Niet volgens G, hij riep iig toen de mensen op van elk beschikbaar vervoer gebruik te maken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
20 Bussen vol! Wat een massa, maar een "march is toch lopend?
Nog iets interessants? Ik kan ff geen streams kijken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:09 schreef yavanna het volgende:
Pentagon briefing trouwens live, nu op oa AJE
Bedanktquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:18 schreef yavanna het volgende:
SkyNews voor live beeld. Nu net weg trouwens.
Wat info.
YWquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Bedankt
[ afbeelding ]
Die handgranaat is ook nep denk ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:29 schreef Im.Kant. het volgende:
[..]
Bwahaah![]()
dat is een flaregun. Geproduceerd rond de 1e wereldoorlog.
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/w(...)III_flare_pistol.jpg
bij de onderhandeltafelquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:18 schreef druide het volgende:
Obama heeft grondtroepen resoluut uitgesloten. De aanval blijft, zoals de VN-resolutie voorschrijft, bij luchtaanvallen. In dat geval wordt de strijd tussen loyalisten en opstandelingen gelijker. Een gelijke strijd kan wel jaren duren. Waar eindigt deze chaos?
Ik zal niet meer een obscuur krantje quotenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:25 schreef quirigua het volgende:
[..]
Dat is een obscuur krantje in Zimbabwe
Gezien de alles of niets houding van beide partijen zal dat niet makkelijk worden, maar ik hoop dat ze zo snel mogelijk handjes kunnen schudden.quote:
Ik zeg ook niet dat het daar snel eindigt, maar dat is wel het uiteindelijke doel van de VN resolutie. Dacht ik.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:27 schreef druide het volgende:
[..]
Gezien de alles of niets houding van beide partijen zal dat niet makkelijk worden, maar ik hoop dat ze zo snel mogelijk handjes kunnen schudden.
G opgeknoopt in Sirte of Tripolo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 23:18 schreef druide het volgende:
Obama heeft grondtroepen resoluut uitgesloten. De aanval blijft, zoals de VN-resolutie voorschrijft, bij luchtaanvallen. In dat geval wordt de strijd tussen loyalisten en opstandelingen gelijker. Een gelijke strijd kan wel jaren duren. Waar eindigt deze chaos?
quoten is best hoor, en zet er dan zimbabwe bijquote:Op donderdag 24 maart 2011 23:25 schreef MangoTree het volgende:
[..]
Ik zal niet meer een obscuur krantje quoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |