Zoveel is het niet als je bedenkt dat ze alleen al in Iran verspreid zijn over een gebied van meer dan 120.000 km2.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:06 schreef en_door_slecht het volgende:
[..]
Zoveel? Wat zijn het ook konijnen.
Dat zeggen ze ook van Ghaddafi.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:48 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Toch apart dat een zogenaamde "monsterlijke dictator" zoveel steun geniet.
Waarom reageerde je niet op mijn laatste post?
Waren er in Tunesie, Egypte en Libie grotere pro-overheid bijeenkomsten dan anti?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:58 schreef fusionfake het volgende:
Genoeg van zulke filmpjes uit tunesie, egypte, libie, met zogenaamde pro-demonstraties. En nu?
Van een Syrier:quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:02 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Waarom laat die 'president' tientallen burgers afknallen en zoekt ie ze op als ze samenkomen, als het zo'n goede man is?
Die zogenaamd democratisch gezinde acties zijn puur om de publieke opinie aan zijn kant te behouden. Uiteindelijk is hij gewoon net zoals de andere dictators, zoals hij al heeft bewezen, door te schieten op mensen die kritiek leveren.
De protesten beperken zich tot dara? Hahahaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:00 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Waren er in Tunesie, Egypte en Libie grotere pro-overheid bijeenkomsten dan anti?
De protesten in Syrie beperken zich tot Dar'a, een groot dorp eigenlijk.
Damascus vandaag 200 man, rechtstreeks uit een fundamentalistische moskee.
Niet zomaar dingen blaten aub, kom je achterlijk over.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:02 schreef fusionfake het volgende:
[..]
De protesten beperken zich tot dara? Hahaha
kijk ff wat anders dan de staatstelevisie zou ik zeggen
Met n post al je geloofwaardigheid verliezen kan blijkbaar
Wanneer je er familieleden hebt wonen die je per telefoon op de hoogte houden heb je recht tot spreken.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:04 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Niet zomaar dingen blaten aub, kom je achterlijk over.
At least 200 people marched in the centre of Damascus after prayers on Friday in support of the city of Deraa
http://english.ahram.org.(...)upport-of-Deraa.aspx
Omdat hij zogenaamd goed voor het volk is. Dat is wel noemenswaardig, gezien de regio, maar neemt niet weg dat het een dictator is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:02 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Van een Syrier:
Where is that violence that put Syria into trouble I didn't find any?????!!!!!! Ok, there's little troubles in Daraa but it's caused by External influence, not Syrian influence.
Syrians are the nicest people in the world, Syrian people love their president, I love my president Bashar El Assad so please, stop brainwashing yourself on TV and on the Net: this video proves that we all love Syria, we all love Bashar El Assad, . Syria is the greatest place to live in the Arabic world and Syrian people is happy, so, before making bad judgments, come and visit Syria: see by yourself... My love to Syria and to Doctor Bashar El Assad.
Heb daar zelf tientallen familieleden zitten. En vlieg er ook a.s. donderdag heen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:06 schreef fusionfake het volgende:
[..]
Wanneer je er familieleden hebt wonen die je per telefoon op de hoogte houden heb je recht tot spreken.
Niet relevant. Jij als Nederlander mag hem dan een dictator vinden, de Syrier op straat steunt hem.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:06 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Omdat hij zogenaamd goed voor het volk is. Dat is wel noemenswaardig, gezien de regio, maar neemt niet weg dat het een dictator is.
Puntje bij paaltje, als je het er niet mee eens bent, stuurt ie de ordetroepen. Doordat hij zich als goed voordoet, zal hij echter wel een stuk langer kunnen aanblijven, misschien zelfs tot z'n dood, dan andere dictators.
Voor iemand die zogenaamd daar familie heeft wonen heb je wel erg weinig kennis van het land.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:10 schreef fusionfake het volgende:
Hoe wil je anders iemand noemen die z'n eigen volk laat neerknallen.
http://www.facebook.com/p(...)edom/181628115214211
Jaa, echt gesteund wordt ie
Waar ze wonen gaat jou niks aan. Deze zin getuigt al van genoeg kennis over Syri en zijn dictator. Het feit dat ik er zelf gewoond hebt zal je ook wel niet geloven.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:12 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Voor iemand die zogenaamd daar familie heeft wonen heb je wel erg weinig kennis van het land.
Not surprisingly, Assad's domestic popularity is enhanced by the developing middle class, who credit their president for this economic success.
This popularity is mirrored in the wider Arab world, where Assad was voted most popular Arab leader in a 2009 Zogby poll.
Waar woont jouw zogenaamde familie in Syrie?
In die regio word heel anders gekeken naar presidenten. Assad heeft zelf zoveel verbeteringen doorgevoerd in het land waar vrijwel iedereen van kan profiteren, dat is de primaire reden waarom hij zo geliefd is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:11 schreef Lagrinta het volgende:
@ CLF
Met alle respect, en niet zeggende dat je geen gelijk hebt. Maar waarom is het altijd zo zwart-wit in landen in die regio. Je stuurt een berichtje van een Syrir dat ie van zn president houdt. Ik heb nog nooit van mn president gehouden en zal dat ook nooit doen, en ik denk dat de rest van de Nederlanders ook niet van wie dan ook houden als president.
Ik begrijp dat het een andere cultuur is en dat wij in Noord-West Europa veel te Calvinistisch zijn, maar "I love my president" riekt naar een soort aanbidding naar een halfgod en zon uitstraling/charisma heeft Assad niet eens.
PS Ik ben er zelf ook niet ongevoelig voor. IK heb een zwak voor de uitstraling van dictators.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |