Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomstquote:
TeunTJE Maak daar maar TEUN vanquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:44 schreef Panda72 het volgende:
Op het geboortekaartje staat Oh wat zijn wij blij wij hebben er een zusje bij. Haar naam is Teuntje.
Teuntje weegt 9892 gram.
Als ik het kanquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst
JAwel johquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:47 schreef Myraela het volgende:
Nu durf ik nooit meer kinderen te krijgen. Of zwanger te worden. Of seks te hebben. Of appel.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet je doodschrikken, straks doet je kastje het niet goedkomt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Appels zijn veilig hoor uit dat rijtjequote:Op donderdag 24 maart 2011 14:47 schreef Myraela het volgende:
Nu durf ik nooit meer kinderen te krijgen. Of zwanger te worden. Of seks te hebben. Of appel.
Ja hahahaha dat dacht ik ook toen ik het geboortjekaartje zag. Nee ze heeft geen suiker.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst
[..]
TeunTJE Maak daar maar TEUN vanHad ze suiker?
Pfiew.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Appels zijn veilig hoor uit dat rijtje
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:47 schreef Myraela het volgende:
Dat wil niet zeggen dat ik het kanquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik het kan
[..]
JAwel joh
seks is lekker
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hahahaha dat dacht ik ook toen ik het geboortjekaartje zag. Nee ze heeft geen suiker.
Appeltje?quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik het kanNee, ik weet het allemaal zo nog net niet
ik denk een type foutjequote:Op donderdag 24 maart 2011 14:46 schreef Panda72 het volgende:
Op het geboortekaartje staat Oh wat zijn wij blij wij hebben er een zusje bij. Haar naam is Teuntje.
Teuntje weegt 9892 gram.
die van ons zijn maar 5 kiloquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:49 schreef Myraela het volgende:
10 kilo, je zou er maar even een zak aardappels uit moeten persen.
Ik vraag me dan ook af hoe groot haar buik was en of ze nog wel kon lopenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:49 schreef Myraela het volgende:
Ik zal het tegen haar zeggen als ik haar weer spreek.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan moet ze zich toch eens laten testen
Vaak krijg je alleen dat soort enorm grote kindjes als je suiker hebt
[..]
Succesquote:
Inderdaad ik moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:49 schreef Myraela het volgende:
Ik vraag me eerder af of het kind er zo groot uit kwam dat het al meteen kon lopen en zindelijk was.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook af hoe groot haar buik was en of ze nog wel kon lopen![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af of het kind er zo groot uit kwam dat het al meteen kon lopen en zindelijk was.
seksquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik het kan
[..]
JAwel joh
seks is lekker
Ja hahaha terwijl ze ligt bij te komen van de bevalling even bellen. Maar ga volgend week wel bellen hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk een type foutje
Kan je niet even bellen
Owquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hahaha terwijl ze ligt bij te komen van de bevalling even bellen. Maar ga volgend week wel bellen hoor.
Beesten kunnen ook bijna meteen lopen. Een giraffe bevoorbeeldquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Zindelijk niet, lopen moet kunnen
![]()
Sta op en loop
"Ja hoi, collega X! Gefeliciteerd he met de baby! He, over de baby gesproken, hoe zwaar is ze nou eigenlijk? Want mijn digitale vriendjes geloven niet dat ze zo zwaar is..."quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hahaha terwijl ze ligt bij te komen van de bevalling even bellen. Maar ga volgend week wel bellen hoor.
18 maandenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:53 schreef Pien85 het volgende:
Ik zit me af te vragen hoe veel jaar ze zwanger is geweest
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:53 schreef Pien85 het volgende:
Ik zit me af te vragen hoe veel jaar ze zwanger is geweest
Ja, maar die moeten ook wel, anders gaan ze doodquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Beesten kunnen ook bijna meteen lopen. Een giraffe bevoorbeeld
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
"Ja hoi, collega X! Gefeliciteerd he met de baby! He, over de baby gesproken, hoe zwaar is ze nou eigenlijk? Want mijn digitale vriendjes geloven niet dat ze zwaar is..."![]()
Teun he? Teun, niks niet tjequote:Op donderdag 24 maart 2011 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dat kan toch niet
Hoelang is Teuntje?
Ik nietquote:
Hahahaha ja ik zie het al voor me zeg bij een mens. Plop kind er uit en dan rent het kind meteen weg.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar die moeten ook wel, anders gaan ze dood![]()
Is bij mensen een stuk minder efficient
precies haal zelf je fles maar uit de koelkast luie babyquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Zindelijk niet, lopen moet kunnen
![]()
Sta op en loop
WTF doe jij met appels danquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:47 schreef Myraela het volgende:
Inmiddels niet meer en die 10 kg is er uitquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de collega van Panda, bijna 10 kilo
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hahahaha ja ik zie het al voor me zeg bij een mens. Plop kind er uit en dan rent het kind meteen weg.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies haal zelf je fles maar uit de koelkast luie baby
Ik denk hetzelfde als met appeltaartenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Weet ik niet want dat staat er niet op.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dat kan toch niet
Hoelang is Teuntje?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies haal zelf je fles maar uit de koelkast luie baby
Tjuusquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:57 schreef Crazy-M het volgende:
mensen, ik ga in mn auto naar huis
doeg doeg
HOUDOE
zoiets?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:56 schreef Barreltje het volgende:
10 kilo.. ik moet er niet aan denken..
maar baby's
hoe ziet een 10 kilo baby er eigenlijk uit??
Ja baby's zijn leuk. Of het nou mensenbaby's of beestenbaby's zijn allemaal leuk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:56 schreef Barreltje het volgende:
10 kilo.. ik moet er niet aan denken..
maar baby's
hoe ziet een 10 kilo baby er eigenlijk uit??
Wat een lief kindquote:
quote:
Het is een sumo-worstelaarquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
grrrr
Geblokkeerd door URL Filter Database
Dat krijgen de meeste mensenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, maar dan nogJe zou maar een kind van meer dan 4 kg krijgen
![]()
Mijn neefje was 3430 gram.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat krijgen de meeste mensen
Nou mooi, dat lijkt mij dus nietsquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat krijgen de meeste mensen
Dat weet je nooit als manquote:
Jij hoeft ze dr toch nie uit te persen?quote:
je vind kinderen wel leukquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:01 schreef suikertaartje het volgende:
Ik zag ooit een 5 kilo baby, die was al enorm
dat is waarquote:
voor mij ook niet. Ik zou niet durven zeggen dat ik ze nooit zou krijgen,maar nu maakt het me nog bangquote:
Nuutquote:
kinderen welquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je vind kinderen wel leuk![]()
moet ik die post even opzoeken, en die quote van suikertaartje
nou bij mij niet hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NuutWant ook dat kan misgaan hoorde ik laatst
![]()
![]()
Komt nog wel, je bent pas 18. Je kan nog makkelijk 10 tot 15 jaar wachten met kinderen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:04 schreef Myraela het volgende:
[..]
voor mij ook niet. Ik zou niet durven zeggen dat ik ze nooit zou krijgen,maar nu maakt het me nog bang
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:05 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil ook geen baby'sMaar ik wil wel het hele gebeuren waarmee je een baby kunt maken
![]()
Ik vind het vanaf 1 jaar leuker wordenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kinderen wel
baby's is niet mijn ding
Jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:05 schreef Pien85 het volgende:
Ik wil ook geen baby'sMaar ik wil wel het hele gebeuren waarmee je een baby kunt maken
![]()
Je wilt een IVF behandeling?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:05 schreef Pien85 het volgende:
![]()
Ja! Veelquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaDat is het allerbeste deel van kindjes maken
![]()
dat kind was ook nog ondervoed ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
jij kan mij helemaal niet hebben gezien
niet iedereen wil ooit kinderen, he. Maar het kan indd nog komenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt nog wel, je bent pas 18. Je kan nog makkelijk 10 tot 15 jaar wachten met kinderen.
zolangquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt nog wel, je bent pas 18. Je kan nog makkelijk 10 tot 15 jaar wachten met kinderen.
ze kreeg gelijk een maagsonde. onder 2580 is ze niet geweestquote:
me likesquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:06 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja! VeelEn vaak
Maar dan wel zonder ook daadwerkelijk een baby te maken
over 15 jaar is ze 32quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zolang
Ik vind 40 wel max hoor als vrouw
Ik wilde ook geen kinderen, toen ik 18 was niet, 2 jaar later nog steeds niet, Pas rond mijn 28ste begon het te kriebelen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
niet iedereen wil ooit kinderen, he. Maar het kan indd nog komen
over 15 jaar ben ik nog geen 40quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zolang
Ik vind 40 wel max hoor als vrouw
ik bedoel eigenlijk 33, maar ja ..quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ja
Sorry ben helemaal in de war door die 10 kilo
We merken hetquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ja
Sorry ben helemaal in de war door die 10 kilo
maar was je ook heel slecht met kinderen. Ontwijk je ze in de bus/trein/restaurant/kassarij?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde ook geen kinderen, toen ik 18 was niet, 2 jaar later nog steeds niet, Pas rond mijn 28ste begon het te kriebelen!
wat een dikzakquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze kreeg gelijk een maagsonde. onder 2580 is ze niet geweest
Maar Myr, niet gemeen bedoelt, maar ik denk dat jij door je borderline sowieso meer moeite hebt met sociale situaties en waarschijnlijk hulp zult moeten zoeken als je wel kindjes krijgtquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
maar was je ook heel slecht met kinderen. Ontwijk je ze in de bus/trein/restaurant/kassarij?
nee, dat was miniwokquote:
I know, sowieso voor de agressie, hele woedeaanval als een kind van 3 in zijn broek plast, ik zie het al voor me.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar Myr, niet gemeen bedoelt, maar ik denk dat jij door je borderline sowieso meer moeite hebt met sociale situaties en waarschijnlijk hulp zult moeten zoeken als je wel kindjes krijgt
Daar hebben ze mattenkloppers voor uitgevondenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:11 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil ook geen kinderen hoor. Kan totaal niet tegen dat geschreeuw of gekrijs. Maandag nog in de supermarkt. SChreeuwde een meisje de hele winkel door en toen was ik al wat meer gespannen dan normaal
Nee dat niet, ik wilde altijd juf wordenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
maar was je ook heel slecht met kinderen. Ontwijk je ze in de bus/trein/restaurant/kassarij?
Hoi, neuken?quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
I know, sowieso voor de agressie, hele woedeaanval als een kind van 3 in zijn broek plast, ik zie het al voor me.
Ja, ik had een tijdje terug chocoladehandjes op m'n broekquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik wilde altijd juf worden
Ik ontwijk alleen kinderen met plakhandjes.... weet je wel, als ze een softijsje eten en dan op je afrennenDan komt mijn vochtige doek te voorschijn
als mijn neefje bij mij is, zit ik ook steeds te poetsen en hou ik mijn doekje gereedquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik had een tijdje terug chocoladehandjes op m'n broekDan grijp ik ook meteen naar de doekjes
![]()
zohee..is dat nog goed gekomen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, dat was miniwokdie was 2760 en zakte maar tot 2645
ik zit met chocoladehandjesvlekken in mijn broek op mijn werkquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik had een tijdje terug chocoladehandjes op m'n broekDan grijp ik ook meteen naar de doekjes
![]()
Jij welquote:
De kinderen van Symph krijgen dus geen chocola meer van je?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
mijn nichtjes hebben zo'n mini keuken en dan staan ze te "koken" en komen ze het brengen, van die dingen die ze ookal 27keer in hun mond hebben gehad. Bweh. Niet mijn dingquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik wilde altijd juf worden
Ik ontwijk alleen kinderen met plakhandjes.... weet je wel, als ze een softijsje eten en dan op je afrennenDan komt mijn vochtige doek te voorschijn
Die chocola eet ze voortaan zelf op jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
De kinderen van Symph krijgen dus geen chocola meer van je?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
mijn nichtjes hebben zo'n mini keuken en dan staan ze te "koken" en komen ze het brengen, van die dingen die ze ookal 27keer in hun mond hebben gehad. Bweh. Niet mijn ding
Topless?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zohee..is dat nog goed gekomen?![]()
[..]
ik zit met chocoladehandjesvlekken in mijn broek op mijn werk
Moekequote:Op donderdag 24 maart 2011 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Die zijn oud genoeg om hun handen te wassen enzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
De kinderen van Symph krijgen dus geen chocola meer van je?
He, nee manquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Die chocola eet ze voortaan zelf op ja![]()
En de kids krijgen een droog biskwietje![]()
ze is nu 15 kiloquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Whehehehehquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, nee manDat was altijd al zo
Moejje halenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:19 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb trek in chocola met caramel
Is dat zwaar of licht?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze is nu 15 kiloen 6 en half jaar
![]()
wie zijn handen zitten in je broek
Nee, natuurlijk nietquote:
Maar afvegen aan de persoon die het dichtst bij je staat is natuurlijk makkelijkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moeke![]()
[..]
Die zijn oud genoeg om hun handen te wassen enzo![]()
Vooral als die daar totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet tegen kanquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar afvegen aan de persoon die het dichtst bij je staat is natuurlijk makkelijker.
hoe zwaar waren koen en thijs ook alweer?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moejje halen
[..]
Is dat zwaar of licht?Heb daar geen verstand van... Ik gok licht
[..]
Nee, natuurlijk niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Nee, die leeftijd zijn ze al lang voorbijquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar afvegen aan de persoon die het dichtst bij je staat is natuurlijk makkelijker.
Waar woon jij?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Supermarkt gesloten in het dorp hier
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe zwaar waren koen en thijs ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is vet licht dus
Is ze zo klein?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
ze hebben zo'n plastic taart. Die kan je uit elkaar halen tot taartpuntjes. Vinden ze geweldig om uit te delen. Of ze krijgen shipjes en eten dan telkens een beetje, de rest gaat in het oventje, of gaan zemet een nep mixxertje verkruimele. En dan krijg je een handje chips. Dan kijk ik mijn mieder echt zo aan van "maaaahhaaaaaaaammm, red me."quote:
Van mij zou je een knal voor je kop krijgen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Vooral als die daar totaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal niet tegen kan
Spijkenisse.... maar werk in Rockanjequote:Op donderdag 24 maart 2011 15:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, die leeftijd zijn ze al lang voorbij![]()
[..]
Waar woon jij?![]()
Huh waarom?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Supermarkt gesloten in het dorp hier
Verkruimelde chipsquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
ze hebben zo'n plastic taart. Die kan je uit elkaar halen tot taartpuntjes. Vinden ze geweldig om uit te delen. Of ze krijgen shipjes en eten dan telkens een beetje, de rest gaat in het oventje, of gaan zemet een nep mixxertje verkruimele. En dan krijg je een handje chips. Dan kijk ik mijn mieder echt zo aan van "maaaahhaaaaaaaammm, red me.". Ik tik overal naast met de ipad, negeer mijn typo's
ze is oudste kleuter en bijna de kleinste van de klasquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dat is vet licht dus
Is ze zo klein?
Dat is balenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Verbouwing![]()
2 Weken dichtNormaal haal ik in de pauze mijn boodschapjes, dat kan niet meer
Like wtfquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Spijkenisse.... maar werk in Rockanje
1 supermarkt, en die gaat 2 weken verbouwenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Like wtfWaarom is alles daar dicht?
Oh, dat is stomquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Verbouwing![]()
2 Weken dichtNormaal haal ik in de pauze mijn boodschapjes, dat kan niet meer
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze is oudste kleuter en bijna de kleinste van de klas![]()
dus, japapa's kleine meisje
zoek ik wel opquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Kjoet
Wil je eens een kiekje laten zien?
ik komquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
oeh..ze lijkt echt op jouquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze is nu 15 kiloen 6 en half jaar
![]()
wie zijn handen zitten in je broek
Jij was toch op zoek naar een woning? Loop eens binnen bij de receptioniste danquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoeken ze nog een jurist op je werk? Dan kan ik ook van dat uitzicht genieten!
Ze zijn wel flink aan het verkopen, jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij was toch op zoek naar een woning? Loop eens binnen bij de receptioniste dan...
Lekker op tijd thuisquote:
Vaatdoekjequote:
Koenquote:
Zwabberquote:
Nou, grijp je kans!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze zijn wel flink aan het verkopen, ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Je kon je dweil niet vinden?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Koen
[..]
ZwabberHoe is het?
Lang geleden, moest laatst nog aan je denken
toevallig net nadat je de bezemkast open deed?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lang geleden, moest laatst nog aan je denken
Nee, ik had hem al heel lang niet gezienquote:
Hier moet ik nog wel eens zoekenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik had hem al heel lang niet gezienMijn dweil ligt op dezelfde plek, al heel lang
Ik ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goed hoor.... ik iwl weekend
ik wil vorig weekendquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehehehehehehehequote:Op donderdag 24 maart 2011 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik had hem al heel lang niet gezienMijn dweil ligt op dezelfde plek, al heel lang
Ik ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehehequote:
Lief klein nijntje had een vliegje op haar neus...quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehehe
RN is gewoon een klein lief meisje ja.
