laptop = bagger?quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:53 schreef Watertornado het volgende:
Godver het is schrijnend dat het verschil tussen deze koptelefoon rechtstreeks in een laptop gepropt en via een versterker zo groot is.
Dat ook, maar ik denk vooral dat de uitsturing van het geluid in dat ding brak is. Alhoewel er qua icoontje toch echt een koptelefoon opstaat, en ik heb nu ook weer niet een héél raar ding eringeprikt.quote:
tsja, laptops staan nu eenmaal ook niet bekend om hun geweldige audio. Dan moet je toch een flinke PC bouwen met goede geluidskaart.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dat ook, maar ik denk vooral dat de uitsturing van het geluid in dat ding brak is. Alhoewel er qua icoontje toch echt een koptelefoon opstaat, en ik heb nu ook weer niet een héél raar ding eringeprikt.
Wat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
tsja, laptops staan nu eenmaal ook niet bekend om hun geweldige audio. Dan moet je toch een flinke PC bouwen met goede video kaart.
Dat laatste is veel belangrijkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat?Ik draai nu via laptop een externe geluidskaart. Echter de koptelefoon laat ik aandrijven door mijn Arcam A90.
Naja. Ik ga eens bier halen.
hehe, sommige nummers hebben dat effectquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:03 schreef Watertornado het volgende:
Ik ben helemaal verslaafd aan Low-E vs. Alter Egosz - WTF. Ik draai mijn versterker steeds meer naar de hogere cijfertjes. Niet zo goed voor mijn oortjes.
Wat heb jij op?quote:
Weer lekker bij je meisje?quote:
Neequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:38 schreef El_Matador het volgende:
Tijn en Peu kennen mij beter dan Jofunukkigneuken...
Poffertjes, Kaas en Knuffelmeisje...Bestaat er een mooiere thuiskomst?
Nonsens.quote:
jij hebt t goed voor elkaarquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:38 schreef El_Matador het volgende:
Tijn en Peu kennen mij beter dan Jofunukkigneuken...
Poffertjes, Kaas en Knuffelmeisje...Bestaat er een mooiere thuiskomst?
Man, mijn foto's... moet bijna huilen, zo blij ben ik ermee...quote:
Waar is dat? Het er daar iig mooi uitquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Man, mijn foto's... moet bijna huilen, zo blij ben ik ermee...
Kijk dan:
[ afbeelding ]
heb je dr al een huis uitgezocht?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Man, mijn foto's... moet bijna huilen, zo blij ben ik ermee...
Kijk dan:
[ afbeelding ]
Ipanema Beach, uitzicht hotel Kant A.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar is dat? Het er daar iig mooi uit
Wel hele goeie vorderingen gemaakt. Een dijk van een presentatie, de vice-president van EcoPetrol overtuigd... Man, wat was het goed in Colombia...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |