Precies. Hoewel Isabeau geen samengestelde naam is, maar het effect is hetzelfde.quote:Op maandag 11 april 2011 16:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen met samengestelde namen inderdaad. Zo kan ik mij voorstellen dat Sorbo tegen Isabeau geen Isa zegt omdat ze haar dan wel Isa had genoemd.
Hmmm... Wij zeggen wel Isa tegen onze Isabelquote:Op maandag 11 april 2011 16:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dat zijn van die dingen met samengestelde namen inderdaad. Zo kan ik mij voorstellen dat Sorbo tegen Isabeau geen Isa zegt omdat ze haar dan wel Isa had genoemd.
Ja, haar doopnaam is Isabel, roepnaam Isaquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:35 schreef Sorbootje het volgende:
Maar dan had je dat vast van tevoren zo bedacht Sjeen, dat je dat wilde doen... of niet?
Ja, natuurlijk!quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:23 schreef _evenstar_ het volgende:
Stiekem hoop ik voor een meisje Olivia er door te krijgen
Vorige maand in Azie was een van onze host 'Dato Zaiton Nogwat'.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:44 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]en dan liefkozend olijfje noemen
Minequote:Op dinsdag 12 april 2011 09:23 schreef _evenstar_ het volgende:
Stiekem hoop ik voor een meisje Olivia er door te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |