Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomstquote:
TeunTJE Maak daar maar TEUN vanquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:44 schreef Panda72 het volgende:
Op het geboortekaartje staat Oh wat zijn wij blij wij hebben er een zusje bij. Haar naam is Teuntje.
Teuntje weegt 9892 gram.
Als ik het kanquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst
JAwel johquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:47 schreef Myraela het volgende:
Nu durf ik nooit meer kinderen te krijgen. Of zwanger te worden. Of seks te hebben. Of appel.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet je doodschrikken, straks doet je kastje het niet goedkomt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Appels zijn veilig hoor uit dat rijtjequote:Op donderdag 24 maart 2011 14:47 schreef Myraela het volgende:
Nu durf ik nooit meer kinderen te krijgen. Of zwanger te worden. Of seks te hebben. Of appel.
Ja hahahaha dat dacht ik ook toen ik het geboortjekaartje zag. Nee ze heeft geen suiker.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst
[..]
TeunTJE Maak daar maar TEUN vanHad ze suiker?
Pfiew.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Appels zijn veilig hoor uit dat rijtje
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:47 schreef Myraela het volgende:
Dat wil niet zeggen dat ik het kanquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik het kan
[..]
JAwel joh
seks is lekker
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:47 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hahahaha dat dacht ik ook toen ik het geboortjekaartje zag. Nee ze heeft geen suiker.
Appeltje?quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ik het kanNee, ik weet het allemaal zo nog net niet
ik denk een type foutjequote:Op donderdag 24 maart 2011 14:46 schreef Panda72 het volgende:
Op het geboortekaartje staat Oh wat zijn wij blij wij hebben er een zusje bij. Haar naam is Teuntje.
Teuntje weegt 9892 gram.
die van ons zijn maar 5 kiloquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:49 schreef Myraela het volgende:
10 kilo, je zou er maar even een zak aardappels uit moeten persen.
Ik vraag me dan ook af hoe groot haar buik was en of ze nog wel kon lopenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:49 schreef Myraela het volgende:
Ik zal het tegen haar zeggen als ik haar weer spreek.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan moet ze zich toch eens laten testen
Vaak krijg je alleen dat soort enorm grote kindjes als je suiker hebt
[..]
Succesquote:
Inderdaad ik moet er niet aan denken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:49 schreef Myraela het volgende:
Ik vraag me eerder af of het kind er zo groot uit kwam dat het al meteen kon lopen en zindelijk was.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vraag me dan ook af hoe groot haar buik was en of ze nog wel kon lopen![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af of het kind er zo groot uit kwam dat het al meteen kon lopen en zindelijk was.
seksquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik het kan
[..]
JAwel joh
seks is lekker
Ja hahaha terwijl ze ligt bij te komen van de bevalling even bellen. Maar ga volgend week wel bellen hoor.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik denk een type foutje
Kan je niet even bellen
Owquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hahaha terwijl ze ligt bij te komen van de bevalling even bellen. Maar ga volgend week wel bellen hoor.
Beesten kunnen ook bijna meteen lopen. Een giraffe bevoorbeeldquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Zindelijk niet, lopen moet kunnen
![]()
Sta op en loop
"Ja hoi, collega X! Gefeliciteerd he met de baby! He, over de baby gesproken, hoe zwaar is ze nou eigenlijk? Want mijn digitale vriendjes geloven niet dat ze zo zwaar is..."quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:51 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hahaha terwijl ze ligt bij te komen van de bevalling even bellen. Maar ga volgend week wel bellen hoor.
18 maandenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:53 schreef Pien85 het volgende:
Ik zit me af te vragen hoe veel jaar ze zwanger is geweest
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:53 schreef Pien85 het volgende:
Ik zit me af te vragen hoe veel jaar ze zwanger is geweest
Ja, maar die moeten ook wel, anders gaan ze doodquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:53 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Beesten kunnen ook bijna meteen lopen. Een giraffe bevoorbeeld
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
"Ja hoi, collega X! Gefeliciteerd he met de baby! He, over de baby gesproken, hoe zwaar is ze nou eigenlijk? Want mijn digitale vriendjes geloven niet dat ze zwaar is..."![]()
Teun he? Teun, niks niet tjequote:Op donderdag 24 maart 2011 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dat kan toch niet
Hoelang is Teuntje?
Ik nietquote:
Hahahaha ja ik zie het al voor me zeg bij een mens. Plop kind er uit en dan rent het kind meteen weg.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar die moeten ook wel, anders gaan ze dood![]()
Is bij mensen een stuk minder efficient
precies haal zelf je fles maar uit de koelkast luie babyquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Zindelijk niet, lopen moet kunnen
![]()
Sta op en loop
WTF doe jij met appels danquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:47 schreef Myraela het volgende:
Inmiddels niet meer en die 10 kg is er uitquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
de collega van Panda, bijna 10 kilo
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:55 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Hahahaha ja ik zie het al voor me zeg bij een mens. Plop kind er uit en dan rent het kind meteen weg.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies haal zelf je fles maar uit de koelkast luie baby
Ik denk hetzelfde als met appeltaartenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Weet ik niet want dat staat er niet op.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar dat kan toch niet
Hoelang is Teuntje?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
precies haal zelf je fles maar uit de koelkast luie baby
Tjuusquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:57 schreef Crazy-M het volgende:
mensen, ik ga in mn auto naar huis
doeg doeg
HOUDOE
zoiets?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:56 schreef Barreltje het volgende:
10 kilo.. ik moet er niet aan denken..
maar baby's
hoe ziet een 10 kilo baby er eigenlijk uit??
Ja baby's zijn leuk. Of het nou mensenbaby's of beestenbaby's zijn allemaal leuk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:56 schreef Barreltje het volgende:
10 kilo.. ik moet er niet aan denken..
maar baby's
hoe ziet een 10 kilo baby er eigenlijk uit??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |