ik stem trouwens gewoon voor bo!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:50 schreef STING het volgende:
[..]
Wanneer moet de vrijdagmorgenborrel anders beginnen?
Dat klinkt als iets wat alleen een ware alcoholist zou zeggen...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik stem trouwens gewoon voor bo!
overal en altijd!
En Q. die zou dat ook zeggen..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets wat alleen een ware alcoholist zou zeggen...
Ik heb nog een rolletje antisliprubber liggen. Hebben?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij houdt niet van loslopenOf hij loopt niet goed op een gladde ondergrond. Zal er eens een kleedje neerleggen
Indirect een verplichting, want anders worden ze gelyncht door al die oranjegetrouwe bejaardenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ik ervan begrepen heb is het geen werk, hoor.Het is iig geen verplichting dat ze het land in moeten op die dag. Ik meende ook dat Bea gezegd had er zo geen zin meer in te hebben.
Hamsterprothesesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb nog een rolletje antisliprubber liggen. Hebben?
Ik stem voor!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik stem trouwens gewoon voor bo!
overal en altijd!
Van een luciferdoosje een rolstoel makenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Da's gemeenquote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:04 schreef MissMSX het volgende:
Dat vind ik zielig...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tap tap tap
Zo'n playmobiel rolstoel pakkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 08:58 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Van een luciferdoosje een rolstoel maken
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:04 schreef MissMSX het volgende:Arme caviaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |