Bij studenten gaan ze er vanuit dat ze afstuderen en daarna een mooi salaris krijgen. Dan hebben ze die klanten alvast binnen.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:14 schreef Ireyon het volgende:
Eigenlijk een raar ding zo'n creditcard, 'k hoor van een hoop werkende mensen dat ze niet voor zo'n kaart in aanmerking komen maar deze arme kutstudent heeft er zonder moeite eentje gekregen van de ING.
Het inschakelen van de hulpdiensten en het stilleggen van het treinverkeer heeft een hogere prioriteit (want een directe impact op de veiligheid) dan het updaten van de reisinfo. Vandaar dat je zoiets altijd eerder op P2000 zal zien dan op ns.nl.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:37 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Het ergste is dus nog wel dat fokkers het eerder weten wat er gaande is dan de ns mensjes. Dankjewel
Dat begrijp ik wel maar ipv buiten nu een sigaret te roken kunnen ze toch wel omroepen wat er nu gaat gebeuren ipv tegen een enkeling vertellen dat we terug naar rotterdam gaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Het inschakelen van de hulpdiensten en het stilleggen van het treinverkeer heeft een hogere prioriteit (want een directe impact op de veiligheid) dan het updaten van de reisinfo. Vandaar dat je zoiets altijd eerder op P2000 zal zien dan op ns.nl.
Hmm oke. Er word nu omgeroepen dat we om 5 over 11 naar rotterdam terug gaan. Ik hoop dat het straks opgelost is.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:52 schreef greavy het volgende:
Over die brand bij Barendrecht: In de HSL-buis (buis 5) is serieus een brand gaande. Word nu overgegaan op grote inzet, meerdere korpsen. Het "incidenten kanaal 1" is ook geactiveerd. Prognose is vooralsnog 12:00, maar als het echt een brand is vertrouw ik niet op de prognose.
Verhuis naar het mooie Oosten van ons land, heb je veeeeel minder van dat soort problemenquote:Op maandag 28 maart 2011 10:58 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Hmm oke. Er word nu omgeroepen dat we om 5 over 11 naar rotterdam terug gaan. Ik hoop dat het straks opgelost is.
Ik begrijp ook zeer dat ze er niets aan kunnen doen maar vind het jammer dat ik hier altijd mee opgezadeld ben
Omreisadvies is via Utrecht. Vanaf daar dan naar Den Bosch en naar Breda enzo.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:58 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
[..]
Hmm oke. Er word nu omgeroepen dat we om 5 over 11 naar rotterdam terug gaan. Ik hoop dat het straks opgelost is.
Ik begrijp ook zeer dat ze er niets aan kunnen doen maar vind het jammer dat ik hier altijd mee opgezadeld ben
Ja overal heb je idd wel problemen dus dat maakt vrij weinig uit natuurlijk.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:59 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Verhuis naar het mooie Oosten van ons land, heb je veeeeel minder van dat soort problemen![]()
jaja, heb je weer andere problemen zeker, ik snap het...
Kost me niets. Heb OV maar daar weet ik niets van qua bussen op stations. Dankje voor de tip. Weet ik het de volgende keer.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:50 schreef greavy het volgende:
Als je op Lombardijen stond kon je de bus nemen naar Dordrecht, ongeveer 30-40 minuten extra reistijd.
Kosten weliswaar voor jezelf.
Scheen een trein met rookontwikkeling in de airco te zijn, inmiddels is dat ook weer gered. Trein gaat naar Rotterdam stadion waar ze verder met Fyra gaan. Circa 200 reizigers zaten/zitten in die trein.
Groot gelijk. Gewoon crossplatform maken die handel.quote:Wij zijn niet gelukkig met de lange overstaptijd (10 tot 11 minuten) in Leiden tussen de Intercity Rotterdam Haarlem Amsterdam en de Intercity Den Haag Centraal Schiphol Amsterdam. Door het vervallen van de rechtstreekse treinen in deze relatie krijgt deze overstapverbinding een groter belang. Wij willen graag met NS de mogelijkheden bespreken om tot een vlottere overstap te komen.
Doen ze niet, maakt de HSL te onaantrekkelijk, je moet wel een beetje fatsoenlijke tijdwinst behalen met die gare V250.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:19 schreef KapiteinT het volgende:
Het advies over de dienstregeling 2012 staat op de site van het Locov. Opvallend vond ik dit stukje:
[..]
Groot gelijk. Gewoon crossplatform maken die handel.
Ze kunnen waarschijnlijk ook niet anders: drgl NL hangt aan Europese paden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |