je hebt gelijk ook jaquote:Op maandag 28 maart 2011 10:55 schreef trui het volgende:
ik vind marije best mooi hoor! bente ook wel aardig, al heb ik wel een associatie met die japanse lunchbakjes. (bento?). bovendien kun je daar wel wat flauwe grapjes mee maken. ben()te dik? bente laat, etc. maarjaaaaa.
karin, ik zou lars niet meteen een echt hollandse naam noemen. vind 't meer iets scandinavisch. maar grappig hoe dat dus verschilt.
Iets verder afgezakt naar beneden klopt het nog steeds redelijk, ware het niet dat ik Marije eigenlijk zelden hoor, maar Marei steeds vaker, en ik moet zeggen dat ik m ook steeds leuker ga vinden!quote:Op maandag 28 maart 2011 06:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ja, die verkeerde uitspraak is er andersom dus ook. En dat mensen dan zeggen, ach ei, aai, same difference. Waarop ik dan zeg ei jij de hond maar ff dan.;) Meike is in deze omgeving trouwens weer een enorm hippe naam. Samen met Bente en Marije.
Daar ga ik bijna van huilen.quote:
quote:
Bij dat soort namen heb ik altijd de neiging om te vragen of haar ouders soms liever een jongetje hadden gekregenquote:
otis bedoel je?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zeg, mag ik dat hondje Elliot noemen of word je dan hormonaal boos op me?
Dan mag jij die hebben, ok? Past toch ook best leuk bij Elinquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:16 schreef Kleurdoos het volgende:
geen L
Lotte & LUDOLF waren anders kickass geweest
Een vriendje van mijn oudste heet zo. Zijn broertje en zusje heten Ivar en Mera. Ik vind de namen wel bij elkaar passen.quote:
Klinkt teveel als merel en dan denk ik toch eerst aan die vogel....quote:Op woensdag 30 maart 2011 07:45 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vind Meral wel leuk
turks geloof ik
Was dat van dat zusje dat eerst ongepland zwanger raakte en dr hyves vol met Elin foto's had??quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:05 schreef Kleurdoos het volgende:
zelfde vader idd en precies een jaar tussen die twee
Ey ik heb heul geen hippienaam!quote:Op vrijdag 1 april 2011 20:24 schreef Kleurdoos het volgende:
dat zijn jullie al mafkees
Hence je eigen naam en dan die van je dochter
Daarom als tweede of derde naamquote:Op zaterdag 2 april 2011 09:03 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik vind Afra zo hard klinken, Simon niet..dat klinkt lief
quote:Op vrijdag 1 april 2011 21:03 schreef Kleurdoos het volgende:
Hazel vind ik ook heel mooi
maar Hazel Huijboom vind ik net iets te
Dat is de Poolse versie van Susannaquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:45 schreef SacreCoeur het volgende:
In 't programma babyboom doet een Zsuzsanna mee, ook apart.
Of Rohanquote:Op zaterdag 2 april 2011 10:10 schreef Kleurdoos het volgende:
nee, ik ken een heel vies menneke die Roman heet
Oja da's waar, weer vergetenquote:Op woensdag 6 april 2011 21:18 schreef Claudia_x het volgende:
Had ik al op je facebook gezegd, wickie: jongetje!
Joh, ik zit er de helft van de tijd naast.![]()
quote:Op woensdag 6 april 2011 21:09 schreef Claudia_x het volgende:
Jammer dat je 2e een jongetje gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |