Is dat zo? Zijn er daar (ook) vrouwen die dit wel zien zitten?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:25 schreef Njosnavelin het volgende:
Op het Viva forum is misschien meer animo
Nee, niet 24 uur lang zoals het meisje uit Antwerpen wil, maar gewoon een avondje.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:28 schreef Silenus het volgende:
Mooi snap ik, maar waarom lief en leuk? Het is toch alleen maar seks?
hij betaalt je tante geld,quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:29 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
Als we allemaal nou wat geld doen dan kunnen we met die 1750 euro zelf een lekkere vrouw voor hem uitzoeken. Ik heb nog wel een tante
Ja goed plan. Laat ik zelf even geld doneren zodat een voor mij vreemde idioot een wijf kan neuken die daar heel veel geld voor krijgt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:29 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
Als we allemaal nou wat geld doen dan kunnen we met die 1750 euro zelf een lekkere vrouw voor hem uitzoeken. Ik heb nog wel een tante
Pertinent niet waar.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:29 schreef 9611Niels het volgende:
Leugens, TS heeft al geknald met diverse prostituees en een vrouwelijke ONZ-mod na de meet in Wierden.
Ja als we nou allemaal gewoon een deel van het geld als 'fee' innen als we een leuke vrouw hebben gevonden... Lijkt me een beter plan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:29 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
Zelfs IK heb een fok!ster gehosseld dus jij zou dat al helemaal kunnen
Dat kan natuurlijk. Als jij bijvoorbeeld een leuke vriendin heb die dit wel ziet zitten, laat je haar hier een bod doen en spreek je onderling af dat jij ook een meiertje krijgt ofzo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:30 schreef kwiwi het volgende:
Ja als we nou allemaal gewoon een deel van het geld als 'fee' innen als we een leuke vrouw hebben gevonden... Lijkt me een beter plan.
Zit je om aandacht verlegen ofzo? Knap hoor dat je een FOK!ster heb weten te hosselen... Nou nog een meid in het echte leven, misschien dat we je dan wat aandacht gevenquote:
Leugenaar, diverse mensen kunnen dit beamen.quote:
Dat doe ik toch? Men schrijft het trouwens met "e i".quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:33 schreef Renesite het volgende:
Misschien moet je je maagdelijkheid vijlen.
Jij met je verzinsels, kap er eens mee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:32 schreef 9611Niels het volgende:
Leugenaar, diverse mensen kunnen dit beamen.
Vijlen. Met een vijl.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:33 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat doe ik toch? Men schrijft het trouwens met "e i".
Nog ontkennen ook, je durft wel. Ik verzin dit niet, hoe denk je dat Chai erbij komt? Het grootste deel van FOK! weet ervan. Leugenaar.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:34 schreef Socios het volgende:
[..]
Jij met je verzinsels, kap er eens mee.
Mijn Nederlands is uitmuntend.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:35 schreef quirigua het volgende:
Ik begrijp het niet goed ; oftwel Socios kan geen goed nederlands
Nee, ik ben een Leeuw.quote:Socios is van 21-08-1983 en man. Hij is duzz sterrekundig maagd,
Je begrijpt het verkeerd. Ik vraag er geen geld voor, ik betaal ervoor.quote:Welke chick zou daarin trappen ? Lijkt me dat de markt eerder andersom is. Ook de prijsstelling is luchtkastelig ; en btw, zit er btw op ?
Ik heb hersens én geld.quote:Nee, ik ben niet in de markt. Ik heb mijn on-maagdelijkheid gewonnen met een lief vriendje-zonder-geld-met-hersens, dat is veel waard.
Er wordt zoveel onzin verspreid. Die hele Chai heb ik nooit gezien. Men moet niet alles geloven.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:36 schreef 9611Niels het volgende:
Nog ontkennen ook, je durft wel. Ik verzin dit niet, hoe denk je dat Chai erbij komt? Het grootste deel van FOK! weet ervan. Leugenaar.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zit je om aandacht verlegen ofzo? Knap hoor dat je een FOK!ster heb weten te hosselen... Nou nog een meid in het echte leven, misschien dat we je dan wat aandacht geven
Er zijn diverse aanwezigen van de meet die het bevestigen. Schaam je je er soms voor?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:38 schreef Socios het volgende:
[..]
Er wordt zoveel onzin verspreid. Die hele Chai heb ik nooit gezien. Men moet niet alles geloven.
Ik ontken toch niet dat ik op diverse FOK!meets geweest ben, hoor. Maar een Chai heb ik daar nooit gezien, net als jou overigens.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:42 schreef 9611Niels het volgende:
Er zijn diverse aanwezigen van de meet die het bevestigen. Schaam je je er soms voor?
Maar je hebt wel met Myraela gesekst.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:43 schreef Socios het volgende:
[..]
Ohw, ik ontken toch niet dat ik op diverse FOK!meets geweest ben, hoor. Maar een Chai heb ik daar nooit gezien, net als jou overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |