Volgens hun site niet? http://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/iphonequote:Op donderdag 24 maart 2011 11:21 schreef Royco1 het volgende:
Nee ook T-Mobile heeft bij nieuwe abonnementen nu een limiet.
Vanaf 4 aprilquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens hun site niet? http://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/iphone
Na 1 gb gaat je snelheid omlaag.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:23 schreef Techno het volgende:
[..]
Volgens hun site niet? http://www.t-mobile.nl/mobiel-abonnement/iphone
Pfff, wat een oplichters.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:23 schreef Mystikvm het volgende:
![]()
http://www.nu.nl/internet(...)xtreem-langzaam.html
Ja, sinds dinsdag al.quote:
Heeft de rest dat al wel dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:21 schreef Techno het volgende:
BTW. Is T-Mobile nog steeds de enige provider die geen datalimiet heeft?
Ik baal er ook van. Wat ik me wel afvraag, blijven de bestaande abonnementen nou ongewijzigd? Kon dat niet uit het bericht halen.quote:
Vodafone sowieso wel & Hi is / was er mee bezig.quote:
Ja je huidige bundel blijven de voorwaarden ongewijzigd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik baal er ook van. Wat ik me wel afvraag, blijven de bestaande abonnementen nou ongewijzigd? Kon dat niet uit het bericht halen.
Ik stream Spotify vanaf mijn telefoon op mijn werk en zit binnen 3 dagen al aan de limiet. Zou wel zuur zijn als dat niet meer kan.
Mooi, maar bij verlenging zal je dan wel alsnog genaaid worden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja je huidige bundel blijven de voorwaarden ongewijzigd.
Hi/KPN heeft het al heel lang.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vodafone sowieso wel & Hi is / was er mee bezig.
Niet het oude abonnement bij vodafonequote:Op donderdag 24 maart 2011 11:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Vodafone sowieso wel & Hi is / was er mee bezig.
Ja bij verlenging komen je huidige bundels te vervallen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:28 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Mooi, maar bij verlenging zal je dan wel alsnog genaaid worden.
Ze kunnen een abonnement dat als "onbeperkt" is verkocht toch niet zomaar aanpassen? Hoop van niet tenminste, ik zou ook binnen no-time aan die limiet zitten en met langzaam internet kan ik maar verdomd weinig met mijn iphone.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik baal er ook van. Wat ik me wel afvraag, blijven de bestaande abonnementen nou ongewijzigd? Kon dat niet uit het bericht halen.
Ik stream Spotify vanaf mijn telefoon op mijn werk en zit binnen 3 dagen al aan de limiet. Zou wel zuur zijn als dat niet meer kan.
Ik was ook nog net op tijd toen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet het oude abonnement bij vodafone![]()
Ja, HI heeft al een hele tijd die FUP, maar als je daar overheen gaat, dan is er niets aan de handquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hi/KPN heeft het al heel lang.
Vodafone nu 3 kwart jaar ongeveer.
Ga hem lekker verlengen straks en ze zorgen er maar voor dat ik gewoon dat onbeperkt hou daarbij.quote:
Klopt, als je straks gaat verlengen o.i.d. dan krijg je er mee te maken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze kunnen een abonnement dat als "onbeperkt" is verkocht toch niet zomaar aanpassen? Hoop van niet tenminste, ik zou ook binnen no-time aan die limiet zitten en met langzaam internet kan ik maar verdomd weinig met mijn iphone.
Kan ik je al vertellen dat je dat niet krijgt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga hem lekker verlengen straks en ze zorgen er maar voor dat ik gewoon dat onbeperkt hou daarbij.
Ik denk dat anders het netwerk het niet meer trekt met het huidige bezit van smartphones.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:29 schreef Techno het volgende:
Die datalimieten zijn wel een beetje 1996 hoor.
Gaat je niet lukkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga hem lekker verlengen straks en ze zorgen er maar voor dat ik gewoon dat onbeperkt hou daarbij.
Dan moeten ze dat maar upgraden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:31 schreef Watertornado het volgende:
Ik denk dat anders het netwerk het niet meer trekt met het huidige bezit van smartphones.
Want? Bij verlening hou je toch je huidige dingen gewoon.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan ik je al vertellen dat je dat niet krijgt.
Nee, bij een verlenging komen je huidige bundels te vervallen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Want? Bij verlening hou je toch je huidige dingen gewoon.
Nee, dan mogen ze voorwaarden wijzigen. En mag jij opzeggen indien niet akkoord.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:31 schreef S95Sedan het volgende:
Alleen bij stilzwijgende verlening, als jij naar de winkel of online een nieuwe telefoon wilt, heb je nieuwe contract voorwaardenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Haha snap ik ook wel. It was just ironic;)quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zo is het niet onstaan, het stond in een column in een landelijk dagblad.
Ja de flikkersquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, bij een verlenging komen je huidige bundels te vervallen.
Ja ok maar waarom noemen ze het dan verlenging?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen bij stilzwijgende verlening, als jij naar de winkel of online een nieuwe telefoon wilt, heb je nieuwe contract voorwaarden
Tja, goede vraagquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja ok maar waarom noemen ze het dan verlenging?
Sowieso is het toch te gek voor woorden die limieten.
En bereid je er maar op voor dat het nog duurder gaat worden.quote:
CLquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou niet weten hoeveel ik 'verbruik' met mijn mobiel qua internet
Dat dacht ik ook, gezien het feit dat ik nog steeds een SMS- en belbundel uit 2004 had die ze allang niet meer aanbieden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze kunnen een abonnement dat als "onbeperkt" is verkocht toch niet zomaar aanpassen? Hoop van niet tenminste, ik zou ook binnen no-time aan die limiet zitten en met langzaam internet kan ik maar verdomd weinig met mijn iphone.
Het zijn gewoon dealer-trucjes, je eerst lokken met goedkoop en als je hooked bent, is het ineens duurquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En bereid je er maar op voor dat het nog duurder gaat worden.
Ook de bijbetalingen op toestellen gaan omhoog.
Ik denk dat zulke dingen vast ook wel gaan komen, voor bij een iPad en consorten denk ik.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:37 schreef Techno het volgende:
Belminuten en smsjes boeit me niet. Ik wil alleen intarwebz.
Nou voor mij als dealer word het ook steeds minder leuk zo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het zijn gewoon dealer-trucjes, je eerst lokken met goedkoop en als je hooked bent, is het ineens duur
quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou voor mij als dealer word het ook steeds minder leuk zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |