abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 17 maart 2012 @ 00:45:42 #201
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_109192175
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 maart 2012 23:01 schreef tony_clifton- het volgende:

[..]

Bullshit. Alles komt met een handleiding om die reden. Da's net zoals denken dat 't wiel zo logisch is dat je 't zelf wel had uitgevonden als je in die tijd leefde.
Enja, als je zo snel denkt dat Mac meer je ding is dan ben je slecht bezig vind ik.
DIT!!

Net zoiets als dat aardappels koken heel simpel is, waarom deed niemand het dan voordat men wist hoe het moest?

Net als ditte, dit is nieuw en je moet er aan wennen.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  Donald Duck held zaterdag 17 maart 2012 @ 00:47:13 #202
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_109192207
Windows fanboys, ze bestaan. Gekke wereld.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 17 maart 2012 @ 00:53:09 #203
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_109192347
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 00:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Windows fanboys, ze bestaan. Gekke wereld.
Ga eens lekker kwijlen op Steve Jobs en zijn overpricede design producten.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_109192901
quote:
Wat een onzin. Als je eenmaal weet waar je moet klikken is het geen probleem meer en zal het in al die jaren dat je het OS daarna gebruikt ook nooit meer zijn.
Hoop gemekker nu maar straks zit jan en alleman gewoon op Windows 8.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 09:35:19 #205
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_109196520
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 00:45 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

DIT!!

Net zoiets als dat aardappels koken heel simpel is, waarom deed niemand het dan voordat men wist hoe het moest?

Net als ditte, dit is nieuw en je moet er aan wennen.
Nou niet echt, meer een werkend wiel vierkant maken en aardappels koken veranderen in aardappel anders. In auto's gaat men toch ook niet het rempedaal plotseling verplaatsen naar links?

Waarom iets wat al ruim twintig jaar hetzelfde is eruit halen?

[ Bericht 4% gewijzigd door AchJa op 17-03-2012 09:48:54 ]
  zaterdag 17 maart 2012 @ 10:04:52 #206
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_109196957
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 09:35 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nou niet echt, meer een werkend wiel vierkant maken en aardappels koken veranderen in aardappel anders. In auto's gaat men toch ook niet het rempedaal plotseling verplaatsen naar links?

Waarom iets wat al ruim twintig jaar hetzelfde is eruit halen?
Omdat het wiel misschien wel vierkant was, en nu ze het rond hebben gemaakt voor makkelijker gebruik val jij erover dat je wat veranderd dat werkt. Kijk nou eerst hoeveel fijner het werkt na dat je gewend bent aan de verandering.

God wat een verkapte autist ben je als je zo zeikt om een paar goede veranderingen in een OS, wen aan de verandering man. Wat dacht jij dan? dat ze eeuwig alleen maar wat frissere kleurtjes en nieuwe paintversie erop gingen zetten? :')
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 10:22:40 #207
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_109197239
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:04 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

Omdat het wiel misschien wel vierkant was, en nu ze het rond hebben gemaakt voor makkelijker gebruik val jij erover dat je wat veranderd dat werkt. Kijk nou eerst hoeveel fijner het werkt na dat je gewend bent aan de verandering.

God wat een verkapte autist ben je als je zo zeikt om een paar goede veranderingen in een OS, wen aan de verandering man. Wat dacht jij dan? dat ze eeuwig alleen maar wat frissere kleurtjes en nieuwe paintversie erop gingen zetten? :')
Nee, dat verwacht ik absoluut niet, maar vrij basale dingen zoals een startknop, -menu etc. moeten op zijn minst ingesteld kunnen worden op "classic" zodat een gebruiker zelf kan kiezen. Ik vond bv het startmenu in Win7 na een half jaar proberen ook geen verbetering en kon er maar niet aan wennen. Net zoals dat de search onder de rechtermuisknop verdwenen was. Ik heb die dingen wel weer terug, maar voor bv het startmenu ben je afhankelijk van third-party software.
  zaterdag 17 maart 2012 @ 10:29:09 #208
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_109197334
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:22 schreef AchJa het volgende:

[..]

Nee, dat verwacht ik absoluut niet, maar vrij basale dingen zoals een startknop, -menu etc. moeten op zijn minst ingesteld kunnen worden op "classic" zodat een gebruiker zelf kan kiezen. Ik vond bv het startmenu in Win7 na een half jaar proberen ook geen verbetering en kon er maar niet aan wennen. Net zoals dat de search onder de rechtermuisknop verdwenen was. Ik heb die dingen wel weer terug, maar voor bv het startmenu ben je afhankelijk van third-party software.
Als je niet kan aanpassen, ga je toch gewoon terug?
In principe is dat precies hetzelfde wat je tegen de buitenlanders roept; aanpassen of terug. Als je te oud bent dat je niet eens meer mee kan komen met OS veranderingen, is dat jammer maar daarvoor hebben oude OS'sen lange support ;)
  zaterdag 17 maart 2012 @ 10:37:09 #209
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_109197477
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:29 schreef Boterbartje het volgende:

Als je niet kan aanpassen, ga je toch gewoon terug?
In principe is dat precies hetzelfde wat je tegen de buitenlanders roept; aanpassen of terug. Als je te oud bent dat je niet eens meer mee kan komen met OS veranderingen, is dat jammer maar daarvoor hebben oude OS'sen lange support ;)
Oh, ik kom nog prima mee, maar sommige veranderingen zijn imo geen verbetering. En waarom vind jij het wel een verbetering dan?
  zaterdag 17 maart 2012 @ 10:50:28 #210
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_109197730
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:37 schreef AchJa het volgende:

[..]

Oh, ik kom nog prima mee, maar sommige veranderingen zijn imo geen verbetering. En waarom vind jij het wel een verbetering dan?
goede ondersteuning voor touch, zeker met tegenvallende ipad 3 denk ik dat MS groot marktaandeel gaat pakken.
Afgezien daarvan:

Metro geeft in 1 opzich dingen zoals mail, weer, nieuw, berichten weer, je kunt heel makkelijk gewoon naar je desktop én het draait uiterst stabiel. Verder de synchronisatie met skydriven en windows phone is heerlijk.
pi_109200799
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:50 schreef Boterbartje het volgende:

[..]

goede ondersteuning voor touch, zeker met tegenvallende ipad 3 denk ik dat MS groot marktaandeel gaat pakken.
Afgezien daarvan:

Metro geeft in 1 opzich dingen zoals mail, weer, nieuw, berichten weer, je kunt heel makkelijk gewoon naar je desktop én het draait uiterst stabiel. Verder de synchronisatie met skydriven en windows phone is heerlijk.
Alsof die ondersteuning voor touch iets boeit als je het spul gewoon op een desktop draait. Dat ze voor tablets iets anders doen is prima, maar op een desktop wil ik een taakbalk en een menu, omdat dat gewoon handig is.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  zaterdag 17 maart 2012 @ 13:53:31 #212
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_109201601
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 13:19 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Alsof die ondersteuning voor touch iets boeit als je het spul gewoon op een desktop draait. Dat ze voor tablets iets anders doen is prima, maar op een desktop wil ik een taakbalk en een menu, omdat dat gewoon handig is.
Ja wat het werkt op een desktop gewoon prima dus beste van 2 werelden. Dus als jij met je tablet zooit en daarna op je desktop gaat werkt het opdezelfde manier, is alles gesynchroniseerd en zo heb je dus altijd je pc bij je, daarom gaat ms de grootste blijven en gaat apple net als jobs het lootje leggen
pi_109202993
Boterbartje, waarom verdedig je je mening zo te vuur en te zwaard terwijl dit een discussie is waarmee je tot in 't ondeindige kan blijven doorgaan?

Je mag, daar niet van, maar zie 't nut niet echt...
  Donald Duck held zaterdag 17 maart 2012 @ 14:59:26 #214
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_109203135
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 14:53 schreef tony_clifton- het volgende:
Boterbartje, waarom verdedig je je mening zo te vuur en te zwaard terwijl dit een discussie is waarmee je tot in 't ondeindige kan blijven doorgaan?

Je mag, daar niet van, maar zie 't nut niet echt...
Ach, het is wel eens grappig om iemand zo vurig Windows te zien verdedigen. Dat zie je niet vaak.
Alsof iemand fan is van Dries Roelvink en probeert dat te blijven goedpraten. Best aandoenlijk.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_109203388
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 14:59 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ach, het is wel eens grappig om iemand zo vurig Windows te zien verdedigen. Dat zie je niet vaak.
Alsof iemand fan is van Dries Roelvink en probeert dat te blijven goedpraten. Best aandoenlijk.
Windows verdedigen is niet zo raar hoor, Windows 7 is het beste besturingssyteem dat ik ooit gebruikt heb. Alleen wat ze nu met 8 van plan zijn is te belachelijk voor woorden, en ik wacht dus wel op 9 waar ze de helft al weer teruggedraaid hebben.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  zaterdag 17 maart 2012 @ 15:19:35 #216
342301 Boterbartje
kwaliteitsuser
pi_109203629
Nou weetje; in pricipe heeft ms heel wat foutjes en alles. Maar naar mijn idee is ms innoverend bedrijf, sowieso wat betreft de integratie tussen mobiel/tablet/pc waar ze nu mee komen, met 1 enkel systeem (want phone gaat op dezelfde kernel draaien)

Tevens is het huidige windows erg stabiel, werkt het prima etc. Nu komen ze met een innoverend OS, dan wel revolutionair want het is ANDERS.
Maar waar ik dan een hekel aan heb is dat iedereen het gelijkt begint af te kraken omdat het ANDERS is. Wees toch verdomme niet zo bekrompen; anders betekend niet slechter. Je moet er achterkomen hoe het werkt en dan werkt het hartstikke fijn.

Toen het wiel uitgevonden werd dacht met waarschijnlijk ook; wat een mongool met z'n ronde ding. Totdat ze er aan gingen wennen en het gebruiken, toen zagen ze het nut. Dus daarom graag dat iedereen eerst een goede week met het OS speelt voordat je hier gaat lopen zeuren over een bagger OS.

En apple fanboys zijn helemaal laagste van het laagste; ze hebben prima os, met een prachtig design, goed ecosysteem met ipods pads airbridges, icloud alles. Helemaal prima.
Maar dat je daarom moet zeggen dat je de beste bent en dat windows gebruikers zielig zijn en aandoenlijk is botweg arrogant en kansloos.

Als je echt een Windows vs Mac strijd wil voeren moet je eens kijken naar innovatie van MS, alles wat apple van iedereen overneemt en hoeveel mac eigenlijk van MS heeft. Kijk maar naar voorgaande versies wie er altijd voor ligt qua innoveren, en qua support voor oude versies. Als je nu een oude macbook hebt van voor de alubehuizingen kun je niet meer naar lion/mountainlion. Windows geeft xp bijvoorbeeld nog tot 2020 support. Dus kap met dat achterlijke 'apple is het beste, kijk mij goed zijn jullie zijn slecht met je windowstoestellen' Zo ergerlijk.

Zo antwoord op vele vragen en opmerkingen, groetjes :W
pi_109204970
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 15:19 schreef Boterbartje het volgende:
Nou weetje; in pricipe heeft ms heel wat foutjes en alles. Maar naar mijn idee is ms innoverend bedrijf, sowieso wat betreft de integratie tussen mobiel/tablet/pc waar ze nu mee komen, met 1 enkel systeem (want phone gaat op dezelfde kernel draaien)

Tevens is het huidige windows erg stabiel, werkt het prima etc. Nu komen ze met een innoverend OS, dan wel revolutionair want het is ANDERS.
Maar waar ik dan een hekel aan heb is dat iedereen het gelijkt begint af te kraken omdat het ANDERS is. Wees toch verdomme niet zo bekrompen; anders betekend niet slechter. Je moet er achterkomen hoe het werkt en dan werkt het hartstikke fijn.

Toen het wiel uitgevonden werd dacht met waarschijnlijk ook; wat een mongool met z'n ronde ding. Totdat ze er aan gingen wennen en het gebruiken, toen zagen ze het nut. Dus daarom graag dat iedereen eerst een goede week met het OS speelt voordat je hier gaat lopen zeuren over een bagger OS.

En apple fanboys zijn helemaal laagste van het laagste; ze hebben prima os, met een prachtig design, goed ecosysteem met ipods pads airbridges, icloud alles. Helemaal prima.
Maar dat je daarom moet zeggen dat je de beste bent en dat windows gebruikers zielig zijn en aandoenlijk is botweg arrogant en kansloos.

Als je echt een Windows vs Mac strijd wil voeren moet je eens kijken naar innovatie van MS, alles wat apple van iedereen overneemt en hoeveel mac eigenlijk van MS heeft. Kijk maar naar voorgaande versies wie er altijd voor ligt qua innoveren, en qua support voor oude versies. Als je nu een oude macbook hebt van voor de alubehuizingen kun je niet meer naar lion/mountainlion. Windows geeft xp bijvoorbeeld nog tot 2020 support. Dus kap met dat achterlijke 'apple is het beste, kijk mij goed zijn jullie zijn slecht met je windowstoestellen' Zo ergerlijk.

Zo antwoord op vele vragen en opmerkingen, groetjes :W
deze man
pi_109205032
ik kijk vooral uit naar windows 8 voor tablet of mobiel, aangezien ik redelijk actief fotografeer wil ik een makkelijk en snel medium hebben om m'n foto's te backuppen, op een ipad zou ik ze snel erop kunnen laden via kabel, maar vervolgens eraf.. wat een drama, helemaal via itunes, en hoe krijg ik ze vervolgens weer uit itunes :')
ik wacht denk op een windows 8 tablet, lekker met usb geen gezeik met een extern programma als itunes, en lekker snelle interface (sneller dan laptop en je neemt 'm ook makkelijker mee)
pi_109212548
wat moeten al die appel scientology trollen hierzo? Begon die ommuurde tuin toch te vervelen :') ?
pi_109212851
Het ziet er goed uit. Innovatief, en dat is altijd gevaarlijk voor een OS dat door bijna iedereen wordt gebruikt.

(Draai zelf geen Windows op m'n desktop btw, maar FreeBSD.)
  zaterdag 17 maart 2012 @ 21:24:21 #221
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_109213906
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 maart 2012 10:50 schreef Boterbartje het volgende:

Touch doe ik op de desktop niet zoveel zaken mee, maar vooruit.

quote:
Afgezien daarvan:

En voor dat "overzicht" zijn geen gadgets te vinden? En wie zegt dat ik al die flauwekul op mijn desktop wil hebben, ik hou daar niet zo van. Stabiliteit, ik weet niet wat jij allemaal verkloot dan maar sinds WinXP is het besturingssysteem zo stabiel als een huis, de blauwe schermen die ik tot nu toe gehad heb (XP en Win7, heb Vista overgeslagen) waren te wijten aan brakke hardware. En dat syncen heb ik niet zo'n ervaring mee, heb een Android phone en het enige wat ik gebruik is dropbox, maar daar heb ik weinig geen problemen mee.
pi_109227421
De Windows Store is van mijn startscherm verdwenen, en ook via de search krijg ik 'm niet meer terug. Iemand een idee hoe ik dit terug krijg?
Willem-Jan van Puffelen
pi_109227440
Ben benieuwd wanneer hij uitkomt, ben namelijk van plan in juli of augustus een laptop te kopen. Zou leuk zijn als w8 daar dan op zit.
  zondag 18 maart 2012 @ 12:20:52 #224
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_109227461
quote:
0s.gif Op zondag 18 maart 2012 12:20 schreef Zolder het volgende:
Ben benieuwd wanneer hij uitkomt, ben namelijk van plan in juli of augustus een laptop te kopen. Zou leuk zijn als w8 daar dan op zit.
Koop dan een tablet :')
pi_109227510
quote:
1s.gif Op zondag 18 maart 2012 12:20 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

Koop dan een tablet :')
Omdat ik daar ook optimaal van Office op gebruik kan maken, kan virtualiseren en gamen?

Ik wil gewoon niet dat na bv een maand na aanschaf windows 8 uitkomt, want vaak zit je dan later met gekut van bepaalde drivers, zoals bijvoorbeeld de FN keys.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')