Goed planquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga nog even slapenBlijkbaar heb ik nog niet genoeg slaap gehad
Wil je anders ruilen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik heb weliswaar GRTD maar toch zin in weekendquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is best wel engquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed plan... Slaap lekker Liebchen
.
Ik heb van 2 tot 7 geslapen en ben me toch een partij fit en productief vandaag!
Ik was ook erg productief vandaagquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed plan... Slaap lekker Liebchen
.
Ik heb van 2 tot 7 geslapen en ben me toch een partij fit en productief vandaag!
ik snap nog steeds niet waar dat 'lief' vandaan komtquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehehe
RN is gewoon een klein lief meisje ja.
Dat wil pgr je best even uitleggenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet waar dat 'lief' vandaan komt
Hup aan het werk danquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was ook erg productief vandaag.
Eigenlijk moet ik dat weer even worden ook, nu!
HOUDOE!quote:
ja die wil ik ook nog een keer over doen, alleen iets minder drank en hapjes. Dan hoef ik het ook niet 2 keer te proevenquote:
Herman Finkersquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet waar dat 'lief' vandaan komt
slaap lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
ik ga de kleuren uitzoeken voor mijn nieuwe PC/Hobby/Werk kamer....quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb weliswaar GRTD maar toch zin in weekend
Nijntje, lief, blabla.quote:
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Nijntje, lief, blabla.
En nee, geen bijbedoelingen whatsoever, voor je dat gaat denken!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gezellig, doe de data's de groetjes
Hoezo is dat dan gek?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht ik doe eens gek en ga nu chocolade melk drinken
koude chocomel met rumquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht ik doe eens gek en ga nu chocolade melk drinken
Hey Trevquote:
quote:
Hoi lieverds, bedankt voor de kus en knufquote:
Ik zou bellenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey Trev![]()
![]()
Maandag helemaal voor niks uren zitten zwoegen op de sollicitatiebrief. Bleek vóór maandag binnen te moeten zijn ipv op maandag. Sillicitatie wordt dus niet in behandeling genomen.
En dat was de eerste vacature in tijden die me én leuk leuk leek én bijna naadloos aansloot op mijn opleiding en ervaring...
Daarnaast zit ik nog steeds in de knel met werkegever en moet ik WEER een dag wachten op contatc met de vakbond
GRRRRR +
Hoi CAquote:
Ik zie je punt nietquote:
Dat is wel heel klotequote:Op donderdag 24 maart 2011 16:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey Trev![]()
![]()
Maandag helemaal voor niks uren zitten zwoegen op de sollicitatiebrief. Bleek vóór maandag binnen te moeten zijn ipv op maandag. Sillicitatie wordt dus niet in behandeling genomen.
En dat was de eerste vacature in tijden die me én leuk leuk leek én bijna naadloos aansloot op mijn opleiding en ervaring...
Daarnaast zit ik nog steeds in de knel met werkegever en moet ik WEER een dag wachten op contatc met de vakbond
GRRRRR +
Kan het gewoon proberen natuurlijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou bellenInitiatief tonen, zeggen dat je de datum verkeerd begrepen had, en of ze hem alsnog in behandeling willen nemen. Omdat dit de baan is die jij zoekt en die echt bij je past
echtquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie je punt niet![]()
Op het werk drink ik het ook al is het buiten warmer dan 30
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:07 schreef Panda72 het volgende:
Godver ik schrok mij net toch rot van een collega die een ijselijke kreet liet horen ik dacht dat hij vermoord werd. Storm ik en nog 2 collega's zijn kamer binnen wijst hij naar de vensterbank en zegt ttttttorrr tttttorrr.
Tuurlijk! Ga ervoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan het gewoon proberen natuurlijk![]()
![]()
Ff doen dan maar
Het zit je allemaal niet mee hequote:Op donderdag 24 maart 2011 16:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey Trev![]()
![]()
GRRRRR +
Ik ook, vooral met slagroomquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt
Ok ik dacht dat ik vreemd was
Ik vind het ehct heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
Hey Beertjequote:Op donderdag 24 maart 2011 16:07 schreef Panda72 het volgende:
Godver ik schrok mij net toch rot van een collega die een ijselijke kreet liet horen ik dacht dat hij vermoord werd. Storm ik en nog 2 collega's zijn kamer binnen wijst hij naar de vensterbank en zegt ttttttorrr tttttorrr.
Uhmz...... er staat HIJ..... dat klopt?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:07 schreef Panda72 het volgende:
het zit niet echt mee geloof ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey Trev![]()
![]()
GRRRRR +
Hahahaha ik schrok mij echt rot van die gil joh.quote:
Ja maar het is een collega die op mannen valt. Ik(of iemand anders) moet ook altijd een spin doden als die ergens is zijn kamer loopt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Uhmz...... er staat HIJ..... dat klopt?
Bij mij op het werk ook al nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Slagroom hebben ze hier niet
Hier ook niet maar dat vind ik niet erg want slagroomquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar het is een collega die op mannen valt. Ik(of iemand anders) moet ook altijd een spin doden als die ergens is zijn kamer loopt.
Ik vind het dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:11 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hier ook niet maar dat vind ik niet erg want slagroom
Helaas niet neequote:Op donderdag 24 maart 2011 16:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
het zit niet echt mee geloof ik
Ik snap hemquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:10 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar het is een collega die op mannen valt. Ik(of iemand anders) moet ook altijd een spin doden als die ergens is zijn kamer loopt.
Ik heb trek in deze chipsquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:12 schreef Panda72 het volgende:
Ik wil chips. Chips met knoflooksaus en sambal.
was het maar waar.quote:
Die zijn ook lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb trek in deze chips
[ afbeelding ]
Ik ook niet.quote:
Chips is ook zo lekker dan is zo'n zak snel leeg.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echt als ik daar eenmaal aan begint, dan issie binnen een kwartier leeg
was/ben aan het werkquote:
eigenlijk is die zak te kleinquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:22 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Chips is ook zo lekker dan is zo'n zak snel leeg.
Inderdaad ja. Ik had veel liever die Mango red chili als winnaar gezien.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
eigenlijk is die zak te klein
Ik vond Mango red chili ook zo lekker.... wint die stomme joppiechips
Het is al half 5quote:
Ja maar ik vind dat die patatje joppie chips niet smaken naar patatje joppie.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
Mmmm patatje joppieSmaakt naar pickles
*lekkerrrrrrr*
Met een of ander dieet bezig?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is al half 5![]()
Zo even mijn shakie klaarmakenMorgen mag ik weer avondeten toevoegen
Ik eet boontjes met varkenshaas
Dat weet ik nu al gewoon
Ik heb er nog 1 in de kast liggen, alleen deze is 2 maanden over datum... zal deze nog eetbaar zijn?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Ik had veel liever die Mango red chili als winnaar gezien.
quote:
Nee want... *zie vorige post: Smaakt naar picklesquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar ik vind dat die patatje joppie chips niet smaken naar patatje joppie.
Nouhou sorry hoor ik dacht dat je het over patatje joppie had ipv van patatje joppiequote:Op donderdag 24 maart 2011 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee want... *zie vorige post: Smaakt naar pickles![]()
*
Ik ook niet. Maar het is je van harte gegund lieve ST.quote:
Mij lukt het ook wel zonder dieet en dan eet ik nog veel, gewoon hard en zwaar werk doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja cambridge.... maar ik ga morgen afbouwen![]()
En over 6 weken eet ik weer normaal
Maar maar................. Love you?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nouhou sorry hoor ik dacht dat je het over patatje joppie had ipv van patatje joppie![]()
dat zat er natuurlijk dik inquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik was even een artikeltje aan het schrijven...
India gaat .xxx-domein blokkeren
Jij wel jaquote:
Ja maar ik heb zittend werkquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mij lukt het ook wel zonder dieet en dan eet ik nog veel, gewoon hard en zwaar werk doen![]()
ik weet niet of ik dat zie in Heerhugowaardquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:34 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat vanavond nog even naar Dordt.. naar wie zwaai ik nog even in de trein??
Als je naar mij kan zwaaien ben je een beetje uit de richtingquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:34 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat vanavond nog even naar Dordt.. naar wie zwaai ik nog even in de trein??
behoorlijk jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je naar mij kan zwaaien ben je een beetje uit de richting
Same to youquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar maar................. Love you?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |