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet of dat precies de reden is... Maar ik vind de manier waarop ze de telefoon opneemt niet heel netjes en zo.
Gewoon even voordoen hoe het wel moetquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik weet niet of dat precies de reden is... Maar ik vind de manier waarop ze de telefoon opneemt niet heel netjes en zo.
Zal ze op prijs stellen ja, zo'n bijdehandte snotneus van een stagaire die JOU even gaat vertellen hoe je je werk moet doen.quote:
Nou, ze heeft wel een opleiding gedaan, tevens een cursus Juridisch secretaresse, maar ik zie er niks van terugquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan iedereen secretaresse worden, daar hoef je alleen maar voor te kunnen kopiėren en het alfabet op kunnen zeggen tot de O.
Dat mag de andere secretaresse doen, die moet haar inwerkenquote:
Kunnen wij weer even lachen hierquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zal ze op prijs stellen ja, zo'n bijdehandte snotneus van een stagaire die JOU even gaat vertellen hoe je je werk moet doen.
Ze vraagt me nu al constant hoe dingen moetenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zal ze op prijs stellen ja, zo'n bijdehandte snotneus van een stagaire die JOU even gaat vertellen hoe je je werk moet doen.
Maarja de vraag is of zij zich er ook aan ergertquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:49 schreef Samzz het volgende:
Dat mag de andere secretaresse doen, die moet haar inwerken
Die secretaresseopleidingen stellen ook geen fuck voor. Wat ik nu voor werk doe heb ik mezelf allemaal aangeleerd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, ze heeft wel een opleiding gedaan, tevens een cursus Juridisch secretaresse, maar ik zie er niks van terugMaar goed, dat kan ook aan mij liggen.
Ja, maar jij bent dan ook een eindbaas. Normale werkende mensen worden gewoon ontslagen als ze werk weigeren. Ik heb aangegeven dat het niet lekker loopt, meer kun je niet doen. Als je niets meer doet omdat het niet perfect gaat moet je niet in de it gaan werken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:44 schreef Wicked-Game het volgende:
Slechte zaak zeg een migratie zonder enige projectleiding. Zou echt per direct dergelijke projecten afschieten en weigeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |