Nee hoor, was gewoon benieuwd of je De Ultieme Versterker had gevondenquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:59 schreef TeleluvR het volgende:
fuck, dit wil ik zelf gaan bouwen, zo cool!
[ afbeelding ]
Flying Velecaster?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:59 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Ibanez CS9?quote:Op maandag 28 maart 2011 23:41 schreef guitarist het volgende:
Hey Dean, ik had ooit wat oude kapotte pedaaltjes, die had ik naar de Guitarbox gebracht om te kijken of hij er wat mee kan, maar dat kan hij niet. Wil jij ze voor een prikkie overnemen? Was een oude Ibanez(?) Chorus en een oude Boss Compressor.
Wow, dat misstaat nieteens zo heel erg! Goed idee voor Fenderquote:Op maandag 28 maart 2011 20:59 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist wel degelijk welke het was, hij stond in de winkel, maar ik heb niet gechecked welk model het was, maar hij speelde heel fijn, klonk heel warm, en nja... op die beschadiging na is het gewoon een nieuwe gitaar.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dus je koopt een akoestische gitaar zonder dat je weet wat je koopt ?
Altijd mooi als je het goedkoper kan kopen dan ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:50 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik wist wel degelijk welke het was, hij stond in de winkel, maar ik heb niet gechecked welk model het was, maar hij speelde heel fijn, klonk heel warm, en nja... op die beschadiging na is het gewoon een nieuwe gitaar.
De achterkant van de gitaar heeft een deuk, m`n baas zei al, als je er 2 seconden lijm in laat lopen en er wat lak op laat spuiten in ongeveer dezelfde kleur dan zie je er waarschijnlijk niks meer van.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 00:54 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Altijd mooi als je het goedkoper kan kopen dan ja.
Wat was er dan beschadigd daan ?
Ga eens wat doenquote:
Met je grootaandeelhouder, Ga eens wat omzet draaien voor mequote:
quote:
Voor jou?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:36 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Met je grootaandeelhouder, Ga eens wat omzet draaien voor me![]()
haha, heel foutquote:Op maandag 28 maart 2011 20:59 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Het is wel een bijzonder ding in ieder geval.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:59 schreef TeleluvR het volgende:
[ afbeelding ]
Ga dan lekker naar DIGquote:
Jawelquote:Op maandag 28 maart 2011 23:41 schreef guitarist het volgende:
Hey Dean, ik had ooit wat oude kapotte pedaaltjes, die had ik naar de Guitarbox gebracht om te kijken of hij er wat mee kan, maar dat kan hij niet. Wil jij ze voor een prikkie overnemen? Was een oude Ibanez(?) Chorus en een oude Boss Compressor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |