Ja nu lach je nogquote:
Jorja voor een meisje, klaarquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:15 schreef _evenstar_ het volgende:
Voorwaarde is dat het wel zowel in het Nederlands als wel Engels uitgesproken kan worden.
Is het Willem?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:33 schreef Jeetjejom het volgende:
Oh en innepin, als jij ooit een jongetje gaat bakken, mag je onze naam hebben. Die matcht met Willow
Ik vind Olivia dan juis heel erg goed passen. Met wat voor namen komt je partner? Ben ik dan wel weer heel erg nieuwsgierig naar. Gelukkig denkt mijn lief het zelfde over de namen als ik. Ik vind Willow echt een geweldige naam, maar hij kent een jongen die Willow heet en dat was een 'jerk'quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:07 schreef _evenstar_ het volgende:
Calilov nederlandse namen gaan het hier ook niet worden, de vader is Brits dus mjahschoonfamilie moet de naam van hun allereerste (achter)kleinkind/neefje of nichtje wel kunnen uitspreken!
Ik vind Els echt oprecht sneu voor een jongen hoor.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:52 schreef Jeetjejom het volgende:
Nee! Niet Willem, maar ook een boomsoort! Nog even geduld, als mijn Jongetje er is komt het gewoon hier te staan hoor!
Echt waarquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind Els echt oprecht sneu voor een jongen hoor.
En bij deze post dacht ik, Innepin heeft iets te vertellenquote:Op dinsdag 12 april 2011 13:16 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja nu lach je nog
Haha Sorbo, dan weet ik alvast wat k in de tuin moet gaan planten!
@DML hahaha 't zou wel makkelijk onthouden zijn, niet?
Dan! (Den)quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:45 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Echt waarik vind hem heel leuk en hij blijft er ook in
Collega naar aanleiding van de hint, het is een boom en je hij is ook gewoon in het Engels uitspreekbaar(had niet meegekregen dat het om de jongensnaam ging): trees
Meer de klassieke namen:quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:23 schreef calilov3 het volgende:
[..]
Ik vind Olivia dan juis heel erg goed passen. Met wat voor namen komt je partner? Ben ik dan wel weer heel erg nieuwsgierig naar. Gelukkig denkt mijn lief het zelfde over de namen als ik. Ik vind Willow echt een geweldige naam, maar hij kent een jongen die Willow heet en dat was een 'jerk'.
Verder kwam hij aanzetten met de welbekende ashley, samantha en jessica!
Sophia vind ik wel heel erg leuk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:51 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Meer de klassieke namen:
Sophie, Lauren , charlotte , nichola etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |