werkelijk totaal niets, begrijp ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:15 schreef Coos het volgende:
Ik neem aan dat ik vandaag niets spraakmakends gemist heb.
vast welquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:17 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Vast maar ik volg om eerlijk te zijn de Daily niet elke dag.. en ik ga er van uit dat ze er zijn voor de live show...
Jesje in de COS.... rest geen idee, zullen nog wel komenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:24 schreef pietpaniek het volgende:
Marymouse![]()
ceetje
![]()
jullie twee hier waar is de rest
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:25 schreef pietpaniek het volgende:
Jesje![]()
hoe was cos? Lekker weer daar?
Even de COSsen van vandaag aan het bij lezen, maar was wel een beetje zonde van de tijd...quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:24 schreef pietpaniek het volgende:
Marymouse![]()
ceetje
![]()
jullie twee hier waar is de rest
ja dat had je je wel kunnen besparenquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:26 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Even de COSsen van vandaag aan het bij lezen, maar was wel een beetje zonde van de tijd...
ai hopelijk voor je zet het niet door, griep is kutquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:28 schreef pietpaniek het volgende:
Ik weet niet of mijn vrouw de liveshow wil zien...... Vind de liveshow zelf ook niet zo boeie..... Ik dacht vroeg naar bed te gaan beetje griepje ook
ach jij arme piet, beterschap hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:28 schreef pietpaniek het volgende:
Ik weet niet of mijn vrouw de liveshow wil zien...... Vind de liveshow zelf ook niet zo boeie..... Ik dacht vroeg naar bed te gaan beetje griepje ook
* MaryMouse brengt Piet zelfgemaakte kippesoep Altijd goed voor een ziekequote:Op donderdag 24 maart 2011 19:28 schreef pietpaniek het volgende:
Frans Bresse kippiequote:
hey thanks Jesje!!! Ik schakel net weer in, heb gereden als een gek, in de volgende reklameblok kids platleggen en dan ben ik er helemaal klaar voorquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:50 schreef jesje1982 het volgende:
voor ceetje 1e stukje
karim is goed in bh bandjes losmaken
mo en mike gaan na sst samen op vakantie
de zware missie, met onweer. Sharon over dr onweerfobie
beetje geklets over nominaties niets bijzonders
spekjesproppen
1e tussenstand S 36% en G 64 %
hap zequote:
smakelijkquote:
! ik ben nu bezigquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
smakelijk
[..]
! ik ben nu bezig
goedenavond trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
goeienavond bol, smakelijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
smakelijk
[..]
! ik ben nu bezig
![]()
![]()
![]()
![]()
mooi verder is het nu errug saai dus je mist niksquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey thanks Jesje!!! Ik schakel net weer in, heb gereden als een gek, in de volgende reklameblok kids platleggen en dan ben ik er helemaal klaar voor
dank u dank u!quote:
Bolquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
smakelijk
[..]
! ik ben nu bezig
![]()
![]()
![]()
![]()
no prob piet, vorige week was al helemaal top!quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:40 schreef pietpaniek het volgende:
Sorry bol,flashback staat aan vanavond
en zo niet, dan typen wij wel gewoon heul hard mee voor jequote:Op donderdag 24 maart 2011 20:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
no prob piet, vorige week was al helemaal top!
hopelijk gaat er nog wel een held zijn vanavond die bollo weer de avond door helpt!
ik kan wel m'n webcammetje op de tv zetten, maar ik weet niet wat dat voor kwaliteit oplevert..quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
no prob piet, vorige week was al helemaal top!
hopelijk gaat er nog wel een held zijn vanavond die bollo weer de avond door helpt!
dat gaat best goed, ik kijk zo al 3 wekenquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:05 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ik kan wel m'n webcammetje op de tv zetten, maar ik weet niet wat dat voor kwaliteit oplevert..
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:05 schreef Vultarian het volgende:
ik kan wel m'n webcammetje op de tv zetten, maar ik weet niet wat dat voor kwaliteit oplevert..
quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef bollokus het volgende:
dat gaat best goed, ik kijk zo al 3 weken
hier ook geen webcamquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:07 schreef jesje1982 het volgende:
ik heb geen webcam dus kan je niet helpen bol sorry
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |