Ik heb de eerste blote beentjes gezien vanonchtendquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:16 schreef PeuRac het volgende:
hmm, t lijkt vandaag toch geen rokjes dag te wordenlees/hoor er iig weinig over
Ik hoop er ook de rest van het jaar niks over te horen. Ik zie vanzelf wel of er vrouwen met rokjes aan lopen. Dat hele rokjesdag gedoe was 1x leuk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:16 schreef PeuRac het volgende:
hmm, t lijkt vandaag toch geen rokjes dag te wordenlees/hoor er iig weinig over
welke?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:18 schreef HeatWave het volgende:
even die tenenkrommende fout uit de TT hoor...
Je eeuwige spatieproblemenquote:
het is gewoon tof om 1x per jaar, rokjes dag te hebben. Zo hebben de Engelsen pancake wednesday 1x per jaar, slaat ook nergens op.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoop er ook de rest van het jaar niks over te horen. Ik zie vanzelf wel of er vrouwen met rokjes aan lopen. Dat hele rokjesdag gedoe was 1x leuk.
Ja en ik bepaal zelf wel of ik er een aan doe of nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoop er ook de rest van het jaar niks over te horen. Ik zie vanzelf wel of er vrouwen met rokjes aan lopen. Dat hele rokjesdag gedoe was 1x leuk.
ach, als dat alles is.quote:
lamequote:
Schandalig dat jullie daar een keuze in hebben.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en ik bepaal zelf wel of ik er een aan doe of niet
Twee keer langsgeweest zelfs.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:08 schreef missbehavin het volgende:
Oh WT, helemaal vergeten je terug te sms'en
In jouw geval is het : rokjes, daag!!!quote:
Ach, zolang het maar uit gaat.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:21 schreef STING het volgende:
Schandalig dat jullie daar een keuze in hebben.
Dat is jouw standaard blik toch?quote:
Mits ik niet slaap.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat is jouw standaard blik toch?
Ook niets mis met een leuk zomerjurkje iddquote:
Het slaat nergens op. Het is niet een van te voren bepaald iets, dat we zeggen, he, 23 maart, dan is het rokjesdag. Het was 1x dat 1 iemand na een bepaalde dag, he, het was toen rokjesdag. Dat was zijn mening. Hij vond dat er toen meer dan x% rokjes te zien waren en benoemde dat als rokjesdag. Hij is dood, dus het is nu aan iedereen zelf wat dat % is. En dat verschilt per persoon.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
het is gewoon tof om 1x per jaar, rokjes dag te hebben. Zo hebben de Engelsen pancake wednesday 1x per jaar, slaat ook nergens op.
Een goeie spijkerbroek is altijd primaquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:33 schreef HeatWave het volgende:
Ach, ook in de zomer is een goeie spijkerbroek prima.
Dan heb je de verkeerdequote:Op donderdag 24 maart 2011 10:33 schreef STING het volgende:
[..]
Buiten doen ze daar meestal moeilijk over
quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:35 schreef Jordony het volgende:
Vind ik altijd van die onzin dagen. Denk je dat alle vrouwen ineens rokjes dragen op rokjesdag?
Is echt weer zo'n dag waar totaal geen onderbouwing bij zit xD. Een dame draagt een rokje als ze dat wilt:p
hahaha echt he. Xd xD xD iksdeeeeee.:pquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:35 schreef Jordony het volgende:
Vind ik altijd van die onzin dagen. Denk je dat alle vrouwen ineens rokjes dragen op rokjesdag?
Is echt weer zo'n dag waar totaal geen onderbouwing bij zit xD. Een dame draagt een rokje als ze dat wilt:p
hihihihih!!!111quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
hahaha echt he. Xd xD xD iksdeeeeee.:p
In het Nederlands is het makkelijker. Je plakt er altijd -s achter, tenzij er een obstructie wordt gevormd. Bij een bezittelijk voornaamwoord waar het woord eindigt op een s-klank komt een losse apostrof.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap er werkelijk geen fuck meer van.
Hoe zit het nou met 's en s. Ik weet nu 100% zeker hoe het moet in het Engels (Jasper's phone, 3 Jaspers), maar ik raak grondig in de war mbt het Nederlands.
s er altijd aan vast, tenzij bezittelijk voornaamwoord waarbij de naam met een S-klank eindigt, dan moet er een 's. Zoiets toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:44 schreef stbabylon het volgende:
Ik snap er werkelijk geen fuck meer van.
Hoe zit het nou met 's en s. Ik weet nu 100% zeker hoe het moet in het Engels (Jasper's phone, 3 Jaspers), maar ik raak grondig in de war mbt het Nederlands.
En als het eindigt op de e is het dan weer zonder apostrof meen ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In het Nederlands is het makkelijker. Je plakt er altijd -s achter, tenzij er een obstructie wordt gevormd. Bij een bezittelijk voornaamwoord waar het woord eindigt op een s-klank komt een losse apostrof.
Dus: Ans auto (auto van An)
Ans' auto (auto van Ans)
Carla's auto (auto van Carla)
In jouw geval dus: Jaspers auto. Echter Jaspers' auto, dan is 'ie van de presentatrice van Boer zoekt Vrouw.
Wel, bij meervoud heb je "met de e op het eind" dingen als café, die dan weer stiekem cafés zijn (zonder apostrof, omdat er geen moeilijkheid optreedt omdat de accent windje mee al een "lange e" dicteert).quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En als het eindigt op de e is het dan weer zonder apostrof meen ik
Annes auto ipv Annes auto... of niet? Er was toch iets anders met een e opt eind? Shit nou ben ik ook in de war
Ik verkies dit als de meest heldere en complete antwoordquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:48 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In het Nederlands is het makkelijker. Je plakt er altijd -s achter, tenzij er een obstructie wordt gevormd. Bij een bezittelijk voornaamwoord waar het woord eindigt op een s-klank komt een losse apostrof.
Dus: Ans auto (auto van An)
Ans' auto (auto van Ans)
Carla's auto (auto van Carla)
In jouw geval dus: Jaspers auto. Echter Jaspers' auto, dan is 'ie van de presentatrice van Boer zoekt Vrouw.
De e op het eind van Anne is "stom", dus is het gewoon Annes auto. Al staat het wat raar.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:49 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En als het eindigt op de e is het dan weer zonder apostrof meen ik
Annes auto ipv Annes auto... of niet? Er was toch iets anders met een e opt eind? Shit nou ben ik ook in de war
Schijnt een leuk boekje te zijn, maar ik mag haar niet. Te hoog 'lekker gek'-gehalte.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:57 schreef HeatWave het volgende:
wij hebben volgende week die muts van "taal is echt mijn ding zeg maar" als gast hier, ze gaat een dictee houden etc
.
Wel met borrel uiteraard.
En ik vertrouw nog wel compleet op jou om mijn posts hier te verbeteren.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
Nu vind ik het nog ingewikkelder!
Wat ik zo even heb gelezen vond ik hem wel leuk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Schijnt een leuk boekje te zijn, maar ik mag haar niet. Te hoog 'lekker gek'-gehalte.
Da's altijd goed natuurlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:57 schreef HeatWave het volgende:
wij hebben volgende week die muts van "taal is echt mijn ding zeg maar" als gast hier, ze gaat een dictee houden etc
.
Wel met borrel uiteraard.
Oh, maar zoals jij soms spelt, zal dat geen probleem zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik vertrouw nog wel compleet op jou om mijn posts hier te verbeteren.
Ja. Komt nog bij trouwens dat die bezits-s alleen maar bij namen opgaat. Dus niet buurvrouws suiker ofzo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:57 schreef stbabylon het volgende:
Dus:
An - Auto - Café: Ans auto's en cafés
Ans - Auto - Café: Ans' auto's en cafés
Carla - Auto - Café: Carla's auto's en cafés
Nederlands was niet mijn goedste vak nee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, maar zoals jij soms spelt, zal dat geen probleem zijn
Wordt het dan buurvrouw's auto's en cafés??quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Komt nog bij trouwens dat die bezits-s alleen maar bij namen opgaat. Dus niet buurvrouws suiker ofzo.
Vaak zie je op werkauto's iets staan als Jansen's blabla. Dat moet dus gewoon Jansens zijn. Als je Jansens heet is het Jansens' blabla. Soms wordt de "twijfelvorm" gekozen in de vorm van Jansen's.
Okay, dan zien we je dan wel weer terug. Houdoe.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:02 schreef Jordony het volgende:
30 maart is het trouwens FOK dag:p Right....
Waar haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:02 schreef Jordony het volgende:
30 maart is het trouwens FOK dag:p Right....
Sterktequote:Op donderdag 24 maart 2011 11:03 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga mn OV-chip kaart maar eens activeren
Nee. Gewoon de buurvrouw haar auto's en cafés. Wel een rijke buurvrouw overigens.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt het dan buurvrouw's auto's en cafés??
jaquote:
Och, jij hebt de huur auto niet nodig johquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jawel ook meteen een huur auto gereserveerd voor de zekerheid
jij kent mijn relatie met het OV duidelijk nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Och, jij hebt de huur auto niet nodig joh
Gefeliciteerd? Gecondoleerd? Succes?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:03 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga mn OV-chip kaart maar eens activeren
Dat ligt eerder aan jou dan aan het OV.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij kent mijn relatie met het OV duidelijk niet
Doe er mee zoals je met Twitter doet: negeren.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd? Gecondoleerd? Succes?
Twitterposts zijn altijd lastig te interpreteren.
Heb je trouwens wel eens een double IPA gedronken?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vrouwen moet je ook niet vertrouwen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:04 schreef Jordony het volgende:
Zo is rokjesdag denk ik ook ontstaan. Iemand zij het op het forum en iedereen geloofde het
Cool story, broquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:04 schreef Jordony het volgende:
Zo is rokjesdag denk ik ook ontstaan. Iemand zij het op het forum en iedereen geloofde het
Maar ze heeft wel gelijk goed dat je je aanstelt!quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:05 schreef PeuRac het volgende:
+1.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Vrouwen moet je ook niet vertrouwen.
Jawel, want ik heb ook zo'n relatie en ikz it je te jennenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nee, ik ken IPA niet eensquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je trouwens wel eens een double IPA gedronken?
Sterkte is het best passend denk ik ..quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd? Gecondoleerd? Succes?
Twitterposts zijn altijd lastig te interpreteren.
treinen die niet rijden komen door mijquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat ligt eerder aan jou dan aan het OV.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jawel, want ik heb ook zo'n relatie en ikz it je te jennen
Zo is het niet onstaan, het stond in een column in een landelijk dagblad.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:04 schreef Jordony het volgende:
Dat denken we hier toch al.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
nee, ik ken IPA niet eens
Moet wel enigszins helder blijven, anders denkt CL straks dat ik een alcoholist ben
Nee, dat je er zo buitenproportioneel last van hebt ligt aan jou. Iedereen hier die veel meer met het ov reist heeft er veel minder last van.quote:
Dat denken jullie sowieso veel te snelquote:
Ben al een week alcohol vrijquote:
Je doet nu net of het een heel drama is geweest...quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:15 schreef Mystikvm het volgende:
Verdorie, net 2 maand geleden mijn SMS-bundel aan laten passen, gebruikt nu iedereen Whatsapp. Wel goedkoop natuurlijk, maar had ik mij die moeite en geld van het aanpassen van de bundel ook kunnen besparen.
Een column van Martin Brilquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo is het niet onstaan, het stond in een column in een landelijk dagblad.
Ik zou er een topic over openen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:16 schreef automatic_ het volgende:
Je doet nu net of het een heel drama is geweest...
Dank je, ik kwam zo even niet op zijn naam en stond buiten te roken, dus kon ook niet even 123 googlenquote:
Ik juich het toe.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat denken jullie sowieso veel te snel
Klein leed is ook leed! Vond het zonde van mijn geld, vooral omdat ik een antieke bundel uit 2004 had en nu dus flink bij moest betalen (kon maar 25 SMS'jes versturenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:16 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je doet nu net of het een heel drama is geweest...
Ik heb KLB overwogen. Ongeveer een halve seconde.quote:
Dat is vast de volgende stapquote:
Ik heb dan ook pas mn bundel opgezegd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:15 schreef Mystikvm het volgende:
Verdorie, net 2 maand geleden mijn SMS-bundel aan laten passen, gebruikt nu iedereen Whatsapp. Wel goedkoop natuurlijk, maar had ik mij die moeite en geld van het aanpassen van de bundel ook kunnen besparen.
maar jij bent het gewoonquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat denken jullie sowieso veel te snel
Ik heb nu ook mijn sms bundel eraf gehaald. Ik ben benieuwd of ik het ga reddenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb dan ook pas mn bundel opgezegd.Scheelt boel centen.
Nee ook T-Mobile heeft bij nieuwe abonnementen nu een limiet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:21 schreef Techno het volgende:
BTW. Is T-Mobile nog steeds de enige provider die geen datalimiet heeft?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ook T-Mobile heeft bij nieuwe abonnementen nu een limiet.
Volgens hun site niet? http://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/iphonequote:Op donderdag 24 maart 2011 11:21 schreef Royco1 het volgende:
Nee ook T-Mobile heeft bij nieuwe abonnementen nu een limiet.
Vanaf 4 aprilquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens hun site niet? http://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/iphone
Na 1 gb gaat je snelheid omlaag.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens hun site niet? http://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/iphone
Pfff, wat een oplichters.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:23 schreef Mystikvm het volgende:
![]()
http://www.nu.nl/internet(...)xtreem-langzaam.html
Ja, sinds dinsdag al.quote:
Heeft de rest dat al wel dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:21 schreef Techno het volgende:
BTW. Is T-Mobile nog steeds de enige provider die geen datalimiet heeft?
Ik baal er ook van. Wat ik me wel afvraag, blijven de bestaande abonnementen nou ongewijzigd? Kon dat niet uit het bericht halen.quote:
Vodafone sowieso wel & Hi is / was er mee bezig.quote:
Ja je huidige bundel blijven de voorwaarden ongewijzigd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik baal er ook van. Wat ik me wel afvraag, blijven de bestaande abonnementen nou ongewijzigd? Kon dat niet uit het bericht halen.
Ik stream Spotify vanaf mijn telefoon op mijn werk en zit binnen 3 dagen al aan de limiet. Zou wel zuur zijn als dat niet meer kan.
Mooi, maar bij verlenging zal je dan wel alsnog genaaid worden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je huidige bundel blijven de voorwaarden ongewijzigd.
Hi/KPN heeft het al heel lang.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vodafone sowieso wel & Hi is / was er mee bezig.
Niet het oude abonnement bij vodafonequote:Op donderdag 24 maart 2011 11:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vodafone sowieso wel & Hi is / was er mee bezig.
Ja bij verlenging komen je huidige bundels te vervallen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mooi, maar bij verlenging zal je dan wel alsnog genaaid worden.
Ze kunnen een abonnement dat als "onbeperkt" is verkocht toch niet zomaar aanpassen? Hoop van niet tenminste, ik zou ook binnen no-time aan die limiet zitten en met langzaam internet kan ik maar verdomd weinig met mijn iphone.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik baal er ook van. Wat ik me wel afvraag, blijven de bestaande abonnementen nou ongewijzigd? Kon dat niet uit het bericht halen.
Ik stream Spotify vanaf mijn telefoon op mijn werk en zit binnen 3 dagen al aan de limiet. Zou wel zuur zijn als dat niet meer kan.
Ik was ook nog net op tijd toen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet het oude abonnement bij vodafone![]()
Ja, HI heeft al een hele tijd die FUP, maar als je daar overheen gaat, dan is er niets aan de handquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hi/KPN heeft het al heel lang.
Vodafone nu 3 kwart jaar ongeveer.
Ga hem lekker verlengen straks en ze zorgen er maar voor dat ik gewoon dat onbeperkt hou daarbij.quote:
Klopt, als je straks gaat verlengen o.i.d. dan krijg je er mee te maken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze kunnen een abonnement dat als "onbeperkt" is verkocht toch niet zomaar aanpassen? Hoop van niet tenminste, ik zou ook binnen no-time aan die limiet zitten en met langzaam internet kan ik maar verdomd weinig met mijn iphone.
Kan ik je al vertellen dat je dat niet krijgt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga hem lekker verlengen straks en ze zorgen er maar voor dat ik gewoon dat onbeperkt hou daarbij.
Ik denk dat anders het netwerk het niet meer trekt met het huidige bezit van smartphones.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:29 schreef Techno het volgende:
Die datalimieten zijn wel een beetje 1996 hoor.
Gaat je niet lukkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga hem lekker verlengen straks en ze zorgen er maar voor dat ik gewoon dat onbeperkt hou daarbij.
Dan moeten ze dat maar upgraden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:31 schreef Watertornado het volgende:
Ik denk dat anders het netwerk het niet meer trekt met het huidige bezit van smartphones.
Want? Bij verlening hou je toch je huidige dingen gewoon.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan ik je al vertellen dat je dat niet krijgt.
Nee, bij een verlenging komen je huidige bundels te vervallen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Want? Bij verlening hou je toch je huidige dingen gewoon.
Nee, dan mogen ze voorwaarden wijzigen. En mag jij opzeggen indien niet akkoord.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:31 schreef S95Sedan het volgende:
Alleen bij stilzwijgende verlening, als jij naar de winkel of online een nieuwe telefoon wilt, heb je nieuwe contract voorwaardenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haha snap ik ook wel. It was just ironic;)quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo is het niet onstaan, het stond in een column in een landelijk dagblad.
Ja de flikkersquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, bij een verlenging komen je huidige bundels te vervallen.
Ja ok maar waarom noemen ze het dan verlenging?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen bij stilzwijgende verlening, als jij naar de winkel of online een nieuwe telefoon wilt, heb je nieuwe contract voorwaarden
Tja, goede vraagquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ok maar waarom noemen ze het dan verlenging?
Sowieso is het toch te gek voor woorden die limieten.
En bereid je er maar op voor dat het nog duurder gaat worden.quote:
CLquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou niet weten hoeveel ik 'verbruik' met mijn mobiel qua internet
Dat dacht ik ook, gezien het feit dat ik nog steeds een SMS- en belbundel uit 2004 had die ze allang niet meer aanbieden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze kunnen een abonnement dat als "onbeperkt" is verkocht toch niet zomaar aanpassen? Hoop van niet tenminste, ik zou ook binnen no-time aan die limiet zitten en met langzaam internet kan ik maar verdomd weinig met mijn iphone.
Het zijn gewoon dealer-trucjes, je eerst lokken met goedkoop en als je hooked bent, is het ineens duurquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En bereid je er maar op voor dat het nog duurder gaat worden.
Ook de bijbetalingen op toestellen gaan omhoog.
Ik denk dat zulke dingen vast ook wel gaan komen, voor bij een iPad en consorten denk ik.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:37 schreef Techno het volgende:
Belminuten en smsjes boeit me niet. Ik wil alleen intarwebz.
Nou voor mij als dealer word het ook steeds minder leuk zo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zijn gewoon dealer-trucjes, je eerst lokken met goedkoop en als je hooked bent, is het ineens duur
quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou voor mij als dealer word het ook steeds minder leuk zo.
In België heet dat ook gewoon "verdeler"quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou voor mij als dealer word het ook steeds minder leuk zo.
Belminuten mogen ze houden.. Maar de rest heb ik toch echt wel erg graag.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:37 schreef Techno het volgende:
Belminuten en smsjes boeit me niet. Ik wil alleen intarwebz.
Dat wordt geen verlenging dus hier....quote:Internet Extra vervangt het standaard buitenbundel tarief van ¤ 0,30 per 10 MB voor ¤ 10,- per 1 GB. Dit wordt alleen in rekening gebracht bij gebruik buiten de bundel. Bij gebruik boven1 GBwordt direct de volgende ¤ 10,- in rekening gebracht, voor nog een extra GB. Internet Extra is aan te sluiten op een Bel+Sms+Web abonnement of Internet Basis BloX.
streamen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar ik snap het dus echt niet, ik internet echt veeeel op mn mobiel, fb, twitter, mail, ns, 9292 etc en kom nooit aan de FUP, downloaden ed doe je toch ook gewoon lekker thuis, hoe komen jullie dan zo makkelijk aan die limieten
Ik snap niet eens hoe internet op mijn mobiel werktquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou niet weten hoeveel ik 'verbruik' met mijn mobiel qua internet
Beetje streaming via youtube zit je zo over je limiet heen hoor. Fototje mailen ook een paar mb.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar ik snap het dus echt niet, ik internet echt veeeel op mn mobiel, fb, twitter, mail, ns, 9292 etc en kom nooit aan de FUP, downloaden ed doe je toch ook gewoon lekker thuis, hoe komen jullie dan zo makkelijk aan die limieten
De pest is dat je bij overstappen naar een ander hetzelfde gezeur hebt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:41 schreef S95Sedan het volgende:
Great....
[..]
Dat wordt geen verlenging dus hier....
Nee, daarom hebben ze het juist wel samengekoppeld.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:42 schreef Techno het volgende:
LOL, bij Vodafone heb je zelfs maar een limiet van 500MB bij een iPhone 150 abbo. Alsof bellen en internetgebruik samenhangen?!
En 24,95 aansluitkosten betaald.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:42 schreef Techno het volgende:
[..]
De pest is dat je bij overstappen naar een ander hetzelfde gezeur hebt.
Stilzwijgend verlengen zou moeten kunnen dan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:42 schreef Techno het volgende:
[..]
De pest is dat je bij overstappen naar een ander hetzelfde gezeur hebt.
oke youtube kijken doet t op mijn mobiel niet zo goedquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje streaming via youtube zit je zo over je limiet heen hoor. Fototje mailen ook een paar mb.
Ik denk dat jouw provider niet zwijgt als je abbo bijna afloopt...quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:43 schreef S95Sedan het volgende:
Stilzwijgend verlengen zou moeten kunnen dan.
Als jij hem gewoon door laat lopen veranderd er niks voor jou.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stilzwijgend verlengen zou moeten kunnen dan.
Nee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:44 schreef missbehavin het volgende:
Dus straks kan ik niet meer naar hartenlust foto's whatsappen
Als je dit al extreem vindt is het tijd om een ander SC-topic op te zoekenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:38 schreef Jordony het volgende:
Lol we gaan van nationale rokjesdag naar het onderwerp dataverkeer bij mobiele telefonie. Zoek het verband.
Je whatsappt me nooit foto'squote:Op donderdag 24 maart 2011 11:44 schreef missbehavin het volgende:
Op het schavot en vierendelen die handel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:45 schreef missbehavin het volgende:
Het s verdorie terug naar de middeleeuwen
quote:
Ook flink wat dataquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oke youtube kijken doet t op mijn mobiel niet zo goedniet dat ik t mis
kijk thuis wel, Oh en ik whatsapp de hele dag
Kortig is al een half jaar weg dus dat scheelt, toestel heb ik laatst zelf gehaald dus ook geen probleem.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jij hem gewoon door laat lopen veranderd er niks voor jou.
Behalve dan dat je eventuele kortingen afgelopen zijn, en je geen nieuw toestel krijgt.
quote:
Ik las naar hartenlust fappen op foto'squote:Op donderdag 24 maart 2011 11:44 schreef missbehavin het volgende:
Ik was net op myvodafone en er stond een melding: Let op je abo verloopt bijna, tijd om te verlengenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw provider niet zwijgt als je abbo bijna afloopt...
Volgooien met kokend lood.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Op het schavot en vierendelen die handel.
Godver trut! Ik moest hardop lachen en werd heel raar aangekeken door de accountant die op bezoek isquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:47 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik las naar hartenlust fappen op foto's
Ik ook niet, ik heb een antieke Nokia.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:48 schreef Spirit82 het volgende:
Ja maar ik heb niet eens internet op mijn mobiel
Mijn collega ook, toen lachte ik hem heel hard uit, maar zelf ben ik net zo erg stiekemquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:48 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik heb een antieke Nokia.
Begrijpelijk met jouw lachquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Godver trut! Ik moest hardop lachen en werd heel raar aangekeken door de accountant die op bezoek is
Wat een uitzuigers.quote:Je ontvangt standaard een gratis online rekening. Een rekening per post kost ¤ 2,75 per keer.
Die quote komt van Vodafone.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
Vodafone geeft gratis een gespecificeerde rekening (van in mijn geval tegen de 20 pagina's)
Ja op je myvodafone, als je hem thuisgestuurd wil hebben moet je er voor betalen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vodafone geeft gratis een gespecificeerde rekening (van in mijn geval tegen de 20 pagina's)
quote:
Je impliceert hetquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat je geen leuke lach hebt
Zo erg is ie nog niet toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:59 schreef Watertornado het volgende:
Zo'n lach die de funderingen laat bulderen. Dat is altijd leuk.
hij is karakteristiek, of wat zeiden ze er ook alweer over op E-M's verjaardag?quote:
Een vrouw kan geen bulderlach hebben. En als dat wel zo is word ik heel huiverig.quote:
O, dan zou ik er al 10 keer overheen moeten zitten na een week ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje streaming via youtube zit je zo over je limiet heen hoor. Fototje mailen ook een paar mb.
Karakteristiek vind ik een goede term, jullie zeiden hele andere dingen toen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij is karakteristiek, of wat zeiden ze er ook alweer over op E-M's verjaardag?
Oh gelukkig, want bulderend klinkt wel heel slecht voor een vrouw iddquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een vrouw kan geen bulderlach hebben. En als dat wel zo is word ik heel huiverig.
Nee, het ging niet om jou, maar iemand in mijn omgeving (die ook nogal hard praat trouwens) als die lacht kun je dat op je borstkas voelen.
"Apart" zeker? (Dat is trouwens altijd negatief bedoeld.)quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Karakteristiek vind ik een goede term, jullie zeiden hele andere dingen toen.
Wat zeiden zij dan? (ik deed toch zeker niet meequote:Op donderdag 24 maart 2011 12:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Karakteristiek vind ik een goede term, jullie zeiden hele andere dingen toen.
"Apart" is een heerlijk woordquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
"Apart" zeker? (Dat is trouwens altijd negatief bedoeld.)
Waarom wil je daar voor betalen, is printen niet goedkoper?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja op je myvodafone, als je hem thuisgestuurd wil hebben moet je er voor betalen.
Vooral afgegaan van een nét iets langere stilte ervoor. Eventueel aangevuld met een stopwoordje om het effect nog snoevender te maken.quote:
Niet iedereen weet hoe een computer werktquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom wil je daar voor betalen, is printen niet goedkoper?
Mooi dom (en duur)quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet iedereen weet hoe een computer werkt
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze zeiden dat. Ik heb er niks aan opgemerkt.
Ik hoorde pas de dag erna dat men vond dat je een rare lach had, was mij totaal niet opgevallen.quote:
Ik denk dat vrijwel niemand weet hoe een computer werkt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet iedereen weet hoe een computer werkt
Jij was zo gegrepen door mijn verschijningquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoorde pas de dag erna dat men vond dat je een rare lach had, was mij totaal niet opgevallen.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:14 schreef Watertornado het volgende:
Graag de lach van missbehavin op youtube.
Nee, je hebt gewoon geen rare lach (en ik was gegrepen door je verschijning)quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij was zo gegrepen door mijn verschijning
Helemaal niet, hou jij je er eens buitenquote:
Ik doe niet eens watquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helemaal niet, hou jij je er eens buiten
Nee, sorry, veel te lekker weer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:21 schreef Royco1 het volgende:
Kan iemand me even een schop onder mijn hol geven of me op een andere manier motiveren.
Heb echt totaal geen zin vandaag.
Wel een reden om misschien toch geen HTC te nemen bij mijn verlenging.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:35 schreef Techno het volgende:
HTC wordt de Apple van Android-land? HTC beveiligt bootloader nieuwe Android-toestellen
Als ik nu nog zou snappen waar het over gaat..quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:35 schreef Techno het volgende:
HTC wordt de Apple van Android-land? HTC beveiligt bootloader nieuwe Android-toestellen
Sja, het is gewoon een bedrijf. Maak je niet druk man, die gasten van XDA kraken dit soort meuk voor het uitkomtquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:35 schreef Techno het volgende:
Helaas hebben ze wel de mooiste Android toestellen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:35 schreef Mystikvm het volgende:
Wel een reden om misschien toch geen HTC te nemen bij mijn verlenging.
Voor jou misschien beter, dan hoef je niet in de stress te schieten als je toestel in de bootloader zit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik nu nog zou snappen waar het over gaat..
Als jij het zegtquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor jou misschien beter, dan hoef je niet in de stress te schieten als je toestel in de bootloader zit.
Het mooiste android toestel is nog steeds geen iPhonequote:Op donderdag 24 maart 2011 12:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Helaas hebben ze wel de mooiste Android toestellen.
Mij boeit het verder niet. Ik wil een iPhone.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Sja, het is gewoon een bedrijf. Maak je niet druk man, die gasten van XDA kraken dit soort meuk voor het uitkomt.
Ja, ik ben ook wel klaar met die IKEA-telefoonsquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Mij boeit het verder niet. Ik wil een iPhone.
Iphone.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Mij boeit het verder niet. Ik wil een iPhone.
Vond het wel een grappig bericht omdat de "openheid" van Android altijd de hemel in wordt geprezen. Maar dat argument valt nu dus weg.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:39 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik ben ook wel klaar met die IKEA-telefoons.
Gefeliciteerd meis. Nu ben je zeker net zoals je UI in de wolken?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
Het schoenendrama is opgelost. Tenminste, ik heb ze ergens anders gevonden, zelfs iets goedkoper nog, dus ik stuur die andere terug en ben klaar met die winkel
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gefeliciteerd meis. Nu ben je zeker net zoals je UI in de wolken?
Android is geslotener geworden omdat HTC er een beveiliging opgooit... hmmm... opvallend.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Vond het wel een grappig bericht omdat de "openheid" van Android altijd de hemel in wordt geprezen. Maar dat argument valt nu dus weg.
Nou meid tochquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
Het schoenendrama is opgelost. Tenminste, ik heb ze ergens anders gevonden, zelfs iets goedkoper nog, dus ik stuur die andere terug en ben klaar met die winkel
Kans is groot dat de rest volgt natuurlijk. En laten we wel wezen Android zonder custom roms is toch echt niet zo boeiend.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Android is geslotener geworden omdat HTC er een beveiliging opgooit... hmmm... opvallend.
Het komt anders wel op hetzelfde neer. De fabrikant wil niet meer dat je met het OS klooit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:52 schreef stbabylon het volgende:
Android is geslotener geworden omdat HTC er een beveiliging opgooit... hmmm... opvallend.
Poezelige voetjes!quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zondag pas, als ze aan mijn poezelige voetjes pronken
Waar bij de eiFoon de fabrikant van de hardware dezelfde is als de software, is dat voor Android toch echt anders. Lijkt me wel een verschil.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Het komt anders wel op hetzelfde neer. De fabrikant wil niet meer dat je met het OS klooit.
quote:
Hoewel die van mij natuurlijk poezeliger zijn dan die van jouquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Poezelige voetjes!![]()
Die uitspraak heb ik precies zo gister nog gebezigd voor mijn eigen dingen.
Weet niet, ik gebruik gewoon de standaard met een andere L&F mod.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kans is groot dat de rest volgt natuurlijk. En laten we wel wezen Android zonder custom roms is toch echt niet zo boeiend.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:57 schreef Kluts het volgende:
Buiten een peuk roken in de zon is niet bevordelijk voor mijn werklust.
Dus dacht je maar laat ik gaan shoppen naar schoenen...quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja verdorie, ik kom ook net weer binnen, dacht precies hetzelfde
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:51 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik wil niet meer werken! Waarom ben ik ook naar buiten gegaan
Same here, net buiten in de zon een peukje gerookt en nu is mijn motivatie ergens buiten blijven liggen. Nog 3 uurtjes, dan roept het terrasquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:57 schreef Kluts het volgende:
Buiten een peuk roken in de zon is niet bevordelijk voor mijn werklust.
En ik zit in mijn eentje op kantoor omdat iedereen naar skivakantie is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja verdorie, ik kom ook net weer binnen, dacht precies hetzelfde
Neehee, dit had ik gisteravond al uitgezocht, kreeg net de mail van die andere winkel dat ze de goede in mijn maat hebben.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dus dacht je maar laat ik gaan shoppen naar schoenen...
Heb je ze wel eens gezien?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoewel die van mij natuurlijk poezeliger zijn dan die van jou
Iron Fist Wolfbeatersquote:
Daarvoor hoef ik ze niet gezien te hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens gezien?![]()
Alhoewel jij tieten hebt, da's oneerlijke concurrentie.
Die zijn vet! Die heb ik laatst nog aan beetman laten zien omdat ik ze zo tof vond.quote:
Ik heb ze even gegoogled. Verwachtte model legerkisten met prikkeldraad en bepantsering. Het valt reuze mee, vind ze wel kek.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb ze even gegoogled. Verwachtte model legerkisten met prikkeldraad en bepantsering. Het valt reuze mee, vind ze wel kek.
Alle Iron Fists hebben zulke coole namenquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[ afbeelding ]
Bij nader inzien toch wel apart...
Skylar Gay! Euhm Greyquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:03 schreef Samzz het volgende:
Je kan natuurlijk altijd je kind Skylar noemen en hopen dat het niet gepest wordt
Vind ik niet eens zo'n vreselijke naam hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:03 schreef Samzz het volgende:
Je kan natuurlijk altijd je kind Skylar noemen en hopen dat het niet gepest wordt
Er zijn betere foto's...quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[ afbeelding ]
Bij nader inzien toch wel apart...
Skylar doet me denken aan Breaking Bad.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:03 schreef Samzz het volgende:
Hé jij daar.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:03 schreef Samzz het volgende:
Voor een Amerikaan of zo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vind ik niet eens zo'n vreselijke naam hoor
Ze hebben wel een glow-in-the-dark schoenquote:
Mij aan een vogel, al is dat skylark.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Skylar doet me denken aan Breaking Bad.
Ik dacht dat dat soort dingen heel 90's waren. Zitten we in een revival?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze hebben wel een glow-in-the-dark schoen
Je bord gejat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé jij daar.
Twee dingen.
1) Ik zat gelijk in de kop!
2) Op Amsterdam hebben ze mijn bord gestolen. Vandaag dus even naar de spoorpolitie toe.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik krijg er ook een Luke Skywalker associatie bij.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij aan een vogel, al is dat skylark.
Ik ben al oud hequote:Op donderdag 24 maart 2011 13:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat soort dingen heel 90's waren. Zitten we in een revival?
Gothquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat soort dingen heel 90's waren. Zitten we in een revival?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |