quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gefeliciteerd meis. Nu ben je zeker net zoals je UI in de wolken?
Android is geslotener geworden omdat HTC er een beveiliging opgooit... hmmm... opvallend.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:43 schreef Techno het volgende:
[..]
Vond het wel een grappig bericht omdat de "openheid" van Android altijd de hemel in wordt geprezen. Maar dat argument valt nu dus weg.
Nou meid tochquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
Het schoenendrama is opgelost. Tenminste, ik heb ze ergens anders gevonden, zelfs iets goedkoper nog, dus ik stuur die andere terug en ben klaar met die winkel
Kans is groot dat de rest volgt natuurlijk. En laten we wel wezen Android zonder custom roms is toch echt niet zo boeiend.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Android is geslotener geworden omdat HTC er een beveiliging opgooit... hmmm... opvallend.
Het komt anders wel op hetzelfde neer. De fabrikant wil niet meer dat je met het OS klooit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:52 schreef stbabylon het volgende:
Android is geslotener geworden omdat HTC er een beveiliging opgooit... hmmm... opvallend.
Poezelige voetjes!quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:51 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zondag pas, als ze aan mijn poezelige voetjes pronken
Waar bij de eiFoon de fabrikant van de hardware dezelfde is als de software, is dat voor Android toch echt anders. Lijkt me wel een verschil.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Het komt anders wel op hetzelfde neer. De fabrikant wil niet meer dat je met het OS klooit.
quote:
Hoewel die van mij natuurlijk poezeliger zijn dan die van jouquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Poezelige voetjes!![]()
Die uitspraak heb ik precies zo gister nog gebezigd voor mijn eigen dingen.
Weet niet, ik gebruik gewoon de standaard met een andere L&F mod.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kans is groot dat de rest volgt natuurlijk. En laten we wel wezen Android zonder custom roms is toch echt niet zo boeiend.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:57 schreef Kluts het volgende:
Buiten een peuk roken in de zon is niet bevordelijk voor mijn werklust.
Dus dacht je maar laat ik gaan shoppen naar schoenen...quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja verdorie, ik kom ook net weer binnen, dacht precies hetzelfde
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:51 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik wil niet meer werken! Waarom ben ik ook naar buiten gegaan
Same here, net buiten in de zon een peukje gerookt en nu is mijn motivatie ergens buiten blijven liggen. Nog 3 uurtjes, dan roept het terrasquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:57 schreef Kluts het volgende:
Buiten een peuk roken in de zon is niet bevordelijk voor mijn werklust.
En ik zit in mijn eentje op kantoor omdat iedereen naar skivakantie is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja verdorie, ik kom ook net weer binnen, dacht precies hetzelfde
Neehee, dit had ik gisteravond al uitgezocht, kreeg net de mail van die andere winkel dat ze de goede in mijn maat hebben.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dus dacht je maar laat ik gaan shoppen naar schoenen...
Heb je ze wel eens gezien?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoewel die van mij natuurlijk poezeliger zijn dan die van jou
Iron Fist Wolfbeatersquote:
Daarvoor hoef ik ze niet gezien te hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:00 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je ze wel eens gezien?![]()
Alhoewel jij tieten hebt, da's oneerlijke concurrentie.
Die zijn vet! Die heb ik laatst nog aan beetman laten zien omdat ik ze zo tof vond.quote:
Ik heb ze even gegoogled. Verwachtte model legerkisten met prikkeldraad en bepantsering. Het valt reuze mee, vind ze wel kek.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb ze even gegoogled. Verwachtte model legerkisten met prikkeldraad en bepantsering. Het valt reuze mee, vind ze wel kek.
Alle Iron Fists hebben zulke coole namenquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[ afbeelding ]
Bij nader inzien toch wel apart...
Skylar Gay! Euhm Greyquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:03 schreef Samzz het volgende:
Je kan natuurlijk altijd je kind Skylar noemen en hopen dat het niet gepest wordt
Vind ik niet eens zo'n vreselijke naam hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:03 schreef Samzz het volgende:
Je kan natuurlijk altijd je kind Skylar noemen en hopen dat het niet gepest wordt
Er zijn betere foto's...quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[ afbeelding ]
Bij nader inzien toch wel apart...
Skylar doet me denken aan Breaking Bad.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:03 schreef Samzz het volgende:
Hé jij daar.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:03 schreef Samzz het volgende:
Voor een Amerikaan of zo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vind ik niet eens zo'n vreselijke naam hoor
Ze hebben wel een glow-in-the-dark schoenquote:
Mij aan een vogel, al is dat skylark.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Skylar doet me denken aan Breaking Bad.
Ik dacht dat dat soort dingen heel 90's waren. Zitten we in een revival?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze hebben wel een glow-in-the-dark schoen
Je bord gejat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé jij daar.
Twee dingen.
1) Ik zat gelijk in de kop!
2) Op Amsterdam hebben ze mijn bord gestolen. Vandaag dus even naar de spoorpolitie toe.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik krijg er ook een Luke Skywalker associatie bij.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij aan een vogel, al is dat skylark.
Ik ben al oud hequote:Op donderdag 24 maart 2011 13:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat soort dingen heel 90's waren. Zitten we in een revival?
Gothquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat soort dingen heel 90's waren. Zitten we in een revival?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |